PI staan uit hier blijkbaar? Gaat dat automatisch ofzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kijk eens naar m'n PImaak een geintje
Ik zit op PC, ik zie gewoon mijn PI & standaard ingesteld iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:57 schreef yats het volgende:
[..]
PI staan uit hier blijkbaar? Gaat dat automatisch ofzo?
Ok, ik zit nu op mijn telefoon. Ben bijna weer thuis dus dan gaat de pc aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik zit op PC, ik zie gewoon mijn PI & standaard ingesteld idd
Ja daar hebben we het probleem al. Daar moet je hele levensverhaal staan. Je passies, hoe je bruiloft eruit komt te zien, hoeveel kinderen etc.quote:
Meid het is wat. Daar gaat je kans op de mooiste mooiboy van badoo award.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:06 schreef Dven het volgende:
Omdat er geen badoo topic is hier mijn beklaag :
Mijn gemiddelde score helemaal naar de tyfus omdat allemaal mannen mij zesjes en waarschijnlijk lager raten![]()
Lezen jullie vrouwen echt woorden uit het profiel voordat je liked?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja daar hebben we het probleem al. Daar moet je hele levensverhaal staan. Je passies, hoe je bruiloft eruit komt te zien, hoeveel kinderen etc.
Zonde van de tijd en energie, aangezien het een ordinaire vleeschkeuring betreft.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja daar hebben we het probleem al. Daar moet je hele levensverhaal staan. Je passies, hoe je bruiloft eruit komt te zien, hoeveel kinderen etc.
Je sarcasme-radar heeft een nieuwe batterij nodig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:34 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Zonde van de tijd en energie, aangezien het een ordinaire vleeschkeuring betreft.
Heb ik wel. En recht op ook. Derhalve vind ik dat mannen uitgesloten moeten worden op mijn stemming.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Meid het is wat. Daar gaat je kans op de mooiste mooiboy van badoo award.
Niet alleen vrouwen doen dat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Lezen jullie vrouwen echt woorden uit het profiel voordat je liked?
Soms. Als ik meer foto's wil zien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Lezen jullie vrouwen echt woorden uit het profiel voordat je liked?
Good for you, kun je trots op zijn!quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik wel. En recht op ook. Derhalve vind ik dat mannen uitgesloten moeten worden op mijn stemming.
Behalve homo's. Die zijn oprecht.
Gewoon vanavond als een sirene lokken en hem vervolgens volledig vernietigen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Soms. Als ik meer foto's wil zien.
Ik heb nu een match met een student die ik ken... Vanavond voor het laatst college met hem. Vorige week heb ik best met hem lopen flirten, maar nu weet ik 't even niet meer.Vandaag nog Tinder message sturen of vanavond even kijken hoe het loopt tussen ons (werkgroep) en dan morgen een berichtje? Deze wil ik niet laten lopen eigenlijk.
Ik schakel mannen uit maar het is maar net waar je op valt natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Good for you, kun je trots op zijn!![]()
Ik vond dat ook zo kut op badoo. Als je zelf foto's moet beoordelen, 40% van de foto's van die sjonnies, blote bast + gouden ketting, 40% de vrouwelijke variant daarop, 20% is redelijk normaal. Wel makkelijk seks te regelen though.
ga voor morgen. En in het werkgroepje even flirten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Soms. Als ik meer foto's wil zien.
Ik heb nu een match met een student die ik ken... Vanavond voor het laatst college met hem. Vorige week heb ik best met hem lopen flirten, maar nu weet ik 't even niet meer.Vandaag nog Tinder message sturen of vanavond even kijken hoe het loopt tussen ons (werkgroep) en dan morgen een berichtje? Deze wil ik niet laten lopen eigenlijk.
Hmzz ik wist niet dat dat kon.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik schakel mannen uit maar het is maar net waar je op valt natuurlijk
Toch wel he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:28 schreef habitue het volgende:
[..]
ga voor morgen. En in het werkgroepje even flirten.
quote:
Als je tieten hebt, decolleté is een pro.quote:
Thnx bro. Maar hoe komen ze er daar sws bij dat je als hetero dude zin hebt om gozers te beoordelenquote:
No problem there.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Als je tieten hebt, decolleté is een pro.
Inderdaad te belachelijk voor woordenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Thnx bro. Maar hoe komen ze er daar sws bij dat je als hetero dude zin hebt om gozers te beoordelen
Groningen was het he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
No problem there.Sowieso flirt ik vrij makkelijk dus dat komt wel goed. Dan ga ik er vanavond voor en als hij hapt krijgt hij morgen een berichtje.
Ik gaf sommige mannen nog wel een 9, no 100% homoquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad te belachelijk voor woordenAlsof ze denken dat zelfde sekses elkaar eerlijk beoordelen wanneer er enkel een concurelatie is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |