Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Niet zo huilen Yats, jij post ook regelmatig totaal niet ter zake doende informatie uit jouw prive-leven hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?
I know that feel broquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik brak haar hart.
Zij brak ons Facebook verbond.
Maar dan op Tinder niet blocken he, wees dan consequent meisje, meisje!! Tss.quote:
Dat knipoogje verraad veel hanky pankyquote:
Je deukte haar ego.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom ze me blockt..
Misschien wel ze gewoon geen mensen waar ze toch geen contact mee heeft op fbquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom ze me blockt..
Kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien wel ze gewoon geen mensen waar ze toch geen contact mee heeft op fb
Ben BlauweTijger nietquote:
Haha, leipe playerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
Paar drankjes gedaan in kroeg, eentje bij haar thuis, bedje in![]()
Maar ben nu kapot. Amper geslapen daar want vreemd bed en zij wilde steeds kroelen
Haha nice!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
Maar ben nu kapot. Amper geslapen daar want vreemd bed en zij wilde steeds kroelen
Gozerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
[..]
Ben BlauweTijger niet
Hehehe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:53 schreef SiIk het volgende:
Ik haal het niveau wel weer even naar beneden dan.
[ afbeelding ]
Dat is hij niet he. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:55 schreef yats het volgende:
Opscheppen over je lul, werkt dan nou echt silk? Het komt net zo kansloos over als de screenshots die unicorn hier eerder al postte.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?
quote:Op zondag 25 mei 2014 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, nog steeds maar 4 matches die allen niet reageren.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:30 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Hinderlijk dat ik mijn matches kwijt ben na die crash van vanmiddag. Nu staat de teller weer op 0.
Yats haal het zand uit je vagina.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:38 schreef yats het volgende:
Wonderen bestaan, ik heb ineens een match terug. En ze praat ook nog terug ook.
[..]
Ben BlauweTijger niet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:53 schreef SiIk het volgende:
Ik haal het niveau wel weer even naar beneden dan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Yats haal het zand uit je vagina.
Ik heb het wel eens als smoesje gebruikt om maar gewoon af te taaien, en het gaat op zich niet zozeer om een vreemd bed maar wel dat er iemand naast je ligt...dat is in het begin gewoon even wennen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef UnicornFarts het volgende:
Hoor ik trouwens wel veel, dat mannen niet goed kunnen slapen in een vreemd bed, ik vraag me dan af wat er zo anders is
Mijn linkerhand pakt de dekens nooit afquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Een warm lichaam voelt toch raar na gewend te zijn geraakt aan mijn opblaaspop.
Mijn fleshlight kan ik gewoon weer in de lade schuiven na gebruik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mijn linkerhand pakt de dekens nooit af
Ik ben me dan ook enorm zelfbewust. En iedere beweging voel je waardoor je alleen maar wakker ligt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:13 schreef habitue het volgende:
Ik slaap ook echt kut de eerste paar keer naast iemand anders.
Ik ging echt compleet stukquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza formaggi met wat extra camembert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |