quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:16 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik had hem bijna naar rechts geswiped.
Natuurlijk alleen maar om te vragen wat je dan bezielt, niet om te vragen wat er onder die pizza zit ofzo hoor
Ik moet mn ruften altijd inhouden. En dan sneak ik zo af en toe naar de wc om alles zachtjes eruit te persen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben me dan ook enorm zelfbewust. En iedere beweging voel je waardoor je alleen maar wakker ligt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mijn linkerhand pakt de dekens nooit af
Ah op die fiets, dat kan ik wel begrijpen ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens als smoesje gebruikt om maar gewoon af te taaien, en het gaat op zich niet zozeer om een vreemd bed maar wel dat er iemand naast je ligt...dat is in het begin gewoon even wennen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik moet mn ruften altijd inhouden. En dan sneak ik zo af en toe naar de wc om alles zachtjes eruit te persen.
Waarom laat je die niet gewoon vliegen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik moet mn ruften altijd inhouden. En dan sneak ik zo af en toe naar de wc om alles zachtjes eruit te persen.
Want je kunt geen x uur zonder te ruften?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef habitue het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom laat je die niet gewoon vliegen?
Als je lang je scheten opspaart, worden het meestal blaasscheten. Dus die kun je gerust laten vliegen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Zo op een eerste nacht samen... nahhhquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom laat je die niet gewoon vliegen?
Unicorn farts ruiken naar aarmunt en suikerspinnen godverdomme!? JA!?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar ik had geen andere reactie verwacht met jouw username
Niet na een hele avond bier en pizzaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je lang je scheten opspaart, worden het meestal blaasscheten. Dus die kun je gerust laten vliegen.
Nou ik zie het liever ook niet gebeuren hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Zo op een eerste nacht samen... nahhh
Maar ik had geen andere reactie verwacht met jouw username
Misschien even buiten gaan staan dan.quote:
Dat gebeurt tijdens de eerste vakantie samen in een warm knus hutje in de rimboequote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou ik zie het liever ook niet gebeuren hoormaar ik werk in een branche met allemaal mannen en die roepen allemaal "Nou ik laat ze gewoon vliegen en daarna sluit ik haar op onder de dekens"
Schijnt dat je dan dit krijgtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Want je kunt geen x uur zonder te ruften?
Dat valt te erg op. Gewoon op je hoede zijn wanneer zij wakker wordt om te gaan pissen. Dan het dekbed als geluiddemper gebruiken en ook op je rug blijven liggen. Dan rustig laten en 'm dan langwerpig laten uitwaaien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien even buiten gaan staan dan.
Alternatief is tijdens haar plaspauze snel een raam openzetten en je kont uit het raam hangen. Crisis averted. Profit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat valt te erg op. Gewoon op je hoede zijn wanneer zij wakker wordt om te gaan pissen. Dan het dekbed als geluiddemper gebruiken en ook op je rug blijven liggen. Dan rustig laten en 'm dan langwerpig laten uitwaaien.
Tot zover mijn pro-advies.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:55 schreef yats het volgende:
Opscheppen over je lul, werkt dan nou echt silk? Het komt net zo kansloos over als de screenshots die unicorn hier eerder al postte.
Hahaha epischquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza Formaggi met wat extra camembert
Goh, zo romantischquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat gebeurt tijdens de eerste vakantie samen in een warm knus hutje in de rimboe
Herkenbaar, maar ben recentelijk een beetje afgestapt van het dingen 's nachts nog in m'n smoel gaan zitten gooien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:47 schreef Grielen het volgende:
Wat kut is van mijzelf, ik heb een enorm snelle stofwisseling, dus eigenlijk eet ik iedere 2 uur, en ook nog voor het slapen gaan. Maar om 's nachts bij haar nog even een broodje naar binnen te stouwen voor het slapen gaan is ook zo raar. Dus dan gaat m'n buik rommelen
Haha herkenbaar. Daardoor twaalf uur lang niets gegeten ; ( thuis kan je gewoon bak kwark klappen voor je gaat slapenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:47 schreef Grielen het volgende:
Wat kut is van mijzelf, ik heb een enorm snelle stofwisseling, dus eigenlijk eet ik iedere 2 uur, en ook nog voor het slapen gaan. Maar om 's nachts bij haar nog even een broodje naar binnen te stouwen voor het slapen gaan is ook zo raar. Dus dan gaat m'n buik rommelen
Beter van niet want dan willen ze je houdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Sarasi het volgende:
Ik leer hier dingen.Dus de volgende keer moet ik een vent 's avonds nog een keer eten aanbieden en op het hart drukken dat het me echt niet boeit hoeveel hij ruft, als het maar op de wc is?
Yes! En een extra pijpbeurt snacht kan ook nooit kwaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Sarasi het volgende:
Ik leer hier dingen.Dus de volgende keer moet ik een vent 's avonds nog een keer eten aanbieden en op het hart drukken dat het me echt niet boeit hoeveel hij ruft, als het maar op de wc is?
Als je plannen hebt voor lange termijn dan zou ik dat doen, ONS hoeft het niet. Anders dan komt ie nog terug haha.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Sarasi het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter van niet want dan willen ze je houden
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je plannen hebt voor lange termijn dan zou ik dat doen, ONS hoeft het niet. Anders dan komt ie nog terug haha.
Maar dat doe ik al.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Yes! En een extra pijpbeurt snacht kan ook nooit kwaad.
Ik ga haar maar gelijk weer even stalken op tinderquote:
Ja hallo, wie woont er nou in groningenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Janee iedereen hier woont tyft ver weg.
Niks slechts over Groningen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hallo, wie woont er nou in groningen
Ik ben nu aan het Tinderen en ik heb al zo vaak met mijn hoofd zitten schudden dat ik er nekpijn van heb.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niks slechts over Groningen!![]()
Trouwens een nieuw dieptepunt... Gast op de foto met zijn moeder. Op Tinder.
Oude mensen willen ook weleens een beurt. Wat let je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:48 schreef thenxero het volgende:
Mijn overbuurvrouw van 61 heeft kennelijk ook Tinder![]()
Gatverdamme, ouder dan je moeder is gewoon not donequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oude mensen willen ook weleens een beurt. Wat let je?
Niemand komt erachter, alleen wij weten het en vertellen het niet door.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:51 schreef thenxero het volgende:
[..]
Gatverdamme, ouder dan je moeder is gewoon not done
Denk niet dat ik hem omhoog zou krijgen bij haarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niemand komt erachter, alleen wij weten het en vertellen het niet door.
Het idee eigenlijk alleen al maakt me misselijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:56 schreef thenxero het volgende:
[..]
Denk niet dat ik hem omhoog zou krijgen bij haar![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |