Daar doelde ik ook op, kreeg juist veel Spanjaarden/Italianen etc. Als je ervan houdt is het feest in iedergeval.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Spanjaarden.Maar ik bedoelde meer of er knappere mannen/vrouwen te vinden zijn. En minder tractors.
Meeste hier zijn inderdaad ook toeristen. Misschien wordt dat nog wat in de zomer met alle Scandinavische blondinesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tinder is niet in ieder land populair he, ik heb wel eens Seoul geprobeerd, daar kreeg ik 10 westerse meisjes te zien, en 5 Koreaanse, met 1 Koreaanse kreeg ik een match, daarna (there are no new people)
Hmja ik vind het wel wat hebben. Ben benieuwd in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op, kreeg juist veel Spanjaarden/Italianen etc. Als je ervan houdt is het feest in iedergeval.
Overigens was ik wel op een zaterdag in Amsterdam centrum en had toen mijn filter op 15km staan.
Waarom doen mannen dit toch.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:18 schreef UnicornFarts het volgende:
Hè gadver, weer stalker alarm, ik reageer even niet en gelijk:
hallo?
ben je er nog?!
!?
reageer eens?
Ik heb er dan ook gelijk geen zin meer in.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]!!
Ze praat toch half Nederlands, half Duits, dus dat geil kan dan van alles betekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HALLO? WAAROM REAGEERT ER NIEMAND OP MIJN QUOTE. HALLO HALLO???????!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:26 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ze praat toch half Nederlands, half Duits, dus dat geil kan dan van alles betekenen.
Ohja dat is waar ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:26 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ze praat toch half Nederlands, half Duits, dus dat geil kan dan van alles betekenen.
PLEASE RESPOND??quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:27 schreef thenxero het volgende:
[..]
HALLO? WAAROM REAGEERT ER NIEMAND OP MIJN QUOTE. HALLO HALLO???????!!!!!!!!!!
Beter blijven ze dit doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dit toch.
Waarom.
Dat zijn dezelfde lui die op killing sprees gaan omdat vrouwen geen ''oog voor hen'' hebbenquote:
Dat soort figurenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:18 schreef UnicornFarts het volgende:
Hè gadver, weer stalker alarm, ik reageer even niet en gelijk:
hallo?
ben je er nog?!
!?
reageer eens?
Ik heb er dan ook gelijk geen zin meer in.
Ik geef het op, nog steeds niet gevonden..quote:
ben 23 hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik geef het op, nog steeds niet gevonden..
Overigens laat ik mijn filter wel nu zo laag staan, man candy overal![]()
![]()
Doe even met fake gps je locatie zetten waar ik woon, als je android hebt. (weet niet of het kan op Iphone)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik had mijn filter meestal op 28-38 soms 26-38.
Nu 22-27![]()
![]()
Ehh... okequote:
Wat doe je moeilijk man, krijg je geen matches op tinder ofzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Doe even met fake gps je locatie zetten waar ik woon, als je android hebt. (weet niet of het kan op Iphone)
Ik kom je vanzelf wel een keer tegenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Doe even met fake gps je locatie zetten waar ik woon, als je android hebt. (weet niet of het kan op Iphone)
Neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ehh... oke.
[..]
Wat doe je moeilijk man, krijg je geen matches op tinder ofzo?
Hoe moet dat. hoe plaats ik daar mijn foto en een taglinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |