"geen sixpack maar een klein welvaartsbuikje"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Vertel? Zeker allemaal ik heb een zoon of dochter of zo?
Voornamelijk de quote " een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" en veel mannen die in hun bio zeggen " dit gaat vast niet werken maar we proberen het maar!"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Vertel? Zeker allemaal ik heb een zoon of dochter of zo?
Ha ha die eerste halve bijbel joh.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Voornamelijk de quote " een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" en veel mannen die in hun bio zeggen " dit gaat vast niet werken maar we proberen het maar!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuur hem een dmquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Chai het volgende:
Heel erg benieuwd naar yats zijn tinderpics en profieltje. Misschien schildert hij zichzelf daar net zo pessimistisch en calimero-achtig af als hier.
Was wel een onwijs knappe man trouwensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:25 schreef marsmello het volgende:
Ik vond die met die bijsluiter nog wel goed gevonden haha
Gefixt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:30 schreef thenxero het volgende:
Ik wist niet eens dat die bio's zo lang konden zijn joh. Heb nooit iets langers gezien dan:
*foto dik meisje*
- Een dag niet gegeten, is een dag niet geleefd.
Of
*foto van een poppetje*
- Instagram luve_u96
Zoals samthegreat zou zeggen:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:36 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat zag
quote:
Geeft iemand zich bloot op een eerlijke manier is het weer niet goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Voornamelijk de quote " een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" en veel mannen die in hun bio zeggen " dit gaat vast niet werken maar we proberen het maar!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry was niet mijn bedoeling om je te kwetsen, welke is van jou?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Geeft iemand zich bloot op een eerlijke manier is het weer niet goed
Doe eens een foto posten danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef DenWauw het volgende:
Ik mag de boeken in als 'the 1-match man' . WTF? Nog steeds geen nieuwe matches.
Ik ben zelfverzekerd genoeg om te beweren dat ik niet lelijk ben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef UnicornFarts het volgende:
Maar misschien ben je zelf lelijk, wat oneerlijk
Right in the nutsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maar misschien ben je zelf lelijk, wat oneerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |