"geen sixpack maar een klein welvaartsbuikje"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Vertel? Zeker allemaal ik heb een zoon of dochter of zo?
Voornamelijk de quote " een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" en veel mannen die in hun bio zeggen " dit gaat vast niet werken maar we proberen het maar!"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Vertel? Zeker allemaal ik heb een zoon of dochter of zo?
Ha ha die eerste halve bijbel joh.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Voornamelijk de quote " een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" en veel mannen die in hun bio zeggen " dit gaat vast niet werken maar we proberen het maar!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuur hem een dmquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Chai het volgende:
Heel erg benieuwd naar yats zijn tinderpics en profieltje. Misschien schildert hij zichzelf daar net zo pessimistisch en calimero-achtig af als hier.
Was wel een onwijs knappe man trouwensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:25 schreef marsmello het volgende:
Ik vond die met die bijsluiter nog wel goed gevonden haha
Gefixt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:30 schreef thenxero het volgende:
Ik wist niet eens dat die bio's zo lang konden zijn joh. Heb nooit iets langers gezien dan:
*foto dik meisje*
- Een dag niet gegeten, is een dag niet geleefd.
Of
*foto van een poppetje*
- Instagram luve_u96
Zoals samthegreat zou zeggen:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:36 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat zag
quote:
Geeft iemand zich bloot op een eerlijke manier is het weer niet goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Voornamelijk de quote " een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" en veel mannen die in hun bio zeggen " dit gaat vast niet werken maar we proberen het maar!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry was niet mijn bedoeling om je te kwetsen, welke is van jou?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Geeft iemand zich bloot op een eerlijke manier is het weer niet goed
Doe eens een foto posten danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef DenWauw het volgende:
Ik mag de boeken in als 'the 1-match man' . WTF? Nog steeds geen nieuwe matches.
Ik ben zelfverzekerd genoeg om te beweren dat ik niet lelijk ben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef UnicornFarts het volgende:
Maar misschien ben je zelf lelijk, wat oneerlijk
Right in the nutsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maar misschien ben je zelf lelijk, wat oneerlijk
De spoeling lijkt enkel wat dun tot nu toe.quote:
Ik zei niet dat ik knap was. Ik zei dat ik niet lelijk was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Sarasi het volgende:
Je weet zeker dat je knap bent en toch heb je maar een match. Uhu.
Tja. Ik doe niet aan een grijs gebied in deze.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:48 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik knap was. Ik zei dat ik niet lelijk was.
Beauty is in the eye of the beholder. Jammer dat mn DM het nog niet doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tja. Ik doe niet aan een grijs gebied in deze.
PM toch wel? Kan toch vanaf het begin?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:51 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder. Jammer dat mn DM het nog niet doet.
7 .... days...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
PM toch wel? Kan toch vanaf het begin?
Kon ik daar nog maar inquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:59 schreef UnicornFarts het volgende:
Of hij logt even in op zijn oude account, opgelost
Dat klopt. Die zat gekoppeld aan een oud ( niet meer bestaand) emailadres. Toen ik dat omzette naar het nieuwe adres is iets niet goed gegaan denk ik maar zo. Ik kom er niet meer inquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gisteren oid zat je nog op je oude account?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:04 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat klopt. Die zat gekoppeld aan een oud ( niet meer bestaand) emailadres. Toen ik dat omzette naar het nieuwe adres is iets niet goed gegaan denk ik maar zo. Ik kom er niet meer in
Helaas voor je prachtige Deja Moo is het toch echt zo. Het spijt me voor je.quote:
Ik heb geen kinderen, dus die valt al af. You do the mathquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Sorry was niet mijn bedoeling om je te kwetsen, welke is van jou?
Nou oké, dan gaan we er maar gewoon even vanuit dat je normaal/good looking bent.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Helaas voor je prachtige Deja Moo is het toch echt zo. Het spijt me voor je.
Jammer, dat dominante maakt mij wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dus die valt al af. You do the math
Niks raars aan, ik heb talloze meisjes van hooguit 11 gezien die als 20 stondenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:14 schreef Sarasi het volgende:
Wat de... Iemand van 24, volgens zijn profiel, maar op de foto's staat een jochie van 12 ofzo?Uberweird.
Weirdness.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Niks raars aan, ik heb talloze meisjes van hooguit 11 gezien die als 20 stonden
Eh, wat?quote:
Ik denk niet dat het werkt. Ik zie er sowieso het nut niet van in om daarover op te scheppen.quote:
Hoe komen jullie er toch bij dat ik boos ben? Prijs jezelf gelukkig met die matches en heb lol zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef Grielen het volgende:
Ik wil Yats niet weer boos maken maar ik krijg nu echt om de minuut een nieuwe match. Allemaal op 140 km
Kijk eens naar m'n PIquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef yats het volgende:
Hoe komen jullie er toch bij dat ik boos ben? Prijs jezelf gelukkig met die matches en heb lol zou ik zeggen!
Er staat niets in mijn tagline.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef UnicornFarts het volgende:
Heb je rare dingen in je tagline staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |