abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140311610

http://www.independent.com/news/2014/may/23/shooting-isla-vista/

quote:
A lone gunman killed six people and injured seven more during a shooting rampage Friday night in Isla Vista that Sheriff Bill Brown called “the work of a madman.” The suspect was killed after firing on responding deputies, but it’s not clear if the fatal wound to his head was self-inflicted or the result of return fire.
Volgens geruchten zou het gaan om de zoon van Peter Rodger, Elliot Rodger, de regisseur van The Hunger Games.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_140311715
gisteren opgenomen: http://www.liveleak.com/view?i=d53_1400928980

http://www.reddit.com/r/v(...)to_before_he_killed/

[ Bericht 3% gewijzigd door Eyip op 24-05-2014 14:12:12 ]
pi_140311771
Wat een mongool..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_140311946
quote:
Precies, staat helemaal vol met jankfilmpjes. Via de video in de OP kom je trouwens op zijn Youtube-pagina. Kun je nog terugkijken tot 3 maanden geleden. Keyword: Lonely. :')

Narcistisch mannetje met z'n dikke BMW van pappie.

Edit: Hij schijnt ook actief geweest te zijn op Liveleak.
pi_140312038
Wat een akelig kereltje. En je moet wel héél akelig zijn wil je zelfs geen vriendinnetje/one night stand kunnen krijgen met ook nog een rijke beroemde papa. Zelfmedelijden, zijn vrouwen dol op :') Not.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:21:27 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140312068
De media zal wel weer een verband leggen tussen zijn acties en die in de film van zijn vader, terwijl dit gewoon een depressief zielig ventje zonder vrienden en vrouwen was... en dus overduidelijk depressief.

Tja, depressie komt ook bij rijke mensen voor, die schijnbaar alles hebben.
pi_140312123
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:21 schreef Yi-Long het volgende:
De media zal wel weer een verband leggen tussen zijn acties en die in de film van zijn vader, terwijl die gewoon een depressief zielig ventje zonder vrienden en vrouwen was... en dus overduidelijk depressief.

Tja, depressie komt ook bij rijke mensen voor, die schijnbaar alles hebben.
Het lijkt me zelfs moeilijker om 'echte vrienden' te hebben als je rijk bent. Hoe weet je nou of ze alleen voor het geld met je bevriend zijn? Dat weet je dus niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:24:00 #9
104871 remlof
Europees federalist
pi_140312134
Was dit in Santa Barbara?
pi_140312270

:')
pi_140312286
quote:
En je dan afvragen waarom je geen vriendinnetje kan krijgen. Had die jongen nou niet 1 vriend die hem dat even kon uitleggen.
pi_140312296
..hang jezelf dan op als je er zonodig een eind aan wilt maken..
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:33:18 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140312348
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het lijkt me zelfs moeilijker om 'echte vrienden' te hebben als je rijk bent. Hoe weet je nou of ze alleen voor het geld met je bevriend zijn? Dat weet je dus niet.
Misschien, maar dat kun je toch wel ene beetje inschatten? Daarnaast woonde die gast in een omgeving waar sowieso idioot veel rijke mensen zijn, dus hoe belangrijk is dat dan nog!?

Als ik hem was zou ik gewoon lekker een rondreis gemaakt hebben en de wereld verkennen en nieuwe mensen leren kennen enzo, maar goed, hij dacht er anders over.
pi_140312455
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:31 schreef Nemephis het volgende:
..hang jezelf dan op als je er zonodig een eind aan wilt maken..
Precies, schiet lekker jezelf een gat in je kop, maar laat onschuldigen er buiten.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_140312481
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:39 schreef spijkerbroek het volgende:

Precies, schiet lekker jezelf een gat in je kop, maar laat onschuldigen er buiten.
Hij vond ze niet onschuldig, want ze wilden geen seks met hem.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:42:39 #16
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140312523
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Dat hij ze niet onschuldig vond, wil niet zeggen dat ze niet onschuldig zijn.
Uiteraard ligt niks aan hemzelf, maar is het allemaal de schuld van anderen. Bekend verhaal.
Bekende drogredenen. Mafketel.
pi_140312569
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij was gestoord..
pi_140312575
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:43 schreef spijkerbroek het volgende:

Dat hij ze niet onschuldig vond, wil niet zeggen dat ze niet onschuldig zijn.
Uiteraard ligt niks aan hemzelf, maar is het allemaal de schuld van anderen. Bekend verhaal.
Bekende drogredenen. Mafketel.
Krijg ook het idee dat hij zich in 1 dag tijd enorm heeft zitten opfokken. Zijn youtube uploads afgelopen dag:

Elliot Rodger's Adventures, driving to the beach - 1 day ago
Why do girls hate me so much? - 19 hours ago
Life is so unfair because girls dont want me - 15 hours ago
Balcony Vlog, reminiscing about childhood - 14 hours ago
My reaction to seeing a young couple at the beach, Envy - 9 hours ago
Elliot Rodger, Lonely Vlog, Life is so unfair - 8 hours ago
Elliot Rodger's Retribution - 7 hours ago
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:46:27 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_140312600
Dat komt omdat ze in Amerika geen FOK! hebben. Hier blijven dat soort jongetjes allemaal gewoon braaf op hun zolderkamertje zitten om de AT te F5'en. Om 02:00 is het al weer laat en gaan ze bedroefd naar bed.

Daar hebben ze op hun 17e al een auto en een vuurwapen, maar geen FOK!
The End Times are wild
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:46:36 #21
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_140312602
Dat neppe ''evil'' lachje elke keer :') :') :')

Debiel.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_140312627
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:46 schreef LXIV het volgende:
Dat komt omdat ze in Amerika geen FOK! hebben. Hier blijven dat soort jongetjes allemaal gewoon braaf op hun zolderkamertje zitten om de AT te F5'en. Om 02:00 is het al weer laat en gaan ze bedroefd naar bed.

Hoeveel levens Danny al wel niet gespaard heeft!
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:48:23 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_140312644
Het is toch helemaal geen lelijk jongetje. En goed in de slappe was (of zijn vader). En nog pas 22 jaar jong!
De hele wereld stond voor hem open. De hele wereld! Wat een klapmongool om er dan op zo'n debiele manier een einde aan te maken. Ik zou wel weten wat ik zou doen als ik 22 was, geen verplichtingen, een BMW en volop tijd!
The End Times are wild
pi_140312695
quote:

Gat in de markt....
I´m back.
pi_140312700
Je kan overigens nog veel meer filmpjes van hem terug zien als je naar zijn likes kijkt, hij liked zijn eigen filmpjes namelijk ook. Hij heeft ook een filmpje van Game of Thrones geliked. Hoe kan je nou op zo'n manier dood willen gaan als je GoT aan het kijken bent! :o
pi_140312734
Ik hoef geen filmpjes van hem meer te zien om te weten dat hij behoorlijk maffe hersenkronkels had.
BMW onder z'n reet en genoeg geld, maar "life is so unfair!".
Op FOK! zouden we hem een huilie noemen.
pi_140312792
Wat een loser. Dat filmpje :') Ik kan er niet bij dat iemand zo erg niet begrijpt dat het z'n eigen schuld is dat hij geen pussy heeft gekregen.
Conscience do cost.
pi_140312835
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:56 schreef ems. het volgende:
Wat een loser. Dat filmpje :') Ik kan er niet bij dat iemand zo erg niet begrijpt dat het z'n eigen schuld is dat hij geen pussy heeft gekregen.
Misschien verwendheid. Misschien is hij gewend om alles te krijgen wat hij wil.
Alleen kan hij geen meisje krijgen/"kopen".
Zomaar een gedachte, hoeft niet waar te zijn.
Maar idd, dan ben je behoorlijk van het padje.
pi_140312971
Dan moest hij maar naar de hoeren gaan.
Ура для россии
pi_140312986
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:59 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Misschien verwendheid. Misschien is hij gewend om alles te krijgen wat hij wil.
Alleen kan hij geen meisje krijgen/"kopen".
Zomaar een gedachte, hoeft niet waar te zijn.
Maar idd, dan ben je behoorlijk van het padje.
Grote kans inderdaad. Rijkeluis-puber die verwacht dat hij overal recht op heeft. Hij is verder geeneens onaantrekkelijk te noemen dus het kan niet anders dan aan zijn 'entitlement' liggen.
Conscience do cost.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:06:09 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_140312996
Als ik dat menneke was geweest dan had ik echt de hele dag lekker rondgetoerd en de hele avond en nacht met allerlei lekkere wijven lopen vrijen. Iedere dag weer.
The End Times are wild
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:08:57 #32
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140313065
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:06 schreef LXIV het volgende:
Als ik dat menneke was geweest dan had ik echt de hele dag lekker rondgetoerd en de hele avond en nacht met allerlei lekkere wijven lopen vrijen. Iedere dag weer.
Misschien zocht hij liefde, geen sletten...?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:10:56 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_140313107
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Misschien zocht hij liefde, geen sletten...?
Dat kun je dan op je 28-ste nog doen.

Het gaat mij er vooral om om mijn verbazing uit te drukken dat een kereltje wat toch op veel gebieden de wind mee (zou moeten) hebben, zich op zo'n manier van kant laat maken.

Als je 22 bent en er normaal uitziet en welgesteld bent, en je woont in Californië, dan kun je toch echt álles doen wat je maar wil? Zo'n meisje van 18 :9~ pik je op en iedere avond feest.
The End Times are wild
pi_140313272
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:10 schreef LXIV het volgende:
Als je 22 bent en er normaal uitziet en welgesteld bent, en je woont in Californië, dan kun je toch echt álles doen wat je maar wil? Zo'n meisje van 18 pik je op en iedere avond feest.
Als je dat niet is wat je eigenlijk zoekt wordt je daar misschien ook weer hartstikke depressief van...
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:21:57 #35
117098 Hathor
Effe niet
pi_140313359
Ik viel bijna in slaap toen ik dat filmpje zat te kijken, een grote klaagzang vol zelfmedelijden. :O
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:27:09 #36
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140313492
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat kun je dan op je 28-ste nog doen.

Het gaat mij er vooral om om mijn verbazing uit te drukken dat een kereltje wat toch op veel gebieden de wind mee (zou moeten) hebben, zich op zo'n manier van kant laat maken.

Als je 22 bent en er normaal uitziet en welgesteld bent, en je woont in Californië, dan kun je toch echt álles doen wat je maar wil? Zo'n meisje van 18 :9~ pik je op en iedere avond feest.
Als je alleen maar gewoon echte liefde wilt, en om je heen zie je alleen maar onechte sletten en sloeries, dan versterkt dat wellicht je gevoel dat 'life ain't fair'....

En zoals ik al aangaf, depressie kan iedereen overkomen. Deze jongen, die veel mee had, is gewoon ziek geworden (depressie), en waarschijnlijk ook geen/weinig begrip uit zijn omgeving, dus dat blijft borrelen en borrelen, totdat het een keer overkookt.

In NL neem je dan een hand vol pillen of je gooit jezelf op de rails en wacht 20 minuten omdat de trein vertraging heeft, en in de USA heb je een gun, dus schiet je jezelf door je kop, of eerst nog wat anderen, waarna je jezelf alsnog afschiet, of hoopt dat de politie het voor je doet...
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:39:52 #37
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140313783
Klein overzichtje van dit bergje aids.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_140313989
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:27 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als je alleen maar gewoon echte liefde wilt, en om je heen zie je alleen maar onechte sletten en sloeries, dan versterkt dat wellicht je gevoel dat 'life ain't fair'....

En zoals ik al aangaf, depressie kan iedereen overkomen. Deze jongen, die veel mee had, is gewoon ziek geworden (depressie), en waarschijnlijk ook geen/weinig begrip uit zijn omgeving, dus dat blijft borrelen en borrelen, totdat het een keer overkookt.

In NL neem je dan een hand vol pillen of je gooit jezelf op de rails en wacht 20 minuten omdat de trein vertraging heeft, en in de USA heb je een gun, dus schiet je jezelf door je kop, of eerst nog wat anderen, waarna je jezelf alsnog afschiet, of hoopt dat de politie het voor je doet...
Hmm sorrie, ik zie alleen een ventje die jaloers is en het niet kan verkroppen dat die meiden met jongens gaan die een leven hebben en plezier maken, das toch heel wat leuker dan het ideale plaatje wat deze jongen schijnt te hebben van zichzelf als de perfecte man waarvoor elke vrouw zou moeten vallen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140314386
The true alpha male :') dat kan heulemaal niet want dat ben ikke al :@ o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_140314511
Hij was gewoon in het verkeerde land geboren, in S.A had hij een hele harem vol gehad met onderdanige vrouwen aan zijn voeten
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:09:42 #41
117098 Hathor
Effe niet
pi_140314636
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:04 schreef bedachtzaam het volgende:
Hij was gewoon in het verkeerde land geboren, in S.A had hij een hele harem vol gehad met onderdanige vrouwen aan zijn voeten
Uday 1.2
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:19:21 #42
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_140314868
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:27 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Depressie? Psychopaat man
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_140315082
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Pokemon? Video game / TV blaming in 3...2...1...
pi_140315272
Behoorlijk geflipt inderdaad :')
pi_140316328
Wow, wat een ziek figuur :{
pi_140316451
Toch wel een apart gevalletje. Vol zelfmedelijden. Maar eerlijk gezegd is het onduidellijk waarom hij geen meisje kon krijgen. Guy is loaded, ziet er niet slecht uit, duidelijk toch wel vrij intelligent, iig verbaal begaafd... Doesn't add up.
I´m back.
pi_140316604
Ik zie op z'n youtube kanaal dat ie Pokemon fan is, dat zal de bron van dit alles zijn.

edit; Slaadje was me voor
  zaterdag 24 mei 2014 @ 17:13:25 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140316712
quote:
18s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat neppe ''evil'' lachje elke keer :') :') :')

Debiel.
:{ echt he,
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140317018
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
Toch wel een apart gevalletje. Vol zelfmedelijden. Maar eerlijk gezegd is het onduidellijk waarom hij geen meisje kon krijgen. Guy is loaded, ziet er niet slecht uit, duidelijk toch wel vrij intelligent, iig verbaal begaafd... Doesn't add up.
Wellicht omdat hij vrij creepy overkomt?
Ik zou nooit op iemand kunnen vallen die zo zelfingenomen is. Een normale lach of glimlach zou ook al een heel eind helpen.

pi_140317028
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
Twee minuten van dat filmpje in de OP zijn in principe toch voldoende om te begrijpen waarom hij geen meisje kon krijgen?
pi_140317158
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:22 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Wellicht omdat hij vrij creepy overkomt?
Ik zou nooit op iemand kunnen vallen die zo zelfingenomen is. Een normale lach of glimlach zou ook al een heel eind helpen.

Mwaoh, normaliter stelt een mens zulk gedrag bij in de loop van de tijd, adhv feedback.
Blijkbaar is hij hiertoe niet in staat geweest dan.
Sociopaten zijn juist extreem goed in staat sociaal wenselijk gedrag te faken door bij stelling van hun gedrag.
Dus hij is wrs niet sociopatisch
I´m back.
pi_140317198
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:22 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Twee minuten van dat filmpje in de OP zijn in principe toch voldoende om te begrijpen waarom hij geen meisje kon krijgen?
Op zich wel, maar het is niet zo dat hij an sich alles tegen zich had, in tegendeel juist hij heeft alles mee gehad, oppervlakkig gezien...
I´m back.
pi_140317271
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op zich wel, maar het is niet zo dat hij an sich alles tegen zich had, in tegendeel juist hij heeft alles mee gehad, oppervlakkig gezien...
Hij had alles mee, behalve dat hij (zoals Grutsk al zei) ontzettend creepy over komt. En dat is iets wat niet te compenseren valt, hoe goed je er ook uitziet en hoe rijk je ook bent.
pi_140317432
Als je zijn posts op 'puahate' leest dan begrijp je meteen waarom hij geen vriendin heeft met o.a. parels zoals deze:
quote:
It must be accepted, but not embraced. Human society should never be allowed to degenerate to such brutality. The problem is women, they are primitive in nature and incapable thinking rationally. If they are allowed to choose who to breed with, humanity will never advance. Look at civilizations over 100 years ago. In a way they were much more civilized, simply because women were restricted and controlled. It was a much better world to live in.
Hij was ook actief op misc.
pi_140317481
Ik keek naar het filmpje en had verwacht dat hij vrouwen zou verkrachten totdat hij gepakt zou worden, maar nee hoor, meneer is weer eens origineel bezig en gaat beetje rondschieten. En maagd sterven (HAHAHAH :D :D :D :D :D).

Sterkte aan de nabestaanden... :{. Verschikkelijk om je geliefde(n) door deze zaadbalhaar kwijt te raken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2014 17:40:14 ]
pi_140317517
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:37 schreef Supertolll het volgende:
Als je zijn posts op 'puahate' leest dan begrijp je meteen waarom hij geen vriendin heeft met o.a. parels zoals deze:

[..]

Hij was ook actief op misc.
[ afbeelding ]
Wat LXIV zegt, voor dat soort crazies heb je in Nederland FOK!, ik bedoel dit soort dingen lees je ook regelmatig hier...
I´m back.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 17:42:33 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_140317540
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat LXIV zegt, voor dat soort crazies heb je in Nederland FOK!, ik bedoel dit soort dingen lees je ook regelmatig hier...
Hoe heet die ene Chinees ook weer die dacht dat hij zo lelijk was dat hij nooit in contact met een vrouw zou komen, en hier een tijdje terug dagelijks een topic over opende?
The End Times are wild
pi_140317560
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe heet die ene Chinees ook weer die dacht dat hij zo lelijk was dat hij nooit in contact met een vrouw zou komen, en hier een tijdje terug dagelijks een topic over opende?
Schenkstroop. :')
pi_140317636
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Echt? :D.
Nee, heb ik nooit gelezen, feit is dat zo'n text niet zo extreem is imho.
Grootste probleem in de VS is de beschikbaarheid van vuurwapens natuurlijk. Dit soort crazies kunnen gewoon even paar wapens inslaan en hun frustraties daarmee botvieren.
Ik hoop echt dat 49% normale mensen in de VS ooit het een keer lukt om wapens te verbieden.
I´m back.
pi_140317649
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:43 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Schenkstroop. :')
O, die ken ik wel idd. :D.
I´m back.
  Moderator zaterdag 24 mei 2014 @ 17:47:16 #61
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_140317668
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:05 schreef Woestijnvos het volgende:
Dan moest hij maar naar de hoeren gaan.
Die zijn daar verboden
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 24 mei 2014 @ 17:47:38 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_140317681
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Echt? :D.
Nee, heb ik nooit gelezen, feit is dat zo'n text niet zo extreem is imho.
Grootste probleem in de VS is de beschikbaarheid van vuurwapens natuurlijk. Dit soort crazies kunnen gewoon even paar wapens inslaan en hun frustraties daarmee botvieren.
Ik hoop echt dat 49% normale mensen in de VS ooit het een keer lukt om wapens te verbieden.
Het probleem is dat er te weinig mensen een wapen hebben. Hadden alle voetgangers wapens gehad, dan was die gek niet verder gekomen dan 2 of 3 slachtoffers.
Aldus de NRA
The End Times are wild
  Moderator zaterdag 24 mei 2014 @ 17:48:48 #63
pi_140317716
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:39 schreef zarGon het volgende:
Sterkte aan de nabestaanden... :{.
Alsof die fok lezen :')
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_140317726
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het probleem is dat er te weinig mensen een wapen hebben. Hadden alle voetgangers wapens gehad, dan was die gek niet verder gekomen dan 2 of 3 slachtoffers.
Aldus de NRA
Aldus de NRA, die graag refereert aan het feit dat de nazies guncontrol oplegden.
I´m back.
  Moderator zaterdag 24 mei 2014 @ 17:50:42 #65
pi_140317786
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Aldus de NRA, die graag refereert aan het feit dat de nazies guncontrol oplegden.
Als je nu ineens guncontrol in de us invoert wordt het er echt niet beter op :')

Ze hebben het al verneukt
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_140318098
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Als je nu ineens guncontrol in de us invoert wordt het er echt niet beter op :')

Ze hebben het al verneukt
Nee, dat gaat idd ook niet, maar steeds verder controleren wel en dan over 20 jaar naar Europese maatstaven brengen...
I´m back.
pi_140318466
Rip.

Wat een zielige kneus :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_140318480
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Wat een akelig kereltje. En je moet wel héél akelig zijn wil je zelfs geen vriendinnetje/one night stand kunnen krijgen met ook nog een rijke beroemde papa. Zelfmedelijden, zijn vrouwen dol op :') Not.
Mannen ook niet. :P
pi_140318500
quote:

[..]

Alleen maar omgaan met rijke mensen. Zo simpel is het. ^O^
#superniger2020
pi_140318515
quote:

[..]

Wat zijn "echte vrienden"?

Geloof jij daar nog in? Voor mij is een vriend iemand die letterlijk een kogel voor mij zal vangen, ik geloof niet dat die bestaan..
pi_140318550
Hij had met al zijn geld toch gewoon een paar hoeren kunnen regelen :')
#superniger2020
  Moderator zaterdag 24 mei 2014 @ 18:16:51 #72
pi_140318569
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Geloof jij daar nog in? Voor mij is een vriend iemand die letterlijk een kogel voor mij zal vangen, ik geloof niet dat die bestaan..
vind jij jezelf belangrijk of zo
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_140318587
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:14 schreef theunderdog het volgende:

Dat is wel een hele hoge standaard voor je iemand een vriend noemt _O-
Nee, in godsnaam niet zeg. Eén van mijn beste vriendinnen heeft 3 kinderen (ik geen) en dan zou zij haar leven voor mij moeten opofferen? :')
pi_140318592
In de staat met de meest stricte wapenwetten van de VS en in een "gun-free zone". :')
  Moderator zaterdag 24 mei 2014 @ 18:18:24 #75
pi_140318603
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, in godsnaam niet zeg. Eén van mijn beste vriendinnen heeft 3 kinderen (ik geen) en dan zou zij haar leven voor mij moeten opofferen? :')
klopt. een vriend is gewoon iemand met wie je chillt, niets meer niets minder
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_140318608
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik moest hier wel even om lachen.
  Moderator zaterdag 24 mei 2014 @ 18:19:09 #77
pi_140318625
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:17 schreef NightH4wk het volgende:
In de staat met de meest stricte wapenwetten van de VS en in een "gun-free zone". :')
Dat is inderdaad vaak het argument van de NRA. Ook bij de Sandy Hook shooting als ik me niet vergis
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_140318664
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Nee, maar dat is voor mij de definitie van een echte vriend.
pi_140318690
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vind ik wel ja, een echte vriend is als een broeder/zuster.
pi_140318714
Als je vrienden hebt, heb je ook vijanden
  Moderator zaterdag 24 mei 2014 @ 18:23:14 #81
pi_140318716
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, maar dat is voor mij de definitie van een echte vriend.
Dan heb je weinig echte vriendin denk ik
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_140318718
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

klopt. een vriend is gewoon iemand met wie je chillt, niets meer niets minder
Nee, dat is iemand waarmee je chillt.

Een vriend is voor mij veel meer. Maja, ieder zijn eigen definitie.. :P
pi_140318721
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:21 schreef theunderdog het volgende:

Vind ik wel ja, een echte vriend is als een broeder/zuster.
Je hebt zeker geen broers en zussen?
pi_140318727
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dan heb je weinig echte vriendin denk ik
Klopt, wel veel mensen waar ik mee omga/chill.
pi_140318736
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt zeker geen broers en zussen?
Jawel, drie zelfs.
pi_140318818
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef superniger het volgende:
Hij had met al zijn geld toch gewoon een paar hoeren kunnen regelen :')
Of een gold digger.
Ура для россии
pi_140318961
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:39 schreef Mani89 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pikachu _O_
#superniger2020
pi_140318977
Die forumposts van 'm liegen er ook niet om. Beetje aparte manier van denken. Aan de ene kant afgeven op alfa-mannetjes en zichzelf neerzetten als sophisticated, en dan aan de andere kant zeggen dat vrouwen onderdrukt moeten worden en gedwongen sex moeten hebben met 'm omdat hij zo'n geweldige volgende stap in de evolutie van de mens is. :') Op dat moment hadden ze 'm al van z'n bed kunnen lichten.
pi_140319015
al die youtube comments _O_
#superniger2020
pi_140321246
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:17 schreef NightH4wk het volgende:
Tja ze blijven er aan vasthouden, ze vinden het recht een wapen te mogen bezitten zo belangrijk dat ze
de negatieve kanten op de koop toenemen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_140322133
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:00 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Tja ze blijven er aan vasthouden, ze vinden het recht een wapen te mogen bezitten zo belangrijk dat ze de negatieve kanten op de koop toenemen.
De post waar jij op reageert laat nu net zien dat striktere wetten niet helpen ;)
pi_140322229
Het zorgt iig wel voor spannende beelden vooral door die vaak uitgezonden live-beelden.
pi_140322329
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:31 schreef Royyy het volgende:

[..]

De post waar jij op reageert laat nu net zien dat striktere wetten niet helpen ;)
De VS heeft geen strikte wetten want er is geen verbod alleen in sommige staten wat extra controle en regulering.

Het staat gewoon in de grondwet dat je een wapen mag hebben.

Lach maar om het Nederlandse systeem maar dit soort zaken komen hier nauwelijks voor.
We hebben dit de laatste jaren een keer gehad, Alphen aan den Rijn, en laat dat nu net een legaal wapen zijn geweest.

Burgers moeten gewoon geen vuurwapens hebben ;)

Maar goed, die discussie voeren we hier nu inmiddels 1 x per maand, ik ga voetbal kijken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_140322478
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die forumposts van 'm liegen er ook niet om. Beetje aparte manier van denken. Aan de ene kant afgeven op alfa-mannetjes en zichzelf neerzetten als sophisticated, en dan aan de andere kant zeggen dat vrouwen onderdrukt moeten worden en gedwongen sex moeten hebben met 'm omdat hij zo'n geweldige volgende stap in de evolutie van de mens is. :') Op dat moment hadden ze 'm al van z'n bed kunnen lichten.
Kun je veel FOK!kers ook van hun bed lichten. Troubled en disturbed kid, klopt, maar an sich geen voorspeller van wat hij zou doen imho. Dat heeft toch meer te maken met de beschikbaarheid van vuurwapens en voorgangers.
I´m back.
pi_140322930
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:37 schreef Buster24 het volgende:

[..]

De VS heeft geen strikte wetten want er is geen verbod alleen in sommige staten wat extra controle en regulering.

Het staat gewoon in de grondwet dat je een wapen mag hebben.

Lach maar om het Nederlandse systeem maar dit soort zaken komen hier nauwelijks voor.
We hebben dit de laatste jaren een keer gehad, Alphen aan den Rijn, en laat dat nu net een legaal wapen zijn geweest.

Burgers moeten gewoon geen vuurwapens hebben ;)

Maar goed, die discussie voeren we hier nu inmiddels 1 x per maand, ik ga voetbal kijken.
Er zijn genoeg steden waar vuurwapens zo goed als verboden zijn. En in alle steden waar zo'n extra regulering wordt ingevoerd stijgt de criminaliteit.

Dat zulke zaken in NL bijna niet voorkomen heeft naar mijn mening een heel andere oorzaak. Een veel groter sociaal vangnet, andere regelingen qua mentale zorg, de media die zo'n figuren "beroemd" maakt, etc.
Canada bijvoorbeeld heeft wapenwetten die vergelijkbaar zijn met die in de VS, en daar zie je dit soort schietpartijen vrijwel nooit. Of Zwitserland, waar een groot deel van de mannelijke bevolking verplicht automatische wapens (die in de VS verboden zijn) thuis heeft liggen... daar komt zoiets ook vrijwel nooit voor.

En waarom denk je dat zulke schietpartijen in de VS vrijwel altijd gebeuren in de 'gun free zones', zoals militaire basissen en scholen?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 20:58:44 #97
117098 Hathor
Effe niet
pi_140323158
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:53 schreef Royyy het volgende:

[..]

Er zijn genoeg steden waar vuurwapens zo goed als verboden zijn. En in alle steden waar zo'n extra regulering wordt ingevoerd stijgt de criminaliteit.

Dat zulke zaken in NL bijna niet voorkomen heeft naar mijn mening een heel andere oorzaak. Een veel groter sociaal vangnet, andere regelingen qua mentale zorg, de media die zo'n figuren "beroemd" maakt, etc.
Canada bijvoorbeeld heeft wapenwetten die vergelijkbaar zijn met die in de VS, en daar zie je dit soort schietpartijen vrijwel nooit. Of Zwitserland, waar een groot deel van de mannelijke bevolking verplicht automatische wapens (die in de VS verboden zijn) thuis heeft liggen... daar komt zoiets ook vrijwel nooit voor.

En waarom denk je dat zulke schietpartijen in de VS vrijwel altijd gebeuren in de 'gun free zones', zoals militaire basissen en scholen?
Amerikanen zijn gewoon een beetje ziek in hun hoofd,
  zaterdag 24 mei 2014 @ 21:04:35 #98
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140323364
Wat een afschuwelijk eng ventje, brrrrrr.
pi_140324502
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:53 schreef Royyy het volgende:

[..]

http://www.elsevier.nl/Ne(...)euw-record-1154555W/

In Nederland dalen de moord & doodslag cijfers al jaren, dus ook zonder bewapende burgers is criminaliteit terug te dringen.

Wapen-vrije-zone's in de VS zijn een wassen neus, in een land met met 88,8 wapens op de 100 inwoners moet je toch met andere maatregelen komen dan met wat extra toezicht en het instellen van een zone.

Iemand die kwaad wil heeft dus in de meeste gevallen een wapen voorhanden en zal zich niet laten afschrikken door een bord als deze
pi_140324554
quote:
Zijn Youtube-kanaal is nog niet verwijderd:
https://www.youtube.com/user/ElliotRodger/videos

Heb al zijn video's bekeken, tragisch..

Hij heeft inmiddels wel 1500+ nieuwe subscribers.
-
pi_140324745
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 21:30 schreef Charismatisch het volgende:

Hij heeft inmiddels wel 1500+ nieuwe subscribers.
Waarom? Het is niet dat hij nog iets gaat uploaden uit het hiernamaals :')
pi_140324816
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 21:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom? Het is niet dat hij nog iets gaat uploaden uit het hiernamaals :')
Doet me denken aan:

"Eigenaren van een oude zwarte Suzuki Swift durven zich amper meer op straat te begeven na het drama in Apeldoorn. De auto lijkt het mikpunt van agressie te zijn geworden."
http://www.telegraaf.nl/b(...)zwarte_Suzuki__.html
-
pi_140325480
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 21:29 schreef Buster24 het volgende:

[..]

http://www.elsevier.nl/Ne(...)euw-record-1154555W/

In Nederland dalen de moord & doodslag cijfers al jaren, dus ook zonder bewapende burgers is criminaliteit terug te dringen.

Wapen-vrije-zone's in de VS zijn een wassen neus, in een land met met 88,8 wapens op de 100 inwoners moet je toch met andere maatregelen komen dan met wat extra toezicht en het instellen van een zone.

Iemand die kwaad wil heeft dus in de meeste gevallen een wapen voorhanden en zal zich niet laten afschrikken door een bord als deze
[ afbeelding ]
Ik zeg toch ook niet dat bewapende burgers de enige manier is om criminaliteit terug te dringen? Vandaar juist dat ik naar al die andere sociale omstandigheden wijs. Daar ligt de grootste oorzaak van zulke schietpartijen, en niet bij het wapenbezit. In China bijvoorbeeld, een land met enorm strenge wapenwetten, vinden er enorm veel steekpartijen op scholen plaats. Dat is een gevolg van de sociale omstandigheden, niet van het feit dat messen legaal zijn in China.
Máár, zolang die sociale omstandigheden niet veranderen, werken strengere wapenwetten juist contraproductief, zoals blijkt in alle plaatsen in de VS waar het wordt geprobeerd.

Wat betreft je verhaaltje over gun free zones, bewijs je precies mijn punt. Criminelen laten zich er niet door afschrikken, integendeel. Ze weten dat de brave burgers in zulke gebieden zich niet kunnen verweren, vandaar dat gun free zones ideaal zijn voor idioten die een schietpartij plannen. Op een militaire basis (zijn allemaal gun free zones) kunnen ze meer schade aanrichten voordat ze zelf overhoop geschoten worden, dan in een gemiddelde Walmart...
pi_140327254
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 21:54 schreef Royyy het volgende:

[..]

I
Wat betreft je verhaaltje over gun free zones, bewijs je precies mijn punt. Criminelen laten zich er niet door afschrikken, integendeel. Ze weten dat de brave burgers in zulke gebieden zich niet kunnen verweren, vandaar dat gun free zones ideaal zijn voor idioten die een schietpartij plannen. Op een militaire basis (zijn allemaal gun free zones) kunnen ze meer schade aanrichten voordat ze zelf overhoop geschoten worden, dan in een gemiddelde Walmart...
Precies, doorgedraaide personen laten zich in een land met gemiddeld 90 wapens per 100 inwoners niet afschrikken door een wapen-vrije-zone.
Het heeft in de VS meer een symbool functie.

Ongeveer hetzelfde als in een overvol café waar 90 man roken 10 barkrukken aanwijzen als ROOK-VRIJE-ZONE

Je kan er beter voor zorgen dat er niet zo'n absurde hoeveelheid wapens onder je bevolking circuleert.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:45:22 #105
425392 ElderPledge
Absolutely disgusting.
pi_140331314
Ah, ik voorzie een zelfde toekomst bij degenen die meedoen met IHHNNG. Verbitterd een moord plegen.
"Squirm crawl slither writhe today we rise."
pi_140331480
Wat erg weer. Als mensen worden buitengesloten...wat het allemaal met ze kan doen. Nooit te rechtvaardigen, maar kerel moet ongelofelijk desperaat zijn geweest.
pi_140332275
quote:

Dit ^^
  zondag 25 mei 2014 @ 00:38:58 #108
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_140333000
quote:
Three Bodies Found in Apartment of Suspected UCSB Shooter

This afternoon, at least three bodies were removed from the apartment of suspected UCSB shooter Elliot Rodger.

http://gawker.com/this-af(...)tm_medium=socialflow
  zondag 25 mei 2014 @ 00:44:46 #109
425392 ElderPledge
Absolutely disgusting.
pi_140333127
Hoe is het eigenlijk met Schenkstroop?
"Squirm crawl slither writhe today we rise."
  zondag 25 mei 2014 @ 03:49:43 #110
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140335866
Op CNN zitten de panelleden het al weer aan videogames te linken... (!) :')

Die gozer post een hele rits video's waarin hij duidelijk aangeeft waar zijn issues liggen, dus uitsluiting, geen vrienden, geen vrouwen, oneerlijke wereld, etc etc... en dit soort idioten gaan weer puur voor de eigen agenda even videogames erbij trekken als zondebok... :')

Maar goed, dat viel te verwachten natuurlijk...

Misschien (waarschijnlijk) waren de slachtoffers wel gamers. Dan heeft Rodger de wereld toch maar mooi verlost van 6 potentiele gestoorde seriemoordenaard... als we even de denkwijze van CNN volgen over gamers....
  zondag 25 mei 2014 @ 04:11:09 #111
117098 Hathor
Effe niet
pi_140335966
quote:
99s.gif Op zondag 25 mei 2014 03:49 schreef Yi-Long het volgende:

Die gozer post een hele rits video's waarin hij duidelijk aangeeft waar zijn issues liggen, dus uitsluiting, geen vrienden, geen vrouwen, oneerlijke wereld, etc etc... en dit soort idioten gaan weer puur voor de eigen agenda even videogames erbij trekken als zondebok... :')

Misschien (waarschijnlijk) waren de slachtoffers wel gamers. Dan heeft Rodger de wereld toch maar mooi verlost van 6 potentiele gestoorde seriemoordenaard... als we even de denkwijze van CNN volgen over gamers....
Tsja, het is triest maar het begint voorspelbaar te worden.
  zondag 25 mei 2014 @ 07:18:13 #112
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_140336373
quote:

Hunger Games? :P

Maar kansloos idd. Gelukkig boeit het bijna niemand meer. Videogames zijn een gemeengoed geworden en de industrie is zo groot dat ze zelf ook flink kunnen lobbyen. Dus laat die lui maar lekker eindeloos vaak de schuld bij videogames leggen. Ze kunnen toch niks doen.

Ik maak me wel zorgen om het feit dat ze niet kijken naar de echte redenen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_140336454
quote:

Ik zag anders net een mooi staaltje vriendelijke! kritiek op een post van m op dat misc. Daar kunnen sommige fokkers nog een puntje aan zuigen.
pi_140336556
Ik keek net zo'n filmpje van deze gast, en jeetje, wat slecht. Het lijkt wel een mislukte monoloog van Anakin Skywalker uit Star Wars. :') (Nou ja, daar liep het ook niet al te best mee af...)

Je gaat je wel afvragen wat zijn beroemde pa deed. Zou 'ie het veel te druk gehad hebben om zijn overduidelijk gekke zoon hulp te geven?
pi_140336560
Tsja. Schuld van al die vervelende, verwende bitches natuurlijk. Zo zie je maar weer wat afwijzing met een mens kan doen.
  zondag 25 mei 2014 @ 08:35:55 #116
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_140336704
quote:

De ware reden is dat elke gek in de VS legaal aan wapens kan komen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_140336939
quote:

De CNN zoekt in de verkeerde hoek, het ligt aan PokémonTM en gewelddadige films zoals Hostel 2. Zo te zien luisterde hij ook naar Kesha en Lady Gaga, die muziek zou mij ook gek maken.
pi_140336984
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 09:09 schreef Supertolll het volgende:

De CNN zoekt in de verkeerde hoek, het ligt aan PokémonTM en gewelddadige films zoals Hostel 2. Zo te zien luisterde hij ook naar Kesha en Lady Gaga, die muziek zou mij ook gek maken.
Hij keek ook Game of Thrones en daar valt ook iedereen zomaar dood neer.
  zondag 25 mei 2014 @ 09:36:57 #119
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140337227
quote:
2s.gif Op zondag 25 mei 2014 07:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Ik maak me wel zorgen om het feit dat ze niet kijken naar de echte redenen.
Precies, vraag me af of die knakkers van CNN z'n manifest al gelezen hebben. Zit nu op pagina 46 - het leest verrassend makkelijk weg - en het is een vrij duidelijk verhaal allemaal. Als hij niet als een maniak tekeer was gegaan maar zichzelf voor een trein had gegooid, dan was dit een ander verhaal en werd z'n manifest (of eigenlijk memoirs) op een andere manier gelezen.

Ik gooi het toch even over die boeg en probeer 't uit te lezen. Je merkt wel dat zijn schrijfstijl ook langzaam maar zeker een andere toon begint te krijgen naarmate je verder richting High School gaat. Overigens zijn alle namen ongecensureerd dus je kunt af en toe in 't verhaal ook even Facebook checken om een idee te krijgen van de 'personages'. Zo'n Monette Moio bijvoorbeeld ziet er ook echt uit als een typische Amerikaanse mean girl. :P

Het vreemde is dat hij wel op complete wijze beschrijft hoe het allemaal zit, meestal ontkennen mensen deze gevoelens. Zo stelt hij meerdere malen vast jaloers te zijn op momenten waarop mensen 't ontkennen, en dat hij het liefst bij z'n moeder woont omdat die hem altijd z'n zin geeft. (Gescheiden ouders, ook wel klassiek.)

Verder snap ik dat Amerikaanse "play date" concept niet echt. Toen ik vroeger klein was gingen we gewoon naar buiten en speelden we met de andere kinderen in de straat. In z'n memoir/manifest is te lezen dat hij pas ergens aan 't eind van de basisschool zelf met andere kinderen afsprak. Qua loner valt 't tot op dat moment ook wel mee, dat gebeurt pas eind middle school, begin high school, rond de tijd dat hij verslaafd raakt aan World of Warcraft. Dat laatste is deels gevolg, deels oorzaak, beetje vicieuze cirkel van z'n niet-populair zijn.

Pagina 46. Nu weer verder. Later meer snippets.
  zondag 25 mei 2014 @ 09:57:28 #120
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_140337452
Klinkt een beetje als een sneue gast die een paar keer is afgewezen en een enorm minderwaardigheids complex heeft ontwikkeld. Met daaruit voortvloeiend dit soort acties om de gevoelens te compenseren.
  zondag 25 mei 2014 @ 10:01:19 #121
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140337512
Daarnaast zie je ook zijn narcistische trekjes doorschemeren. Pagina 53, over zijn bezoek aan de première van Indiana Jones. (Zijn moeder is bevriend met George Lucas waardoor hij naar alle red carpet premières kon gaan.)

quote:
The next day I told some of my teachers that I went to this premiere, and they were very shocked. I bet I was the first kid at that school who has done such prestigious things.
Wat me ook opvalt is het aantal verhuizingen en wisselen van school. Hij komt eigenlijk overal als 'new kid' binnen.
  zondag 25 mei 2014 @ 10:02:34 #122
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_140337524
quote:
quote:
So in usa it is easier to get guns than girls.
_O- _O- _O- _O-
pi_140337571
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:02 schreef betyar het volgende:

[..]

[..]

_O- _O- _O- _O-
Niet alleen in de USA hoor. In Nederland is het ook heel eenvoudig om aan een gun te komen. Of het eenvoudiger is dan het regelen van een vrouw die (zonder betaling) seks wil hebben, zal per man verschillen. ;)
pi_140337863
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:06 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Niet alleen in de USA hoor. In Nederland is het ook heel eenvoudig om aan een gun te komen.
Dit wordt veel vaker gezegd, maar ik geloof hier niets van. Het zal wellicht ook liggen aan het milieu waar je je in begeeft. Als ik een vuurwapen zou willen zou ik echt niet weten hoe daar aan te komen, ik ken geen criminelen. En dat geldt voor de meeste mensen neem ik aan, dus waar is de aanname dat het heel eenvoudig is om aan een vuurwapen te komen dan op gebaseerd?
  zondag 25 mei 2014 @ 10:23:59 #125
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140337868
Wat trouwens ook opvalt is dat hoe rijk je ook bent het gras altijd groener is ergens anders. Hij leeft eigenlijk in twee werelden na de scheiding van zijn ouders. Bij zijn moeder, die in het slechtere deel van de stad woont, en bij zijn vader, de regisseur die in een grote villa woont. Alleen voelt hij zichzelf nog steeds 'arm' omdat de vrienden en kennissen van zijn vader nog rijker zijn. Zo zegt hij op pagina 55 dat hij zich afvraagt waarom het leven zo oneerlijk is als hij het vergelijkt met zijn Franse vriend Max die veel seksuele ervaring heeft en waarvan de vader ook nog eens exorbitant rijk is.

Alleen op hetzelfde moment, op dezelfde pagina, geeft hij af op de, en ik citeer, degenerate low-class students van zijn nieuwe school.

Zijn seksuele frustratie zit wel diep verder. Wat ook opvalt, als Nederlander misschien wat meer, is dat hij blijkbaar nooit seksuele voorlichting heeft gehad. De eerste keer dat hij seks ziet is op het computerscherm van iemand anders in een internet bar. En dat als hij al ergens rond de 12/13 is. Niet echt de beste manier natuurlijk. Al hoef je ook niet meteen in een rolberoerte te schieten zoals hij. (Jankend denken 'hoe kan iemand dit doen?!')

Verder natuurlijk weer het narcisme. Hij ziet zichzelf steeds als superieur aan anderen, niet fysiek maar intellectueel, en hij vindt het daarom ook onbegrijpelijk dat vrouwen hem niet willen. Verder begint hij echt aan bijna alles met idee dat hij de beste moet worden, anders heeft het geen zin en dan geeft hij meteen op. Nu ik er zo over nadenk kan het best dat hij alleen maar met de mooiste meisjes in de klas wilde seksen en toen dat niet lukte, gaf hij maar meteen op.

Hij jankt ook echt ontzettend veel. Elke pagina is een herinnering waarbij de tranen publiekelijk over z'n wangen rolden. Dat helpt ook niet echt qua 'loser' imago.

Edit: Nice. Hij out en passant ook nog even zijn beste vriend James als virgin op pagina 59. :')
  zondag 25 mei 2014 @ 10:24:13 #126
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_140337875
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:06 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Niet alleen in de USA hoor. In Nederland is het ook heel eenvoudig om aan een gun te komen. Of het eenvoudiger is dan het regelen van een vrouw die (zonder betaling) seks wil hebben, zal per man verschillen. ;)
Waar koop ik nu vandaag een gun dan? Juist.... ik weet het niet. Net als ongeveer 99% van de Nederlanders.

Als je de juiste connecties hebt is het makkelijk misschien. Maar juist het maken van die connecties is de drempel die je in Amerika niet (nodig) hebt.
pi_140337880
Als hij die BMW nou aan mij gaf dan fix ik zo chicks voor hem.
pi_140338076
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 08:10 schreef Toeps het volgende:
Ik keek net zo'n filmpje van deze gast, en jeetje, wat slecht. Het lijkt wel een mislukte monoloog van Anakin Skywalker uit Star Wars. :') (Nou ja, daar liep het ook niet al te best mee af...)

Je gaat je wel afvragen wat zijn beroemde pa deed. Zou 'ie het veel te druk gehad hebben om zijn overduidelijk gekke zoon hulp te geven?
Nee, zijn vader heeft meerdere malen professionele hulp gezocht voor zijn zoon en zelfs enkele maanden geleden de politie gebeld omdat hij zich zorgen maakte om zijn zoon.

En Star Wars is gelukkig heel wat beter dan de filmpjes van deze gast.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_140338143
He revealed that he was obsessed with video games, particularly World of Warcraft, the online video participation game.
http://www.telegraph.co.u(...)00-bullets-left.html

Je verwacht het niet hè?
  zondag 25 mei 2014 @ 10:40:40 #130
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338144
En nog even verder uit z'n memoirs. Tot z'n 18e kochten z'n ouders alles voor hem. Hij had nooit z'n eigen geld. Ook al kreeg hij dan bijna alles, dat is nog steeds een slechte manier van opvoeden. En blijkbaar had hij dus nooit een bijbaantje zoals bijna iedereen ergens tussen z'n 12e en 18e.

Hij is ook nog zo naïef dat hij gedurende langere tijd lottery tickets koopt na z'n 18e. Denkende dat hij miljonair kan worden. :')

Overigens koester hij ook een diepe haat voor Soumaya, zijn Marokkaanse stiefmoeder, die hem op z'n 18e uit huis zet. Wat overigens ook wel te verwachten was, aangezien Soumaya zelf een zoon had met zijn vader en hij biologisch gezien natuurlijk niet verwant is.

Verder is 't allemaal redelijk klassiek qua puberverhaal. Hij trekt 't alleen allemaal te zwaar. Zo bedenkt hij zich dat hij misschien sterker moet worden, dus gaat hij fitnessen. Ja, op een gegeven moment doen de meeste pubers dat. Zelfs al is het alleen maar een set dumbells op de kamer. Hij trekt 't alleen allemaal zo ver door en denkt dat hij groot en sterk moet zijn om zich te verdedigen en dat meisjes als bosjes gaan vallen voor z'n spieren. :P
pi_140338154
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, zijn vader heeft meerdere malen professionele hulp gezocht voor zijn zoon en zelfs enkele maanden geleden de politie gebeld omdat hij zich zorgen maakte om zijn zoon.
Is het ook bekend wat de politie gedaan heeft? Als je eerdere filmpjes van hem ziet zou je toch al actie moeten ondernemen. Nu zal dwangbehandeling van een meerderjarige juridisch misschien wel lastig te regelen zijn in de VS, geen idee hoe dat daar werkt.
  zondag 25 mei 2014 @ 10:45:32 #132
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338216
Meer dan te focussen op zijn World of Warcraft obsessie (die, ik heb z'n memoirs nog niet uit, eindigde aan het eind van high school) lijkt het ook wel interessant om te kijken naar de verwachtingen die gecreëerd worden door Facebook-profielen. Bij vrijwel elk personage is een verwijzing dat hij diegene heeft gecheckt op Facebook en dat diegene in zijn ogen 'populair' is.

Aangezien iedereen alleen maar populaire en coole dingen op z'n Facebook zet, lijkt het alsof iedereen een superactief en populair leven heeft. Als je dit niet goed kunt inschatten, lijkt me dat ook deprimerend werken.

Dit is een van z'n andere lustobjecten.

Lijkt me duidelijk dat hij valt op blondines met gebleekt gebit die 'out of his league' zijn. Dan gaat het wat trager qua seks. :P
pi_140338260
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:41 schreef Ludd het volgende:

[..]

Is het ook bekend wat de politie gedaan heeft? Als je eerdere filmpjes van hem ziet zou je toch al actie moeten ondernemen. Nu zal dwangbehandeling van een meerderjarige juridisch misschien wel lastig te regelen zijn in de VS, geen idee hoe dat daar werkt.
Ja, op CNN zij de politie dat ze destijds een agent naar zijn adres hebben gestuurd en dat die een tijdje met hem gepraat hebben. hij zei dat hij zich slecht voelde maar dat hij verdere hulp weigerde en volgens de agent voldeed hij niet aan de criteria om hem onvrijwillig op te nemen. Dus de agent is na een tijdje weer weg gegaan.

Verder kreeg hij van verschillende mensen psychosociale hulp, maar ze gaven niet aan van wie precies.

En geen woord over de 3 wapens, behalve dat het zijn wapens waren en dat ze legaal verkregen waren. Ook had hij nog ruim 400 kogels over toen ze hem dood vonden.
pi_140338276
Ik herken trouwens een hoop locaties in die youtube filmpjes van hem. Raar om te zien.
pi_140338292
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
s een agent naar zijn adres hebben gestuurd en dat die een tijdje met hem gepraat hebben. hij zei dat hij zich slecht voelde maar dat hij verdere hulp weigerde en volgens de agent voldeed hij niet aan de criteria om hem onvrijwillig op te nemen. Dus de agent is na een tijdje weer weg gegaan.

Verder kreeg hij van verschillende mensen psychosociale hulp, maar ze gaven niet aan van wie precies.

En geen woord over de 3 wapens, behalve dat het zijn wapens waren en
Ja, wat dat betreft valt de schade nog mee, hoe cru dat ook klinkt. Hij heeft maar 3 mensen doodgeschoten, je zou verwachten dat hij veel meer schade aan had kunnen richten.
pi_140338308
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[ afbeelding ]

Lijkt me duidelijk dat hij valt op blondines met gebleekt gebit die 'out of his league' zijn. Dan gaat het wat trager qua seks. :P
Als je op zulk soort meisjes valt dan moet je het niet over ' degenerates' hebben.
pi_140338344
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:49 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja, wat dat betreft valt de schade nog mee, hoe cru dat ook klinkt. Hij heeft maar 3 mensen doodgeschoten, je zou verwachten dat hij veel meer schade aan had kunnen richten.
Ja, hij heeft op 10 verschillende locaties iemand gewond of gedood. Telkens 1 iemand neerschieten en dan weer vluchten voor de politie. Of iemand aanrijden en doorrijden.

Elke keer wist hij trouwens weg te komen van de politie.
pi_140338365
Volgens de NOS had hij Asperger.
quote:
De man die vrijdag in Santa Barbara zes mensen doodde, is door de politie geïdentificeerd als de 22-jarige Elliot Rodger. De schutter heeft zichzelf na een achtervolging doodgeschoten, zei de sheriff van Santa Barbara tijdens een persconferentie.

De man stak eerst drie bewoners van zijn appartementencomplex dood en schoot vervolgens twee vrouwen en een man dood vanuit een rijdende auto. Dertien mensen raakten bij de schietpartij gewond.

Vader
De vader van de dader, filmmaker Peter Rodger, sprak eerder via zijn advocaat al het vermoeden uit dat het drama was aangericht door zijn zoon.

Volgens Rodger heeft hij al een paar weken geleden contact opgenomen met de politie omdat hij bezorgd was over zijn zoon. Elliot had op YouTube filmpjes gezet waarin hij sprak over zelfmoord en het doden van mensen.

Ook heeft hij een 140 pagina's tellend manifest achtergelaten waarin hij zijn leven beschrijft vanaf zijn geboorte tot - in zijn eigen woorden - "de dag van de vergelding".

Wapens
De sheriff maakte ook bekend dat de dader drie handwapens in bezit had, die allemaal op zijn naam stonden geregistreerd. Ook had hij 41 volle magazijnen bij zich.

In de afgelopen tijd heeft de politie drie keer contact gezocht met de dader. In het laatste gesprek, in april, had Elliot Rodger een beleefde en vriendelijke indruk gemaakt, aldus de sheriff.

Asperger
De dader had het syndroom van Asperger, een vorm van autisme. Hij had moeite met het maken van vrienden en kreeg professionele hulp.

In het YouTube-filmpje klaagt hij erover dat hij al sinds zijn veertiende wordt afgewezen door vrouwen, die volgens hem de voorkeur geven aan onbenullige bruten.
http://nos.nl/artikel/652(...)doodde-zichzelf.html
pi_140338419
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daarnaast zie je ook zijn narcistische trekjes doorschemeren. Pagina 53, over zijn bezoek aan de première van Indiana Jones. (Zijn moeder is bevriend met George Lucas waardoor hij naar alle red carpet premières kon gaan.)

[..]

Wat me ook opvalt is het aantal verhuizingen en wisselen van school. Hij komt eigenlijk overal als 'new kid' binnen.
Manifest? dat heb ik gemist. wat is die bron van het boekwerk?
  zondag 25 mei 2014 @ 10:57:31 #140
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338460
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:55 schreef Eyip het volgende:

[..]

Manifest? dat heb ik gemist. wat is die bron van het boekwerk?
http://www.scribd.com/doc(...)sted-World-manifesto
pi_140338462
quote:

[ afbeelding ]

Tering wat een bimbo's. Hoe kun je jezelf nou superieur vinden als je daar mee over straat wil?
  zondag 25 mei 2014 @ 10:59:10 #142
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338484
Ben nu halverwege met z'n memoirs. Hij heeft z'n community college niet eens met een enkel vak volgehouden maar hij vindt al het werk te min voor zichzelf, want '[I am] destined for greatness'. :')
pi_140338488
NOS wekt nu de indruk dat het veroorzaakt is door Asperger, terwijl zijn jeugdomstandigheden de reden is geweest dat hij dit heeft gedaan.
pi_140338529
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:59 schreef Gisteren. het volgende:
NOS wekt nu de indruk dat het veroorzaakt is door Asperger, terwijl zijn jeugdomstandigheden de reden is geweest dat hij dit heeft gedaan.
Kan ook Asperger + jeugdomstandigheden zijn geweest hè. Sluit niet uit dat hij geen Asperger had.
pi_140338536
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 00:44 schreef ElderPledge het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Schenkstroop?
Die was ook al aardig op weg met zijn haat jegens vrouwen idd. En zijn hoge standaarden.
pi_140338543
quote:
Meer dan te focussen op zijn World of Warcraft obsessie (die, ik heb z'n memoirs nog niet uit, .

[ afbeelding ]

Waarom zijn die uit zijn league? Hij zag er toch redelijk uit en reed een dikke auto, wat dit soort figuren wel aantrekt waarschijnlijk. Als hij zich normaal zou gedragen zou hij toch best een vriendin kunnen krijgen, zo lelijk was ie niet.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:02:36 #147
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338546
Die gezinssituatie is ook deel van het probleem natuurlijk. Zijn stiefmoeder is vrij streng (zou 't zelf niet oneerlijk willen noemen) en zijn vader kiest altijd de kant de stiefmoeder. Dat helpt ook niet echt natuurlijk. Zo was hij een keer bij zijn vader thuis maar kwam hij binnen zonder te kloppen. Die stiefmoeder boos dat hij niet klopt en zegt dat hij het huis weer uit moet om aan te kloppen. :')
  zondag 25 mei 2014 @ 11:05:36 #148
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338606
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:02 schreef Ludd het volgende:

[..]

Waarom zijn die uit zijn league? Hij zag er toch redelijk uit en reed een dikke auto, wat dit soort figuren wel aantrekt waarschijnlijk. Als hij zich normaal zou gedragen zou hij toch best een vriendin kunnen krijgen, zo lelijk was ie niet.
Mijn punt is meer, dit zijn van die typische bimbos die gezien willen worden met een man van minstens 1.85-1.90 ongeacht zijn karakter. En daar zijn mannen voor. Hij heeft zichzelf opgejut door te denken dat hij zo'n figuur moet zijn. Hij heeft het ook nooit over een 'lieve vriendin' of iets dergelijks, hij heeft het constant over een 'beautiful girlfriend'. Hij is zelf enorm gefocussed op looks maar is boos dat anderen hem daar ook op beoordelen.

Hij is zeker niet lelijk maar hij is ook niet aantrekkelijk in dat soort contreien. Ze hebben daar een heel ander beeld van wat mooi is en wat niet. Wat wij bimbos vinden, vinden ze daar superaantrekkelijk.
pi_140338664
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Mijn punt is meer, dit zijn van die typische bimbos die gezien willen worden met een man van minstens 1.85-1.90 ongeacht zijn karakter.
Oh, was hij klein? Dat had ik niet meegekregen vanuit de berichtgeving.
pi_140338679
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door -Strawberry- op 25-05-2014 11:51:12 ]
  zondag 25 mei 2014 @ 11:09:29 #151
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338682
Zijn biologische moeder ging uit met een rijke man met een net worth van $500 miljoen en hij probeerde zijn moeder te pressuren om met hem te trouwen zodat hij onderdeel kan zijn van een rijke familie.

quote:
I told her that she could sacrifice her well-being for the sake of my happiness but this only offended her further.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:10:05 #152
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338689
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:08 schreef Ludd het volgende:

[..]

Oh, was hij klein? Dat had ik niet meegekregen vanuit de berichtgeving.
De eerste 40 pagina's van zijn memoir is geklaag over dat hij vrij kort is. ;)
pi_140338723
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:10 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

De eerste 40 pagina's van zijn memoir is geklaag over dat hij vrij kort is. ;)
Hoe lang is ie dan?
  zondag 25 mei 2014 @ 11:13:08 #154
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338745
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:11 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hoe lang is ie dan?
Geen idee, gezien enkele references naar zijn lengte vergeleken met vrouwen denk ik rond de 1.65-1.75. Hij is half Aziatisch, dus dan heb je qua lengte meestal wat minder aanleg.
pi_140338785
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Geen idee, gezien enkele references naar zijn lengte vergeleken met vrouwen denk ik rond de 1.65-1.75. Hij is half Aziatisch, dus dan heb je qua lengte meestal wat minder aanleg.
1.75 geeft hij zelf aan, wel klein dus inderdaad.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:16:42 #156
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338812
Overigens valt ook op dat zijn denkwijze bij alles wat hij doet hetzelfde is.

1. Start something
2. Become rich
3. Sex with beautiful girls

Hij is zo geobsedeerd dat hij nooit echt iets doet met z'n leven en telkens voortijdig stopt.
pi_140338815
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:14 schreef Ludd het volgende:

[..]

1.75 geeft hij zelf aan, wel klein dus inderdaad.
Niet voor Amerikaanse begrippen. Vrij gemiddeld.
pi_140338848
quote:
2s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Waar koop ik nu vandaag een gun dan? Juist.... ik weet het niet. Net als ongeveer 99% van de Nederlanders.
Dat komt omdat je er ook niet naar vraagt. Je hebt nog nooit de behoefte gehad om ernaar te vragen, omdat het simpelweg niet in je hoofd opkomt om ernaar te vragen. Zo zijn wij in Nederland nu eenmaal geconditioneerd, wat op zich een goed ding is natuurlijk.

Maar ik weet zeker dat als je er een beetje actief achteraan gaat, je binnen een week een gun in je handen hebt.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:18:23 #159
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338849
quote:
3s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:16 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Je hebt 't wel over Californië met allemaal nepperts. Misschien dat het landelijk wel meevalt maar daar kan 't best wat anders liggen.

Al geloof ik wel dat het kan dat hij zichzelf kleiner ziet dan hij daadwerkelijk is.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:19:39 #160
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_140338885
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies, staat helemaal vol met jankfilmpjes. Via de video in de OP kom je trouwens op zijn Youtube-pagina. Kun je nog terugkijken tot 3 maanden geleden. Keyword: Lonely. :')

Narcistisch mannetje met z'n dikke BMW van pappie.

Edit: Hij schijnt ook actief geweest te zijn op Liveleak.
Wat ik hier ook al noemde..
Dit toont maar weer eens aan hoe compleet nutteloos de NSA en PRISM in feite zijn.. :{

Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_140338894
quote:
3s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:16 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Hij postte op het bodybuilding forum ook dat hij vrouwen haat als reactie op een topic over een trending topic op twitter waarin veel vrouwen aangeven niet te willen daten met mannen onder de 1.83 cm.
pi_140338955
Als er maar één meisje geweest was dat hem had willen neuken, of desnoods alleen pijpen, dan was dit allemaal niet gebeurd.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:24:13 #163
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_140338962
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:18 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat komt omdat je er ook niet naar vraagt. Je hebt nog nooit de behoefte gehad om ernaar te vragen, omdat het simpelweg niet in je hoofd opkomt om ernaar te vragen. Zo zijn wij in Nederland nu eenmaal geconditioneerd, wat op zich een goed ding is natuurlijk.

Maar ik weet zeker dat als je er een beetje actief achteraan gaat, je binnen een week een gun in je handen hebt.
En daar zit hem het verschil denk ik. Een week is veel te lang. Veel schietpartijen zijn het resultaat van een impuls op dat moment. Zo van, en nu ben ik het zat. Veel huishoudens hebben een wapen dus dat is zo gepakt. Hier zou iemand misschien eerder een mes of een stuk glas zoeken denk ik.
pi_140338971
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:20 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hij postte op het bodybuilding forum ook dat hij vrouwen haat als reactie op een topic over een trending topic op twitter waarin veel vrouwen aangeven niet te willen daten met mannen onder de 1.83 cm.
Dat maakt hem nog niet klein. Dat betekent:
a) dat veel vrouwen oppervlakkige bimbo's zijn (of trollen)
b) dat hij zijn zelfbeeld door anderen laat bepalen. De zwakkeling.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:26:54 #165
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140339019
Hahaha, ik moet af en toe wel lachen om z'n memoirs. Het is allemaal zo kneuterig af en toe.

Zo beschrijft hij zijn kennismaking met de boeken van A Song of Ice and Fire. (Game of Thrones) Hier zegt hij dat het fascinerend was en dat hij zich wel kon vereenzelvigen met sommige karakters. (En dan denk ik: King Joffrey, uh-huh. :D )
  zondag 25 mei 2014 @ 11:27:47 #166
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140339031
http://www.nbcnews.com/st(...)e-resentment-n113996

quote:
Rodger, 22, a student at Santa Barbara City College, grew up amid affluence and privilege as the son of Peter Rodger, an assistant director of "The Hunger Games" and a highly regarded film photographer in Europe, and the stepson of Soumaya Akaaboune, an actress who appeared in "Green Zone" in 2010 with Matt Damon and stars in the French version of the "Real Housewives" television series.

But in the nine videos and in a 106,000-word autobiography/cri-de-coeur written under his name and mailed through the post office to a Santa Barbara TV station, Rodger emerges as a desperately unhappy young man who pined for his birth mother — from whom he was separated by divorce — despised his stepmother and hated the frequent lavish trips to Europe and Morocco (his stepmother's homeland) that his family's wealth afforded.

And most of all, he hated women. They saw him as weak and uninteresting, he believed. They preferred strong, macho types, not a "supreme gentleman" like himself, he says in one of the videos he posted shortly before the rampage Friday. He died a virgin.
Het is bijzonder zielig, zijn levensverhaal:

http://media1.s-nbcnews.c(...)eo-reststate-720.jpg
  zondag 25 mei 2014 @ 11:28:35 #167
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_140339045

[ Bericht 50% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 25-05-2014 11:30:51 ]
pi_140339101
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:24 schreef hpeopjes het volgende:
Als er maar één meisje geweest was dat hem had willen neuken, of desnoods alleen pijpen, dan was dit allemaal niet gebeurd.
Dit soort reacties zijn echt idioot. Ten eerste je weet dat niet en ten tweede je schuift nu de schuld op alle meisjes die geen seks met hem wilden
  zondag 25 mei 2014 @ 11:31:52 #170
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140339111
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:31 schreef wuuht het volgende:

Op zondag 25 mei 2014 11:24 schreef hpeopjes het volgende:
Als er maar één meisje geweest was dat hem had willen neuken, of desnoods alleen pijpen, dan w
De helft van de wereldbevolking dus.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:32:12 #171
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_140339118
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:19 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Wat ik hier ook al noemde..
Dit toont maar weer eens aan hoe compleet nutteloos de NSA en PRISM in feite zijn.. :{

[ afbeelding ]
Nee, het toont aan dat de NSA en PRISM niet opgericht zijn voor dit soort zaken. Maar dat was na de Snowden Files al wel bekend dunkt me. NSA en PRISM zijn opgericht voor economische en politieke doeleinden. Dit toont eerder aan dat ze geen neuk geven om dit soort binnenlandse 'incidenten'.
pi_140339188
Ik denk dat deze actie best een product kan zijn van de cultuur waarin we leven. Natuurlijk, eventuele stoornissen zullen hem vatbaar hebben gemaakt voor ontsporing, als een soort katalysator. Maar het fenomeen van afwijzing en jongens die een wrok gaan voelen tegen de gehele vrouwelijke bevolking is alles behalve zeldzaam. Op FOK! zie je dit ontzettend veel.

Alsof je als persoon gewoon door te bestaan het verdient om een vriendin te hebben. Alsof vrouwen geen mensen zijn, maar lustobjecten die je wilt verkrijgen. Het is eng hoeveel mannen er rondlopen met deze gedachten en diepgewortelde haat omdat vrouwen ze 'friendzonen' of afwijzen. We leven in een cultuur waarbij die mannen als slachtoffers worden gezien en de vrouwen als hatelijke bitches. Juist dat voedt die haat, het idee dat ze onrecht is aangedaan. Dat ze beter verdienen. Terwijl de focus natuurlijk niet moet zijn dat vrouwen je niet willen, maar dat je nog geen vrouw hebt gevonden die goed bij je past. Ik denk dat in hun hoofd vrouwen echt geen mensen meer zijn, maar een soort ongrijpbare fantasie.

Daar begint ook het generaliseren en het denken in termen van "waarom willen ze me niet, ik ben een lieve jongen" en "vrouwen willen alleen eikels". Problematisch.
pi_140339232
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:24 schreef hpeopjes het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen?

Ik denk trouwens dat die verzadiging maar kortdurend is. Als zo iemand daarna nog weer jaren droog staat gaat ie de schuld weer bij de vrouwelijke populatie zoeken.

quote:
Iemand die zichzelf als 'suprême gentleman' omschrijft, dan weet je al genoeg.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:37:01 #174
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_140339244
quote:
2s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat deze actie best een product kan zijn van de cultuur waarin we leven. Natuurlijk, eventuele stoornissen zullen hem vatbaar hebben gemaakt voor ontsporing, als een soort katalysator. Maar het fenomeen van afwijzing en jongens die een wrok gaan voelen tegen de gehele vrouwelijke bevolking is alles behalve zeldzaam. Op FOK! zie je dit ontzettend veel.

Alsof je als persoon gewoon door te bestaan het verdient om een vriendin te hebben. Alsof vrouwen geen mensen zijn, maar lustobjecten die je wilt verkrijgen. Het is eng hoeveel mannen er rondlopen met deze gedachten en diepgewortelde haat omdat vrouwen ze 'friendzonen' of afwijzen. We leven in een cultuur waarbij die mannen als slachtoffers worden gezien en de vrouwen als hatelijke bitches. Juist dat voedt die haat, het idee dat ze onrecht is aangedaan. Dat ze beter verdienen. Terwijl de focus natuurlijk niet moet zijn dat vrouwen je niet willen, maar dat je nog geen vrouw hebt gevonden die goed bij je past. Ik denk dat in hun hoofd vrouwen echt geen mensen meer zijn, maar een soort ongrijpbare fantasie.

Daar begint ook het generaliseren en het denken in termen van "waarom willen ze me niet, ik ben een lieve jongen" en "vrouwen willen alleen eikels". Problematisch.
Dit.

Dit is in Nederland een beetje zichtbaar, maar in Amerika helemaal. Zeker als je in zo'n omgeving zit.
pi_140339309
Ik keek net een van zijn filmpjes. Hij rijdt vaak met zijn auto, een BMW. In het ene filmpje op de achtergrond You can't hurry love - Phil Collins

Een andere filmpje How will I know van Whitney Houston.

Gaf aan dat hij best obsessief was met het onderwerp.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:41:02 #176
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140339334
quote:

Dit inderdaad.
pi_140339372
quote:

ik denk niet dat het komt door geen aandacht van vrouwen maar gewoon geen vrienden en sociaal contact in het algemeen
  zondag 25 mei 2014 @ 11:43:28 #178
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140339397
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen?

Ik denk trouwens dat die verzadiging maar kortdurend is. Als zo iemand daarna nog weer jaren droog staat gaat ie de schuld weer bij de vrouwelijke populatie zoeken.

[..]

Iemand die zichzelf als 'suprême gentleman' omschrijft, dan weet je al genoeg.
Hoeft niet eens jaren te zijn, hoor. Het probleem met je eigenwaarde laten afhangen van hoeveel vrouwen je leuk vinden is dat het gevoel van vreugde die een persoon krijgt als hij even sjans heeft best snel verdwijnt.

Iemand die zijn eigenwaarde laat afhangen van andere mensen zal altijd instabiel zijn.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:44:23 #179
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140339419
quote:

Denk dat je niet te makkelijk over de verschillen in cultuur moet stappen. In Nederland zijn we nog wel redelijk down to earth als het gaat om relaties. In andere culturen heb je echt compleet andere fenomenen. En dan heb ik 't nog niet eens over landen waarin de vrouw per definitie minderwaardig is.

In Amerika zijn vrouw en man tot op zekere hoogte gelijk, zeker relatief gezien. Echter hangt er daar een heel andere sfeer qua relaties, promiscuïteit, het maagd zijn en alles wat daaraan gerelateerd is. In Nederland hebben we ook wel groepjes op middelbare scholen en is er ook wel een deel macho/jock gerelateerd maar niet zo erg als daar. Zeker als je kijkt naar de manier waarop zij sport prestaties op dezelfde manier benaderen als academische prestaties. Dan heb je sowieso al een andere mix op scholen.

Het is onzinnig om vrouwen de schuld te geven van zijn "lijden" maar het is ook kortzichtig om voorbij te gaan aan de manier waarop er wordt omgegaan met seksualiteit en uitingen daarvan. Dat is niet puur en alleen te wijten aan mannen.
pi_140339438
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 09:36 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies, vraag me af of die knakkers van CNN z'n manifest al gelezen hebben. Zit nu op pagina 46 - het leest verrassend makkelijk weg - en het is een vrij duidelijk verhaal allemaal. Als hij niet als een maniak tekeer was gegaan maar zichzelf voor een trein had gegooid, dan was dit een ander verhaal en werd z'n manifest (of eigenlijk memoirs) op een andere manier gelezen.

Ik gooi het toch even over die boeg en probeer 't uit te lezen. Je merkt wel dat zijn schrijfstijl ook langzaam maar zeker een andere toon begint te krijgen naarmate je verder richting High School gaat. Overigens zijn alle namen ongecensureerd dus je kunt af en toe in 't verhaal ook even Facebook checken om een idee te krijgen van de 'personages'. Zo'n Monette Moio bijvoorbeeld ziet er ook echt uit als een typische Amerikaanse mean girl. :P

[ afbeelding ]

Het vreemde is dat hij wel op complete wijze beschrijft hoe het allemaal zit, meestal ontkennen mensen deze gevoelens. Zo stelt hij meerdere malen vast jaloers te zijn op momenten waarop mensen 't ontkennen, en dat hij het liefst bij z'n moeder woont omdat die hem altijd z'n zin geeft. (Gescheiden ouders, ook wel klassiek.)

Verder snap ik dat Amerikaanse "play date" concept niet echt. Toen ik vroeger klein was gingen we gewoon naar buiten en speelden we met de andere kinderen in de straat. In z'n memoir/manifest is te lezen dat hij pas ergens aan 't eind van de basisschool zelf met andere kinderen afsprak. Qua loner valt 't tot op dat moment ook wel mee, dat gebeurt pas eind middle school, begin high school, rond de tijd dat hij verslaafd raakt aan World of Warcraft. Dat laatste is deels gevolg, deels oorzaak, beetje vicieuze cirkel van z'n niet-populair zijn.

Pagina 46. Nu weer verder. Later meer snippets.
Linkje?
"Pools are perfect for holding water"
pi_140339449
quote:
Alsof vrouwen geen mensen zijn, maar lustobjecten die je wilt verkrijgen.
Waarom niet beide ;(
Conscience do cost.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:47:51 #182
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140339497
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Denk dat je niet te makkelijk over de verschillen in cultuur moet stappen. In Nederland zijn we nog wel redelijk down to earth als het gaat om relaties. In andere culturen heb je echt compleet andere fenomenen. En dan heb ik 't nog niet eens over landen waarin de vrouw per definitie minderwaardig is.

In Amerika zijn vrouw en man tot op zekere hoogte gelijk, zeker relatief gezien. Echter hangt er daar een heel andere sfeer qua relaties, promiscuïteit, het maagd zijn en alles wat daaraan gerelateerd is. In Nederland hebben we ook wel groepjes op middelbare scholen en is er ook wel een deel macho/jock gerelateerd maar niet zo erg als daar. Zeker als je kijkt naar de manier waarop zij sport prestaties op dezelfde manier benaderen als academische prestaties. Dan heb je sowieso al een andere mix op scholen.

Het is onzinnig om vrouwen de schuld te geven van zijn "lijden" maar het is ook kortzichtig om voorbij te gaan aan de manier waarop er wordt omgegaan met seksualiteit en uitingen daarvan. Dat is niet puur en alleen te wijten aan mannen.
Ook weer een punt. Lang niet alle mannen denken zoals deze jongen en ik denk dat de gemiddelde man ook snapt dat hoe deze jongen denkt niet normaal is. En fok is zeker geen plek waar "normale" mensen komen, dus de jongens die hier klagen over friendzone zijn niet de doorsnee jongens.

Maar dit is wel een maatschappelijke issue dat vroeg of laat besproken moet worden.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:49:10 #183
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140339529
  zondag 25 mei 2014 @ 11:49:55 #184
30910 Disorder
Disorder
  zondag 25 mei 2014 @ 11:52:18 #185
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140339601
Ben nu over de helft en hij begint wat rommeliger te schrijven. Voornamelijk omdat het nu een mix is van herinneringen en wat hij voelt. Ik denk dat je zonder meer kunt zeggen dat hij vrouwen ziet als objecten die zijn lust moeten bevredigen. De vraag is alleen waar dit door komt natuurlijk.

Overigens kun je dit niet los zien van vrouwen die mannen zien als objecten die moeten voorzien in hun monetaire behoeften. ;) Het is een beetje het grote omslagpunt bij gelijkwaardigheid van man en vrouw. En dat gaat gepaard met wrevel.
pi_140339910
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:31 schreef wuuht het volgende:
je schuift nu de schuld op alle meisjes die geen seks met hem wilden
Inderdaad, dat heb je goed begrepen.
pi_140339933
quote:

Alsof je als persoon gewoon door te bestaan het verdient om een vriendin te hebben. Alsof vrouwen geen mensen zijn, maar lustobjecten die je wilt verkrijgen. Het is eng hoeveel mannen er rondlopen met deze gedachten en diepgewortelde haat omdat vrouwen ze 'friendzonen' of afwijzen. We leven in een cultuur waarbij die mannen als slachtoffers worden gezien en de vrouwen als hatelijke bitches.
De enige echte waarheid.

Dit zijn precies dezelfde enge mannen die vrouwen of kinderen gaan verkrachten. Ze voelen zich bevoorrecht en gaan daarom hun 'recht' halen. Zielige, zielige untermenschen :N

En al die mongolen die janken dat cheerleaders alleen met jocks gaan, of superdikke mensen die janken dat slanke meisjes ze niet willen: Waarom de fuck zouden ze dat moeten? Dikke jongens gaan ook niet met hele dikke meiden. Of nerdige jongens die lekkere wijven boven nerdige meisjes verkiezen. DAT MAG, maar wees niet verbaasd als het niet lukt. Hypocrisie op en top.
  zondag 25 mei 2014 @ 12:10:36 #188
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140340069
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:05 schreef Drxx het volgende:

[..]

De enige echte waarheid.

Dit zijn precies dezelfde enge mannen die vrouwen of kinderen gaan verkrachten. Ze voelen zich bevoorrecht en gaan daarom hun 'recht' halen. Zielige, zielige untermenschen :N

En al die mongolen die janken dat cheerleaders alleen met jocks gaan, of superdikke mensen die janken dat slanke meisjes ze niet willen: Waarom de fuck zouden ze dat moeten? Dikke jongens gaan ook niet met hele dikke meiden. Of nerdige jongens die lekkere wijven boven nerdige meisjes verkiezen. DAT MAG, maar wees niet verbaasd als het niet lukt. Hypocrisie op en top.
Het grootste probleem dat ik heb met mensen die zeuren dat 'mooie meiden' niet met hen willen daten, is dat ze hypocriet zijn. En dat is een van de slechtste kwaliteiten van de mens. Ja, mooie meiden willen niet me je daten, maar voor minder mooie meiden ben jij de 'mooie jongen' die niet met hen wilt daten.
  zondag 25 mei 2014 @ 12:13:51 #189
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140340151
Weet je wat ik me ook bedenk als ik het lees. Steeds vaker gebruikt hij het woord 'revenge'. Stel hij had een keer de mogelijkheid om seks te hebben? Dan denk ik dat hij dat meisje echt bruut verkracht had (verkracht als in, niks teder, gewoon droog rammen) om zijn 'revenge' tegen vrouwen te kunnen krijgen. Uiteindelijk is dat iemand bespaard gebleven...
  zondag 25 mei 2014 @ 12:18:56 #190
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140340273
Haha, hij is ook nog een keiharde racist trouwens. Aan het begin van zijn Santa Barbara periode komt een zwarte jongen opscheppen bij zijn dorm dat hij al voor 't eerst geneukt had op z'n 13e. Met een blank, blond meisje.

quote:
"How could an inferior ugly black boy be able to get a white girl and not me? I am beautiful and I am half white myself. I am descended from British aristocracy. He is descended from slaves."
pi_140340322
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, hij is ook nog een keiharde racist trouwens. Aan het begin van zijn Santa Barbara periode komt een zwarte jongen opscheppen bij zijn dorm dat hij al voor 't eerst geneukt had op z'n 13e. Met een blank, blond meisje.

[..]

Wat een woordkeuze ook van hem :D
pi_140340334
quote:

[..]

Lekker respectvol naar zijn moeder ook, die ook niet blank is. En zijn vader die blijkbaar een voorkeur heeft voor niet-blanken. (zowel zijn moeder als stiefmoeder zijn non-whites)
pi_140340509
Ja, de beste man was ver heen.
  zondag 25 mei 2014 @ 12:29:44 #194
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140340595
quote:

[..]

Gadverdamme.
pi_140340812
quote:
13s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:27 schreef Drxx het volgende:

[..]

Jij vindt dus eigenlijk dat knappe vrouwen hoeren zijn en dat mannen zichzelf niet onder controle kunnen houden?

Waarom zou een vrouw iedereen die geil is een pijpbeurt mieten geven?

Wat jij voorstelt is dat vrouwen seksslaven moeten worden zodat mannen niet gaan lopen moorden :{
Neehoor, dat stel ik niet voor. Maar ik erger me wel kapot aan de hypocrisie van veel vrouwen, met name die van het Strawberry-soort, met hun oeverloze geleuter over linkse idealen, zoals anti-racisme, meer gelijkheid etc etc.. Maar als ze dan eens een goede 'linkse' daad kunnen verrichten, door zo'n jongen met z'n door de natuur(!) gegeven behoeftes te helpen, dan geven ze ineens niet thuis.

Geef dan gewoon toe als linkse Truus dat de wereld van nature keihard is, vol met oneerlijkheid, ongelijkheid en haat, geef toe dat dat normaal is en dat je daar als linkse Truus net zo goed zelf aan meewerkt. Geef als linkse Truus toe dat iedereen een hekel mag hebben aan wie men maar een hekel wil hebben, dat iedereen mag omgaan met wie die wil omgaan, dat iedereen mag negeren wie men wil negeren, en dat zaken als racisme en discriminatie dus volkomen normaal zijn, in de mens zitten ingebakken, en dus nooit te verhelpen zullen zijn met links geleuter.

[ Bericht 0% gewijzigd door hpeopjes op 25-05-2014 13:46:33 ]
pi_140340871
Ik vind het wel zonde van zo'n jong. :N

Hij had zijn looks wel degelijk mee. Hij had iets meer geduld moeten hebben.

Ik vrees dat hij een verwend rijkeluiszoontje was. En alles kon krijgen wat hij wilde. Nou ja, bijna alles dan. :{
  zondag 25 mei 2014 @ 12:42:12 #197
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140340950
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Neehoor, dat stel ik niet voor. Maar ik erger me wel kapot aan de hypocrisie van veel vrouwen, met name die van het Strawberry-soort, met hun oeverloze geleuter over linkse idealen, zoals anti-racisme, meer gelijkheid etc etc.. Maar als ze dan eens een goede 'linkse' daad kunnen verrichten, door zo'n jongen met z'n door de natuur(!) gegeven behoeftes te helpen, dan geven ze ineens niet thuis.

Geef dan gewoon toe als linkse Truus dat de wereld van nature keihard is, vol met oneerlijkheid, ongelijkheid en haat, geef toe dat dat normaal is en dat je daar als linkse Truus net zo goed zelf aan meewerkt. Geef als linkse Truus toe dat iedereen een hekel mag hebben aan wie men maar een hekel wil hebben, dat iedereen mag omgaan met wie die mag omgaan, dat iedereen mag negeren wie men wil negeren, en dat zaken als racisme en dicriminatie dus volkomen normaal zijn, in de mens zitten ingebakken, en dus nooit te verhelpen zullen zijn met links geleuter.
Eng, ben je.
  zondag 25 mei 2014 @ 12:44:43 #198
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140341020
Wat me het meest opvalt is dat hij de populaire jongens haat omdat ze 'obnoxious' zijn, maar op hetzelfde moment zegt hij dat hij precies zo'n populaire jongen wil zijn. Letterlijk. Dan zit er sowieso iets scheef in je kop waardoor je constant gekweld wordt door die paradox.
pi_140341149
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat me het meest opvalt is dat hij de populaire jongens haat omdat ze 'obnoxious' zijn, maar op hetzelfde moment zegt hij dat hij precies zo'n populaire jongen wil zijn. Letterlijk. Dan zit er sowieso iets scheef in je kop waardoor je constant gekweld wordt door die paradox.
Hij wil natuurlijk alleen zo'n populaire jongen zijn, omdat hij denkt als populaire jongen wel gepijpt te worden achter het fietsenhok. Dat is z'n enige motief.
pi_140341170
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geen rare paradox hoor...
pi_140342364
quote:
15s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:42 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Eng, ben je.
nee, hij zegt waar het ongeveer fout gaat in de samenleving. Laten we het maar afschuiven op zijn rijke vader en asperger, das makkelijker.
pi_140342633
Ik zit dat manifest van hem te lezen, maar hij wilde ook zijn broertje vermoorden zodat "hij hem niet voorbij zou streven".

Wat een sick fuck met Napoleoncomplex.
  zondag 25 mei 2014 @ 13:43:19 #203
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140342664
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:33 schreef Eyip het volgende:

[..]

nee, hij zegt waar het ongeveer fout gaat in de samenleving. Laten we het maar afschuiven op zijn rijke vader en asperger, das makkelijker.
Nee, deze jongen had gewoon een sociale vaardigheidscursus moeten volgen en leren snappen dat de wereld niet om hem draait. Vervolgens een account aanmaken op tinder en klaar.

Desalniettemin zal de pesterijen die deze jongen heeft meegemaakt best ernstig zijn geweest waardoor hij zo is geworden, dus toch vind ik het een beetje zielig.
pi_140342878
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Nee, deze jongen had gewoon een sociale vaardigheidscursus moeten volgen en leren snappen dat de wereld niet om hem draait. Vervolgens een account aanmaken op tinder en klaar.

Desalniettemin zal de pesterijen die deze jongen heeft meegemaakt best ernstig zijn geweest waardoor hij zo is geworden, dus toch vind ik het een beetje zielig.
die cursus heeft hij gevolgd volgens manifest.
en tinder was niet de oplossing geweest...
  zondag 25 mei 2014 @ 13:52:48 #205
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140343017
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef Eyip het volgende:

[..]

die cursus heeft hij gevolgd volgens manifest.
en tinder was niet de oplossing geweest...
Ik was natuurlijk deels sarcastisch. Wat dichter bij de waarheid komt is dat het wetenschap een soort medicatie moet ontwikkelen waardoor dit soort mensen empathie en genegenheid kunnen voelen.
pi_140343100
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:52 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Ik was natuurlijk deels sarcastisch. Wat dichter bij de waarheid komt is dat het wetenschap een soort medicatie moet ontwikkelen waardoor dit soort mensen empathie en genegenheid kunnen voelen.
met medicatie los je gekte in de kop niet op.
  zondag 25 mei 2014 @ 13:56:13 #207
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140343148
quote:
12s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:55 schreef Eyip het volgende:

[..]

met medicatie los je gekte in de kop niet op.
Jawel hoor, anti-psychotica, anti-depressiva, angstremmers, enz. Maar dat is een andere discussie.
pi_140343160
Bij dit soort shit ben jij de enige die er wat aan kan doen. Als je al twee jaar in zo'n situatie zit en je geen flikker meer te verliezen hebt, dan ga je toch kijken naar de reden daarachter? Stel dat je er dan achter komt/hoort dat je overkomt als een eng joch. Ja, dan zuigt dat, en dan ga je daar wat aan doen. Maar goed, ik denk waarschijnlijk te 'gezond' en hij 'kon' dat niet.

Hij bleef de fout consistent bij anderen neerleggen, want het zou aan hen liggen en daarom dan ook oneerlijk zijn. Wat een walgelijke mensen waren zij, die vrouwen die liever niet met hem wilden paren. Zij moesten zich aanpassen, dat bleef uiteraard uit en nu had hij er genoeg van. Compleet blind en inderdaad niet helemaal 100%.

Lijkt me ook dat deze persoon weinig contact had met de gezondere mensen in de samenleving. Als je op de een of andere manier zo'n snuiter in je kring hebt, dan krijg je toch de neiging om zo'n iemand uit te leggen wat er in godsnaam verkeerd gaat? :{

Hij heeft psychische hulp gehad? Jarenlang? Wat? Konden die hem niet aan het verstand brengen dat het niet om die auto of zijn uiterlijk ging, maar dat het overgrote deel van de vrouwen zich niet veilig voelen bij een creep. Een engerd, whatever, plak er een opbouwende-kritiek-label op. En daar van nature niet tot aangetrokken worden.

Heck, bijna iedereen, man, vrouw en hond, mijdt dat soort mensen als de pest. Mag hopen dat die hulp dáár iets aan wilde doen. Want anders kan zo'n jong inderdaad niet meedoen. Kun je de samenleving moeilijk verwijten. Zodra je merkt dat hij dat wel blijft doen kun je het gevaar bij wijze van spreken al uit zijn oren zien stomen. En dat loopt dan vrij rond.

Ik hoop dat zijn homoseksuele uitstraling/vibe bij die 'hulp' ook eens ter sprake is gekomen. Zou ook veel verklaren, hetero zijn maar een homo-uitstraling hebben gaat inderdaad niet productief zijn bij de dames. Maar zelfs dan nog: meisjes vinden een homovriend leuk, maar niet als het een awkward engerd met de vibe van een supervillain is. Je krijgt nog eerder een natte plasser van The Joker met lepra dan van die Whitney Houston-jammende creep in zijn BMW. :')

Die intonatie, die blik, die gebaartjes, dat lachje, zijn hele obsessie met de cruelty van humanity, alles. Lijkt me niet dat hij zoiets alleen in een filmpje doet. Wat doen ze dan in godsnaam tijdens die therapiesessies? Doet je omgeving daar niets aan? Als ik een dergelijke vriend had en ik zou van hem horen dat hij ongelukkig was, dan doe je toch iets? "Gast, het zit zo. En daar kun je dit aan doen.".

Na al die jaren vroeg die gast zich nog steeds af waarom vrouwen hem niet wilden. Waarom ze nog liever the uncoolest kid in school een pijpbeurt gaven in een auto die nog geen kwart kostte van pappie's BMW. En dat vind ik schokkend. Wat voor waardeloze, te fluweel gehandschoeide hulp heb je dan gehad? En wat voor omgeving leef je dan in? :')

Maargoed, stel dat hij wel de zouteloze waarheid heeft gekregen van hulpverleners en eigen kring, deze niet wilde/kon accepteren en dus systematisch verwierp. En daarbij ook nog eens verliefd werd op het egomaniale idee van vergelding. Is zo'n persoon dan uitbehandeld of wat? :{

Ik geloof best dat hij koekoek was. Daarom kan ik me veel drukker maken over hoe de 'sane' mensen hiermee omgaan. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n iemand niet te redden is. Misschien ook gewoon omdat ik dat een eng en onacceptabel idee vind. /rant
pi_140343295
quote:

[..]

Jij denk dat zo'n gozer dan niet gaat moorden, omdat hij het dan, dankzij die pillen, wel zielig vindt voor die mensen?

Ik denk dat hij best van zichzelf empathie en genegenheid kan voelen. Maar als die gevoelens totaal onbeantwoord blijven, dan kun je erop wachten dat iemand zich helemaal Remi gaat voelen. Natuurlijk zal niet iedereen daarvan aan het moorden slaan (men zal zichzelf eerder voor de trein werpen), maar een enkeling blijkbaar dus wel.
pi_140343338
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Jawel hoor, anti-psychotica, anti-depressiva, angstremmers, enz. Maar dat is een andere discussie.
dat is vaak tijdelijke medicatie. dit soort zieke acties kun je niet voorkomen. niet door scherpe guncontrol of medicatie.

meer mensen in samenleving is meer gekken. die hou je niet tegen.
  zondag 25 mei 2014 @ 14:01:52 #211
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140343401
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Jij denk dat zo'n gozer dan niet gaat moorden, omdat hij het dan, dankzij die pillen, wel zielig vindt voor die mensen?

Ik denk dat hij best van zichzelf empathie en genegenheid kan voelen. Maar als die gevoelens totaal onbeantwoord blijven, dan kun je erop wachten dat iemand zich helemaal Remi gaat voelen. Natuurlijk zal niet iedereen daarvan aan het moorden slaan (men zal zichzelf eerder voor de trein werpen), maar een enkeling blijkbaar dus wel.
Wat ga jij doen, denk je? Een vuurwapen regelen in Nederland is moeilijk, maar voor de trein springen heb je wel balen voor.
  zondag 25 mei 2014 @ 14:02:52 #212
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140343451
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:00 schreef Eyip het volgende:

[..]

dat is vaak tijdelijke medicatie. dit soort zieke acties kun je niet voorkomen. niet door scherpe guncontrol of medicatie.

meer mensen in samenleving is meer gekken. die hou je niet tegen.
Als wetenschappers meer en betere medicatie en oplossingen bedenken, kunnen deze mensen zeker met medicatie geholpen worden. Maar zoals ik zei, dat is een ander discussie.
pi_140343469
quote:
15s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
--knip--
Die gozer was heus niet altijd zo. Wat je in die filmpjes ziet is gewoon een 'optreden'. Wel een heel slecht optreden van een onvolwassen jochie, maar toch.

Hij realiseert zich dondersgoed dat hij bekeken wordt of gaat worden.
pi_140343549
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:01 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Wat ga jij doen, denk je? Een vuurwapen regelen in Nederland is moeilijk, maar voor de trein springen heb je wel balen voor.
Ik ga gewoon ff stoom afblazen bij de hoeren of bij een ex ofzo.
pi_140343628
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:02 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Als wetenschappers meer en betere medicatie en oplossingen bedenken, kunnen deze mensen zeker met medicatie geholpen worden. Maar zoals ik zei, dat is een ander discussie.
een zieke gast moet eerst als ziek worden benoemd voordat je medicatie kan krijgen. Dat is mijn punt, niet betere of meer medicatie en de oplossing bij wetenschappers neer leggen.
Je voorkomt het niet.
pi_140343647
quote:
Why do things have to be this way? I’m sure that is the question everyone will be asking after the Day of Retribution is over. They will all be asking why. Indeed, why? That is the question I’ve had for everyone throughout all my years of suffering. Why was I condemned to live a life of misery and worthlessness while other men were able to experience the pleasures of sex and love with women? Why do things have to be this way? I ask all of you. All I ever wanted was to love women, and in turn to be loved by them back. Their behavior towards me has only earned my hatred, and rightfully so! I am the true victim in all of this. I am the good guy.
Man man man. Ik vraag me af of hij het antwoord niet al lang en breed wist, maar meer voldoening haalde uit het idee van het afslachten van hordes mensen an sich.
pi_140343739
quote:
Why was I condemned to live a life of misery and worthlessness while other men were able to experience the pleasures of sex and love with women?
Lijkt mij een terechte vraag met een simpel antwoord.
pi_140343782
vraag mij af waarom hij een manifest schrijft net zoals die gek Breivik.

en wie de nederlander Stan is, wat hij allemaal heeft gezegd over politiek
pi_140343906
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:10 schreef Eyip het volgende:
vraag mij af waarom hij een manifest schrijft net zoals die gek Breivik.
Gevalletje grootheidswaanzin, typerend voor narcisme.

Maarja, grootheidswaanzin... we lezen die manifesten nu toch allemaal!
pi_140344028
quote:
Sheriff Bill Brown said deputies had interacted three times with the 22-year-old, who also died in the attack, including a welfare check just weeks ago on 30 April, the Los Angeles Times reported.
Relatives had expressed concern about Rodger’s health after he posted a series of disturbing videos online - but no action was taken after officials ruled that the young man appeared to be fine and was “polite and courteous”. Mr Brown said he refused to "second guess" his officers' decision.
Juist. Ben benieuwd wat in dit geval 'fine' was.

http://www.independent.co(...)-police-9432530.html
  zondag 25 mei 2014 @ 14:29:04 #221
46494 Morrigan
||||||||
pi_140344400
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:06 schreef Eyip het volgende:

[..]

een zieke gast moet eerst als ziek worden benoemd voordat je medicatie kan krijgen. Dat is mijn punt, niet betere of meer medicatie en de oplossing bij wetenschappers neer leggen.
Je voorkomt het niet.
Zeker, zolang iemand geen tekenen van gevaar voor zichzelf of anderen toont, is het lastig om zo'n iemand aan medicatie te krijgen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_140344474
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:52 schreef Eyip het volgende:
-
Op mijn plek wordt gezet met een hoop onjuiste aannames bedoel je? :') En zelfs als ze waar waren is het een hoop kul dat 'linksmenschen' de arme en zielige maagden maar een handje moeten helpen om te voorkomen dat ze ontsporen. Flauw. En behoorlijk eng.

Volgens mij heb ik nergens beweerd een wereldverbeteraar te zijn. Ik probeer alleen de oorzaken te zoeken vanuit een meer globaal, maatschappelijk oogpunt omdat dit fenomeen zich helaas niet beperkt tot een enkeling. Die analyse wegwuiven als linkse praat en woorden maar geen daden is typerend. En weinig constructief.

Terwijl je het deels wel met me eens bent gezien een van je posts. Je had gelijk met je eerdere reactie. Het is te makkelijk om het af te schuiven op zijn asperger, het is een maatschappelijk probleem. Jouw mening en die van hpeopjes illustreren precies de problematische gedachtegang mbt de slschtofferrol en entitlement in dit soort jongens. De schuld leggen bij de vrouwen; jullie doen precies hetzelfde, al dan niet op spottende wijzs. Bedankt daarvoor, sterkt me in mijn overtuiging.

[ Bericht 4% gewijzigd door Specularium op 25-05-2014 19:17:30 ]
pi_140344541
quote:

[..]

Dom maakbaarheidsdenken anno 2014.

quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op mijn plek wordt gezet met een hoop onjuiste aannames bedoel je? :') En zelfs als ze waar waren is het een hoop kul dat 'linksmenschen' de arme en zielige maagden maar een handje moeten helpen om te voorkomen dat ze ontsporen. Flauw. En behoorlijk eng.

Volgens mij heb ik nergens beweerd een wereldverbeteraar te zijn. Ik probeer alleen de oorzaken te zoeken vanuit een meer globaal, maatschappelijk oogpunt omdat dit fenomeen zich helaas niet beperkt tot een enkeling. Die analyse wegwuiven als linkse praat en woorden maar geen daden is typerend. En weinig constructief.

Terwijl je het deels wel met me eens bent gezien een van je posts. Je had gelijk met je eerdere reactie. Het is te makkelijk om het af te schuiven op zijn asperger, het is een maatschappelijk probleem. Jouw mening en die van hpeopjes illustreren precies de problematische gedachtegang mbt de slschtofferrol en entitlement in dit soort jongens. De schuld leggen bij de vrouwen; jullie doen precies hetzelfde, al dan niet op spottende wijzs. Bedankt daarvoor, sterkt me in mijn overtuiging.
Precies. _O_
  zondag 25 mei 2014 @ 14:35:49 #224
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140344591
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:13 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Gevalletje grootheidswaanzin, typerend voor narcisme.

Maarja, grootheidswaanzin... we lezen die manifesten nu toch allemaal!
Ik vind 't wel interessant als ze een manifest hebben. Het biedt toch een uniek kijkje in de gedachtewereld van een gestoord iemand. En omdat we allemaal onze kleine en grotere gebreken hebben is het interessant om te zien of er ergens dingen zijn waarvan je kunt zeggen 'oh god, dat heb ik ook wel eens gedacht - goed om dit in de gaten te houden'.

Daarnaast is het ook wel interessant om te zien hoe zoiets tot stand komt, zeker zoals bij Elliot die het als biografie schrijft.
pi_140344722
Al die videos ook, gelukkig was de NSA er op tijd bij.
pi_140344789
quote:
11s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Dit is toch niet waar de NSA voor is, die hebben hier eerder belang bij.
pi_140344794
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:24 schreef remlof het volgende:
Was dit in Santa Barbara?
Volgens mij is het daar echt ziek geniaal. :o Ik wil er altijd nog een keer heen.
  zondag 25 mei 2014 @ 14:42:18 #228
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140344817
quote:
Ja, zeker als je bedenkt dat iemand die op twitter, onder een valse naam, een vliegtuigmaatschappij bedreigd (vanuit een ander land nota bene) de volgende dag van het bed wordt gelicht.
pi_140344820
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:41 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dit is toch niet waar de NSA voor is, die hebben hier eerder belang bij.
Nóg meer toezicht, komt ze dat even goed uit.
  zondag 25 mei 2014 @ 14:42:29 #230
46494 Morrigan
||||||||
pi_140344823
quote:

[..]

Inderdaad, maar voor sommige mensen is het blijkbaar makkelijker om de schuld bij anderen te leggen i.p.v. dat ze naar zichzelf kijken. :N
pi_140344829
quote:
Gelukkig niet. Minority Report mogen ze wat mij betreft nog wel een jaartje of 100 uitstellen.
pi_140344858
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:09 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Lijkt mij een terechte vraag met een simpel antwoord.
Omdat die mannen zich wel normaal kunnen gedragen ja. Helaas merken mensen heel snel op dat iemand labiel of afwijkend is, als een soort zesde zintuig. Gekke mensen hou je op afstand. Er zijn vast vrouwen net zo afwijkend te vinden, maar ja die passen niet in zijn perfecte plaatje, de fantasie waarmee hij zijn hoofd al jaren voedt. Zijn interesse beperkt zich tot populaire, blonde hotties, omdat hij die toch verdient? Jaloezie icm entitlement kan nare vorme aannemen blijkt wel. Het heeft iets erg narcistisch. De daad ook, als ultieme wraak op hen die zijn broze ego gekrenkt hebben.
  zondag 25 mei 2014 @ 14:45:00 #233
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140344886
Wat een totaal malloot _O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 25 mei 2014 @ 14:45:05 #234
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140344889
Wat trouwens helemaal hilarisch is aan zijn manifest is dat zijn idee van 'meisjes versieren' rondbanjeren en aan een tafel bij de Domino's zitten is. En maar wachten, en maar wachten. Waarom zijn er geen meiden die met me komen praten? :')

Echt, doe dan in ieder geval nog een beetje moeite.
pi_140344966
quote:

[..]

Ik vond het zelf wel grappig gevonden eigenlijk. :P
quote:
Volgens mij heb ik nergens beweerd een wereldverbeteraar te zijn.
Niet in dit topic nee. :')
quote:
Jouw mening en die van hpeopjes illustreren precies de problematische gedachtegang mbt de slschtofferrol en entitlement in dit soort jongens.
Dat lijkt me sterk. Want mijn mening is juist dat iedereen, man of vrouw, lekker zelf mag weten wie hij of zij pijpt en aan wie hij of zij een enorme hekel heeft.

Tenzij je zelf hebt laten zien ook niet vies te zijn van inmenging in de privé-voorkeuren van anderen, zogenaamd om een betere wereld te maken, zonder racisme, discriminatie e.d.. Dan wordt het inderdaad hoog tijd voor daden i.p.v. woorden, door zelf het goede voorbeeld te geven.
pi_140345049
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Raar dat er nooit opgetreden is tegen zo'n gestoord iemand.
pi_140345068
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik vind 't wel interessant als ze een manifest hebben. Het biedt toch een uniek kijkje in de gedachtewereld van een gestoord iemand. En omdat we allemaal onze kleine en grotere gebreken hebben is het interessant om te zien of er ergens dingen zijn waarvan je kunt zeggen 'oh god, dat heb ik ook wel eens gedacht - goed om dit in de gaten te houden'.

Daarnaast is het ook wel interessant om te zien hoe zoiets tot stand komt, zeker zoals bij Elliot die het als biografie schrijft.
Eens, heel interessant. :Y Ook destijds met Breivik. Je zal het er niet mee kunnen voorkomen, maar het biedt wel een boeiende inkijk in zo iemands hoofd.
  zondag 25 mei 2014 @ 14:51:40 #238
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_140345086
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
He revealed that he was obsessed with video games, particularly World of Warcraft, the online video participation game.
Daar hebben we de schuldige, direct verbieden dat spel!
  zondag 25 mei 2014 @ 14:52:18 #239
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140345102
Lol, zelfs in zijn memoir kun je zien waar hij niet helemaal feitelijk juist is. :P

Op pagina 90 heeft hij het over een bijna gevecht en hoe hij die ander wel eens even zou stompen. Volgende paragraaf belt hij jankend z'n mama om over de gemeneriken te klikken. :')
pi_140345125
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Die fruitsap + supersoaker passage :')
pi_140345134
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat die mannen zich wel normaal kunnen gedragen ja. Helaas merken mensen heel snel op dat iemand labiel of afwijkend is, als een soort zesde zintuig. Gekke mensen hou je op afstand. Er zijn vast vrouwen net zo afwijkend te vinden, maar ja die passen niet in zijn perfecte plaatje, de fantasie waarmee hij zijn hoofd al jaren voedt. Zijn interesse beperkt zich tot populaire, blonde hotties, omdat hij die toch verdient? Jaloezie icm entitlement kan nare vorme aannemen blijkt wel. Het heeft iets erg narcistisch. De daad ook, als ultieme wraak op hen die zijn broze ego gekrenkt hebben.
Maar de meisjes die hij heeft gedood waren toch geen populaire blonde hotties? Of wel?

Wat een idioot trouwens, dat hoor je al aan hoe hij praat en hoe hij dingen brengt, vind ik. :')
  zondag 25 mei 2014 @ 14:53:45 #242
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140345137
Als je dit nu allemaal zo leest, en dan op CNN van die 'panel leden', vaak uitgenodigd vanwege een 'expertise', hoort dat er een link is met videogames, dan is dat toch diep diep treurig...!?

Hoe weinig respect heb je dan voor je vak, voor de kijkers, voor de slahtoffers, etc etc...!? :')

Wat een triest geval, deze jongen. Begonnen als 'serie-splasher', en nu zo eindigen... :')
pi_140345193
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eens, heel interessant. :Y Ook destijds met Breivik. Je zal het er niet mee kunnen voorkomen, maar het biedt wel een boeiende inkijk in zo iemands hoofd.
Eens. Mag hopen dat ze er wat mee doen. Een meldpunt waar de boel wél serieus genomen wordt lijkt me geen overbodige luxe. Alle miljarden die in de NSA worden gepompt helpen geen stuiver tegen dit soort rechtstreeks leed tegen de samenleving, die lui hebben hele andere prioriteiten. De NSA. :')

Denk dat hij een ontzettend interessante zoekgeschiedenis heeft gehad. Die handmatig reviewen na aanleiding van een serieuze melding zou waarschijnlijk geen slecht idee zijn geweest.

Maar nogmaals, zelf zonder vervolgactie kom je uiteraard geen steek verder. Blind vertrouwen op "he's fine" van een enkele politieman lijkt me ook niet handig.
pi_140345221
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat die mannen zich wel normaal kunnen gedragen ja. Helaas merken mensen heel snel op dat iemand labiel of afwijkend is, als een soort zesde zintuig. Gekke mensen hou je op afstand.
Goh, dat heb ik nou vaak met Marokkanen en Antillianen. Die mijd ik ook altijd als de pest omdat mijn zesde zintuig aangeeft dat dat beter is voor mij.

Maar dan heet het meestal ineens 'racisme' en krijg ik bergen linkse gutmenschen over me heen.
quote:
Het heeft iets erg narcistisch.
Joh, je meent het. Dit mannetje is het schoolvoorbeeld van een narcist, met z'n "manifest". Maarja, ik denk dat ook in elke "winner", "leider" of "topper" wel iets van een narcist schuilgaat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Specularium op 25-05-2014 19:18:52 ]
  zondag 25 mei 2014 @ 14:57:21 #245
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140345259
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:50 schreef Ludd het volgende:

[..]

Raar dat er nooit opgetreden is tegen zo'n gestoord iemand.
Rijk en blank.
Dan ben je in Amerika vaak onaantastbaar.
Totdat je echt iets fouts doet.
pi_140345274
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Eens. Mag hopen dat ze er wat mee doen. Een meldpunt waar de boel wél serieus genomen wordt lijkt me geen overbodige luxe. Alle miljarden die in de NSA worden gepompt helpen geen stuiver tegen dit soort rechtstreeks leed tegen de samenleving, die lui hebben hele andere prioriteiten. De NSA. :')

Denk dat hij een ontzettend interessante zoekgeschiedenis heeft gehad. Die handmatig reviewen na aanleiding van een serieuze melding zou waarschijnlijk geen slecht idee zijn geweest.
Jawel, ik zit namelijk niet te wachten op een samenleving waarin niets meer fout mag gaan en je hele hebben en houden wordt doorgelicht door de overheid omdat je afwijkende denkbeelden hebt.
pi_140345296
quote:

[..]
Jouw mening en die van hpeopjes illustreren precies de problematische gedachtegang mbt de slschtofferrol en entitlement in dit soort jongens. De schuld leggen bij de vrouwen; jullie doen precies hetzelfde, al dan niet op spottende wijzs.
wtf? met wat moeilijke woorden van je mij gaan vergelijken met die dader? door een mening van mij?
en dan jouw conclusie dat ik de schuld leg bij vrouwen?

????
pi_140345316
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Rijk en blank.
Hij is net zo blank als obama. Zijn moeder is volbloed Aziaat.
pi_140345329
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Rijk en blank.
Maar. Er worden wel vaker rare uitspraken gedaan via internet. Moet je dan overal maar achteraan gaan?
pi_140345330
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jawel, ik zit namelijk niet te wachten op een samenleving waarin niets meer fout mag gaan en je hele hebben en houden wordt doorgelicht door de overheid omdat je afwijkende denkbeelden hebt.
Niet zo zwart-wit, er ligt een vierhonderdduizend meter brede grens tussen het hebben van afwijkende denkbeelden en de rest.

quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Maar. Er worden wel vaker rare uitspraken gedaan via internet. Moet je dan overal maar achteraan gaan?
Wat een raar voorstel.
  zondag 25 mei 2014 @ 14:59:42 #251
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140345332
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo'n beetje iedere vrouw houdt er regelmatig compleet idiote irrationele denkbeelden op na, een paar keer per maand, dus dat zou wat worden, als je die allemaal moet gaan nachecken :P

Mijn vriendin kan al een oorlog verklaren over de meest luttele dingetjes...
  zondag 25 mei 2014 @ 15:01:02 #252
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140345373
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hij is net zo blank als obama. Zijn moeder is volbloed Aziaat.
Oh I stand corrected.
Rijk en een beroemde vader dan.
pi_140345380
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Niet zo zwart-wit, er ligt een vierhonderdduizend meter brede grens tussen het hebben van afwijkende denkbeelden en de rest.

[..]

Wat een raar voorstel.
Het is geen voorstel.
pi_140345415
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:01 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Het is geen voorstel.
Gelukkig maar. Overigens had ik het over het handmatig & anoniem reviewen van persoonlijke zoekgeschiedenis na een of meerdere (menselijke) 'triggers', niet over het screenen van persoonlijke uitlatingen op het wereldweb.

Maar goed, ik Google zelf soms ook de gruwelijkste zaken bij elkaar. De fijnste details van shootings en geweldsmisdrijven, alles. :') Denk dat je eerder het 'voorbereiden' van iets dergelijks wil vinden.
pi_140345416
Zijn er nu nog serieus mensen die denken dat hij dit heeft gedaan omdat hij maagd was?

Welnee, als deze jonge chick na chick kon krijgen dan had hij deze daad nog gedaan. Je ziet aan alles dat het een in en in kwaadaardig mannetje is/was..
  zondag 25 mei 2014 @ 15:02:33 #256
46494 Morrigan
||||||||
pi_140345422
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Fierce. het volgende:

[..]

En dan kun je het nog niet tegenhouden. Genoeg die hun zieke ideeën niet online plaatsen.
pi_140345423
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Niks zwart-wit aan. Hij was flink verbitterd, hield er rare denkbeelden op na t.a.v. vrouwen en kwam nogal narcistisch over. En op basis daarvan moet de NSA hem maar even door gaan lichten?
pi_140345458
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef theunderdog het volgende:
Zijn er nu nog serieus mensen die denken dat hij dit heeft gedaan omdat hij maagd was?

Welnee, als deze jonge chick na chick kon krijgen dan had hij deze daad nog gedaan. Je ziet aan alles dat het een in en in kwaadaardig mannetje is/was..
Neehoor. Als hij chick na chick gehad had, dan was hij waarschijnlijk uitgegroeid tot CEO van één of andere multinational.
  zondag 25 mei 2014 @ 15:04:37 #259
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140345481
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niks zwart-wit aan. Hij was flink verbitterd, hield er rare denkbeelden op na t.a.v. vrouwen en kwam nogal narcistisch over. En op basis daarvan moet de NSA hem maar even door gaan lichten?
Blijkbaar had de politie hem al doorgelicht?
pi_140345494
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Denk dat zijn zoekgeschiedenis erger was dan de filmpjes op YouTube, denk dat je daar meer indicatie zou kunnen vinden. Ventileren van mening e.d. online moeten ze inderdaad niet over zeiken. Maar de download queue van zijn torrent client vol staat met gewelddadige anime weet je vaak ook al genoeg.
  zondag 25 mei 2014 @ 15:05:18 #261
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_140345504
quote:

[..]

Wat dacht je van deze:
http://en.wikipedia.org/wiki/Elliot_Rodger#Perpetrator

Full Asian men are disgustingly ugly and white girls would never go for you. You're just butthurt that you were born as an asian piece of shit, so you lash out by linking these fake pictures. You even admit that you wish you were half white. You'll never be half-white and you'll never fulfill your dream of marrying a white woman. I suggest you jump off a bridge
pi_140345537
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:04 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Denk dat zijn zoekgeschiedenis erger was dan de filmpjes op YouTube, denk dat je daar meer indicatie zou kunnen vinden. Als de download queue van zijn torrent client volstaat met gewelddadige anime weet je vaak ook al genoeg.
Hey gast, je hebt net iets teveel films van Tarantino thuis liggen. Kom jij maar eens even mee.

pi_140345553
Anime is sowieso apart.
pi_140345592
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef theunderdog het volgende:

Misschien niet in dezs vorm. Dan had hij zijn vriendin vermoord zodra zij hem dumpte omdat hij niet met die afwijzing om kon gaan, bijvoorbeeld. 'als ik je niet kan hebben, dan mag niemand je hebben'

Maar ja, speculatie. Zekerheid is er niet.
  zondag 25 mei 2014 @ 15:09:40 #265
46494 Morrigan
||||||||
pi_140345634
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:04 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Denk dat zijn zoekgeschiedenis erger was dan de filmpjes op YouTube, denk dat je daar meer indicatie zou kunnen vinden. Ventileren van mening e.d. online moeten ze inderdaad niet over zeiken. Maar de download queue van zijn torrent client vol staat met gewelddadige anime weet je vaak ook al genoeg.
Ik vraag me of er wel een link is met dit soort figuren en gewelddadige films.
pi_140345651
quote:

Wat een feministische onzin dit zeg...

Ik weet niet met wat voor mannen jij omgaat, maar de mannen waar ik mee omga zien dit niet zo. Uiteraard zijn vrouwen mensen met hun eigen voorkeuren..

Deze jonge was ziek in zijn rattenkop.
  zondag 25 mei 2014 @ 15:10:29 #267
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140345655
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:05 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Wat dacht je van deze:
http://en.wikipedia.org/wiki/Elliot_Rodger#Perpetrator

Full Asian men are disgustingly ugly and white girls would never go for you. You're just butthurt that you were born as an asian piece of shit, so you lash out by linking these fake pictures. You even admit that you wish you were half white. You'll never be half-white and you'll never fulfill your dream of marrying a white woman. I suggest you jump off a bridge
Treurig ja. Ik vind ook dat hij z'n moeder als een vod behandelt gelet op de uitspraken in het manifest. Meerdere keren geeft hij aan en zegt hij zelfs tegen z'n moeder dat ze met een rijke man moet trouwen. En voegt hij eraan toe; dan was ik rijk geweest. "Nu moet ik het doen met slechts een enkel Armani shirt."

pi_140345672
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien niet in dezs vorm. Dan had hij zijn vriendin vermoord zodra zij hem dumpte omdat hij niet met die afwijzing om kon gaan, bijvoorbeeld. 'als ik je niet kan hebben, dan mag niemand je hebben'

Maar ja, speculatie. Zekerheid is er niet.
Als je onschuldige mensen doodschiet ben je ziek in je hoofd..

Niet meer niet minder.
  zondag 25 mei 2014 @ 15:11:39 #269
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140345697
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet meer niet minder.
Zeer veel wereldleiders zijn dan ook door en door verrot... :Y
pi_140345722
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:53 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Maar de meisjes die hij heeft gedood waren toch geen populaire blonde hotties? Of wel?

Wat een idioot trouwens, dat hoor je al aan hoe hij praat en hoe hij dingen brengt, vind ik. :')
Ik zag eerder een foto langskomen van een van zijn fixaties. Ik nam aan dat ze er allemaal een beetje zo uitzagen, mijn fout. :P
pi_140345750
Hij heeft van tevoren zijn drie huisgenoten (jongens) doodgestoken.

Waarom zij? Vind het nogal wat, als je ziet/hoort hoe je huisgenoot al één of twee andere huisgenoten heeft neergestoken, dan doe je toch iets? Zeker als het een klein mager kereltje met een mes is. Je gooit iets, grijpt iets en slaat hem neer. Shock? Of sliepen ze ofzo?

quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hey gast, je hebt net iets teveel films van Tarantino thuis liggen. Kom jij maar eens even mee.

:D
pi_140345764
quote:

[..]

Niet meer niet minder.
Natuurlijk, maar niet in elke context hoeft dat tot een zelfde soort daad te leiden..
pi_140345789
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zag eerder een foto langskomen van een van zijn fixaties. Ik nam aan dat ze er allemaal een beetje zo uitzagen, mijn fout. :P
Eerlijk is eerlijk, dat was wel een lekkerdje. Ik zou er ook een moord voor doen!
pi_140345822
quote:
99s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:11 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zeer veel wereldleiders zijn dan ook door en door verrot... :Y
Ja duhh, dacht je van niet dan?

Macht maakt mensen sowieso "anders", maar macht maakt bepaalde mensen echt door en door verrot.
pi_140345826
quote:

[..]

Wat een feministische onzin dit zeg...

Ik weet niet met wat voor mannen jij omgaat, maar de mannen waar ik mee omga zien dit niet zo. Uiteraard zijn vrouwen mensen met hun eigen voorkeuren..

Deze jonge was ziek in zijn rattenkop.
Begrippen als friendzone e.d. zijn je vreemd? Het zijn niet alleen de zieke mannen die daar verontwaardigd over doen. Slechts een voorbeeld. Maar de mannen bij wie het een probleem vormt, mankeert idd vaak wel wat (zoals schenkstroop, met bijna woord voor woord dezelfde uitspraken :X ).
  zondag 25 mei 2014 @ 15:16:06 #276
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_140345835
quote:
15s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:39 schreef Webschip het volgende:
Ik vind het wel zonde van zo'n jong. :N

Hij had zijn looks wel degelijk mee. Hij had iets meer geduld moeten hebben.
Mwah, uitkomst zou hetzelfde zijn lijkt me:
- het meisje zou door hem slecht behandeld worden en de relatie zou snel eindigen
- hij gaat alsnog op een killing spree
pi_140345862
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar niet in elke context hoeft dat tot een zelfde soort daad te leiden..
Care? het lijkt bijna alsof we deze jonge zielig moeten vinden..

Zijn pa had money, hij had een mooie auto qua uiterlijk alles behalve lelijk , intelligent (al zegt die het zelf). Het ligt puur aan hemzelf dat hij geen vrouwelijk aandacht kreeg.
pi_140345877
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:14 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, dat was wel een lekkerdje. Ik zou er ook een moord voor doen!
Voor een nachtje? Misschien ligt ze alleen maar op haar rug, mag jij al het werk doen. Blowjobs doet ze vast ook niet. Ik zou het er niet voor over hebben.
pi_140345885
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Begrippen als friendzone e.d. zijn je vreemd? Het zijn niet alleen de zieke mannen die daar verontwaardigd over doen. Slechts een voorbeeld. Maar de mannen bij wie het een probleem vormt, mankeert idd vaak wel wat (zoals schenkstroop, met bijna woord voor woord dezelfde uitspraken :X ).
Ah, en iemand als schenkstroop is het beeld dat jij van mannen hebt?
pi_140345944
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Care? het lijkt bijna alsof we deze jonge zielig moeten vinden..

Zijn pa had money, hij had een mooie auto qua uiterlijk alles behalve lelijk , intelligent (al zegt die het zelf). Het ligt puur aan hemzelf dat hij geen vrouwelijk aandacht kreeg.
Mwah, waarschijnlijk kwam die thuis ook niet echt aan z'n trekken.
pi_140345963
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:56 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Goh, dat heb ik nou vaak met Marokkanen en Antillianen. Die mijd ik ook altijd als de pest omdat mijn zesde zintuig aangeeft dat dat beter is voor mij.

Maar dan heet het meestal ineens 'racisme' en krijg ik bergen linkse gutmenschen over me heen.

[..]

Joh, je meent het. Dit mannetje is het schoolvoorbeeld van een narcist, met z'n "manifest". Maarja, ik denk dat ook in elke "winner", "leider" of "topper" wel iets van een narcist schuilgaat.

Overigens, narcist of niet, feit blijft dat jij 7 mensen had kunnen redden door hem even een pijpbeurt te geven! :P
Racisme is aangeleerd, afkeer van 'gekke' mensen niet.
pi_140345972
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mwah, waarschijnlijk kwam die thuis ook niet echt aan z'n trekken.
Dus?

De reden dat deze jonge geen vrouwelijk maar sowieso weinig aandacht van mensen kreeg is omdat hij een zelfingenomen, arrogant narcistisch ventje was.
  zondag 25 mei 2014 @ 15:20:20 #283
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140345980
Een andere dame die hij aanbad:

Het is wel echt allemaal hetzelfde type.

Overigens neig ik er nog steeds naar om 'm als 'gay' te bestempelen. Hij gebruikt erg vaak de zin: "I was all dressed up in my fabulous Armani shirt."
pi_140345981
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Racisme is aangeleerd, afkeer van 'gekke' mensen niet.
Nee.
pi_140345990
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus?

De reden dat deze jonge geen vrouwelijk maar sowieso weinig aandacht van mensen kreeg is omdat hij een zelfingenomen, arrogant narcistisch ventje was.
Maar dat ben je ook niet van de ene op de andere dag.
pi_140346011
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar dat ben je ook niet van de ene op de andere dag.
Zijn genoeg stoornissen die aangeboren zijn hoor.
pi_140346018
Gewoon zo gek als een deur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')