Maar de meisjes die hij heeft gedood waren toch geen populaire blonde hotties? Of wel?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat die mannen zich wel normaal kunnen gedragen ja. Helaas merken mensen heel snel op dat iemand labiel of afwijkend is, als een soort zesde zintuig. Gekke mensen hou je op afstand. Er zijn vast vrouwen net zo afwijkend te vinden, maar ja die passen niet in zijn perfecte plaatje, de fantasie waarmee hij zijn hoofd al jaren voedt. Zijn interesse beperkt zich tot populaire, blonde hotties, omdat hij die toch verdient? Jaloezie icm entitlement kan nare vorme aannemen blijkt wel. Het heeft iets erg narcistisch. De daad ook, als ultieme wraak op hen die zijn broze ego gekrenkt hebben.
Eens. Mag hopen dat ze er wat mee doen. Een meldpunt waar de boel wél serieus genomen wordt lijkt me geen overbodige luxe. Alle miljarden die in de NSA worden gepompt helpen geen stuiver tegen dit soort rechtstreeks leed tegen de samenleving, die lui hebben hele andere prioriteiten. De NSA.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens, heel interessant.Ook destijds met Breivik. Je zal het er niet mee kunnen voorkomen, maar het biedt wel een boeiende inkijk in zo iemands hoofd.
Goh, dat heb ik nou vaak met Marokkanen en Antillianen. Die mijd ik ook altijd als de pest omdat mijn zesde zintuig aangeeft dat dat beter is voor mij.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat die mannen zich wel normaal kunnen gedragen ja. Helaas merken mensen heel snel op dat iemand labiel of afwijkend is, als een soort zesde zintuig. Gekke mensen hou je op afstand.
Joh, je meent het. Dit mannetje is het schoolvoorbeeld van een narcist, met z'n "manifest". Maarja, ik denk dat ook in elke "winner", "leider" of "topper" wel iets van een narcist schuilgaat.quote:Het heeft iets erg narcistisch.
Rijk en blank.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:50 schreef Ludd het volgende:
[..]
Raar dat er nooit opgetreden is tegen zo'n gestoord iemand.
Jawel, ik zit namelijk niet te wachten op een samenleving waarin niets meer fout mag gaan en je hele hebben en houden wordt doorgelicht door de overheid omdat je afwijkende denkbeelden hebt.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens. Mag hopen dat ze er wat mee doen. Een meldpunt waar de boel wél serieus genomen wordt lijkt me geen overbodige luxe. Alle miljarden die in de NSA worden gepompt helpen geen stuiver tegen dit soort rechtstreeks leed tegen de samenleving, die lui hebben hele andere prioriteiten. De NSA.
Denk dat hij een ontzettend interessante zoekgeschiedenis heeft gehad. Die handmatig reviewen na aanleiding van een serieuze melding zou waarschijnlijk geen slecht idee zijn geweest.
wtf? met wat moeilijke woorden van je mij gaan vergelijken met die dader? door een mening van mij?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jouw mening en die van hpeopjes illustreren precies de problematische gedachtegang mbt de slschtofferrol en entitlement in dit soort jongens. De schuld leggen bij de vrouwen; jullie doen precies hetzelfde, al dan niet op spottende wijzs.
Hij is net zo blank als obama. Zijn moeder is volbloed Aziaat.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Rijk en blank.
Dan ben je in Amerika vaak onaantastbaar.
Totdat je echt iets fouts doet.
Maar. Er worden wel vaker rare uitspraken gedaan via internet. Moet je dan overal maar achteraan gaan?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Rijk en blank.
Dan ben je in Amerika vaak onaantastbaar.
Totdat je echt iets fouts doet.
Niet zo zwart-wit, er ligt een vierhonderdduizend meter brede grens tussen het hebben van afwijkende denkbeelden en de rest.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel, ik zit namelijk niet te wachten op een samenleving waarin niets meer fout mag gaan en je hele hebben en houden wordt doorgelicht door de overheid omdat je afwijkende denkbeelden hebt.
Wat een raar voorstel.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Maar. Er worden wel vaker rare uitspraken gedaan via internet. Moet je dan overal maar achteraan gaan?
Zo'n beetje iedere vrouw houdt er regelmatig compleet idiote irrationele denkbeelden op na, een paar keer per maand, dus dat zou wat worden, als je die allemaal moet gaan nacheckenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel, ik zit namelijk niet te wachten op een samenleving waarin niets meer fout mag gaan en je hele hebben en houden wordt doorgelicht door de overheid omdat je afwijkende denkbeelden hebt.
Oh I stand corrected.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hij is net zo blank als obama. Zijn moeder is volbloed Aziaat.
Het is geen voorstel.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet zo zwart-wit, er ligt een vierhonderdduizend meter brede grens tussen het hebben van afwijkende denkbeelden en de rest.
[..]
Wat een raar voorstel.
Gelukkig maar. Overigens had ik het over het handmatig & anoniem reviewen van persoonlijke zoekgeschiedenis na een of meerdere (menselijke) 'triggers', niet over het screenen van persoonlijke uitlatingen op het wereldweb.quote:
En dan kun je het nog niet tegenhouden. Genoeg die hun zieke ideeën niet online plaatsen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Maar. Er worden wel vaker rare uitspraken gedaan via internet. Moet je dan overal maar achteraan gaan?
Niks zwart-wit aan. Hij was flink verbitterd, hield er rare denkbeelden op na t.a.v. vrouwen en kwam nogal narcistisch over. En op basis daarvan moet de NSA hem maar even door gaan lichten?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet zo zwart-wit, er ligt een vierhonderdduizend meter brede grens tussen het hebben van afwijkende denkbeelden en de rest.
Neehoor. Als hij chick na chick gehad had, dan was hij waarschijnlijk uitgegroeid tot CEO van één of andere multinational.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef theunderdog het volgende:
Zijn er nu nog serieus mensen die denken dat hij dit heeft gedaan omdat hij maagd was?
Welnee, als deze jonge chick na chick kon krijgen dan had hij deze daad nog gedaan. Je ziet aan alles dat het een in en in kwaadaardig mannetje is/was..
Blijkbaar had de politie hem al doorgelicht?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niks zwart-wit aan. Hij was flink verbitterd, hield er rare denkbeelden op na t.a.v. vrouwen en kwam nogal narcistisch over. En op basis daarvan moet de NSA hem maar even door gaan lichten?
Denk dat zijn zoekgeschiedenis erger was dan de filmpjes op YouTube, denk dat je daar meer indicatie zou kunnen vinden. Ventileren van mening e.d. online moeten ze inderdaad niet over zeiken. Maar de download queue van zijn torrent client vol staat met gewelddadige anime weet je vaak ook al genoeg.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niks zwart-wit aan. Hij was flink verbitterd, hield er rare denkbeelden op na t.a.v. vrouwen en kwam nogal narcistisch over. En op basis daarvan moet de NSA hem maar even door gaan lichten?
Wat dacht je van deze:quote:Op zondag 25 mei 2014 12:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, hij is ook nog een keiharde racist trouwens. Aan het begin van zijn Santa Barbara periode komt een zwarte jongen opscheppen bij zijn dorm dat hij al voor 't eerst geneukt had op z'n 13e. Met een blank, blond meisje.
[..]
Hey gast, je hebt net iets teveel films van Tarantino thuis liggen. Kom jij maar eens even mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denk dat zijn zoekgeschiedenis erger was dan de filmpjes op YouTube, denk dat je daar meer indicatie zou kunnen vinden. Als de download queue van zijn torrent client volstaat met gewelddadige anime weet je vaak ook al genoeg.
Misschien niet in dezs vorm. Dan had hij zijn vriendin vermoord zodra zij hem dumpte omdat hij niet met die afwijzing om kon gaan, bijvoorbeeld. 'als ik je niet kan hebben, dan mag niemand je hebben'quote:Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef theunderdog het volgende:
Zijn er nu nog serieus mensen die denken dat hij dit heeft gedaan omdat hij maagd was?
Welnee, als deze jonge chick na chick kon krijgen dan had hij deze daad nog gedaan. Je ziet aan alles dat het een in en in kwaadaardig mannetje is/was..
Ik vraag me of er wel een link is met dit soort figuren en gewelddadige films.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denk dat zijn zoekgeschiedenis erger was dan de filmpjes op YouTube, denk dat je daar meer indicatie zou kunnen vinden. Ventileren van mening e.d. online moeten ze inderdaad niet over zeiken. Maar de download queue van zijn torrent client vol staat met gewelddadige anime weet je vaak ook al genoeg.
Wat een feministische onzin dit zeg...quote:Op zondag 25 mei 2014 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat deze actie best een product kan zijn van de cultuur waarin we leven. Natuurlijk, eventuele stoornissen zullen hem vatbaar hebben gemaakt voor ontsporing, als een soort katalysator. Maar het fenomeen van afwijzing en jongens die een wrok gaan voelen tegen de gehele vrouwelijke bevolking is alles behalve zeldzaam. Op FOK! zie je dit ontzettend veel.
Alsof je als persoon gewoon door te bestaan het verdient om een vriendin te hebben. Alsof vrouwen geen mensen zijn, maar lustobjecten die je wilt verkrijgen. Het is eng hoeveel mannen er rondlopen met deze gedachten en diepgewortelde haat omdat vrouwen ze 'friendzonen' of afwijzen. We leven in een cultuur waarbij die mannen als slachtoffers worden gezien en de vrouwen als hatelijke bitches. Juist dat voedt die haat, het idee dat ze onrecht is aangedaan. Dat ze beter verdienen. Terwijl de focus natuurlijk niet moet zijn dat vrouwen je niet willen, maar dat je nog geen vrouw hebt gevonden die goed bij je past. Ik denk dat in hun hoofd vrouwen echt geen mensen meer zijn, maar een soort ongrijpbare fantasie.
Daar begint ook het generaliseren en het denken in termen van "waarom willen ze me niet, ik ben een lieve jongen" en "vrouwen willen alleen eikels". Problematisch.
Treurig ja. Ik vind ook dat hij z'n moeder als een vod behandelt gelet op de uitspraken in het manifest. Meerdere keren geeft hij aan en zegt hij zelfs tegen z'n moeder dat ze met een rijke man moet trouwen. En voegt hij eraan toe; dan was ik rijk geweest. "Nu moet ik het doen met slechts een enkel Armani shirt."quote:Op zondag 25 mei 2014 15:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze:
http://en.wikipedia.org/wiki/Elliot_Rodger#Perpetrator
Full Asian men are disgustingly ugly and white girls would never go for you. You're just butthurt that you were born as an asian piece of shit, so you lash out by linking these fake pictures. You even admit that you wish you were half white. You'll never be half-white and you'll never fulfill your dream of marrying a white woman. I suggest you jump off a bridge
Als je onschuldige mensen doodschiet ben je ziek in je hoofd..quote:Op zondag 25 mei 2014 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien niet in dezs vorm. Dan had hij zijn vriendin vermoord zodra zij hem dumpte omdat hij niet met die afwijzing om kon gaan, bijvoorbeeld. 'als ik je niet kan hebben, dan mag niemand je hebben'
Maar ja, speculatie. Zekerheid is er niet.
Zeer veel wereldleiders zijn dan ook door en door verrot...quote:Op zondag 25 mei 2014 15:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je onschuldige mensen doodschiet ben je ziek in je hoofd..
Niet meer niet minder.
Ik zag eerder een foto langskomen van een van zijn fixaties. Ik nam aan dat ze er allemaal een beetje zo uitzagen, mijn fout.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:53 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Maar de meisjes die hij heeft gedood waren toch geen populaire blonde hotties? Of wel?
Wat een idioot trouwens, dat hoor je al aan hoe hij praat en hoe hij dingen brengt, vind ik.![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hey gast, je hebt net iets teveel films van Tarantino thuis liggen. Kom jij maar eens even mee.
Natuurlijk, maar niet in elke context hoeft dat tot een zelfde soort daad te leiden..quote:Op zondag 25 mei 2014 15:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je onschuldige mensen doodschiet ben je ziek in je hoofd..
Niet meer niet minder.
Eerlijk is eerlijk, dat was wel een lekkerdje. Ik zou er ook een moord voor doen!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zag eerder een foto langskomen van een van zijn fixaties. Ik nam aan dat ze er allemaal een beetje zo uitzagen, mijn fout.
Ja duhh, dacht je van niet dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zeer veel wereldleiders zijn dan ook door en door verrot...
Begrippen als friendzone e.d. zijn je vreemd? Het zijn niet alleen de zieke mannen die daar verontwaardigd over doen. Slechts een voorbeeld. Maar de mannen bij wie het een probleem vormt, mankeert idd vaak wel wat (zoals schenkstroop, met bijna woord voor woord dezelfde uitsprakenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een feministische onzin dit zeg...
Ik weet niet met wat voor mannen jij omgaat, maar de mannen waar ik mee omga zien dit niet zo. Uiteraard zijn vrouwen mensen met hun eigen voorkeuren..
Deze jonge was ziek in zijn rattenkop.
Mwah, uitkomst zou hetzelfde zijn lijkt me:quote:Op zondag 25 mei 2014 12:39 schreef Webschip het volgende:
Ik vind het wel zonde van zo'n jong.![]()
Hij had zijn looks wel degelijk mee. Hij had iets meer geduld moeten hebben.
Care? het lijkt bijna alsof we deze jonge zielig moeten vinden..quote:Op zondag 25 mei 2014 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar niet in elke context hoeft dat tot een zelfde soort daad te leiden..
Voor een nachtje? Misschien ligt ze alleen maar op haar rug, mag jij al het werk doen. Blowjobs doet ze vast ook niet. Ik zou het er niet voor over hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:14 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat was wel een lekkerdje. Ik zou er ook een moord voor doen!
Ah, en iemand als schenkstroop is het beeld dat jij van mannen hebt?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begrippen als friendzone e.d. zijn je vreemd? Het zijn niet alleen de zieke mannen die daar verontwaardigd over doen. Slechts een voorbeeld. Maar de mannen bij wie het een probleem vormt, mankeert idd vaak wel wat (zoals schenkstroop, met bijna woord voor woord dezelfde uitspraken).
Mwah, waarschijnlijk kwam die thuis ook niet echt aan z'n trekken.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Care? het lijkt bijna alsof we deze jonge zielig moeten vinden..
Zijn pa had money, hij had een mooie auto qua uiterlijk alles behalve lelijk , intelligent (al zegt die het zelf). Het ligt puur aan hemzelf dat hij geen vrouwelijk aandacht kreeg.
Racisme is aangeleerd, afkeer van 'gekke' mensen niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:56 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Goh, dat heb ik nou vaak met Marokkanen en Antillianen. Die mijd ik ook altijd als de pest omdat mijn zesde zintuig aangeeft dat dat beter is voor mij.
Maar dan heet het meestal ineens 'racisme' en krijg ik bergen linkse gutmenschen over me heen.
[..]
Joh, je meent het. Dit mannetje is het schoolvoorbeeld van een narcist, met z'n "manifest". Maarja, ik denk dat ook in elke "winner", "leider" of "topper" wel iets van een narcist schuilgaat.
Overigens, narcist of niet, feit blijft dat jij 7 mensen had kunnen redden door hem even een pijpbeurt te geven!
Dus?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, waarschijnlijk kwam die thuis ook niet echt aan z'n trekken.
Nee.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Racisme is aangeleerd, afkeer van 'gekke' mensen niet.
Maar dat ben je ook niet van de ene op de andere dag.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
De reden dat deze jonge geen vrouwelijk maar sowieso weinig aandacht van mensen kreeg is omdat hij een zelfingenomen, arrogant narcistisch ventje was.
Zijn genoeg stoornissen die aangeboren zijn hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar dat ben je ook niet van de ene op de andere dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |