abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140344789
quote:
11s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Al die videos ook, gelukkig was de NSA er op tijd bij.
Dit is toch niet waar de NSA voor is, die hebben hier eerder belang bij.
pi_140344794
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:24 schreef remlof het volgende:
Was dit in Santa Barbara?
Volgens mij is het daar echt ziek geniaal. :o Ik wil er altijd nog een keer heen.
  zondag 25 mei 2014 @ 14:42:18 #228
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140344817
quote:
Ja, zeker als je bedenkt dat iemand die op twitter, onder een valse naam, een vliegtuigmaatschappij bedreigd (vanuit een ander land nota bene) de volgende dag van het bed wordt gelicht.
pi_140344820
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:41 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dit is toch niet waar de NSA voor is, die hebben hier eerder belang bij.
Nóg meer toezicht, komt ze dat even goed uit.
  zondag 25 mei 2014 @ 14:42:29 #230
46494 Morrigan
||||||||
pi_140344823
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op mijn plek wordt gezet met een hoop onjuiste aannames bedoel je? :') En zelfs als ze waar waren is het een hoop kul dat 'linksmenschen' de arme en zielige maagden maar een handje moeten helpen om te voorkomen dat ze ontsporen. Flauw. En behoorlijk eng.

Volgens mij heb ik nergens beweerd een wereldverbeteraar te zijn. Ik probeer alleen de oorzaken te zoeken vanuit een meer globaal, maatschappelijk oogpunt omdat dit fenomeen zich helaas niet beperkt tot een enkeling. Die analyse wegwuiven als linkse praat en woorden maar geen daden is typerend. En weinig constructief.

Terwijl je het deels wel met me eens bent gezien een van je posts. Je had gelijk met je eerdere reactie. Het is te makkelijk om het af te schuiven op zijn asperger, het is een maatschappelijk probleem. Jouw mening en die van hpeopjes illustreren precies de problematische gedachtegang mbt de slschtofferrol en entitlement in dit soort jongens. De schuld leggen bij de vrouwen; jullie doen precies hetzelfde, al dan niet op spottende wijzs. Bedankt daarvoor, sterkt me in mijn overtuiging.
Inderdaad, maar voor sommige mensen is het blijkbaar makkelijker om de schuld bij anderen te leggen i.p.v. dat ze naar zichzelf kijken. :N
ROBODEMONS..................|:(
pi_140344829
quote:
Gelukkig niet. Minority Report mogen ze wat mij betreft nog wel een jaartje of 100 uitstellen.
pi_140344858
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:09 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Lijkt mij een terechte vraag met een simpel antwoord.
Omdat die mannen zich wel normaal kunnen gedragen ja. Helaas merken mensen heel snel op dat iemand labiel of afwijkend is, als een soort zesde zintuig. Gekke mensen hou je op afstand. Er zijn vast vrouwen net zo afwijkend te vinden, maar ja die passen niet in zijn perfecte plaatje, de fantasie waarmee hij zijn hoofd al jaren voedt. Zijn interesse beperkt zich tot populaire, blonde hotties, omdat hij die toch verdient? Jaloezie icm entitlement kan nare vorme aannemen blijkt wel. Het heeft iets erg narcistisch. De daad ook, als ultieme wraak op hen die zijn broze ego gekrenkt hebben.
  zondag 25 mei 2014 @ 14:45:00 #233
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140344886
Wat een totaal malloot _O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 25 mei 2014 @ 14:45:05 #234
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140344889
Wat trouwens helemaal hilarisch is aan zijn manifest is dat zijn idee van 'meisjes versieren' rondbanjeren en aan een tafel bij de Domino's zitten is. En maar wachten, en maar wachten. Waarom zijn er geen meiden die met me komen praten? :')

Echt, doe dan in ieder geval nog een beetje moeite.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_140344966
quote:

[..]

Op mijn plek wordt gezet met een hoop onjuiste aannames bedoel je? :') En zelfs als ze waar waren is het een hoop kul dat 'linksmenschen' de arme en zielige maagden maar een handje moeten helpen om te voorkomen dat ze ontsporen. Flauw. En behoorlijk eng.
Ik vond het zelf wel grappig gevonden eigenlijk. :P
quote:
Volgens mij heb ik nergens beweerd een wereldverbeteraar te zijn.
Niet in dit topic nee. :')
quote:
Jouw mening en die van hpeopjes illustreren precies de problematische gedachtegang mbt de slschtofferrol en entitlement in dit soort jongens.
Dat lijkt me sterk. Want mijn mening is juist dat iedereen, man of vrouw, lekker zelf mag weten wie hij of zij pijpt en aan wie hij of zij een enorme hekel heeft.

Tenzij je zelf hebt laten zien ook niet vies te zijn van inmenging in de privé-voorkeuren van anderen, zogenaamd om een betere wereld te maken, zonder racisme, discriminatie e.d.. Dan wordt het inderdaad hoog tijd voor daden i.p.v. woorden, door zelf het goede voorbeeld te geven.
pi_140345049
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Raar dat er nooit opgetreden is tegen zo'n gestoord iemand.
pi_140345068
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik vind 't wel interessant als ze een manifest hebben. Het biedt toch een uniek kijkje in de gedachtewereld van een gestoord iemand. En omdat we allemaal onze kleine en grotere gebreken hebben is het interessant om te zien of er ergens dingen zijn waarvan je kunt zeggen 'oh god, dat heb ik ook wel eens gedacht - goed om dit in de gaten te houden'.

Daarnaast is het ook wel interessant om te zien hoe zoiets tot stand komt, zeker zoals bij Elliot die het als biografie schrijft.
Eens, heel interessant. :Y Ook destijds met Breivik. Je zal het er niet mee kunnen voorkomen, maar het biedt wel een boeiende inkijk in zo iemands hoofd.
  zondag 25 mei 2014 @ 14:51:40 #238
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_140345086
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
He revealed that he was obsessed with video games, particularly World of Warcraft, the online video participation game.
Daar hebben we de schuldige, direct verbieden dat spel!
  zondag 25 mei 2014 @ 14:52:18 #239
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140345102
Lol, zelfs in zijn memoir kun je zien waar hij niet helemaal feitelijk juist is. :P

Op pagina 90 heeft hij het over een bijna gevecht en hoe hij die ander wel eens even zou stompen. Volgende paragraaf belt hij jankend z'n mama om over de gemeneriken te klikken. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_140345125
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Die fruitsap + supersoaker passage :')
pi_140345134
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat die mannen zich wel normaal kunnen gedragen ja. Helaas merken mensen heel snel op dat iemand labiel of afwijkend is, als een soort zesde zintuig. Gekke mensen hou je op afstand. Er zijn vast vrouwen net zo afwijkend te vinden, maar ja die passen niet in zijn perfecte plaatje, de fantasie waarmee hij zijn hoofd al jaren voedt. Zijn interesse beperkt zich tot populaire, blonde hotties, omdat hij die toch verdient? Jaloezie icm entitlement kan nare vorme aannemen blijkt wel. Het heeft iets erg narcistisch. De daad ook, als ultieme wraak op hen die zijn broze ego gekrenkt hebben.
Maar de meisjes die hij heeft gedood waren toch geen populaire blonde hotties? Of wel?

Wat een idioot trouwens, dat hoor je al aan hoe hij praat en hoe hij dingen brengt, vind ik. :')
  zondag 25 mei 2014 @ 14:53:45 #242
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140345137
Als je dit nu allemaal zo leest, en dan op CNN van die 'panel leden', vaak uitgenodigd vanwege een 'expertise', hoort dat er een link is met videogames, dan is dat toch diep diep treurig...!?

Hoe weinig respect heb je dan voor je vak, voor de kijkers, voor de slahtoffers, etc etc...!? :')

Wat een triest geval, deze jongen. Begonnen als 'serie-splasher', en nu zo eindigen... :')
pi_140345193
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eens, heel interessant. :Y Ook destijds met Breivik. Je zal het er niet mee kunnen voorkomen, maar het biedt wel een boeiende inkijk in zo iemands hoofd.
Eens. Mag hopen dat ze er wat mee doen. Een meldpunt waar de boel wél serieus genomen wordt lijkt me geen overbodige luxe. Alle miljarden die in de NSA worden gepompt helpen geen stuiver tegen dit soort rechtstreeks leed tegen de samenleving, die lui hebben hele andere prioriteiten. De NSA. :')

Denk dat hij een ontzettend interessante zoekgeschiedenis heeft gehad. Die handmatig reviewen na aanleiding van een serieuze melding zou waarschijnlijk geen slecht idee zijn geweest.

Maar nogmaals, zelf zonder vervolgactie kom je uiteraard geen steek verder. Blind vertrouwen op "he's fine" van een enkele politieman lijkt me ook niet handig.
pi_140345221
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat die mannen zich wel normaal kunnen gedragen ja. Helaas merken mensen heel snel op dat iemand labiel of afwijkend is, als een soort zesde zintuig. Gekke mensen hou je op afstand.
Goh, dat heb ik nou vaak met Marokkanen en Antillianen. Die mijd ik ook altijd als de pest omdat mijn zesde zintuig aangeeft dat dat beter is voor mij.

Maar dan heet het meestal ineens 'racisme' en krijg ik bergen linkse gutmenschen over me heen.
quote:
Het heeft iets erg narcistisch.
Joh, je meent het. Dit mannetje is het schoolvoorbeeld van een narcist, met z'n "manifest". Maarja, ik denk dat ook in elke "winner", "leider" of "topper" wel iets van een narcist schuilgaat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Specularium op 25-05-2014 19:18:52 ]
  zondag 25 mei 2014 @ 14:57:21 #245
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140345259
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:50 schreef Ludd het volgende:

[..]

Raar dat er nooit opgetreden is tegen zo'n gestoord iemand.
Rijk en blank.
Dan ben je in Amerika vaak onaantastbaar.
Totdat je echt iets fouts doet.
pi_140345274
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Eens. Mag hopen dat ze er wat mee doen. Een meldpunt waar de boel wél serieus genomen wordt lijkt me geen overbodige luxe. Alle miljarden die in de NSA worden gepompt helpen geen stuiver tegen dit soort rechtstreeks leed tegen de samenleving, die lui hebben hele andere prioriteiten. De NSA. :')

Denk dat hij een ontzettend interessante zoekgeschiedenis heeft gehad. Die handmatig reviewen na aanleiding van een serieuze melding zou waarschijnlijk geen slecht idee zijn geweest.
Jawel, ik zit namelijk niet te wachten op een samenleving waarin niets meer fout mag gaan en je hele hebben en houden wordt doorgelicht door de overheid omdat je afwijkende denkbeelden hebt.
pi_140345296
quote:

[..]
Jouw mening en die van hpeopjes illustreren precies de problematische gedachtegang mbt de slschtofferrol en entitlement in dit soort jongens. De schuld leggen bij de vrouwen; jullie doen precies hetzelfde, al dan niet op spottende wijzs.
wtf? met wat moeilijke woorden van je mij gaan vergelijken met die dader? door een mening van mij?
en dan jouw conclusie dat ik de schuld leg bij vrouwen?

????
pi_140345316
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Rijk en blank.
Hij is net zo blank als obama. Zijn moeder is volbloed Aziaat.
pi_140345329
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Rijk en blank.
Maar. Er worden wel vaker rare uitspraken gedaan via internet. Moet je dan overal maar achteraan gaan?
pi_140345330
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jawel, ik zit namelijk niet te wachten op een samenleving waarin niets meer fout mag gaan en je hele hebben en houden wordt doorgelicht door de overheid omdat je afwijkende denkbeelden hebt.
Niet zo zwart-wit, er ligt een vierhonderdduizend meter brede grens tussen het hebben van afwijkende denkbeelden en de rest.

quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Maar. Er worden wel vaker rare uitspraken gedaan via internet. Moet je dan overal maar achteraan gaan?
Wat een raar voorstel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')