Dit is toch niet waar de NSA voor is, die hebben hier eerder belang bij.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Al die videos ook, gelukkig was de NSA er op tijd bij.
Ja, zeker als je bedenkt dat iemand die op twitter, onder een valse naam, een vliegtuigmaatschappij bedreigd (vanuit een ander land nota bene) de volgende dag van het bed wordt gelicht.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Nóg meer toezicht, komt ze dat even goed uit.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dit is toch niet waar de NSA voor is, die hebben hier eerder belang bij.
Inderdaad, maar voor sommige mensen is het blijkbaar makkelijker om de schuld bij anderen te leggen i.p.v. dat ze naar zichzelf kijken.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op mijn plek wordt gezet met een hoop onjuiste aannames bedoel je?En zelfs als ze waar waren is het een hoop kul dat 'linksmenschen' de arme en zielige maagden maar een handje moeten helpen om te voorkomen dat ze ontsporen. Flauw. En behoorlijk eng.
Volgens mij heb ik nergens beweerd een wereldverbeteraar te zijn. Ik probeer alleen de oorzaken te zoeken vanuit een meer globaal, maatschappelijk oogpunt omdat dit fenomeen zich helaas niet beperkt tot een enkeling. Die analyse wegwuiven als linkse praat en woorden maar geen daden is typerend. En weinig constructief.
Terwijl je het deels wel met me eens bent gezien een van je posts. Je had gelijk met je eerdere reactie. Het is te makkelijk om het af te schuiven op zijn asperger, het is een maatschappelijk probleem. Jouw mening en die van hpeopjes illustreren precies de problematische gedachtegang mbt de slschtofferrol en entitlement in dit soort jongens. De schuld leggen bij de vrouwen; jullie doen precies hetzelfde, al dan niet op spottende wijzs. Bedankt daarvoor, sterkt me in mijn overtuiging.
Gelukkig niet. Minority Report mogen ze wat mij betreft nog wel een jaartje of 100 uitstellen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Omdat die mannen zich wel normaal kunnen gedragen ja. Helaas merken mensen heel snel op dat iemand labiel of afwijkend is, als een soort zesde zintuig. Gekke mensen hou je op afstand. Er zijn vast vrouwen net zo afwijkend te vinden, maar ja die passen niet in zijn perfecte plaatje, de fantasie waarmee hij zijn hoofd al jaren voedt. Zijn interesse beperkt zich tot populaire, blonde hotties, omdat hij die toch verdient? Jaloezie icm entitlement kan nare vorme aannemen blijkt wel. Het heeft iets erg narcistisch. De daad ook, als ultieme wraak op hen die zijn broze ego gekrenkt hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:09 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Lijkt mij een terechte vraag met een simpel antwoord.
Ik vond het zelf wel grappig gevonden eigenlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op mijn plek wordt gezet met een hoop onjuiste aannames bedoel je?En zelfs als ze waar waren is het een hoop kul dat 'linksmenschen' de arme en zielige maagden maar een handje moeten helpen om te voorkomen dat ze ontsporen. Flauw. En behoorlijk eng.
Niet in dit topic nee.quote:Volgens mij heb ik nergens beweerd een wereldverbeteraar te zijn.
Dat lijkt me sterk. Want mijn mening is juist dat iedereen, man of vrouw, lekker zelf mag weten wie hij of zij pijpt en aan wie hij of zij een enorme hekel heeft.quote:Jouw mening en die van hpeopjes illustreren precies de problematische gedachtegang mbt de slschtofferrol en entitlement in dit soort jongens.
Eens, heel interessant.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik vind 't wel interessant als ze een manifest hebben. Het biedt toch een uniek kijkje in de gedachtewereld van een gestoord iemand. En omdat we allemaal onze kleine en grotere gebreken hebben is het interessant om te zien of er ergens dingen zijn waarvan je kunt zeggen 'oh god, dat heb ik ook wel eens gedacht - goed om dit in de gaten te houden'.
Daarnaast is het ook wel interessant om te zien hoe zoiets tot stand komt, zeker zoals bij Elliot die het als biografie schrijft.
Daar hebben we de schuldige, direct verbieden dat spel!quote:Op zondag 25 mei 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
He revealed that he was obsessed with video games, particularly World of Warcraft, the online video participation game.
Maar de meisjes die hij heeft gedood waren toch geen populaire blonde hotties? Of wel?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat die mannen zich wel normaal kunnen gedragen ja. Helaas merken mensen heel snel op dat iemand labiel of afwijkend is, als een soort zesde zintuig. Gekke mensen hou je op afstand. Er zijn vast vrouwen net zo afwijkend te vinden, maar ja die passen niet in zijn perfecte plaatje, de fantasie waarmee hij zijn hoofd al jaren voedt. Zijn interesse beperkt zich tot populaire, blonde hotties, omdat hij die toch verdient? Jaloezie icm entitlement kan nare vorme aannemen blijkt wel. Het heeft iets erg narcistisch. De daad ook, als ultieme wraak op hen die zijn broze ego gekrenkt hebben.
Eens. Mag hopen dat ze er wat mee doen. Een meldpunt waar de boel wél serieus genomen wordt lijkt me geen overbodige luxe. Alle miljarden die in de NSA worden gepompt helpen geen stuiver tegen dit soort rechtstreeks leed tegen de samenleving, die lui hebben hele andere prioriteiten. De NSA.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens, heel interessant.Ook destijds met Breivik. Je zal het er niet mee kunnen voorkomen, maar het biedt wel een boeiende inkijk in zo iemands hoofd.
Goh, dat heb ik nou vaak met Marokkanen en Antillianen. Die mijd ik ook altijd als de pest omdat mijn zesde zintuig aangeeft dat dat beter is voor mij.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat die mannen zich wel normaal kunnen gedragen ja. Helaas merken mensen heel snel op dat iemand labiel of afwijkend is, als een soort zesde zintuig. Gekke mensen hou je op afstand.
Joh, je meent het. Dit mannetje is het schoolvoorbeeld van een narcist, met z'n "manifest". Maarja, ik denk dat ook in elke "winner", "leider" of "topper" wel iets van een narcist schuilgaat.quote:Het heeft iets erg narcistisch.
Rijk en blank.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:50 schreef Ludd het volgende:
[..]
Raar dat er nooit opgetreden is tegen zo'n gestoord iemand.
Jawel, ik zit namelijk niet te wachten op een samenleving waarin niets meer fout mag gaan en je hele hebben en houden wordt doorgelicht door de overheid omdat je afwijkende denkbeelden hebt.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens. Mag hopen dat ze er wat mee doen. Een meldpunt waar de boel wél serieus genomen wordt lijkt me geen overbodige luxe. Alle miljarden die in de NSA worden gepompt helpen geen stuiver tegen dit soort rechtstreeks leed tegen de samenleving, die lui hebben hele andere prioriteiten. De NSA.
Denk dat hij een ontzettend interessante zoekgeschiedenis heeft gehad. Die handmatig reviewen na aanleiding van een serieuze melding zou waarschijnlijk geen slecht idee zijn geweest.
wtf? met wat moeilijke woorden van je mij gaan vergelijken met die dader? door een mening van mij?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jouw mening en die van hpeopjes illustreren precies de problematische gedachtegang mbt de slschtofferrol en entitlement in dit soort jongens. De schuld leggen bij de vrouwen; jullie doen precies hetzelfde, al dan niet op spottende wijzs.
Hij is net zo blank als obama. Zijn moeder is volbloed Aziaat.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Rijk en blank.
Dan ben je in Amerika vaak onaantastbaar.
Totdat je echt iets fouts doet.
Maar. Er worden wel vaker rare uitspraken gedaan via internet. Moet je dan overal maar achteraan gaan?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Rijk en blank.
Dan ben je in Amerika vaak onaantastbaar.
Totdat je echt iets fouts doet.
Niet zo zwart-wit, er ligt een vierhonderdduizend meter brede grens tussen het hebben van afwijkende denkbeelden en de rest.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel, ik zit namelijk niet te wachten op een samenleving waarin niets meer fout mag gaan en je hele hebben en houden wordt doorgelicht door de overheid omdat je afwijkende denkbeelden hebt.
Wat een raar voorstel.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Maar. Er worden wel vaker rare uitspraken gedaan via internet. Moet je dan overal maar achteraan gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |