abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2014 @ 11:09:29 #151
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338682
Zijn biologische moeder ging uit met een rijke man met een net worth van $500 miljoen en hij probeerde zijn moeder te pressuren om met hem te trouwen zodat hij onderdeel kan zijn van een rijke familie.

quote:
I told her that she could sacrifice her well-being for the sake of my happiness but this only offended her further.
:')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:10:05 #152
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338689
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:08 schreef Ludd het volgende:

[..]

Oh, was hij klein? Dat had ik niet meegekregen vanuit de berichtgeving.
De eerste 40 pagina's van zijn memoir is geklaag over dat hij vrij kort is. ;)
pi_140338723
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:10 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

De eerste 40 pagina's van zijn memoir is geklaag over dat hij vrij kort is. ;)
Hoe lang is ie dan?
  zondag 25 mei 2014 @ 11:13:08 #154
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338745
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:11 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hoe lang is ie dan?
Geen idee, gezien enkele references naar zijn lengte vergeleken met vrouwen denk ik rond de 1.65-1.75. Hij is half Aziatisch, dus dan heb je qua lengte meestal wat minder aanleg.
pi_140338785
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Geen idee, gezien enkele references naar zijn lengte vergeleken met vrouwen denk ik rond de 1.65-1.75. Hij is half Aziatisch, dus dan heb je qua lengte meestal wat minder aanleg.
1.75 geeft hij zelf aan, wel klein dus inderdaad.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:16:42 #156
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338812
Overigens valt ook op dat zijn denkwijze bij alles wat hij doet hetzelfde is.

1. Start something
2. Become rich
3. Sex with beautiful girls

Hij is zo geobsedeerd dat hij nooit echt iets doet met z'n leven en telkens voortijdig stopt.
pi_140338815
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:14 schreef Ludd het volgende:

[..]

1.75 geeft hij zelf aan, wel klein dus inderdaad.
Niet voor Amerikaanse begrippen. Vrij gemiddeld.
pi_140338848
quote:
2s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Waar koop ik nu vandaag een gun dan? Juist.... ik weet het niet. Net als ongeveer 99% van de Nederlanders.
Dat komt omdat je er ook niet naar vraagt. Je hebt nog nooit de behoefte gehad om ernaar te vragen, omdat het simpelweg niet in je hoofd opkomt om ernaar te vragen. Zo zijn wij in Nederland nu eenmaal geconditioneerd, wat op zich een goed ding is natuurlijk.

Maar ik weet zeker dat als je er een beetje actief achteraan gaat, je binnen een week een gun in je handen hebt.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:18:23 #159
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338849
quote:
3s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:16 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Je hebt 't wel over Californië met allemaal nepperts. Misschien dat het landelijk wel meevalt maar daar kan 't best wat anders liggen.

Al geloof ik wel dat het kan dat hij zichzelf kleiner ziet dan hij daadwerkelijk is.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:19:39 #160
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_140338885
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies, staat helemaal vol met jankfilmpjes. Via de video in de OP kom je trouwens op zijn Youtube-pagina. Kun je nog terugkijken tot 3 maanden geleden. Keyword: Lonely. :')

Narcistisch mannetje met z'n dikke BMW van pappie.

Edit: Hij schijnt ook actief geweest te zijn op Liveleak.
Wat ik hier ook al noemde..
Dit toont maar weer eens aan hoe compleet nutteloos de NSA en PRISM in feite zijn.. :{

Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_140338894
quote:
3s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:16 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Hij postte op het bodybuilding forum ook dat hij vrouwen haat als reactie op een topic over een trending topic op twitter waarin veel vrouwen aangeven niet te willen daten met mannen onder de 1.83 cm.
pi_140338955
Als er maar één meisje geweest was dat hem had willen neuken, of desnoods alleen pijpen, dan was dit allemaal niet gebeurd.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:24:13 #163
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_140338962
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:18 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat komt omdat je er ook niet naar vraagt. Je hebt nog nooit de behoefte gehad om ernaar te vragen, omdat het simpelweg niet in je hoofd opkomt om ernaar te vragen. Zo zijn wij in Nederland nu eenmaal geconditioneerd, wat op zich een goed ding is natuurlijk.

Maar ik weet zeker dat als je er een beetje actief achteraan gaat, je binnen een week een gun in je handen hebt.
En daar zit hem het verschil denk ik. Een week is veel te lang. Veel schietpartijen zijn het resultaat van een impuls op dat moment. Zo van, en nu ben ik het zat. Veel huishoudens hebben een wapen dus dat is zo gepakt. Hier zou iemand misschien eerder een mes of een stuk glas zoeken denk ik.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_140338971
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:20 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hij postte op het bodybuilding forum ook dat hij vrouwen haat als reactie op een topic over een trending topic op twitter waarin veel vrouwen aangeven niet te willen daten met mannen onder de 1.83 cm.
Dat maakt hem nog niet klein. Dat betekent:
a) dat veel vrouwen oppervlakkige bimbo's zijn (of trollen)
b) dat hij zijn zelfbeeld door anderen laat bepalen. De zwakkeling.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:26:54 #165
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140339019
Hahaha, ik moet af en toe wel lachen om z'n memoirs. Het is allemaal zo kneuterig af en toe.

Zo beschrijft hij zijn kennismaking met de boeken van A Song of Ice and Fire. (Game of Thrones) Hier zegt hij dat het fascinerend was en dat hij zich wel kon vereenzelvigen met sommige karakters. (En dan denk ik: King Joffrey, uh-huh. :D )
  zondag 25 mei 2014 @ 11:27:47 #166
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140339031
http://www.nbcnews.com/st(...)e-resentment-n113996

quote:
Rodger, 22, a student at Santa Barbara City College, grew up amid affluence and privilege as the son of Peter Rodger, an assistant director of "The Hunger Games" and a highly regarded film photographer in Europe, and the stepson of Soumaya Akaaboune, an actress who appeared in "Green Zone" in 2010 with Matt Damon and stars in the French version of the "Real Housewives" television series.

But in the nine videos and in a 106,000-word autobiography/cri-de-coeur written under his name and mailed through the post office to a Santa Barbara TV station, Rodger emerges as a desperately unhappy young man who pined for his birth mother — from whom he was separated by divorce — despised his stepmother and hated the frequent lavish trips to Europe and Morocco (his stepmother's homeland) that his family's wealth afforded.

And most of all, he hated women. They saw him as weak and uninteresting, he believed. They preferred strong, macho types, not a "supreme gentleman" like himself, he says in one of the videos he posted shortly before the rampage Friday. He died a virgin.
Het is bijzonder zielig, zijn levensverhaal:

http://media1.s-nbcnews.c(...)eo-reststate-720.jpg
  zondag 25 mei 2014 @ 11:28:35 #167
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_140339045

[ Bericht 50% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 25-05-2014 11:30:51 ]
pi_140339101
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:24 schreef hpeopjes het volgende:
Als er maar één meisje geweest was dat hem had willen neuken, of desnoods alleen pijpen, dan was dit allemaal niet gebeurd.
Dit soort reacties zijn echt idioot. Ten eerste je weet dat niet en ten tweede je schuift nu de schuld op alle meisjes die geen seks met hem wilden
  zondag 25 mei 2014 @ 11:31:52 #170
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140339111
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:31 schreef wuuht het volgende:

Op zondag 25 mei 2014 11:24 schreef hpeopjes het volgende:
Als er maar één meisje geweest was dat hem had willen neuken, of desnoods alleen pijpen, dan w
De helft van de wereldbevolking dus.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:32:12 #171
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_140339118
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:19 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Wat ik hier ook al noemde..
Dit toont maar weer eens aan hoe compleet nutteloos de NSA en PRISM in feite zijn.. :{

[ afbeelding ]
Nee, het toont aan dat de NSA en PRISM niet opgericht zijn voor dit soort zaken. Maar dat was na de Snowden Files al wel bekend dunkt me. NSA en PRISM zijn opgericht voor economische en politieke doeleinden. Dit toont eerder aan dat ze geen neuk geven om dit soort binnenlandse 'incidenten'.
pi_140339188
Ik denk dat deze actie best een product kan zijn van de cultuur waarin we leven. Natuurlijk, eventuele stoornissen zullen hem vatbaar hebben gemaakt voor ontsporing, als een soort katalysator. Maar het fenomeen van afwijzing en jongens die een wrok gaan voelen tegen de gehele vrouwelijke bevolking is alles behalve zeldzaam. Op FOK! zie je dit ontzettend veel.

Alsof je als persoon gewoon door te bestaan het verdient om een vriendin te hebben. Alsof vrouwen geen mensen zijn, maar lustobjecten die je wilt verkrijgen. Het is eng hoeveel mannen er rondlopen met deze gedachten en diepgewortelde haat omdat vrouwen ze 'friendzonen' of afwijzen. We leven in een cultuur waarbij die mannen als slachtoffers worden gezien en de vrouwen als hatelijke bitches. Juist dat voedt die haat, het idee dat ze onrecht is aangedaan. Dat ze beter verdienen. Terwijl de focus natuurlijk niet moet zijn dat vrouwen je niet willen, maar dat je nog geen vrouw hebt gevonden die goed bij je past. Ik denk dat in hun hoofd vrouwen echt geen mensen meer zijn, maar een soort ongrijpbare fantasie.

Daar begint ook het generaliseren en het denken in termen van "waarom willen ze me niet, ik ben een lieve jongen" en "vrouwen willen alleen eikels". Problematisch.
pi_140339232
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:24 schreef hpeopjes het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen?

Ik denk trouwens dat die verzadiging maar kortdurend is. Als zo iemand daarna nog weer jaren droog staat gaat ie de schuld weer bij de vrouwelijke populatie zoeken.

quote:
Iemand die zichzelf als 'supręme gentleman' omschrijft, dan weet je al genoeg.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:37:01 #174
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_140339244
quote:
2s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat deze actie best een product kan zijn van de cultuur waarin we leven. Natuurlijk, eventuele stoornissen zullen hem vatbaar hebben gemaakt voor ontsporing, als een soort katalysator. Maar het fenomeen van afwijzing en jongens die een wrok gaan voelen tegen de gehele vrouwelijke bevolking is alles behalve zeldzaam. Op FOK! zie je dit ontzettend veel.

Alsof je als persoon gewoon door te bestaan het verdient om een vriendin te hebben. Alsof vrouwen geen mensen zijn, maar lustobjecten die je wilt verkrijgen. Het is eng hoeveel mannen er rondlopen met deze gedachten en diepgewortelde haat omdat vrouwen ze 'friendzonen' of afwijzen. We leven in een cultuur waarbij die mannen als slachtoffers worden gezien en de vrouwen als hatelijke bitches. Juist dat voedt die haat, het idee dat ze onrecht is aangedaan. Dat ze beter verdienen. Terwijl de focus natuurlijk niet moet zijn dat vrouwen je niet willen, maar dat je nog geen vrouw hebt gevonden die goed bij je past. Ik denk dat in hun hoofd vrouwen echt geen mensen meer zijn, maar een soort ongrijpbare fantasie.

Daar begint ook het generaliseren en het denken in termen van "waarom willen ze me niet, ik ben een lieve jongen" en "vrouwen willen alleen eikels". Problematisch.
Dit.

Dit is in Nederland een beetje zichtbaar, maar in Amerika helemaal. Zeker als je in zo'n omgeving zit.
pi_140339309
Ik keek net een van zijn filmpjes. Hij rijdt vaak met zijn auto, een BMW. In het ene filmpje op de achtergrond You can't hurry love - Phil Collins

Een andere filmpje How will I know van Whitney Houston.

Gaf aan dat hij best obsessief was met het onderwerp.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:41:02 #176
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140339334
quote:

Dit inderdaad.
pi_140339372
quote:

ik denk niet dat het komt door geen aandacht van vrouwen maar gewoon geen vrienden en sociaal contact in het algemeen
  zondag 25 mei 2014 @ 11:43:28 #178
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140339397
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen?

Ik denk trouwens dat die verzadiging maar kortdurend is. Als zo iemand daarna nog weer jaren droog staat gaat ie de schuld weer bij de vrouwelijke populatie zoeken.

[..]

Iemand die zichzelf als 'supręme gentleman' omschrijft, dan weet je al genoeg.
Hoeft niet eens jaren te zijn, hoor. Het probleem met je eigenwaarde laten afhangen van hoeveel vrouwen je leuk vinden is dat het gevoel van vreugde die een persoon krijgt als hij even sjans heeft best snel verdwijnt.

Iemand die zijn eigenwaarde laat afhangen van andere mensen zal altijd instabiel zijn.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:44:23 #179
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140339419
quote:

Denk dat je niet te makkelijk over de verschillen in cultuur moet stappen. In Nederland zijn we nog wel redelijk down to earth als het gaat om relaties. In andere culturen heb je echt compleet andere fenomenen. En dan heb ik 't nog niet eens over landen waarin de vrouw per definitie minderwaardig is.

In Amerika zijn vrouw en man tot op zekere hoogte gelijk, zeker relatief gezien. Echter hangt er daar een heel andere sfeer qua relaties, promiscuīteit, het maagd zijn en alles wat daaraan gerelateerd is. In Nederland hebben we ook wel groepjes op middelbare scholen en is er ook wel een deel macho/jock gerelateerd maar niet zo erg als daar. Zeker als je kijkt naar de manier waarop zij sport prestaties op dezelfde manier benaderen als academische prestaties. Dan heb je sowieso al een andere mix op scholen.

Het is onzinnig om vrouwen de schuld te geven van zijn "lijden" maar het is ook kortzichtig om voorbij te gaan aan de manier waarop er wordt omgegaan met seksualiteit en uitingen daarvan. Dat is niet puur en alleen te wijten aan mannen.
pi_140339438
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 09:36 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies, vraag me af of die knakkers van CNN z'n manifest al gelezen hebben. Zit nu op pagina 46 - het leest verrassend makkelijk weg - en het is een vrij duidelijk verhaal allemaal. Als hij niet als een maniak tekeer was gegaan maar zichzelf voor een trein had gegooid, dan was dit een ander verhaal en werd z'n manifest (of eigenlijk memoirs) op een andere manier gelezen.

Ik gooi het toch even over die boeg en probeer 't uit te lezen. Je merkt wel dat zijn schrijfstijl ook langzaam maar zeker een andere toon begint te krijgen naarmate je verder richting High School gaat. Overigens zijn alle namen ongecensureerd dus je kunt af en toe in 't verhaal ook even Facebook checken om een idee te krijgen van de 'personages'. Zo'n Monette Moio bijvoorbeeld ziet er ook echt uit als een typische Amerikaanse mean girl. :P

[ afbeelding ]

Het vreemde is dat hij wel op complete wijze beschrijft hoe het allemaal zit, meestal ontkennen mensen deze gevoelens. Zo stelt hij meerdere malen vast jaloers te zijn op momenten waarop mensen 't ontkennen, en dat hij het liefst bij z'n moeder woont omdat die hem altijd z'n zin geeft. (Gescheiden ouders, ook wel klassiek.)

Verder snap ik dat Amerikaanse "play date" concept niet echt. Toen ik vroeger klein was gingen we gewoon naar buiten en speelden we met de andere kinderen in de straat. In z'n memoir/manifest is te lezen dat hij pas ergens aan 't eind van de basisschool zelf met andere kinderen afsprak. Qua loner valt 't tot op dat moment ook wel mee, dat gebeurt pas eind middle school, begin high school, rond de tijd dat hij verslaafd raakt aan World of Warcraft. Dat laatste is deels gevolg, deels oorzaak, beetje vicieuze cirkel van z'n niet-populair zijn.

Pagina 46. Nu weer verder. Later meer snippets.
Linkje?
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')