abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2014 @ 10:24:13 #126
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_140337875
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:06 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Niet alleen in de USA hoor. In Nederland is het ook heel eenvoudig om aan een gun te komen. Of het eenvoudiger is dan het regelen van een vrouw die (zonder betaling) seks wil hebben, zal per man verschillen. ;)
Waar koop ik nu vandaag een gun dan? Juist.... ik weet het niet. Net als ongeveer 99% van de Nederlanders.

Als je de juiste connecties hebt is het makkelijk misschien. Maar juist het maken van die connecties is de drempel die je in Amerika niet (nodig) hebt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_140337880
Als hij die BMW nou aan mij gaf dan fix ik zo chicks voor hem.
pi_140338076
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 08:10 schreef Toeps het volgende:
Ik keek net zo'n filmpje van deze gast, en jeetje, wat slecht. Het lijkt wel een mislukte monoloog van Anakin Skywalker uit Star Wars. :') (Nou ja, daar liep het ook niet al te best mee af...)

Je gaat je wel afvragen wat zijn beroemde pa deed. Zou 'ie het veel te druk gehad hebben om zijn overduidelijk gekke zoon hulp te geven?
Nee, zijn vader heeft meerdere malen professionele hulp gezocht voor zijn zoon en zelfs enkele maanden geleden de politie gebeld omdat hij zich zorgen maakte om zijn zoon.

En Star Wars is gelukkig heel wat beter dan de filmpjes van deze gast.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_140338143
He revealed that he was obsessed with video games, particularly World of Warcraft, the online video participation game.
http://www.telegraph.co.u(...)00-bullets-left.html

Je verwacht het niet hè?
  zondag 25 mei 2014 @ 10:40:40 #130
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338144
En nog even verder uit z'n memoirs. Tot z'n 18e kochten z'n ouders alles voor hem. Hij had nooit z'n eigen geld. Ook al kreeg hij dan bijna alles, dat is nog steeds een slechte manier van opvoeden. En blijkbaar had hij dus nooit een bijbaantje zoals bijna iedereen ergens tussen z'n 12e en 18e.

Hij is ook nog zo naïef dat hij gedurende langere tijd lottery tickets koopt na z'n 18e. Denkende dat hij miljonair kan worden. :')

Overigens koester hij ook een diepe haat voor Soumaya, zijn Marokkaanse stiefmoeder, die hem op z'n 18e uit huis zet. Wat overigens ook wel te verwachten was, aangezien Soumaya zelf een zoon had met zijn vader en hij biologisch gezien natuurlijk niet verwant is.

Verder is 't allemaal redelijk klassiek qua puberverhaal. Hij trekt 't alleen allemaal te zwaar. Zo bedenkt hij zich dat hij misschien sterker moet worden, dus gaat hij fitnessen. Ja, op een gegeven moment doen de meeste pubers dat. Zelfs al is het alleen maar een set dumbells op de kamer. Hij trekt 't alleen allemaal zo ver door en denkt dat hij groot en sterk moet zijn om zich te verdedigen en dat meisjes als bosjes gaan vallen voor z'n spieren. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_140338154
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, zijn vader heeft meerdere malen professionele hulp gezocht voor zijn zoon en zelfs enkele maanden geleden de politie gebeld omdat hij zich zorgen maakte om zijn zoon.
Is het ook bekend wat de politie gedaan heeft? Als je eerdere filmpjes van hem ziet zou je toch al actie moeten ondernemen. Nu zal dwangbehandeling van een meerderjarige juridisch misschien wel lastig te regelen zijn in de VS, geen idee hoe dat daar werkt.
  zondag 25 mei 2014 @ 10:45:32 #132
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338216
Meer dan te focussen op zijn World of Warcraft obsessie (die, ik heb z'n memoirs nog niet uit, eindigde aan het eind van high school) lijkt het ook wel interessant om te kijken naar de verwachtingen die gecreëerd worden door Facebook-profielen. Bij vrijwel elk personage is een verwijzing dat hij diegene heeft gecheckt op Facebook en dat diegene in zijn ogen 'populair' is.

Aangezien iedereen alleen maar populaire en coole dingen op z'n Facebook zet, lijkt het alsof iedereen een superactief en populair leven heeft. Als je dit niet goed kunt inschatten, lijkt me dat ook deprimerend werken.

Dit is een van z'n andere lustobjecten.

Lijkt me duidelijk dat hij valt op blondines met gebleekt gebit die 'out of his league' zijn. Dan gaat het wat trager qua seks. :P
pi_140338260
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:41 schreef Ludd het volgende:

[..]

Is het ook bekend wat de politie gedaan heeft? Als je eerdere filmpjes van hem ziet zou je toch al actie moeten ondernemen. Nu zal dwangbehandeling van een meerderjarige juridisch misschien wel lastig te regelen zijn in de VS, geen idee hoe dat daar werkt.
Ja, op CNN zij de politie dat ze destijds een agent naar zijn adres hebben gestuurd en dat die een tijdje met hem gepraat hebben. hij zei dat hij zich slecht voelde maar dat hij verdere hulp weigerde en volgens de agent voldeed hij niet aan de criteria om hem onvrijwillig op te nemen. Dus de agent is na een tijdje weer weg gegaan.

Verder kreeg hij van verschillende mensen psychosociale hulp, maar ze gaven niet aan van wie precies.

En geen woord over de 3 wapens, behalve dat het zijn wapens waren en dat ze legaal verkregen waren. Ook had hij nog ruim 400 kogels over toen ze hem dood vonden.
pi_140338276
Ik herken trouwens een hoop locaties in die youtube filmpjes van hem. Raar om te zien.
pi_140338292
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
s een agent naar zijn adres hebben gestuurd en dat die een tijdje met hem gepraat hebben. hij zei dat hij zich slecht voelde maar dat hij verdere hulp weigerde en volgens de agent voldeed hij niet aan de criteria om hem onvrijwillig op te nemen. Dus de agent is na een tijdje weer weg gegaan.

Verder kreeg hij van verschillende mensen psychosociale hulp, maar ze gaven niet aan van wie precies.

En geen woord over de 3 wapens, behalve dat het zijn wapens waren en
Ja, wat dat betreft valt de schade nog mee, hoe cru dat ook klinkt. Hij heeft maar 3 mensen doodgeschoten, je zou verwachten dat hij veel meer schade aan had kunnen richten.
pi_140338308
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[ afbeelding ]

Lijkt me duidelijk dat hij valt op blondines met gebleekt gebit die 'out of his league' zijn. Dan gaat het wat trager qua seks. :P
Als je op zulk soort meisjes valt dan moet je het niet over ' degenerates' hebben.
pi_140338344
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:49 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja, wat dat betreft valt de schade nog mee, hoe cru dat ook klinkt. Hij heeft maar 3 mensen doodgeschoten, je zou verwachten dat hij veel meer schade aan had kunnen richten.
Ja, hij heeft op 10 verschillende locaties iemand gewond of gedood. Telkens 1 iemand neerschieten en dan weer vluchten voor de politie. Of iemand aanrijden en doorrijden.

Elke keer wist hij trouwens weg te komen van de politie.
pi_140338365
Volgens de NOS had hij Asperger.
quote:
De man die vrijdag in Santa Barbara zes mensen doodde, is door de politie geïdentificeerd als de 22-jarige Elliot Rodger. De schutter heeft zichzelf na een achtervolging doodgeschoten, zei de sheriff van Santa Barbara tijdens een persconferentie.

De man stak eerst drie bewoners van zijn appartementencomplex dood en schoot vervolgens twee vrouwen en een man dood vanuit een rijdende auto. Dertien mensen raakten bij de schietpartij gewond.

Vader
De vader van de dader, filmmaker Peter Rodger, sprak eerder via zijn advocaat al het vermoeden uit dat het drama was aangericht door zijn zoon.

Volgens Rodger heeft hij al een paar weken geleden contact opgenomen met de politie omdat hij bezorgd was over zijn zoon. Elliot had op YouTube filmpjes gezet waarin hij sprak over zelfmoord en het doden van mensen.

Ook heeft hij een 140 pagina's tellend manifest achtergelaten waarin hij zijn leven beschrijft vanaf zijn geboorte tot - in zijn eigen woorden - "de dag van de vergelding".

Wapens
De sheriff maakte ook bekend dat de dader drie handwapens in bezit had, die allemaal op zijn naam stonden geregistreerd. Ook had hij 41 volle magazijnen bij zich.

In de afgelopen tijd heeft de politie drie keer contact gezocht met de dader. In het laatste gesprek, in april, had Elliot Rodger een beleefde en vriendelijke indruk gemaakt, aldus de sheriff.

Asperger
De dader had het syndroom van Asperger, een vorm van autisme. Hij had moeite met het maken van vrienden en kreeg professionele hulp.

In het YouTube-filmpje klaagt hij erover dat hij al sinds zijn veertiende wordt afgewezen door vrouwen, die volgens hem de voorkeur geven aan onbenullige bruten.
http://nos.nl/artikel/652(...)doodde-zichzelf.html
pi_140338419
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daarnaast zie je ook zijn narcistische trekjes doorschemeren. Pagina 53, over zijn bezoek aan de première van Indiana Jones. (Zijn moeder is bevriend met George Lucas waardoor hij naar alle red carpet premières kon gaan.)

[..]

Wat me ook opvalt is het aantal verhuizingen en wisselen van school. Hij komt eigenlijk overal als 'new kid' binnen.
Manifest? dat heb ik gemist. wat is die bron van het boekwerk?
  zondag 25 mei 2014 @ 10:57:31 #140
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338460
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:55 schreef Eyip het volgende:

[..]

Manifest? dat heb ik gemist. wat is die bron van het boekwerk?
http://www.scribd.com/doc(...)sted-World-manifesto
pi_140338462
quote:

[ afbeelding ]

Tering wat een bimbo's. Hoe kun je jezelf nou superieur vinden als je daar mee over straat wil?
  zondag 25 mei 2014 @ 10:59:10 #142
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338484
Ben nu halverwege met z'n memoirs. Hij heeft z'n community college niet eens met een enkel vak volgehouden maar hij vindt al het werk te min voor zichzelf, want '[I am] destined for greatness'. :')
pi_140338488
NOS wekt nu de indruk dat het veroorzaakt is door Asperger, terwijl zijn jeugdomstandigheden de reden is geweest dat hij dit heeft gedaan.
pi_140338529
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:59 schreef Gisteren. het volgende:
NOS wekt nu de indruk dat het veroorzaakt is door Asperger, terwijl zijn jeugdomstandigheden de reden is geweest dat hij dit heeft gedaan.
Kan ook Asperger + jeugdomstandigheden zijn geweest hè. Sluit niet uit dat hij geen Asperger had.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140338536
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 00:44 schreef ElderPledge het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Schenkstroop?
Die was ook al aardig op weg met zijn haat jegens vrouwen idd. En zijn hoge standaarden.
pi_140338543
quote:
Meer dan te focussen op zijn World of Warcraft obsessie (die, ik heb z'n memoirs nog niet uit, .

[ afbeelding ]

Waarom zijn die uit zijn league? Hij zag er toch redelijk uit en reed een dikke auto, wat dit soort figuren wel aantrekt waarschijnlijk. Als hij zich normaal zou gedragen zou hij toch best een vriendin kunnen krijgen, zo lelijk was ie niet.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:02:36 #147
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338546
Die gezinssituatie is ook deel van het probleem natuurlijk. Zijn stiefmoeder is vrij streng (zou 't zelf niet oneerlijk willen noemen) en zijn vader kiest altijd de kant de stiefmoeder. Dat helpt ook niet echt natuurlijk. Zo was hij een keer bij zijn vader thuis maar kwam hij binnen zonder te kloppen. Die stiefmoeder boos dat hij niet klopt en zegt dat hij het huis weer uit moet om aan te kloppen. :')
  zondag 25 mei 2014 @ 11:05:36 #148
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140338606
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:02 schreef Ludd het volgende:

[..]

Waarom zijn die uit zijn league? Hij zag er toch redelijk uit en reed een dikke auto, wat dit soort figuren wel aantrekt waarschijnlijk. Als hij zich normaal zou gedragen zou hij toch best een vriendin kunnen krijgen, zo lelijk was ie niet.
Mijn punt is meer, dit zijn van die typische bimbos die gezien willen worden met een man van minstens 1.85-1.90 ongeacht zijn karakter. En daar zijn mannen voor. Hij heeft zichzelf opgejut door te denken dat hij zo'n figuur moet zijn. Hij heeft het ook nooit over een 'lieve vriendin' of iets dergelijks, hij heeft het constant over een 'beautiful girlfriend'. Hij is zelf enorm gefocussed op looks maar is boos dat anderen hem daar ook op beoordelen.

Hij is zeker niet lelijk maar hij is ook niet aantrekkelijk in dat soort contreien. Ze hebben daar een heel ander beeld van wat mooi is en wat niet. Wat wij bimbos vinden, vinden ze daar superaantrekkelijk.
pi_140338664
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Mijn punt is meer, dit zijn van die typische bimbos die gezien willen worden met een man van minstens 1.85-1.90 ongeacht zijn karakter.
Oh, was hij klein? Dat had ik niet meegekregen vanuit de berichtgeving.
pi_140338679
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door -Strawberry- op 25-05-2014 11:51:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')