Op zich wel, maar het is niet zo dat hij an sich alles tegen zich had, in tegendeel juist hij heeft alles mee gehad, oppervlakkig gezien...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Twee minuten van dat filmpje in de OP zijn in principe toch voldoende om te begrijpen waarom hij geen meisje kon krijgen?
Hij had alles mee, behalve dat hij (zoals Grutsk al zei) ontzettend creepy over komt. En dat is iets wat niet te compenseren valt, hoe goed je er ook uitziet en hoe rijk je ook bent.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het is niet zo dat hij an sich alles tegen zich had, in tegendeel juist hij heeft alles mee gehad, oppervlakkig gezien...
Hij was ook actief op misc.quote:It must be accepted, but not embraced. Human society should never be allowed to degenerate to such brutality. The problem is women, they are primitive in nature and incapable thinking rationally. If they are allowed to choose who to breed with, humanity will never advance. Look at civilizations over 100 years ago. In a way they were much more civilized, simply because women were restricted and controlled. It was a much better world to live in.
Wat LXIV zegt, voor dat soort crazies heb je in Nederland FOK!, ik bedoel dit soort dingen lees je ook regelmatig hier...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:37 schreef Supertolll het volgende:
Als je zijn posts op 'puahate' leest dan begrijp je meteen waarom hij geen vriendin heeft met o.a. parels zoals deze:
[..]
Hij was ook actief op misc.
[ afbeelding ]
Hoe heet die ene Chinees ook weer die dacht dat hij zo lelijk was dat hij nooit in contact met een vrouw zou komen, en hier een tijdje terug dagelijks een topic over opende?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat LXIV zegt, voor dat soort crazies heb je in Nederland FOK!, ik bedoel dit soort dingen lees je ook regelmatig hier...
Schenkstroop.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe heet die ene Chinees ook weer die dacht dat hij zo lelijk was dat hij nooit in contact met een vrouw zou komen, en hier een tijdje terug dagelijks een topic over opende?
Echt?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe heet die ene Chinees ook weer die dacht dat hij zo lelijk was dat hij nooit in contact met een vrouw zou komen, en hier een tijdje terug dagelijks een topic over opende?
Die zijn daar verbodenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:05 schreef Woestijnvos het volgende:
Dan moest hij maar naar de hoeren gaan.
Het probleem is dat er te weinig mensen een wapen hebben. Hadden alle voetgangers wapens gehad, dan was die gek niet verder gekomen dan 2 of 3 slachtoffers.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Echt?.
Nee, heb ik nooit gelezen, feit is dat zo'n text niet zo extreem is imho.
Grootste probleem in de VS is de beschikbaarheid van vuurwapens natuurlijk. Dit soort crazies kunnen gewoon even paar wapens inslaan en hun frustraties daarmee botvieren.
Ik hoop echt dat 49% normale mensen in de VS ooit het een keer lukt om wapens te verbieden.
Alsof die fok lezenquote:
Aldus de NRA, die graag refereert aan het feit dat de nazies guncontrol oplegden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het probleem is dat er te weinig mensen een wapen hebben. Hadden alle voetgangers wapens gehad, dan was die gek niet verder gekomen dan 2 of 3 slachtoffers.
Aldus de NRA
Als je nu ineens guncontrol in de us invoert wordt het er echt niet beter opquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aldus de NRA, die graag refereert aan het feit dat de nazies guncontrol oplegden.
Nee, dat gaat idd ook niet, maar steeds verder controleren wel en dan over 20 jaar naar Europese maatstaven brengen...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je nu ineens guncontrol in de us invoert wordt het er echt niet beter op
Ze hebben het al verneukt
Mannen ook niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Wat een akelig kereltje. En je moet wel héél akelig zijn wil je zelfs geen vriendinnetje/one night stand kunnen krijgen met ook nog een rijke beroemde papa. Zelfmedelijden, zijn vrouwen dol opNot.
Alleen maar omgaan met rijke mensen. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt me zelfs moeilijker om 'echte vrienden' te hebben als je rijk bent. Hoe weet je nou of ze alleen voor het geld met je bevriend zijn? Dat weet je dus niet.
Wat zijn "echte vrienden"?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt me zelfs moeilijker om 'echte vrienden' te hebben als je rijk bent. Hoe weet je nou of ze alleen voor het geld met je bevriend zijn? Dat weet je dus niet.
vind jij jezelf belangrijk of zoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat zijn "echte vrienden"?
Geloof jij daar nog in? Voor mij is een vriend iemand die letterlijk een kogel voor mij zal vangen, ik geloof niet dat die bestaan..
Dat is wel een hele hoge standaard voor je iemand een vriend noemtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:14 schreef theunderdog het volgende:
Wat zijn "echte vrienden"?
Geloof jij daar nog in? Voor mij is een vriend iemand die letterlijk een kogel voor mij zal vangen, ik geloof niet dat die bestaan..
klopt. een vriend is gewoon iemand met wie je chillt, niets meer niets minderquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel een hele hoge standaard voor je iemand een vriend noemt
Nee, in godsnaam niet zeg. Eén van mijn beste vriendinnen heeft 3 kinderen (ik geen) en dan zou zij haar leven voor mij moeten opofferen?
Ik moest hier wel even om lachen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vind jij jezelf belangrijk of zo
Dat is inderdaad vaak het argument van de NRA. Ook bij de Sandy Hook shooting als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:17 schreef NightH4wk het volgende:
In de staat met de meest stricte wapenwetten van de VS en in een "gun-free zone".
Nee, maar dat is voor mij de definitie van een echte vriend.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vind jij jezelf belangrijk of zo
Vind ik wel ja, een echte vriend is als een broeder/zuster.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel een hele hoge standaard voor je iemand een vriend noemt
Nee, in godsnaam niet zeg. Eén van mijn beste vriendinnen heeft 3 kinderen (ik geen) en dan zou zij haar leven voor mij moeten opofferen?
Dan heb je weinig echte vriendin denk ikquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar dat is voor mij de definitie van een echte vriend.
Nee, dat is iemand waarmee je chillt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
klopt. een vriend is gewoon iemand met wie je chillt, niets meer niets minder
Je hebt zeker geen broers en zussen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:21 schreef theunderdog het volgende:
Vind ik wel ja, een echte vriend is als een broeder/zuster.
Klopt, wel veel mensen waar ik mee omga/chill.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan heb je weinig echte vriendin denk ik
Of een gold digger.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef superniger het volgende:
Hij had met al zijn geld toch gewoon een paar hoeren kunnen regelen
Pikachuquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Klein overzichtje van dit bergje aids.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja ze blijven er aan vasthouden, ze vinden het recht een wapen te mogen bezitten zo belangrijk dat zequote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:17 schreef NightH4wk het volgende:
In de staat met de meest stricte wapenwetten van de VS en in een "gun-free zone".
De post waar jij op reageert laat nu net zien dat striktere wetten niet helpenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:00 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Tja ze blijven er aan vasthouden, ze vinden het recht een wapen te mogen bezitten zo belangrijk dat ze de negatieve kanten op de koop toenemen.
De VS heeft geen strikte wetten want er is geen verbod alleen in sommige staten wat extra controle en regulering.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:31 schreef Royyy het volgende:
[..]
De post waar jij op reageert laat nu net zien dat striktere wetten niet helpen
Kun je veel FOK!kers ook van hun bed lichten. Troubled en disturbed kid, klopt, maar an sich geen voorspeller van wat hij zou doen imho. Dat heeft toch meer te maken met de beschikbaarheid van vuurwapens en voorgangers.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die forumposts van 'm liegen er ook niet om. Beetje aparte manier van denken. Aan de ene kant afgeven op alfa-mannetjes en zichzelf neerzetten als sophisticated, en dan aan de andere kant zeggen dat vrouwen onderdrukt moeten worden en gedwongen sex moeten hebben met 'm omdat hij zo'n geweldige volgende stap in de evolutie van de mens is.Op dat moment hadden ze 'm al van z'n bed kunnen lichten.
Er zijn genoeg steden waar vuurwapens zo goed als verboden zijn. En in alle steden waar zo'n extra regulering wordt ingevoerd stijgt de criminaliteit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:37 schreef Buster24 het volgende:
[..]
De VS heeft geen strikte wetten want er is geen verbod alleen in sommige staten wat extra controle en regulering.
Het staat gewoon in de grondwet dat je een wapen mag hebben.
Lach maar om het Nederlandse systeem maar dit soort zaken komen hier nauwelijks voor.
We hebben dit de laatste jaren een keer gehad, Alphen aan den Rijn, en laat dat nu net een legaal wapen zijn geweest.
Burgers moeten gewoon geen vuurwapens hebben![]()
Maar goed, die discussie voeren we hier nu inmiddels 1 x per maand, ik ga voetbal kijken.
Amerikanen zijn gewoon een beetje ziek in hun hoofd,quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Er zijn genoeg steden waar vuurwapens zo goed als verboden zijn. En in alle steden waar zo'n extra regulering wordt ingevoerd stijgt de criminaliteit.
Dat zulke zaken in NL bijna niet voorkomen heeft naar mijn mening een heel andere oorzaak. Een veel groter sociaal vangnet, andere regelingen qua mentale zorg, de media die zo'n figuren "beroemd" maakt, etc.
Canada bijvoorbeeld heeft wapenwetten die vergelijkbaar zijn met die in de VS, en daar zie je dit soort schietpartijen vrijwel nooit. Of Zwitserland, waar een groot deel van de mannelijke bevolking verplicht automatische wapens (die in de VS verboden zijn) thuis heeft liggen... daar komt zoiets ook vrijwel nooit voor.
En waarom denk je dat zulke schietpartijen in de VS vrijwel altijd gebeuren in de 'gun free zones', zoals militaire basissen en scholen?
http://www.elsevier.nl/Ne(...)euw-record-1154555W/quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat zulke zaken in NL bijna niet voorkomen heeft naar mijn mening een heel andere oorzaak. Een veel groter sociaal vangnet, andere regelingen qua mentale zorg, de media die zo'n figuren "beroemd" maakt, etc.
Canada bijvoorbeeld heeft wapenwetten die vergelijkbaar zijn met die in de VS, en daar zie je dit soort schietpartijen vrijwel nooit. Of Zwitserland, waar een groot deel van de mannelijke bevolking verplicht automatische wapens (die in de VS verboden zijn) thuis heeft liggen... daar komt zoiets ook vrijwel nooit voor.
En waarom denk je dat zulke schietpartijen in de VS vrijwel altijd gebeuren in de 'gun free zones', zoals militaire basissen en scholen?
Zijn Youtube-kanaal is nog niet verwijderd:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:54 schreef Eyip het volgende:
filmpje uit OP
http://www.liveleak.com/view?i=a44_1400927090
Waarom? Het is niet dat hij nog iets gaat uploaden uit het hiernamaalsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:30 schreef Charismatisch het volgende:
Hij heeft inmiddels wel 1500+ nieuwe subscribers.
Doet me denken aan:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom? Het is niet dat hij nog iets gaat uploaden uit het hiernamaals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |