abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140312734
Ik hoef geen filmpjes van hem meer te zien om te weten dat hij behoorlijk maffe hersenkronkels had.
BMW onder z'n reet en genoeg geld, maar "life is so unfair!".
Op FOK! zouden we hem een huilie noemen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_140312792
Wat een loser. Dat filmpje :') Ik kan er niet bij dat iemand zo erg niet begrijpt dat het z'n eigen schuld is dat hij geen pussy heeft gekregen.
Conscience do cost.
pi_140312835
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:56 schreef ems. het volgende:
Wat een loser. Dat filmpje :') Ik kan er niet bij dat iemand zo erg niet begrijpt dat het z'n eigen schuld is dat hij geen pussy heeft gekregen.
Misschien verwendheid. Misschien is hij gewend om alles te krijgen wat hij wil.
Alleen kan hij geen meisje krijgen/"kopen".
Zomaar een gedachte, hoeft niet waar te zijn.
Maar idd, dan ben je behoorlijk van het padje.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_140312971
Dan moest hij maar naar de hoeren gaan.
Ура для россии
pi_140312986
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:59 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Misschien verwendheid. Misschien is hij gewend om alles te krijgen wat hij wil.
Alleen kan hij geen meisje krijgen/"kopen".
Zomaar een gedachte, hoeft niet waar te zijn.
Maar idd, dan ben je behoorlijk van het padje.
Grote kans inderdaad. Rijkeluis-puber die verwacht dat hij overal recht op heeft. Hij is verder geeneens onaantrekkelijk te noemen dus het kan niet anders dan aan zijn 'entitlement' liggen.
Conscience do cost.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:06:09 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_140312996
Als ik dat menneke was geweest dan had ik echt de hele dag lekker rondgetoerd en de hele avond en nacht met allerlei lekkere wijven lopen vrijen. Iedere dag weer.
The End Times are wild
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:08:57 #32
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140313065
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:06 schreef LXIV het volgende:
Als ik dat menneke was geweest dan had ik echt de hele dag lekker rondgetoerd en de hele avond en nacht met allerlei lekkere wijven lopen vrijen. Iedere dag weer.
Misschien zocht hij liefde, geen sletten...?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:10:56 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_140313107
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Misschien zocht hij liefde, geen sletten...?
Dat kun je dan op je 28-ste nog doen.

Het gaat mij er vooral om om mijn verbazing uit te drukken dat een kereltje wat toch op veel gebieden de wind mee (zou moeten) hebben, zich op zo'n manier van kant laat maken.

Als je 22 bent en er normaal uitziet en welgesteld bent, en je woont in Californië, dan kun je toch echt álles doen wat je maar wil? Zo'n meisje van 18 :9~ pik je op en iedere avond feest.
The End Times are wild
pi_140313272
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:10 schreef LXIV het volgende:
Als je 22 bent en er normaal uitziet en welgesteld bent, en je woont in Californië, dan kun je toch echt álles doen wat je maar wil? Zo'n meisje van 18 pik je op en iedere avond feest.
Als je dat niet is wat je eigenlijk zoekt wordt je daar misschien ook weer hartstikke depressief van...
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:21:57 #35
117098 Hathor
Effe niet
pi_140313359
Ik viel bijna in slaap toen ik dat filmpje zat te kijken, een grote klaagzang vol zelfmedelijden. :O
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:27:09 #36
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140313492
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat kun je dan op je 28-ste nog doen.

Het gaat mij er vooral om om mijn verbazing uit te drukken dat een kereltje wat toch op veel gebieden de wind mee (zou moeten) hebben, zich op zo'n manier van kant laat maken.

Als je 22 bent en er normaal uitziet en welgesteld bent, en je woont in Californië, dan kun je toch echt álles doen wat je maar wil? Zo'n meisje van 18 :9~ pik je op en iedere avond feest.
Als je alleen maar gewoon echte liefde wilt, en om je heen zie je alleen maar onechte sletten en sloeries, dan versterkt dat wellicht je gevoel dat 'life ain't fair'....

En zoals ik al aangaf, depressie kan iedereen overkomen. Deze jongen, die veel mee had, is gewoon ziek geworden (depressie), en waarschijnlijk ook geen/weinig begrip uit zijn omgeving, dus dat blijft borrelen en borrelen, totdat het een keer overkookt.

In NL neem je dan een hand vol pillen of je gooit jezelf op de rails en wacht 20 minuten omdat de trein vertraging heeft, en in de USA heb je een gun, dus schiet je jezelf door je kop, of eerst nog wat anderen, waarna je jezelf alsnog afschiet, of hoopt dat de politie het voor je doet...
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:39:52 #37
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140313783
Klein overzichtje van dit bergje aids.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_140313989
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:27 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als je alleen maar gewoon echte liefde wilt, en om je heen zie je alleen maar onechte sletten en sloeries, dan versterkt dat wellicht je gevoel dat 'life ain't fair'....

En zoals ik al aangaf, depressie kan iedereen overkomen. Deze jongen, die veel mee had, is gewoon ziek geworden (depressie), en waarschijnlijk ook geen/weinig begrip uit zijn omgeving, dus dat blijft borrelen en borrelen, totdat het een keer overkookt.

In NL neem je dan een hand vol pillen of je gooit jezelf op de rails en wacht 20 minuten omdat de trein vertraging heeft, en in de USA heb je een gun, dus schiet je jezelf door je kop, of eerst nog wat anderen, waarna je jezelf alsnog afschiet, of hoopt dat de politie het voor je doet...
Hmm sorrie, ik zie alleen een ventje die jaloers is en het niet kan verkroppen dat die meiden met jongens gaan die een leven hebben en plezier maken, das toch heel wat leuker dan het ideale plaatje wat deze jongen schijnt te hebben van zichzelf als de perfecte man waarvoor elke vrouw zou moeten vallen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140314386
The true alpha male :') dat kan heulemaal niet want dat ben ikke al :@ o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_140314511
Hij was gewoon in het verkeerde land geboren, in S.A had hij een hele harem vol gehad met onderdanige vrouwen aan zijn voeten
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:09:42 #41
117098 Hathor
Effe niet
pi_140314636
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:04 schreef bedachtzaam het volgende:
Hij was gewoon in het verkeerde land geboren, in S.A had hij een hele harem vol gehad met onderdanige vrouwen aan zijn voeten
Uday 1.2
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:19:21 #42
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_140314868
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:27 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Depressie? Psychopaat man
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_140315082
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Klein overzichtje van dit bergje aids.
Pokemon? Video game / TV blaming in 3...2...1...
pi_140315272
Behoorlijk geflipt inderdaad :')
pi_140316328
Wow, wat een ziek figuur :{
pi_140316451
Toch wel een apart gevalletje. Vol zelfmedelijden. Maar eerlijk gezegd is het onduidellijk waarom hij geen meisje kon krijgen. Guy is loaded, ziet er niet slecht uit, duidelijk toch wel vrij intelligent, iig verbaal begaafd... Doesn't add up.
I´m back.
pi_140316604
Ik zie op z'n youtube kanaal dat ie Pokemon fan is, dat zal de bron van dit alles zijn.

edit; Slaadje was me voor
  zaterdag 24 mei 2014 @ 17:13:25 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140316712
quote:
18s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat neppe ''evil'' lachje elke keer :') :') :')

Debiel.
:{ echt he,
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140317018
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
Toch wel een apart gevalletje. Vol zelfmedelijden. Maar eerlijk gezegd is het onduidellijk waarom hij geen meisje kon krijgen. Guy is loaded, ziet er niet slecht uit, duidelijk toch wel vrij intelligent, iig verbaal begaafd... Doesn't add up.
Wellicht omdat hij vrij creepy overkomt?
Ik zou nooit op iemand kunnen vallen die zo zelfingenomen is. Een normale lach of glimlach zou ook al een heel eind helpen.

pi_140317028
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
Twee minuten van dat filmpje in de OP zijn in principe toch voldoende om te begrijpen waarom hij geen meisje kon krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')