Misschien verwendheid. Misschien is hij gewend om alles te krijgen wat hij wil.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:56 schreef ems. het volgende:
Wat een loser. Dat filmpjeIk kan er niet bij dat iemand zo erg niet begrijpt dat het z'n eigen schuld is dat hij geen pussy heeft gekregen.
Grote kans inderdaad. Rijkeluis-puber die verwacht dat hij overal recht op heeft. Hij is verder geeneens onaantrekkelijk te noemen dus het kan niet anders dan aan zijn 'entitlement' liggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien verwendheid. Misschien is hij gewend om alles te krijgen wat hij wil.
Alleen kan hij geen meisje krijgen/"kopen".
Zomaar een gedachte, hoeft niet waar te zijn.
Maar idd, dan ben je behoorlijk van het padje.
Misschien zocht hij liefde, geen sletten...?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:06 schreef LXIV het volgende:
Als ik dat menneke was geweest dan had ik echt de hele dag lekker rondgetoerd en de hele avond en nacht met allerlei lekkere wijven lopen vrijen. Iedere dag weer.
Dat kun je dan op je 28-ste nog doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien zocht hij liefde, geen sletten...?
Als je dat niet is wat je eigenlijk zoekt wordt je daar misschien ook weer hartstikke depressief van...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:10 schreef LXIV het volgende:
Als je 22 bent en er normaal uitziet en welgesteld bent, en je woont in Californië, dan kun je toch echt álles doen wat je maar wil? Zo'n meisje van 18 pik je op en iedere avond feest.
Als je alleen maar gewoon echte liefde wilt, en om je heen zie je alleen maar onechte sletten en sloeries, dan versterkt dat wellicht je gevoel dat 'life ain't fair'....quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kun je dan op je 28-ste nog doen.
Het gaat mij er vooral om om mijn verbazing uit te drukken dat een kereltje wat toch op veel gebieden de wind mee (zou moeten) hebben, zich op zo'n manier van kant laat maken.
Als je 22 bent en er normaal uitziet en welgesteld bent, en je woont in Californië, dan kun je toch echt álles doen wat je maar wil? Zo'n meisje van 18pik je op en iedere avond feest.
Hmm sorrie, ik zie alleen een ventje die jaloers is en het niet kan verkroppen dat die meiden met jongens gaan die een leven hebben en plezier maken, das toch heel wat leuker dan het ideale plaatje wat deze jongen schijnt te hebben van zichzelf als de perfecte man waarvoor elke vrouw zou moeten vallen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je alleen maar gewoon echte liefde wilt, en om je heen zie je alleen maar onechte sletten en sloeries, dan versterkt dat wellicht je gevoel dat 'life ain't fair'....
En zoals ik al aangaf, depressie kan iedereen overkomen. Deze jongen, die veel mee had, is gewoon ziek geworden (depressie), en waarschijnlijk ook geen/weinig begrip uit zijn omgeving, dus dat blijft borrelen en borrelen, totdat het een keer overkookt.
In NL neem je dan een hand vol pillen of je gooit jezelf op de rails en wacht 20 minuten omdat de trein vertraging heeft, en in de USA heb je een gun, dus schiet je jezelf door je kop, of eerst nog wat anderen, waarna je jezelf alsnog afschiet, of hoopt dat de politie het voor je doet...
Uday 1.2quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:04 schreef bedachtzaam het volgende:
Hij was gewoon in het verkeerde land geboren, in S.A had hij een hele harem vol gehad met onderdanige vrouwen aan zijn voeten
Depressie? Psychopaat manquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je alleen maar gewoon echte liefde wilt, en om je heen zie je alleen maar onechte sletten en sloeries, dan versterkt dat wellicht je gevoel dat 'life ain't fair'....
En zoals ik al aangaf, depressie kan iedereen overkomen. Deze jongen, die veel mee had, is gewoon ziek geworden (depressie), en waarschijnlijk ook geen/weinig begrip uit zijn omgeving, dus dat blijft borrelen en borrelen, totdat het een keer overkookt.
In NL neem je dan een hand vol pillen of je gooit jezelf op de rails en wacht 20 minuten omdat de trein vertraging heeft, en in de USA heb je een gun, dus schiet je jezelf door je kop, of eerst nog wat anderen, waarna je jezelf alsnog afschiet, of hoopt dat de politie het voor je doet...
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat neppe ''evil'' lachje elke keer![]()
![]()
Debiel.
Wellicht omdat hij vrij creepy overkomt?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
Toch wel een apart gevalletje. Vol zelfmedelijden. Maar eerlijk gezegd is het onduidellijk waarom hij geen meisje kon krijgen. Guy is loaded, ziet er niet slecht uit, duidelijk toch wel vrij intelligent, iig verbaal begaafd... Doesn't add up.
Twee minuten van dat filmpje in de OP zijn in principe toch voldoende om te begrijpen waarom hij geen meisje kon krijgen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
Toch wel een apart gevalletje. Vol zelfmedelijden. Maar eerlijk gezegd is het onduidellijk waarom hij geen meisje kon krijgen. Guy is loaded, ziet er niet slecht uit, duidelijk toch wel vrij intelligent, iig verbaal begaafd... Doesn't add up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |