Ik moest hier wel even om lachen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vind jij jezelf belangrijk of zo
Dat is inderdaad vaak het argument van de NRA. Ook bij de Sandy Hook shooting als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:17 schreef NightH4wk het volgende:
In de staat met de meest stricte wapenwetten van de VS en in een "gun-free zone".
Nee, maar dat is voor mij de definitie van een echte vriend.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vind jij jezelf belangrijk of zo
Vind ik wel ja, een echte vriend is als een broeder/zuster.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel een hele hoge standaard voor je iemand een vriend noemt
Nee, in godsnaam niet zeg. Eén van mijn beste vriendinnen heeft 3 kinderen (ik geen) en dan zou zij haar leven voor mij moeten opofferen?
Dan heb je weinig echte vriendin denk ikquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar dat is voor mij de definitie van een echte vriend.
Nee, dat is iemand waarmee je chillt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
klopt. een vriend is gewoon iemand met wie je chillt, niets meer niets minder
Je hebt zeker geen broers en zussen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:21 schreef theunderdog het volgende:
Vind ik wel ja, een echte vriend is als een broeder/zuster.
Klopt, wel veel mensen waar ik mee omga/chill.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan heb je weinig echte vriendin denk ik
Of een gold digger.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef superniger het volgende:
Hij had met al zijn geld toch gewoon een paar hoeren kunnen regelen
Pikachuquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Klein overzichtje van dit bergje aids.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja ze blijven er aan vasthouden, ze vinden het recht een wapen te mogen bezitten zo belangrijk dat zequote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:17 schreef NightH4wk het volgende:
In de staat met de meest stricte wapenwetten van de VS en in een "gun-free zone".
De post waar jij op reageert laat nu net zien dat striktere wetten niet helpenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:00 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Tja ze blijven er aan vasthouden, ze vinden het recht een wapen te mogen bezitten zo belangrijk dat ze de negatieve kanten op de koop toenemen.
De VS heeft geen strikte wetten want er is geen verbod alleen in sommige staten wat extra controle en regulering.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:31 schreef Royyy het volgende:
[..]
De post waar jij op reageert laat nu net zien dat striktere wetten niet helpen
Kun je veel FOK!kers ook van hun bed lichten. Troubled en disturbed kid, klopt, maar an sich geen voorspeller van wat hij zou doen imho. Dat heeft toch meer te maken met de beschikbaarheid van vuurwapens en voorgangers.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die forumposts van 'm liegen er ook niet om. Beetje aparte manier van denken. Aan de ene kant afgeven op alfa-mannetjes en zichzelf neerzetten als sophisticated, en dan aan de andere kant zeggen dat vrouwen onderdrukt moeten worden en gedwongen sex moeten hebben met 'm omdat hij zo'n geweldige volgende stap in de evolutie van de mens is.Op dat moment hadden ze 'm al van z'n bed kunnen lichten.
Er zijn genoeg steden waar vuurwapens zo goed als verboden zijn. En in alle steden waar zo'n extra regulering wordt ingevoerd stijgt de criminaliteit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:37 schreef Buster24 het volgende:
[..]
De VS heeft geen strikte wetten want er is geen verbod alleen in sommige staten wat extra controle en regulering.
Het staat gewoon in de grondwet dat je een wapen mag hebben.
Lach maar om het Nederlandse systeem maar dit soort zaken komen hier nauwelijks voor.
We hebben dit de laatste jaren een keer gehad, Alphen aan den Rijn, en laat dat nu net een legaal wapen zijn geweest.
Burgers moeten gewoon geen vuurwapens hebben![]()
Maar goed, die discussie voeren we hier nu inmiddels 1 x per maand, ik ga voetbal kijken.
Amerikanen zijn gewoon een beetje ziek in hun hoofd,quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Er zijn genoeg steden waar vuurwapens zo goed als verboden zijn. En in alle steden waar zo'n extra regulering wordt ingevoerd stijgt de criminaliteit.
Dat zulke zaken in NL bijna niet voorkomen heeft naar mijn mening een heel andere oorzaak. Een veel groter sociaal vangnet, andere regelingen qua mentale zorg, de media die zo'n figuren "beroemd" maakt, etc.
Canada bijvoorbeeld heeft wapenwetten die vergelijkbaar zijn met die in de VS, en daar zie je dit soort schietpartijen vrijwel nooit. Of Zwitserland, waar een groot deel van de mannelijke bevolking verplicht automatische wapens (die in de VS verboden zijn) thuis heeft liggen... daar komt zoiets ook vrijwel nooit voor.
En waarom denk je dat zulke schietpartijen in de VS vrijwel altijd gebeuren in de 'gun free zones', zoals militaire basissen en scholen?
http://www.elsevier.nl/Ne(...)euw-record-1154555W/quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat zulke zaken in NL bijna niet voorkomen heeft naar mijn mening een heel andere oorzaak. Een veel groter sociaal vangnet, andere regelingen qua mentale zorg, de media die zo'n figuren "beroemd" maakt, etc.
Canada bijvoorbeeld heeft wapenwetten die vergelijkbaar zijn met die in de VS, en daar zie je dit soort schietpartijen vrijwel nooit. Of Zwitserland, waar een groot deel van de mannelijke bevolking verplicht automatische wapens (die in de VS verboden zijn) thuis heeft liggen... daar komt zoiets ook vrijwel nooit voor.
En waarom denk je dat zulke schietpartijen in de VS vrijwel altijd gebeuren in de 'gun free zones', zoals militaire basissen en scholen?
Zijn Youtube-kanaal is nog niet verwijderd:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:54 schreef Eyip het volgende:
filmpje uit OP
http://www.liveleak.com/view?i=a44_1400927090
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |