wat? ik klaag niet. vind het zo ook wel lekker, maar heb ook zin in winter. zeker omdat we dit jaar geen winter gehad hebbenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dezelfde kin, dezelfde wenkbrauwen, dezelfde haarlengte, meer zie je niet.
Nice work junior detective. Promotie zit er nog even niet in.
Die is echt geen 15quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahaWordt Nootjes even op z'n plek gezet hehehehe
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef Modus het volgende:
dwc be like 'daayyyuuuuuuumm.............. but WHAT THE FUCK nigga'
[ afbeelding ]
Drive by's - 8,31quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Gridlok het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)lah_akbar_drive.html
Deze shit
Kanker gelovigen.
Hitler was al een heel eindquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Drive by's - 8,31
Extra rounds - 4,23
Soundtrack - 6,51
Allah Snackbarring - 2,77
______________________+
5,45/10
Eigenlijk zou je de wereld moeten resetten zonder gajes en dan opnieuw beginnen. Heb je deze excessen niet en ook geen problematiek van overbevolking.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als dit waar is dan ben je echt een kk treurige kutmongool inclusief klote leven.
Droeftoeter.
Zou op knopje drukken als die bestond.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Drive by's - 8,31
Extra rounds - 4,23
Soundtrack - 6,51
Allah Snackbarring - 2,77
______________________+
5,45/10
Eigenlijk zou je de wereld moeten resetten zonder gajes en dan opnieuw beginnen. Heb je deze excessen niet en ook geen problematiek van overbevolking.
Misschien waren het wel pedo's waarop ze schoten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Gridlok het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)lah_akbar_drive.html
Deze shit
Kanker gelovigen.
Mag dan wel Kloonhommel heten, ben niet daadwerkelijk ook zo.quote:
Niet zo balken, ik mag je net als ieder ander plagen. Je had al gehoord dat het niet waar was wat ik schreef. En nou weer lief doen, hup hup.quote:
Hoezo had ik dat al gehoord?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Niet zo balken, ik mag je net als ieder ander plagen. Je had al gehoord dat het niet waar was wat ik schreef. En nou weer lief doen, hup hup.
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:32 schreef Salatrel het volgende:
het is ok veer Tyrion gaat niet dood IN zijn cel
Dat had ik niet gelezen. Nou maar fantastisch dit joh, helemaal niks gespoiled nou, he. Stumper.quote:
Als je zo doorgaat ga ik je pas echt spoileren want ik heb de boeken al gelezen en weet dus alles al.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat had ik niet gelezen. Nou maar fantastisch dit joh, helemaal niks gespoiled nou, he. Stumper.
Pussy, ik daag je uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ga ik je pas echt spoileren want ik heb de boeken al gelezen en weet dus alles al.
Challenge sent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Niet zoveel, ik dacht; laat ik weer eens kijken. Maar helaas, wat een drama is het hier geworden. Gelukkig ben jij er nog! Alles goed?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
BobsterEindelijk weer wat kwaliteit
Wat kom je doen?
Randoms die een hekel hebben aan kliekjes maar er toch bij willen horen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zoveel, ik dacht; laat ik weer eens kijken. Maar helaas, wat een drama is het hier geworden. Gelukkig ben jij er nog! Alles goed?
Ja omdat iedereen zomaar weggaat in plaats van te proberen er nog iets van te maken gvdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zoveel, ik dacht; laat ik weer eens kijken. Maar helaas, wat een drama is het hier geworden. Gelukkig ben jij er nog! Alles goed?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Randoms die een hekel hebben aan kliekjes maar er toch bij willen horen.
Jullie zijn er ook nogquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja omdat iedereen zomaar weggaat in plaats van te proberen er nog iets van te maken gvd
Verdwenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn er ook nog![]()
@Grid, typisch inderdaad
@Chai, waar is de rest dan?
En de KLB SC RED WHITE ARMY HOOLIGANS dan?quote:
Gevangenis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En de KLB SC RED WHITE ARMY HOOLIGANS dan?
Lakitu en zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En de KLB SC RED WHITE ARMY HOOLIGANS dan?
Ja en dagdag. Ik heb nog dagdagpunten die ik moet inleveren.quote:
Ja goed! En met jou? Al getrouwd en 3 kinderen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En minder dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heeft inderdaad wat meer " confrontatie " is opzich ook wel leuk.
Dat is 2010.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en dagdag. Ik heb nog dagdagpunten die ik moet inleveren.
Komt zeker door mijn komst hier hehehehe lieverd ben je tochquote:
4 kinderen. 5e al op komst.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja goed! En met jou? Al getrouwd en 3 kinderen?
Ik word ook een dagje ouderquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
Vind je alleen wel een beetje te soft geworden soms dWc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik word ook een dagje ouder.
Wow that's sickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
hebben jullie niks geleerd van het jumi-debacle?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En toch elke dag hier posten.
Random 1#
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik word ook een dagje ouder.
Niet vergeten om ons een DM te sturen met dat je al je medicijnen gaat innemen alvorens je spoorloos verdwijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juminelle? Wat was er ook alweer met haar? Ze bleek foto's te posten die niet van haarzelf waren of wat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
hebben jullie niks geleerd van het jumi-debacle?
met jullie kliekjes
Debacle?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
met jullie kliekjes
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow that's sickwy samen <3 weg uit deSze cruel world :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medicijnen? Zegt de wandelende apothekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vergeten om ons een DM te sturen met dat je al je medicijnen gaat innemen alvorens je spoorloos verdwijnt..
Dat was echt een vet lekker wijf man. Lekkerder dan Krentenbol. en die meisjes van Hanson bij elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
met jullie kliekjes
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Juminelle? Wat was er ook alweer met haar? Ze bleek foto's te posten die niet van haarzelf waren of wat?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Als jij ineens niet die kerel met die afgeleefde drugskop bent vind ik dat echt niet erg hoor Yiha.
Ja net als Adorabellaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Medicijnen? Zegt de wandelende apotheker.
Oh snapquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Als jij ineens niet die kerel met die afgeleefde drugskop bent vind ik dat echt niet erg hoor Yiha.
Wat zou je daar van moeten leren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
met jullie kliekjes
Godver.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Je moeder was makkelijk. Jij bent het resultaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef Yiha het volgende:
Ik ga me niet verlagen tot Chai's niveau. Te makkelijk.
Oh no she didn'tquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Wow, onverwachte rechtse van bobby.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moeder was makkelijk. Jij bent het resultaat.
Je snapt het punt toch wel? Wat is er zo erg aan als iemand niet precies diegene op de foto's is?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef Yiha het volgende:
Ik ga me niet verlagen tot Chai's niveau. Te makkelijk.
er was wel meer aan de hand dan datquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Je snapt het punt toch wel? Wat is er zo erg aan als iemand niet precies diegene op de foto's is?
Are you serious?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Je snapt het punt toch wel? Wat is er zo erg aan als iemand niet precies diegene op de foto's is?
Dus jij bent wel die bij met die gigantische balzak?quote:
Welcome to the interwebzquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Chai het volgende:
Jullie vinden het blijkbaar heel erg allemaal. Nou sterkte.
Je denkt dat het om uiterlijk gaat op een forum? Gaat gewoon om de user, dat sommige mensen meteen zichzelf gaan gedragen als een kut mongool als iemand " lekker " is is aan die persoonquote:
Alsof ik Veer zou blacknighten als ze lelijk wasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je denkt dat het om uiterlijk gaat op een forum?
Wow, pijnlijk dit..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alsof ik Veer zou blacknighten als ze lelijk was. Grid pls.
Ja maar jij, jij bent een geval apart.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alsof ik Veer zou blacknighten als ze lelijk was. Grid pls.
Wow, pijnlijk dit..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ook alleen maar aardig tegen Grid omdat het zo'n lekkertje is.
Hahah awwwwwh that's just meanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar, als Chai lekker was zou ik alsnog op d'r haten.
Hij doet het in ieder geval niet om je goede looks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je gaat zeggen dat het gemeen is wel ja.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heeft inderdaad wat meer " confrontatie " is opzich ook wel leuk.
Als ik niet zeg dat het gemeen is, is het alsnog gemeen hoor. Doe niet zo raar Chaitjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je gaat zeggen dat het gemeen is wel ja.
Chlo, welke series volg jij momenteel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij doet het in ieder geval niet om je goede looks.
Of het gebrek eraan.
Ik weet ook wel dat hij me sws irritant aanwezig vindt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij doet het in ieder geval niet om je goede looks.
Of het gebrek eraan.
Als je zegt dat het gemeen is suggereer je het de pijnlijke waarheid is, gvd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik niet zeg dat het gemeen is, is het alsnog gemeen hoor. Doe niet zo raar Chaitje
Vreemde logica dit, maar oké.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Chai het volgende:
Als je zegt dat het gemeen is suggereer je het de pijnlijke waarheid is, gvd.In plaats van een flauw grapje.
Geen, heb wel betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chlo, welke series volg jij momenteel?
Welnee, stiekem vindt hij het leuk als jij er bent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat hij me sws irritant aanwezig vindt.
Stimuleert mij alleen maar meer om te posten.
Vanavond komt toch zo'n rijdende rechter terugblik? Aflevering zonder die kkjury.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen, heb wel betere dingen te doen.
Zoals FOK!ken.
Oh okquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen, heb wel betere dingen te doen.
Zoals FOK!ken.
Is dat zo? Nice.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanavond komt toch zo'n rijdende rechter terugblik? Aflevering zonder die kkjury.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die je zou doengraag verwijderen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
Wat kijk jij dan? Ik kan iedereen gewoon Orphan Black aanraden10
Ik? Ik ben net klaar met een hele reeks series, daarom zoek ik een nieuwe. Alle season finales zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die je zou doen
Ik spaar nu GoT op en nieuwe seizoen van 24. En heb zojuist The 100 gedownload, ben benieuwd of dat wat is, is net begonnen.Hehehequote:
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Hou je van SF? Want dan is continuum ook wel tofquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik? Ik ben net klaar met een hele reeks series, daarom zoek ik een nieuwe. Alle season finales zijn geweest
Ik spaar nu GoT op en nieuwe seizoen van 24. En heb zojuist The 100 gedownload, ben benieuwd of dat wat is, is net begonnen.
[..]
Hehehe
En dat terwijl ze werkt en een vriend heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:23 schreef Chloroform het volgende:
Jezus, zo veel series volgen, te veel vrije tijd ofzo?
Ex had er 16 tegelijk toen ze werkloos wasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:23 schreef Chloroform het volgende:
Holy fuckballs.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:24 schreef fyah het volgende:
[..]
Ex had er 16 tegelijk toen ze werkloos wasBitch watch too much tv.
Zoveel series volgen? Was van elke serie 1 episode per week, mensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:23 schreef Chloroform het volgende:
And the hate goes on.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En dat terwijl ze werkt en een vriend heeft.
Ahuh, hmhm.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zoveel series volgen? Was van elke serie 1 episode per week, mens
Dat is 16 episodes per week, mensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zoveel series volgen? Was van elke serie 1 episode per week, mens
Waar de fuck haal je deze achterlijke conclusie nou weer vandaan, houd liever gewoon je mond zo te blaten de hele tijd manquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:25 schreef fyah het volgende:
VeerEli en Poloform zouden echt heerlijk zijn voor elkaar in de slaapkamer
Hij denkt dat jij fyahs ex bent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar de fuck haal je deze achterlijke conclusie nou weer vandaan, houd liever gewoon je mond zo te blaten de hele tijd man
Zou Veer en Chloro wel door elkaar halenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Denk dat je hier 2 mensen door elkaar haalt vriend
Ik heb nooit pic van Chlo gezienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou Veer en Chloro wel door elkaar halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zit ook in DMquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Denk dat je hier 2 mensen door elkaar haalt vriend
Heb je breed scherm? Dan DM ik ff.quote:
Ik heb ook altijd moeite met dingen afquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is developer, misschien kan hij een nieuwe
Sorry, zit mobiel.quote:
Zoals orgasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd moeite met dingen af
Ik, batterij van m'n laptop is dood.quote:
Dat is pas een nat pak halen.quote:
Wat doe je buiten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik, batterij van m'n laptop is dood.
Frisse neus halen.quote:
quote:
Neuh, ik las veer ipv ex.quote:
Dat heb ik ook altijd met die vampierenmeuk van jouquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude... Je kan niet hier komen lullen over GoT man...
Ik heb ze al unliked op Facebook en vermijd bewust het topic.
KOM DAN NIET OOK NOG HIER AAN MET SPOILERS GODSAMME NOG AAN TOE ZEG EGIOST ZIJN NOG MEER MENSEN HIER HOOR DAN LALLEEN JIJ
Dat moet jij allemaal nog zien?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met die vampierenmeuk van jou
Niet waar Mortie. Dat is gewoon niet waarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met die vampierenmeuk van jou
Doe ff normaal man. Wat ben jij voor een prutsmod.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
Snowbells ben je er? Wil over de boeken praten met je
Doe maar met mij. Welk hoofdstuk wil je bespreken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
Snowbells ben je er? Wil over de boeken praten met je
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe ff normaal man. Wat ben jij voor een prutsmod.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mortaxx wil met je over GoT boeken praten.
Pics van het 'vers' bordje?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben er vanmiddag trouwens achtergekomen dat je de verse broodjes van de Lidl thuis nog even helemaal af moet bakken.
Wil jij het grote erger je wel VI spel met mij doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben er vanmiddag trouwens achtergekomen dat je de verse broodjes van de Lidl thuis nog even helemaal af moet bakken.
Ik neem aan dat het verse waren, ze zaten in zo'n warmhoudbak.quote:
Ja is goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil jij het grote erger je wel VI spel met mij doen?
Waarom zou een halffabricaat in een warmhoudbak zittenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het verse waren, ze zaten in zo'n warmhoudbak.
Geen idee, daarom ging ik er ook van uit dat je die dingen meteen kon opeten. Totdat ik erachter kwam dat mijn ham-kaascroissant van binnen nog rauw was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou een halffabricaat in een warmhoudbak zitten
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, daarom ging ik er ook van uit dat je die dingen meteen kon opeten. Totdat ik erachter kwam dat mijn ham-kaascroissant van binnen nog rauw was.
Ik denk dat ze het in de winkel gewoon fout hebben gedaanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, daarom ging ik er ook van uit dat je die dingen meteen kon opeten. Totdat ik erachter kwam dat mijn ham-kaascroissant van binnen nog rauw was.
Ja maar hoe dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het in de winkel gewoon fout hebben gedaanBroodmeisjes
![]()
![]()
kom je mijn nieuwe waterpijp uittesten bij sonsbeek park :$?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan.Van binnen gewoon rauw deeg alles.
Broodmeisjesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan.Van binnen gewoon rauw deeg alles.
Alleen je vredespijp.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
kom je mijn nieuwe waterpijp uittesten bij sonsbeek park :$?
Nee, stinkhippie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
kom je mijn nieuwe waterpijp uittesten bij sonsbeek park :$?
jij mag aan elke puip zuigenquote:
oke doei ik ga de hippie uithangenquote:
Ik hoor het al, je hebt teveel vrije tijd gehad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat een Mars gewoon een Snickers zonder pinda's is? En dat een Milkyway een Mars zonder karamel is? En dat een Nuts gewoon een Snickers zonder karamel is? En dat een Twix een Mars zonder nougat is maar met koekje?
Heb je er wel eens over nagedacht dat al die bullshit gewoon van één en dezelfde Nestlé komtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat een Mars gewoon een Snickers zonder pinda's is? En dat een Milkyway een Mars zonder karamel is? En dat een Nuts gewoon een Snickers zonder karamel is? En dat een Twix een Mars zonder nougat is maar met koekje?
Ja, daarom!!11!! loeminadiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over nagedacht dat al die bullshit gewoon van één en dezelfde Nestlé komt?
Twix wordt in twee verschillende fabrieken gemaakt hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over nagedacht dat al die bullshit gewoon van één en dezelfde Nestlé komt?
Wil jouw sundae met chocola en nootjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanmiddag btw sundae met chocola en nootjes gehaald.
(heel aardig, met een smiley)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:07 schreef Chai het volgende:
R&P / Collega en ik: desinteresse of kan ik initiatief nemen?
Hij is niet geïnteresseerd.
Hij weet niet eens wie ze is.
Heb het voor haar opgelostquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:07 schreef Chai het volgende:
Hoi Voederbietel,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
(heel aardig, met een smiley)
Boner gekregen.
Alsof mannen subtiele hintjes kunnen opmerken...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:07 schreef Chai het volgende:
Die foto van m'n borsthaar krijg je echt niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoi Voederbietel,
Kun jij me helpen?Ik heb een probleem.
![]()
Groetjes,
Chloroform
Echt hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alsof mannen subtiele hintjes kunnen opmerken...
Ze wilt alleen weten hoe dat doekje ruiktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die foto van m'n borsthaar krijg je echt niet.
Vroeg ze dat ook al aan jou? De tering zeg...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jmmrquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een keer een mailtje van haar gehad, vraag me af of hij haar gezicht überhaupt wel aan dat mailtje weet te koppelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zo gruwelijk hard!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik negeerde die van jou altijd opzettelijk
Probleem is dat je dan overal sublieme hintjes in zou kunnen zien. Daarom fuck sublieme hintjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee je speelde hard to get, weet wel dat je stiekem wiltquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik negeerde die van jou altijd opzettelijk
Levert jouw directe aanpak wel iets op dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:13 schreef Yiha het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan overal sublieme hintjes in zou kunnen zien. Daarom fuck sublieme hintjes.
Nee hoor wil onze vriendschap niet kwijtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee je speelde hard to get, weet wel dat je stiekem wilt
Nee, maar schept wel duidelijkheid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Levert jouw directe aanpak wel iets op dan?
Wil geen foursome.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw sundae met chocola en nootjes.
In Leiden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens nog dat ik je zag in de UB vanmiddag
Veel plezier met je piemelparty dan.quote:
Niets mis met witteboterhamspelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veel plezier met je piemelparty dan.
Anaal lijkt me wel auw-some.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veel plezier met je piemelparty dan.
Nou nouquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yo ntm, I really like you and I'mma let you finish, but:
[ afbeelding ]
Lang niet gezien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yo ntm, I really like you and I'mma let you finish, but:
[ afbeelding ]
She be like: "subtiele hint, zal die toch wel begrijpen? wtf? waarom snappen jongens me nooit? wtf??!?!"quote:
Hij wist het niet zeker. DM je nr even dan kan hij de volgende x vragen of jij het bent en dan hoi zeggen.quote:
Vraag me soms wel eens af, stel je komt iemand van FOK! tegen in het echt..zou je diegene aanspreken en zo ja hoe danquote:
Dan stuurt zij terug: "Nee."quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wist het niet zeker. DM je nr even dan kan hij de volgende x vragen of jij het bent en dan hoi zeggen.
Ik vraag het later op FOK!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Vraag me soms wel eens af, stel je komt iemand van FOK! tegen in het echt..zou je diegene aanspreken en zo ja hoe dan!
Hetzelfde als bij andere mensen waarbij je hard twijfelt of je ze kent?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Vraag me soms wel eens af, stel je komt iemand van FOK! tegen in het echt..zou je diegene aanspreken en zo ja hoe dan!
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens nog dat ik je zag in de UB vanmiddag
Ja echt hoor, een mailtje met een smiley sturen en dan denken dat diegene wel doorheeft dat je hem wilt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
She be like: "subtiele hint, zal die toch wel begrijpen? wtf? waarom snappen jongens me nooit? wtf??!?!"
We be like: "zeg dan meteen wat er is, schimmelkut"
FOK!kers onder dezelfde categorie scharen als 'andere mensen'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij andere mensen waarbij je hard twijfelt of je ze kent?
Waarom niet gewoon een "kom je hier vaker"?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef Chloroform het volgende:
Kwam zondag ook iemand tegen in de supermarkt, kon niet plaatsen waar ik hem van kende.
Gisteren bedacht ik me dat hij een stagiair was bij mij op het werk die ik zelf nog begeleid heb.
Ja maar hoe dan, je kent vaak mensen hun echte naam niet enzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij andere mensen waarbij je hard twijfelt of je ze kent?
We moeten een codewoord afsprekenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan, je kent vaak mensen hun echte naam niet enzo
Waarom wel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een "kom je hier vaker"?
'Ik ken jou, of niet? Weet je naam zo even niet meer, maar..'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan, je kent vaak mensen hun echte naam niet enzo
Vind jou leuker.quote:
Ja zou kunnen, maar is wel awkward als er andere mensen bij zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
'Ik ken jou, of niet? Weet je naam zo even niet meer, maar..'
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar is wel awkward als er andere mensen bij zijn.
Hoe zag die bek van 'm eruit toenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:28 schreef ntm het volgende:
Net als Zosk die mij bijna had aangereden in Rotterdam
Alleen als je diegene toch niet blijkt te kennen en jou totaal niet herkent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar is wel awkward als er andere mensen bij zijn.
quote:
quote:
Wil gewoon kwark met je eten en het erger je wel-spel doen. :squote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel, na krio en dwc kan ik jou niet meer bevredigenen jij mij ook niet huehuehue
Oke dan ben ik van de partijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil gewoon kwark met je eten en het erger je wel-spel doen. :s
Ik zag hem niet haha dus geen idee, hij stuurde een DM pas achteraf want hij wist niet zeker of ik het was. Ook gezegd dat ik er beter uitzag in het echt dan op de foto's ofzoquote:
Is die zo klein ja?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel, na krio en dwc kan ik jou niet meer bevredigenen jij mij ook niet huehuehue
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke dan ben ik van de partijZullen we wd ook vragen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zag hem niet haha dus geen idee, hij stuurde een DM pas achteraf want hij wist niet zeker of ik het was. Ook gezegd dat ik er beter uitzag in het echt dan op de foto's ofzo
quote:Ik ben niet de Slimste, Knapste, Rijkste of Mooiste man op aarde. Er is een hoop mis met mij.
Toen ik vorige week een vriendin moest helpen verhuizen. Zat iedereen aan tafel met elkaar te overleggen – hoe pak je een verhuizing zo gestructureerd mogelijk aan?
Terwijl ze dat deden, was ik al de trap op en neer aan het rennen met spullen….Spullen, die ik in dozen had gestopt (zonder er op te schrijven wat er in zat natuurlijk).
Die gewoon-doen houding heeft er voor gezorgd dat ik 3 weken terug bijna ruzie kreeg met Emile Ratelband, een tatoeage liet zetten in Letland met een wildvreemde… en in Praag 110 euro betaalde voor een taxirit die maar vijf minuten bleek te zijn.
Mijn omgeving vindt het soms irritant ..die “doe waar je zin in hebt zonder na te denken” houding. Toch geniet je meer van het moment en verpest je minder tijd aan planning (je-weet-wel, die planning die in de praktijk altijd anders uitpakt).
Natuurlijk kan ik je wel vertellen “hoe awesome-semi-nonchalant ik ben” (want dat ben ik) maar het zou volstrekt zinloos zijn.
Na een gefaald experiment met internetdating opgezet door mijn buurvrouw weet ik hoe makkelijk het is om jezelf beter te presenteren.
Als je die profielen moet geloven loopt het over van de spontane, belezen en sociale mensen die van gezelligheid houden (wie niet). De foto’s zijn allemaal flatteus – zeg maar gerust.. misleidend -
MIJN MANKEMENTEN:
– Wat andere mensen van mij vinden is belangrijk. Wie wil er nou niet aardig gevonden worden?
– Voor ik na bed ga zet ik eerst het nachtlampje aan voordat het grote licht uitgaat. Ben geen held in het donker.
– Afspraken zijn voor mij heilig. Wat er ook gebeurt ik doe wat ik zeg en andersom.
– Ik kan niet (echt niet) dansen – maar doe het toch – het is te leuk.
– Ik heb veel vrouwelijke vriendinnen – gewoon vriendinnen – Als je daar onzeker of jaloers van wordt. Reageer dan met de nodige terughoudendheid.
IK KAN:
Praten – Het is mijn werk
Met vijf ballen jongleren
Seks
HOBBIES:
– Lezen… Ik ben een dikke nerd en een boekenverslaafde, verzamel James Bond boeken (jup, daar zijn boeken van). Verder vooral non-fictie over sociale psychologie, communicatie en filosofie…
– Hardlopen… Een meditatieve bezigheid waar ik blij van wordt.
– Koken, alhoewel… je dat lastig een hobby kan noemen zonder eten ga je dood… Maar ik vind het leuk.
– Verder is mijn werk mijn grootste hobbie en passie. Ik hou van hard werken en ben belachelijk ambitieus. Hoe meer ik kan bijdragen hoe beter.
WAT IK ZOEK IN EEN VROUW:
Vriendschap hoef ik niet, vrienden heb ik wel. seks ook trouwens…
Ik zoek dat moment waarop je iemand ontmoet en je adem even stopt.. Dat je je tegelijkertijd op je sterkst en kwetsbaarst voelt. Je voelt een connectie die echt is en onvermijdelijk.
Wat ik zoek is liefde. Niet op de manier zoals liefde vaak wordt geïnterpreteerd en die met hetzelfde gemak wordt uitgesproken als goedemorgen. Niet de liefde waarvan de gever en nemer het zien als een recht en plicht om deze te geven…
Maar liefde in de vorm van waardering voor de schoonheid van een moment. Dat moment waar je niets van iemand wil en tegelijkertijd alles.
En daarvoor hoef je niet perfect te zijn… De kans is groot dat je kleine mankementjes juist zijn wat jou zo bijzonder maakt. Die kleine gekke gewoontes zijn juist charmant.
Dus doe alsjeblieft niet je best om ze voor me te verbergen …ik vind ze leuk…
Echte mensen zijn leuker dan perfecte..dus wat is er mis met jou?
PS. stuur een berichtje, ik ben aardig en reageer.
Ghehe...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan stuurt zij terug: "Nee."
Terwijl hij haar dat ziet sturen.
Jij heet toch heul geen Anne.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:54 schreef Chai het volgende:
http://versiercoach.nl/leuke-profieltekst-datingsite/
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij heet toch heul geen Anne. [ afbeelding ].
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef Che_ het volgende:
Chai, weet je zeker dat je niet het resultaat bent van een kunstmatige bevruchting?
Je hebt het uiterlijk van Anne Frank met de gedachtegang van Hitler
Ik woon over enkele maanden misschien niet meer op de boerderij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:24 schreef Modus het volgende:
Chai oefent voor de ZwarteCross.
[ afbeelding ]
Ga je de grote boze wereld in? Samenwonen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik woon over enkele maanden misschien niet meer op de boerderij.
Alleen nog werken.
Dan doe je toch wat uit he heheeehequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:
Allemachtig zeg, het is nu alweer snikheet op m'n kamer en het is nog geeneens zomer
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga je de grote boze wereld in? Samenwonen?
Maar zolang mijn 4 aanstaande stiefbroertjes en zusjes hier niet komen te wonen zal het nog wel even duren denk ik.quote:
Hoeft van mij ook niet warmer meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:
Allemachtig zeg, het is nu alweer snikheet op m'n kamer en het is nog geeneens zomer
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En misschien niet.
Misschien valt hij op heel andere types.
Misschien is hij wel homo.
Ik post nooit, want dat is gemeen, net zoals dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe jij nog wat anders naast de hele dag in R&P posten om je eigen pijn te verzachten?
Maar ga je op jezelf dan, of bij 1 van de 2 wonen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Maar zolang mijn 4 aanstaande stiefbroertjes en zusjes hier niet komen te wonen zal het nog wel even duren denk ik.
Dan wel ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar ga je op jezelf dan, of bij 1 van de 2 wonen.
Niemand ook gewoon die erop reageert in dat deelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:34 schreef Chai het volgende:
Maar zolang mijn 4 aanstaande stiefbroertjes en zusjes hier niet komen te wonen zal het nog wel even duren denk ik.
Wow.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niemand ook gewoon die erop reageert in dat deel. Bijna oprechte medelijden met je, Chai
.
Heftig, sterkte ermee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |