Ja net als Adorabellaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Medicijnen? Zegt de wandelende apotheker.
Oh snapquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Als jij ineens niet die kerel met die afgeleefde drugskop bent vind ik dat echt niet erg hoor Yiha.
Wat zou je daar van moeten leren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
hebben jullie niks geleerd van het jumi-debacle?
met jullie kliekjes
Godver.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Als jij ineens niet die kerel met die afgeleefde drugskop bent vind ik dat echt niet erg hoor Yiha.
Je moeder was makkelijk. Jij bent het resultaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef Yiha het volgende:
Ik ga me niet verlagen tot Chai's niveau. Te makkelijk.
Oh no she didn'tquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Wow, onverwachte rechtse van bobby.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moeder was makkelijk. Jij bent het resultaat.
Je snapt het punt toch wel? Wat is er zo erg aan als iemand niet precies diegene op de foto's is?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef Yiha het volgende:
Ik ga me niet verlagen tot Chai's niveau. Te makkelijk.
er was wel meer aan de hand dan datquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Je snapt het punt toch wel? Wat is er zo erg aan als iemand niet precies diegene op de foto's is?
Are you serious?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Je snapt het punt toch wel? Wat is er zo erg aan als iemand niet precies diegene op de foto's is?
Dus jij bent wel die bij met die gigantische balzak?quote:
Welcome to the interwebzquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Chai het volgende:
Jullie vinden het blijkbaar heel erg allemaal. Nou sterkte.
Je denkt dat het om uiterlijk gaat op een forum? Gaat gewoon om de user, dat sommige mensen meteen zichzelf gaan gedragen als een kut mongool als iemand " lekker " is is aan die persoonquote:
Alsof ik Veer zou blacknighten als ze lelijk wasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je denkt dat het om uiterlijk gaat op een forum?
Wow, pijnlijk dit..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alsof ik Veer zou blacknighten als ze lelijk was. Grid pls.
Ja maar jij, jij bent een geval apart.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alsof ik Veer zou blacknighten als ze lelijk was. Grid pls.
Wow, pijnlijk dit..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ook alleen maar aardig tegen Grid omdat het zo'n lekkertje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |