Gevangenis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En de KLB SC RED WHITE ARMY HOOLIGANS dan?
Lakitu en zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En de KLB SC RED WHITE ARMY HOOLIGANS dan?
Ja en dagdag. Ik heb nog dagdagpunten die ik moet inleveren.quote:
Ja goed! En met jou? Al getrouwd en 3 kinderen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zoveel, ik dacht; laat ik weer eens kijken. Maar helaas, wat een drama is het hier geworden. Gelukkig ben jij er nog! Alles goed?
En minder dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heeft inderdaad wat meer " confrontatie " is opzich ook wel leuk.
Dat is 2010.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en dagdag. Ik heb nog dagdagpunten die ik moet inleveren.
Komt zeker door mijn komst hier hehehehe lieverd ben je tochquote:
4 kinderen. 5e al op komst.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja goed! En met jou? Al getrouwd en 3 kinderen?
Ik word ook een dagje ouderquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
Vind je alleen wel een beetje te soft geworden soms dWc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik word ook een dagje ouder.
Wow that's sickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
hebben jullie niks geleerd van het jumi-debacle?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En toch elke dag hier posten.
Random 1#
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik word ook een dagje ouder.
Niet vergeten om ons een DM te sturen met dat je al je medicijnen gaat innemen alvorens je spoorloos verdwijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juminelle? Wat was er ook alweer met haar? Ze bleek foto's te posten die niet van haarzelf waren of wat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
hebben jullie niks geleerd van het jumi-debacle?
met jullie kliekjes
Debacle?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
met jullie kliekjes
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow that's sickwy samen <3 weg uit deSze cruel world :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medicijnen? Zegt de wandelende apothekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vergeten om ons een DM te sturen met dat je al je medicijnen gaat innemen alvorens je spoorloos verdwijnt..
Dat was echt een vet lekker wijf man. Lekkerder dan Krentenbol. en die meisjes van Hanson bij elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
met jullie kliekjes
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Juminelle? Wat was er ook alweer met haar? Ze bleek foto's te posten die niet van haarzelf waren of wat?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Als jij ineens niet die kerel met die afgeleefde drugskop bent vind ik dat echt niet erg hoor Yiha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |