wat? ik klaag niet. vind het zo ook wel lekker, maar heb ook zin in winter. zeker omdat we dit jaar geen winter gehad hebbenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dezelfde kin, dezelfde wenkbrauwen, dezelfde haarlengte, meer zie je niet.
Nice work junior detective. Promotie zit er nog even niet in.
Die is echt geen 15quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahaWordt Nootjes even op z'n plek gezet hehehehe
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef Modus het volgende:
dwc be like 'daayyyuuuuuuumm.............. but WHAT THE FUCK nigga'
[ afbeelding ]
Drive by's - 8,31quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Gridlok het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)lah_akbar_drive.html
Deze shit
Kanker gelovigen.
Hitler was al een heel eindquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Drive by's - 8,31
Extra rounds - 4,23
Soundtrack - 6,51
Allah Snackbarring - 2,77
______________________+
5,45/10
Eigenlijk zou je de wereld moeten resetten zonder gajes en dan opnieuw beginnen. Heb je deze excessen niet en ook geen problematiek van overbevolking.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als dit waar is dan ben je echt een kk treurige kutmongool inclusief klote leven.
Droeftoeter.
Zou op knopje drukken als die bestond.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Drive by's - 8,31
Extra rounds - 4,23
Soundtrack - 6,51
Allah Snackbarring - 2,77
______________________+
5,45/10
Eigenlijk zou je de wereld moeten resetten zonder gajes en dan opnieuw beginnen. Heb je deze excessen niet en ook geen problematiek van overbevolking.
Misschien waren het wel pedo's waarop ze schoten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Gridlok het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)lah_akbar_drive.html
Deze shit
Kanker gelovigen.
Mag dan wel Kloonhommel heten, ben niet daadwerkelijk ook zo.quote:
Niet zo balken, ik mag je net als ieder ander plagen. Je had al gehoord dat het niet waar was wat ik schreef. En nou weer lief doen, hup hup.quote:
Hoezo had ik dat al gehoord?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Niet zo balken, ik mag je net als ieder ander plagen. Je had al gehoord dat het niet waar was wat ik schreef. En nou weer lief doen, hup hup.
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:32 schreef Salatrel het volgende:
het is ok veer Tyrion gaat niet dood IN zijn cel
Dat had ik niet gelezen. Nou maar fantastisch dit joh, helemaal niks gespoiled nou, he. Stumper.quote:
Als je zo doorgaat ga ik je pas echt spoileren want ik heb de boeken al gelezen en weet dus alles al.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat had ik niet gelezen. Nou maar fantastisch dit joh, helemaal niks gespoiled nou, he. Stumper.
Pussy, ik daag je uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ga ik je pas echt spoileren want ik heb de boeken al gelezen en weet dus alles al.
Challenge sent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Niet zoveel, ik dacht; laat ik weer eens kijken. Maar helaas, wat een drama is het hier geworden. Gelukkig ben jij er nog! Alles goed?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
BobsterEindelijk weer wat kwaliteit
Wat kom je doen?
Randoms die een hekel hebben aan kliekjes maar er toch bij willen horen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zoveel, ik dacht; laat ik weer eens kijken. Maar helaas, wat een drama is het hier geworden. Gelukkig ben jij er nog! Alles goed?
Ja omdat iedereen zomaar weggaat in plaats van te proberen er nog iets van te maken gvdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zoveel, ik dacht; laat ik weer eens kijken. Maar helaas, wat een drama is het hier geworden. Gelukkig ben jij er nog! Alles goed?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Randoms die een hekel hebben aan kliekjes maar er toch bij willen horen.
Jullie zijn er ook nogquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja omdat iedereen zomaar weggaat in plaats van te proberen er nog iets van te maken gvd
Verdwenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn er ook nog![]()
@Grid, typisch inderdaad
@Chai, waar is de rest dan?
En de KLB SC RED WHITE ARMY HOOLIGANS dan?quote:
Gevangenis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En de KLB SC RED WHITE ARMY HOOLIGANS dan?
Lakitu en zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En de KLB SC RED WHITE ARMY HOOLIGANS dan?
Ja en dagdag. Ik heb nog dagdagpunten die ik moet inleveren.quote:
Ja goed! En met jou? Al getrouwd en 3 kinderen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En minder dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heeft inderdaad wat meer " confrontatie " is opzich ook wel leuk.
Dat is 2010.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en dagdag. Ik heb nog dagdagpunten die ik moet inleveren.
Komt zeker door mijn komst hier hehehehe lieverd ben je tochquote:
4 kinderen. 5e al op komst.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja goed! En met jou? Al getrouwd en 3 kinderen?
Ik word ook een dagje ouderquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
Vind je alleen wel een beetje te soft geworden soms dWc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik word ook een dagje ouder.
Wow that's sickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
hebben jullie niks geleerd van het jumi-debacle?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En toch elke dag hier posten.
Random 1#
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik word ook een dagje ouder.
Niet vergeten om ons een DM te sturen met dat je al je medicijnen gaat innemen alvorens je spoorloos verdwijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juminelle? Wat was er ook alweer met haar? Ze bleek foto's te posten die niet van haarzelf waren of wat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
hebben jullie niks geleerd van het jumi-debacle?
met jullie kliekjes
Debacle?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
met jullie kliekjes
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow that's sickwy samen <3 weg uit deSze cruel world :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medicijnen? Zegt de wandelende apothekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vergeten om ons een DM te sturen met dat je al je medicijnen gaat innemen alvorens je spoorloos verdwijnt..
Dat was echt een vet lekker wijf man. Lekkerder dan Krentenbol. en die meisjes van Hanson bij elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
met jullie kliekjes
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Juminelle? Wat was er ook alweer met haar? Ze bleek foto's te posten die niet van haarzelf waren of wat?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Als jij ineens niet die kerel met die afgeleefde drugskop bent vind ik dat echt niet erg hoor Yiha.
Ja net als Adorabellaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Medicijnen? Zegt de wandelende apotheker.
Oh snapquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Als jij ineens niet die kerel met die afgeleefde drugskop bent vind ik dat echt niet erg hoor Yiha.
Wat zou je daar van moeten leren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
met jullie kliekjes
Godver.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Je moeder was makkelijk. Jij bent het resultaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef Yiha het volgende:
Ik ga me niet verlagen tot Chai's niveau. Te makkelijk.
Oh no she didn'tquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Wow, onverwachte rechtse van bobby.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moeder was makkelijk. Jij bent het resultaat.
Je snapt het punt toch wel? Wat is er zo erg aan als iemand niet precies diegene op de foto's is?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef Yiha het volgende:
Ik ga me niet verlagen tot Chai's niveau. Te makkelijk.
er was wel meer aan de hand dan datquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Je snapt het punt toch wel? Wat is er zo erg aan als iemand niet precies diegene op de foto's is?
Are you serious?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Je snapt het punt toch wel? Wat is er zo erg aan als iemand niet precies diegene op de foto's is?
Dus jij bent wel die bij met die gigantische balzak?quote:
Welcome to the interwebzquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Chai het volgende:
Jullie vinden het blijkbaar heel erg allemaal. Nou sterkte.
Je denkt dat het om uiterlijk gaat op een forum? Gaat gewoon om de user, dat sommige mensen meteen zichzelf gaan gedragen als een kut mongool als iemand " lekker " is is aan die persoonquote:
Alsof ik Veer zou blacknighten als ze lelijk wasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je denkt dat het om uiterlijk gaat op een forum?
Wow, pijnlijk dit..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alsof ik Veer zou blacknighten als ze lelijk was. Grid pls.
Ja maar jij, jij bent een geval apart.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alsof ik Veer zou blacknighten als ze lelijk was. Grid pls.
Wow, pijnlijk dit..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ook alleen maar aardig tegen Grid omdat het zo'n lekkertje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |