Borsthaar scherenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter scheert ie datwel goede pecs, mirin'
quote:
Inderdaad, beter waxen toch.quote:
Gladborst is jelly.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:44 schreef VeerEli het volgende:
Modus ik heb je nodig waar ben je![]()
Inb4 een hele snelle ''hier''Ja hallo poppeduifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah.quote:
Ik weet niet of ik mij nu echt afgewezen moet voelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bah.
Beetje borsthaar is wel oké, maar niet van die tapijten.
Ik heb geen haar op m'n rug. Maar jij bent zeker ook heel erg blij dat je je maar één keer in de maand hoeft te scheren, het is immers zo veel werk?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker ook op je rug
Haar op bovenlichaamTreasure trail uitgezonderd
Ik heb volle baardgroei, trim zo nu en dan welquote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen haar op m'n rug. Maar jij bent zeker ook heel erg blij dat je je maar één keer in de maand hoeft te scheren, het is immers zo veel werk?
Weenie, stuur maar pic dan kijken we verder.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mij nu echt afgewezen moet voelen.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb volle baardgroei, trim zo nu en dan wel
Ho ho, zo makkelijk ben ik niet, neem me eerst maar eens mee uiteten of zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, stuur maar pic dan kijken we verder.
Hij is 1,96quote:Op maandag 19 mei 2014 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, stuur maar pic dan kijken we verder.
Oké, wil je een menu of is een losse burger genoeg?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ho ho, zo makkelijk ben ik niet, neem me eerst maar eens mee uiteten of zo.
Ben jij wel jelly op zeker.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, wil je een menu of is een losse burger genoeg?
Losse burger is eigenlijk al te veel.quote:
Zal je haren uit je gezicht houden als je alles naderhand weer uitkotst.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Losse burger is eigenlijk al te veel.
Zo lang is m'n borsthaar ook weer niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je haren uit je gezicht houden als je alles naderhand weer uitkotst.
Je doelt op Chlo he? Ja toch? Ja hè? Ze is idd fuckin irritant.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Die potentieel slimmere zijn hier juist de irritantste.
Bah.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer mad omdat ie er niets mee doet. Kijk deze
[ afbeelding ]
2m18 en 140 kg
horen die benen zo slank?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2m18 en 140 kg
Alsof jij niet zouquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga wel gewoon met MMG uit eten, hij weet tenminste wat ik lekker vind.
Nee man. Al zou ik hem wel staand kunnen pijpen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof jij niet zouZo iemand moet zichzelf schenken aan de wetenschap. En dan fokprogramma opzetten
Loop je 's ochtends slaperig op de gang, loop je met je hoofd vol tegen zijn ballen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man. Al zou ik hem wel staand kunnen pijpen.
Tis een voorgevormde trui, als ie het uittrekt is ie net zo "fors" zoals Hakuna.quote:
Echt hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Loop je 's ochtends slaperig op de gang, loop je met je hoofd vol tegen zijn ballen.
Joepie joepie, we zochten al een pispaal en nu kom jij binnenfietsen! Toevalliger kan bijna niet.quote:
Grapjasquote:Op maandag 19 mei 2014 20:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Joepie joepie, we zochten al een pispaal en nu kom jij binnenfietsen! Toevalliger kan bijna niet.
Zo *klabam* (quote:Op maandag 19 mei 2014 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Loop je 's ochtends slaperig op de gang, loop je met je hoofd vol tegen zijn ballen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Tis een voorgevormde trui, als ie het uittrekt is ie net zo "fors" zoals Hakuna.
Zo veel zal die niet voorstellen. Al die bodybuilders proberen een kleine piempie te compenserenquote:
Ja hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 20:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Tis een voorgevormde trui, als ie het uittrekt is ie net zo "fors" zoals Hakuna.
Vind jij dat geen super sexy idee dan, een man die zich uitgeeft als squirtende vrouw?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef Kloonhommel het volgende:
SEX / Squirten, welke vrouwen doen/kunnen dat?
Wat hoopt die held te bereiken? Dat er Fokvrouwen komen vertellen van ja dat kan ik goed ja...
Ja gvd.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind jij dat geen super sexy idee dan, een man die zich uitgeeft als squirtende vrouw?
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan dat echt supergoed, maar alleen als ik gevingerd word, niet bij penetratie. Kan ook echt ver en hoog squirten, dat is wel geil, soms ook irritant omdat ik dan weer m'n bed moet verschonen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, mijn man vindt dat ook echt geweldig. Hij likt dat zo graag op ook, haha.
Nee, niet bij enkel clitstimulatie maar wel als er dan ook vingers in me zitten.
quote:
Ik denk dat het Dima is.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha die nieuwe reactie erop ook, het is inderdaad zo'n kerel die een geil verhaal wilt lezen.
Welk model uit de serie?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet jij waar ik die Nike X Liberty exemplaren kan scoren??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godsamme wtf meen je dat echt? En komt ook niet meer even aangevuld ofzo? Dafuq man... Liggen ze niet in sommige stores ofzo?quote:
Dit soort shit niet snappenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Een specifieke schoen willen. Niet shoppen en gewoon kopen wat aanwezig en nice is
.
In SPSS hè, bij Analyze > Descriptive Statistics > Frequencies, als ik 'mean, median en mode' aanvink, waarom zie ik ze dan niet staan bij de outputquote:
Hjb man als ik het heb over PC denk je shie computer.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit soort shit niet snappenWat een sloeberige pauper
Gewoon Marokkanen wollah Lacoste zwarte glimmende sneakers jatog a zemmel.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Een specifieke schoen willen. Niet shoppen en gewoon kopen wat aanwezig en nice is
.
Watquote:Op maandag 19 mei 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hjb man als ik het heb over PC denk je shie computer.
HAHAH jaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:37 schreef Chloroform het volgende:
Haha echt hoor, stelletje sloeberige paupers
Staan er gewoon bij in aparte tabel als het goed is?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In SPSS hè, bij Analyze > Descriptive Statistics > Frequencies, als ik 'mean, median en mode' aanvink, waarom zie ik ze dan niet staan bij de output?
Een echte dame heeft nooit teveel schoenen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Salatrel het volgende:
alsof je nog niet genoeg schoenen hebt veer
Dit bedoel ik, PC Hooft a plebejerquote:
Ja precies, normaal wel, gewoon bij dat frequency tabel, maar nu ineens nietquote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Staan er gewoon bij in aparte tabel als het goed is?
Modus heb je trouwens niets aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Walking of walk-in?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef Salatrel het volgende:
veer lijkt me echt zon tiepje met een walking closet
Denk dat het aan jou ligtquote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, PC Hooft a plebejer.
[..]
Ja precies, normaal wel, gewoon bij dat frequency tabel, maar nu ineens niet.
Walking, net zoals in die reclame.quote:
Ik heb meer dan dat, ur mirin?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil zo graag een walk in closet, maar geen ruimte hierquote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef Salatrel het volgende:
veer lijkt me echt zon tiepje met een walking closet
Bij een scale vraagt lukt het wel, maar nominal (leeftijd, dit wil ik even peilen) weer nietquote:
Gewoon leeftijd in jaren lijkt me? Dat moet toch geen probleem zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij een scale vraagt lukt het wel, maar nominal (leeftijd, dit wil ik even peilen) weer niet.
auquote:Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga wel gewoon met MMG uit eten, hij weet tenminste wat ik lekker vind.
Ja precies, snap niet waarom hij dat niet weergeeft, terwijl het allemaal staat aangevinktquote:Op maandag 19 mei 2014 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon leeftijd in jaren lijkt me? Dat moet toch geen probleem zijn
Tevens mensen die geen logistische regressie doen
Als je een scatterplot maakt kan je die shit ook laten uitrekenen, misschien werkt dat welquote:Op maandag 19 mei 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies, snap niet waarom hij dat niet weergeeft, terwijl het allemaal staat aangevinkt. In dat outputscherm zie ik gewoon alle leeftijden met frequencies e.d., maar mediaan etc. ontbreekt gewoon
.
En wat.
Gewoon sleuteltje naar rechts en knallen met die veegwagen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies, snap niet waarom hij dat niet weergeeft, terwijl het allemaal staat aangevinkt. In dat outputscherm zie ik gewoon alle leeftijden met frequencies e.d., maar mediaan etc. ontbreekt gewoon
.
En wat.
Wat een mongolquote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik word gek, zoiets basics en simpels lukt gewoon niet.
Volgens mij is jouw humor van een ander continent.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef Chai het volgende:
Is dat een soort van Indiaan? Maar dan op een ander continent of zo?
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw humor van een ander continent.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw humor van een ander continent.
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een echte dame heeft nooit teveel schoenen.
quote:
Nee die heb ik niet in m'n vriendenlijstquote:Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je die op FBvraag dan eens waarom ze ineens weg ging
Da's niet leuk he voor dwc.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet in m'n vriendenlijstHeb spijt van alle fokkers die ik heb toegelaten in m'n fb ahahahahahah
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je die op FBvraag dan eens waarom ze ineens weg ging
chaturbaten is topquote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer en ik Facetimen, Skypen, WhatsAppen en al die andere nieuwe kk social media.
dat snapchatquote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer en ik Facetimen, Skypen, WhatsAppen en al die andere nieuwe kk social media.
Skypequote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SkypeWerkt kut. Iig toen ik 4 jaar geleden een maand in Istanbul was werkte die shit echt bagger man als ik met thuis wilde Skypen
Facetime is wel lachen alleen doe het nooit.
Whatapp is wel echt een zware addiction. Maar ik vind het nog steeds flauw dat jij geen FB heb, zou je accepteren in m'n vriendenlijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SkypeWerkt kut. Iig toen ik 4 jaar geleden een maand in Istanbul was werkte die shit echt bagger man als ik met thuis wilde Skypen
Facetime is wel lachen alleen doe het nooit.
Whatapp is wel echt een zware addiction. Maar ik vind het nog steeds flauw dat jij geen FB heb, zou je accepteren in m'n vriendenlijstjeFacetime is echt beter dan Skype, ooVoo en andere camprogramma'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Facetime is voor Turken. Serieus. Elke keer in nachtwinkel vraagt die Turk me of ik mijn iphone verkoop zodat ie kan facetimen met zijn matties; de nachtwinkelturken in de buurt. Hij zegt ze hebben allemaal facetime en hij niet (op android) dus hij wil mijn iphone kopen. Moet ik hem telkens uitleggen dat ik al een half jaar geen iphone meer heb.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Facetime is echt beter dan Skype, ooVoo en andere camprogramma's
Wat vraag je voor je iPhone?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Facetime is voor Turken. Serieus. Elke keer in nachtwinkel vraagt die Turk me of ik mijn iphone verkoop zodat ie kan facetimen met zijn matties; de nachtwinkelturken in de buurt. Hij zegt ze hebben allemaal facetime en hij niet (op android) dus hij wil mijn iphone kopen. Moet ik hem telkens uitleggen dat ik al een half jaar geen iphone meer heb.
Al interesseert het je uiteraard geen balzak, maar ik had maar op Google een SPSS oefenbestand opgezocht met leeftijden erin zodat ik kon vergelijken wat er anders was met mijne, schijnt dat SurveyMonkey de leeftijd in het codeerscherm automatisch in een String-type zet ipv Numeric-type. Op zich logisch, want het is handmatige invoer, maar toch heeft dit me onnodig tijd gekost weerquote:
Hij kent het begrip leg day niet ofzo? Ziet er raar uit man, zo'n gespierd bovenlichaam en dan van die dunne benen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2m18 en 140 kg
Sowieso Mortaxx, die man kijkt naar kerels in blauwe shirtsquote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij kent het begrip leg day niet ofzo? Ziet er raar uit man, zo'n gespierd bovenlichaam en dan van die dunne benen.
So smooth deze ;$quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso Mortaxx, die man kijkt naar kerels in blauwe shirts. Ik kijk naar chicks in blauwe jurkjes
![]()
![]()
.
TL;DR, samenvatting?quote:
Chlo, ben jij dat?quote:
Ja.quote:
quote:
Nee, niemand.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
GVD, tis echt tijd om te gaan slapen maar meh.... Net GoT gekeken, iemand anders ook?
quote:
quote:
Eet eens gezond joh...quote:
Is toch geen reet aan man. Als ik morgenochtend onder een bus kom (inb4 laten we het hopen) heb ik in ieder geval wel goed eten gehad.quote:
True that. Maar ff tussen ons, kom morgen maar niet onder een bus, goed?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch geen reet aan man. Als ik morgenochtend onder een bus kom (inb4 laten we het hopen) heb ik in ieder geval wel goed eten gehad.
Ahw, je geeft om me. Wat lief dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
True that. Maar ff tussen ons, kom morgen maar niet onder een bus, goed?
Ik vind je idd een leuk mens.quote:
Mur trekt zich sws 3 keer per dag af. Wrm denk je dat zijn rechterarm veel gespierder is dan zijn linkerarm?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:39 schreef Chloroform het volgende:
Mur had zich nu al drie keer afgetrokken op het idee dat je me morgen van het asfalt kon schrapen.
Er gaat elke dag wel iemand dood.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mur trekt zich sws 3 keer per dag af. Wrm denk je dat zijn rechterarm veel gespierder is dan zijn linkerarm?
Dachten ze in het GoT-topic zeker weer dat die hoer echt van die ene hield.quote:
True that.quote:
Mortie was de enige die dat dacht. De rest wist wel beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dachten ze in het GoT-topic zeker weer dat die hoer echt van die ene hield.
Ja haha, dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
True that.
Hij doet me denken aan 1 van de characters van Sons of Anarchy, die had een ziekte en kon zich niet beheersen en toen hebben ze 6 vingers en 2 duimen eraf gehakt zodat hij van zijn pik kon afblijven. Als we dit doen bij Mur kan hij niet zo snel meer reacties posten en nog wat meer dingen niet. Wat vind jij? Doen of niet doen?
Raak Mur aan en ik maak je af.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
True that.
Hij doet me denken aan 1 van de characters van Sons of Anarchy, die had een ziekte en kon zich niet beheersen en toen hebben ze 6 vingers en 2 duimen eraf gehakt zodat hij van zijn pik kon afblijven. Als we dit doen bij Mur kan hij niet zo snel meer reacties posten en nog wat meer dingen niet. Wat vind jij? Doen of niet doen?
Tyrion heeft het in deze aflevering bevestigd. Hij was verliefd op een hoer en zo stom te denken dat het wederzijds was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dachten ze in het GoT-topic zeker weer dat die hoer echt van die ene hield.
En wie neem je daarvoor mee ukkie?quote:
Ben altijd #teamMortie geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tyrion heeft het in deze aflevering bevestigd. Hij was verliefd op een hoer en zo stom te denken dat het wederzijds was.
Mortaxx 1 - 0 bitchboys in GoT-topic
Mur.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En wie neem je daarvoor mee ukkie?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tyrion heeft het in deze aflevering bevestigd. Hij was verliefd op een hoer en zo stom te denken dat het wederzijds was.
Wat een sfeerspons ben jij zeg, niet te zuinig.quote:
Nou, zijn gespierde rechterarm is idd indrukwekkend. Jammer van zijn linkerarm, misschien kan jij hem voorstellen eens van arm te wisselen?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een sfeerspons ben jij zeg, niet te zuinig.
Optiefen met je hartje.quote:
Ja, ben uitgehuwelijktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:08 schreef Nober het volgende:
Chloro squirt en heeft een man? Zo lees je nog eens wat.
Vervelend. Sterkte ermee...quote:
Moest lachen om weer zo'n friendzone momentje van Ser Jorah.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Cojonos (van de VARA) maakt de reaguurder belachelijkquote:
Wow, ik krijg echt de neiging om een boos reaguursel te schrijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Cojonos (van de VARA) maakt de reaguurder belachelijk![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)r_de_reaguurder.html
En ja "de FOK!forum" wordt ook genoemd
Dude... Je kan niet hier komen lullen over GoT man...quote:
nou nou, meteen boos en allesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude... Je kan niet hier komen lullen over GoT man...
Ik heb ze al unliked op Facebook en vermijd bewust het topic.
KOM DAN NIET OOK NOG HIER AAN MET SPOILERS GODSAMME NOG AAN TOE ZEG EGIOST ZIJN NOG MEER MENSEN HIER HOOR DAN LALLEEN JIJ
"de FOK!forum" ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Cojonos (van de VARA) maakt de reaguurder belachelijk![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)r_de_reaguurder.html
En ja "de FOK!forum" wordt ook genoemd
kijk filmpie dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:37 schreef Chai het volgende:
[..]
"de FOK!forum" ?Wie zegt dat? Een of andere kansenNederlander?
Tyrion gaat dood doordat Bronn hem neersteekt in zijn cel in opdracht van Cersei in ruil voor wat zilverlingen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude... Je kan niet hier komen lullen over GoT man...
Ik heb ze al unliked op Facebook en vermijd bewust het topic.
KOM DAN NIET OOK NOG HIER AAN MET SPOILERS GODSAMME NOG AAN TOE ZEG EGIOST ZIJN NOG MEER MENSEN HIER HOOR DAN LALLEEN JIJ
Meer graag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Tyrion gaat dood doordat Bronn hem neersteekt in zijn cel in opdracht van Cersei in ruil voor wat zilverlingen.
Graag gedaan!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Tyrion gaat dood doordat Bronn hem neersteekt in zijn cel in opdracht van Cersei in ruil voor wat zilverlingen.
Graag gedaan!
is gewoon een ander woord voor zilverstuk hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:13 schreef Salatrel het volgende:
zilverlingen?is dat de nederlandse vertaling? de zgn Veertaling....
zijn nogal wat muntenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:15 schreef Salatrel het volgende:
die munten hebben gewoon een naam en die naam is niet zilverstuk
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
diepe ontroering
Heb me er op afgetrokken
5 dukaten voor jou en 1 muntdrop.quote:
Als dit waar is dan ben je echt een kk treurige kutmongool inclusief klote leven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Graag gedaan!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als dit waar is dan ben je echt een kk treurige kutmongool inclusief klote leven.
Droeftoeter.
Waar dan wel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:32 schreef Salatrel het volgende:
het is ok veer Tyrion gaat niet dood IN zijn cel
Ja, ben wel benieuwd.quote:
...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh wacht haalde je door de war met veer
badum-tshquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:39 schreef Salatrel het volgende:
shit zeg als er 2 tegenpolen (haha) zijn zijn het chloor en veer wel
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:41 schreef wietparkiet het volgende:
jajajajaj heb niet zo lekker geslapen ben er niet helemaal bij
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
Wie paint een plaatje van geer en goor met de hoofden van veer en chloor?
Ja kan je wel huillachen, maar als er iets is wat gewoon algemeen niet gewaardeerd wordt is het wel als iemand je serie loopt te spoilen. Zielig gewoon als je daar plezier uit haaltquote:
Iknowrightquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zijn wel een beetje als Geer en Goor. Haat/liefde.
Ik wilde dit ook net typen, klopt wel een beetjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zijn wel een beetje als Geer en Goor. Haat/liefde.
Niet om het een of ander maar men haalt meer plezier uit de reacties zoals deze.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja kan je wel huillachen, maar als er iets is wat gewoon algemeen niet gewaardeerd wordt is het wel als iemand je serie loopt te spoilen. Zielig gewoon als je daar plezier uit haalt
Jouw explosieve reactie was leuker.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja kan je wel huillachen, maar als er iets is wat gewoon algemeen niet gewaardeerd wordt is het wel als iemand je serie loopt te spoilen. Zielig gewoon als je daar plezier uit haalt
Veer is Geer (blond) en ik ben Goor (dik).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iknowright
De vraag is wie ben jij van de 2?
Ook best wel treurig leventje heb je dan tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar men haalt meer plezier uit de reacties zoals deze.
15 euro per 10 minuten.quote:
Ja lollig, naja als ik iets niet kan handelen is het idd als iemand bewust m'n serie gaat spoilen ja, godkki I can'tquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw explosieve reactie was leuker.
Vervelend voor je, misschien moet je hulp zoeken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja lollig, naja als ik iets niet kan handelen is het idd als iemand bewust m'n serie gaat spoilen ja, godkki I can't
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer is Geer (blond) en ik ben Goor (dik).
Spoilers op tweakers?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:50 schreef fyah het volgende:
Oh shit, GoT is Game Of Thrones? Ik dacht dat jullie het over Gathering of Tweakers haddenDat forum van tweakers.net. Had al zoiets van whatever met deze mensen.
Werkt ook veel beter waarschijnlijk, een kat zal jou niet snel uitlachen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan praat ik wel tegen mijn kat
die kost me alleen duur voedsel
Ach ja die conclusie past in principe bij elke troll.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook best wel treurig leventje heb je dan toch
"laat ik iemands serie spoilen en dan keihard lachen en genieten als diegene boos wordt, einzeinzeinz XD XD wat een goeie van mij xD"
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer is Geer (blond) en ik ben Goor (dik).
nee die loopt alleen weg als hij er geen zin meer in heeftquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werkt ook veel beter waarschijnlijk, een kat zal jou niet snel uitlachen.
Oh okquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vervelend voor je, misschien moet je hulp zoeken?
Hehe.quote:
Wel zin in KFC eigenlijk.quote:
[/spoiler] ofzo. Weet ik veel man. Ik eet een broodje kip en ik zit op fok omdat ik verloren heb in het levenquote:
Niet zo'n bekkie nou eh, snotneusje.quote:
Kabouter werkt ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie nou eh, snotneusje.
'Extreem'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kabouter werkt ook
snow is extreem klein namelijk
Kipfilet kopen. Deze klaarmaken met van die zakjes (van Knorr of maggi?) waarmee je de kip krokant maakt.quote:
Die twister heb ik nog nooit gehad, maar dit is op zich wel het proberen waard.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kipfilet kopen. Deze klaarmaken met van die zakjes (van Knorr of maggi?) waarmee je de kip krokant maakt.
Kip in crispy strips size snijden en dan insmeren met dat spul en in de oven.
Daarna van die Roti bladen warm maken en dan de kip tezamen met bijv. sla, cheddar en saus wikkelen in zo'n roti vel en dan opeten.. beetje zoals twister van KFC
wat de hel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die twister heb ik nog nooit gehad,
een hele bucket?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die twister heb ik nog nooit gehad, maar dit is op zich wel het proberen waard.
Wil hotwings.
Wa :squote:
laatste keer kfc was 3 jaar geleden, mag ik ook naar de hel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb die ook nog nooit gehad ga ik nu naar de hel?
Ja, zo'n grote.quote:
Belachelijk dat je die nog nooit hebt gehadquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb die ook nog nooit gehad ga ik nu naar de hel?
laatste keer kfc wasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste keer kfc was 3 jaar geleden, mag ik ook naar de hel?
Als ik kipwraps wil, maak ik die wel zelf. Ja?!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Belachelijk dat je die nog nooit hebt gehad
Klopt.quote:
klein en dik is geen goede combiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik kipwraps wil, maak ik die wel zelf. Ja?!
[..]
Klopt.
Nee, gvdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik kipwraps wil, maak ik die wel zelf. Ja?!
[..]
Klopt.
Doe zelf niet zo.quote:
Hoe?quote:
kamerolifantjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ah chloro is dus zo'n obesitaskabouter
Kaal en Limbo ook niet.quote:
Ja zo.quote:
Ach hou toch je bakkes mensquote:
Hou zelf je bakkes.quote:
Wel bij Roboquote:
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Haha ik doel op down south ;Dquote:
Dat zou ook kunnen jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:40 schreef Chloroform het volgende:
Misschien heeft ze daar ook wel mooie krullen.
Hoop het niet, ben zelf best netjes en veeg nooit die kant op.quote:
wie weetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:40 schreef Chloroform het volgende:
Misschien heeft ze daar ook wel mooie krullen.
als hij hier mag stemmen is het toch geen pool?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:18 schreef Murdera het volgende:
Pool hier. "ja iek ga stemmen voor wilders, anders al die kut bulgaren roemenen en afrika hier komen mijn werk pakken nee nee iek stemmen wilders"
Wat een held
nederpoolquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als hij hier mag stemmen is het toch geen pool?
goeie integratiecoach gehad zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:18 schreef Murdera het volgende:
Pool hier. "ja iek ga stemmen voor wilders, anders al die kut bulgaren roemenen en afrika hier komen mijn werk pakken nee nee iek stemmen wilders"
Wat een held
nee, hardlopers zijn homo'squote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:55 schreef Yiha het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)hogepriesteres.dhtml
http://www.demorgen.be/dm(...)m-indruk-maken.dhtml
mensen krijgen het door
Jij hebt een breed wereldbeeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Modus het volgende:
Ongeveer het hele leven draait om indruk maken, iedereen doet dat wel in zekere mate, behalve echte autisten.
and then you diequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Modus het volgende:
Ongeveer het hele leven draait om indruk maken, iedereen doet dat wel in zekere mate, behalve echte autisten.
Jouw methode van gifjes posten, werkt dat nu?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Modus het volgende:
Maken toch altijd wel veel indruk op mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw methode van gifjes posten, werkt dat nu?
Bij mij meestal ook wel maar vraag me af of soppende poezen ook dm'en n.a.v. zoiets posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maken toch altijd wel veel indruk op mij.
Geen idee, zou kunnen. Test het bij veer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij mij meestal ook wel maar vraag me af of soppende poezen ook dm'en n.a.v. zoiets posten.
Shut upquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen. Test het bij veer.
wat vervelend..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:03 schreef Murdera het volgende:
Stroom tot 5 uur afgesloten canwege werkzaamheden.
Zitten we allemaal
Op het terras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |