Spoilers op tweakers?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:50 schreef fyah het volgende:
Oh shit, GoT is Game Of Thrones? Ik dacht dat jullie het over Gathering of Tweakers haddenDat forum van tweakers.net. Had al zoiets van whatever met deze mensen.
Werkt ook veel beter waarschijnlijk, een kat zal jou niet snel uitlachen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan praat ik wel tegen mijn kat
die kost me alleen duur voedsel
Ach ja die conclusie past in principe bij elke troll.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook best wel treurig leventje heb je dan toch
"laat ik iemands serie spoilen en dan keihard lachen en genieten als diegene boos wordt, einzeinzeinz XD XD wat een goeie van mij xD"
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer is Geer (blond) en ik ben Goor (dik).
nee die loopt alleen weg als hij er geen zin meer in heeftquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werkt ook veel beter waarschijnlijk, een kat zal jou niet snel uitlachen.
Oh okquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vervelend voor je, misschien moet je hulp zoeken?
Hehe.quote:
Wel zin in KFC eigenlijk.quote:
[/spoiler] ofzo. Weet ik veel man. Ik eet een broodje kip en ik zit op fok omdat ik verloren heb in het levenquote:
Niet zo'n bekkie nou eh, snotneusje.quote:
Kabouter werkt ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie nou eh, snotneusje.
'Extreem'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kabouter werkt ook
snow is extreem klein namelijk
Kipfilet kopen. Deze klaarmaken met van die zakjes (van Knorr of maggi?) waarmee je de kip krokant maakt.quote:
Die twister heb ik nog nooit gehad, maar dit is op zich wel het proberen waard.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kipfilet kopen. Deze klaarmaken met van die zakjes (van Knorr of maggi?) waarmee je de kip krokant maakt.
Kip in crispy strips size snijden en dan insmeren met dat spul en in de oven.
Daarna van die Roti bladen warm maken en dan de kip tezamen met bijv. sla, cheddar en saus wikkelen in zo'n roti vel en dan opeten.. beetje zoals twister van KFC
wat de hel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die twister heb ik nog nooit gehad,
een hele bucket?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die twister heb ik nog nooit gehad, maar dit is op zich wel het proberen waard.
Wil hotwings.
Wa :squote:
laatste keer kfc was 3 jaar geleden, mag ik ook naar de hel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb die ook nog nooit gehad ga ik nu naar de hel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |