Ja, ben wel benieuwd.quote:
...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh wacht haalde je door de war met veer
badum-tshquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:39 schreef Salatrel het volgende:
shit zeg als er 2 tegenpolen (haha) zijn zijn het chloor en veer wel
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:41 schreef wietparkiet het volgende:
jajajajaj heb niet zo lekker geslapen ben er niet helemaal bij
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
Wie paint een plaatje van geer en goor met de hoofden van veer en chloor?
Ja kan je wel huillachen, maar als er iets is wat gewoon algemeen niet gewaardeerd wordt is het wel als iemand je serie loopt te spoilen. Zielig gewoon als je daar plezier uit haaltquote:
Iknowrightquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zijn wel een beetje als Geer en Goor. Haat/liefde.
Ik wilde dit ook net typen, klopt wel een beetjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zijn wel een beetje als Geer en Goor. Haat/liefde.
Niet om het een of ander maar men haalt meer plezier uit de reacties zoals deze.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja kan je wel huillachen, maar als er iets is wat gewoon algemeen niet gewaardeerd wordt is het wel als iemand je serie loopt te spoilen. Zielig gewoon als je daar plezier uit haalt
Jouw explosieve reactie was leuker.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja kan je wel huillachen, maar als er iets is wat gewoon algemeen niet gewaardeerd wordt is het wel als iemand je serie loopt te spoilen. Zielig gewoon als je daar plezier uit haalt
Veer is Geer (blond) en ik ben Goor (dik).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iknowright
De vraag is wie ben jij van de 2?
Ook best wel treurig leventje heb je dan tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar men haalt meer plezier uit de reacties zoals deze.
15 euro per 10 minuten.quote:
Ja lollig, naja als ik iets niet kan handelen is het idd als iemand bewust m'n serie gaat spoilen ja, godkki I can'tquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw explosieve reactie was leuker.
Vervelend voor je, misschien moet je hulp zoeken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja lollig, naja als ik iets niet kan handelen is het idd als iemand bewust m'n serie gaat spoilen ja, godkki I can't
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer is Geer (blond) en ik ben Goor (dik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |