Ben jij wel jelly op zeker.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, wil je een menu of is een losse burger genoeg?
Losse burger is eigenlijk al te veel.quote:
Zal je haren uit je gezicht houden als je alles naderhand weer uitkotst.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Losse burger is eigenlijk al te veel.
Zo lang is m'n borsthaar ook weer niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je haren uit je gezicht houden als je alles naderhand weer uitkotst.
Je doelt op Chlo he? Ja toch? Ja hè? Ze is idd fuckin irritant.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Die potentieel slimmere zijn hier juist de irritantste.
Bah.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer mad omdat ie er niets mee doet. Kijk deze
[ afbeelding ]
2m18 en 140 kg
horen die benen zo slank?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer mad omdat ie er niets mee doet. Kijk deze
[ afbeelding ]
2m18 en 140 kg
Alsof jij niet zouquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga wel gewoon met MMG uit eten, hij weet tenminste wat ik lekker vind.
Nee man. Al zou ik hem wel staand kunnen pijpen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof jij niet zouZo iemand moet zichzelf schenken aan de wetenschap. En dan fokprogramma opzetten
Loop je 's ochtends slaperig op de gang, loop je met je hoofd vol tegen zijn ballen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man. Al zou ik hem wel staand kunnen pijpen.
Tis een voorgevormde trui, als ie het uittrekt is ie net zo "fors" zoals Hakuna.quote:
Echt hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Loop je 's ochtends slaperig op de gang, loop je met je hoofd vol tegen zijn ballen.
Joepie joepie, we zochten al een pispaal en nu kom jij binnenfietsen! Toevalliger kan bijna niet.quote:
Grapjasquote:Op maandag 19 mei 2014 20:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Joepie joepie, we zochten al een pispaal en nu kom jij binnenfietsen! Toevalliger kan bijna niet.
Zo *klabam* (quote:Op maandag 19 mei 2014 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Loop je 's ochtends slaperig op de gang, loop je met je hoofd vol tegen zijn ballen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Tis een voorgevormde trui, als ie het uittrekt is ie net zo "fors" zoals Hakuna.
Zo veel zal die niet voorstellen. Al die bodybuilders proberen een kleine piempie te compenserenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |