Nee die heb ik niet in m'n vriendenlijstquote:Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je die op FBvraag dan eens waarom ze ineens weg ging
Da's niet leuk he voor dwc.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet in m'n vriendenlijstHeb spijt van alle fokkers die ik heb toegelaten in m'n fb ahahahahahah
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je die op FBvraag dan eens waarom ze ineens weg ging
chaturbaten is topquote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer en ik Facetimen, Skypen, WhatsAppen en al die andere nieuwe kk social media.
dat snapchatquote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer en ik Facetimen, Skypen, WhatsAppen en al die andere nieuwe kk social media.
Skypequote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SkypeWerkt kut. Iig toen ik 4 jaar geleden een maand in Istanbul was werkte die shit echt bagger man als ik met thuis wilde Skypen
Facetime is wel lachen alleen doe het nooit.
Whatapp is wel echt een zware addiction. Maar ik vind het nog steeds flauw dat jij geen FB heb, zou je accepteren in m'n vriendenlijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SkypeWerkt kut. Iig toen ik 4 jaar geleden een maand in Istanbul was werkte die shit echt bagger man als ik met thuis wilde Skypen
Facetime is wel lachen alleen doe het nooit.
Whatapp is wel echt een zware addiction. Maar ik vind het nog steeds flauw dat jij geen FB heb, zou je accepteren in m'n vriendenlijstjeFacetime is echt beter dan Skype, ooVoo en andere camprogramma'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Facetime is voor Turken. Serieus. Elke keer in nachtwinkel vraagt die Turk me of ik mijn iphone verkoop zodat ie kan facetimen met zijn matties; de nachtwinkelturken in de buurt. Hij zegt ze hebben allemaal facetime en hij niet (op android) dus hij wil mijn iphone kopen. Moet ik hem telkens uitleggen dat ik al een half jaar geen iphone meer heb.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Facetime is echt beter dan Skype, ooVoo en andere camprogramma's
Wat vraag je voor je iPhone?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Facetime is voor Turken. Serieus. Elke keer in nachtwinkel vraagt die Turk me of ik mijn iphone verkoop zodat ie kan facetimen met zijn matties; de nachtwinkelturken in de buurt. Hij zegt ze hebben allemaal facetime en hij niet (op android) dus hij wil mijn iphone kopen. Moet ik hem telkens uitleggen dat ik al een half jaar geen iphone meer heb.
Al interesseert het je uiteraard geen balzak, maar ik had maar op Google een SPSS oefenbestand opgezocht met leeftijden erin zodat ik kon vergelijken wat er anders was met mijne, schijnt dat SurveyMonkey de leeftijd in het codeerscherm automatisch in een String-type zet ipv Numeric-type. Op zich logisch, want het is handmatige invoer, maar toch heeft dit me onnodig tijd gekost weerquote:
Hij kent het begrip leg day niet ofzo? Ziet er raar uit man, zo'n gespierd bovenlichaam en dan van die dunne benen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer mad omdat ie er niets mee doet. Kijk deze
[ afbeelding ]
2m18 en 140 kg
Sowieso Mortaxx, die man kijkt naar kerels in blauwe shirtsquote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij kent het begrip leg day niet ofzo? Ziet er raar uit man, zo'n gespierd bovenlichaam en dan van die dunne benen.
So smooth deze ;$quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso Mortaxx, die man kijkt naar kerels in blauwe shirts. Ik kijk naar chicks in blauwe jurkjes
![]()
![]()
.
TL;DR, samenvatting?quote:
Chlo, ben jij dat?quote:
Ja.quote:
quote:
Nee, niemand.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
GVD, tis echt tijd om te gaan slapen maar meh.... Net GoT gekeken, iemand anders ook?
quote:
quote:
Eet eens gezond joh...quote:
Is toch geen reet aan man. Als ik morgenochtend onder een bus kom (inb4 laten we het hopen) heb ik in ieder geval wel goed eten gehad.quote:
True that. Maar ff tussen ons, kom morgen maar niet onder een bus, goed?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch geen reet aan man. Als ik morgenochtend onder een bus kom (inb4 laten we het hopen) heb ik in ieder geval wel goed eten gehad.
Ahw, je geeft om me. Wat lief dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
True that. Maar ff tussen ons, kom morgen maar niet onder een bus, goed?
Ik vind je idd een leuk mens.quote:
Mur trekt zich sws 3 keer per dag af. Wrm denk je dat zijn rechterarm veel gespierder is dan zijn linkerarm?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:39 schreef Chloroform het volgende:
Mur had zich nu al drie keer afgetrokken op het idee dat je me morgen van het asfalt kon schrapen.
Er gaat elke dag wel iemand dood.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mur trekt zich sws 3 keer per dag af. Wrm denk je dat zijn rechterarm veel gespierder is dan zijn linkerarm?
Dachten ze in het GoT-topic zeker weer dat die hoer echt van die ene hield.quote:
True that.quote:
Mortie was de enige die dat dacht. De rest wist wel beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dachten ze in het GoT-topic zeker weer dat die hoer echt van die ene hield.
Ja haha, dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
True that.
Hij doet me denken aan 1 van de characters van Sons of Anarchy, die had een ziekte en kon zich niet beheersen en toen hebben ze 6 vingers en 2 duimen eraf gehakt zodat hij van zijn pik kon afblijven. Als we dit doen bij Mur kan hij niet zo snel meer reacties posten en nog wat meer dingen niet. Wat vind jij? Doen of niet doen?
Raak Mur aan en ik maak je af.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
True that.
Hij doet me denken aan 1 van de characters van Sons of Anarchy, die had een ziekte en kon zich niet beheersen en toen hebben ze 6 vingers en 2 duimen eraf gehakt zodat hij van zijn pik kon afblijven. Als we dit doen bij Mur kan hij niet zo snel meer reacties posten en nog wat meer dingen niet. Wat vind jij? Doen of niet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |