Chlo, ben jij dat?quote:
Ja.quote:
quote:
Nee, niemand.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
GVD, tis echt tijd om te gaan slapen maar meh.... Net GoT gekeken, iemand anders ook?
quote:
quote:
Eet eens gezond joh...quote:
Is toch geen reet aan man. Als ik morgenochtend onder een bus kom (inb4 laten we het hopen) heb ik in ieder geval wel goed eten gehad.quote:
True that. Maar ff tussen ons, kom morgen maar niet onder een bus, goed?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch geen reet aan man. Als ik morgenochtend onder een bus kom (inb4 laten we het hopen) heb ik in ieder geval wel goed eten gehad.
Ahw, je geeft om me. Wat lief dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
True that. Maar ff tussen ons, kom morgen maar niet onder een bus, goed?
Ik vind je idd een leuk mens.quote:
Mur trekt zich sws 3 keer per dag af. Wrm denk je dat zijn rechterarm veel gespierder is dan zijn linkerarm?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:39 schreef Chloroform het volgende:
Mur had zich nu al drie keer afgetrokken op het idee dat je me morgen van het asfalt kon schrapen.
Er gaat elke dag wel iemand dood.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mur trekt zich sws 3 keer per dag af. Wrm denk je dat zijn rechterarm veel gespierder is dan zijn linkerarm?
Dachten ze in het GoT-topic zeker weer dat die hoer echt van die ene hield.quote:
True that.quote:
Mortie was de enige die dat dacht. De rest wist wel beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dachten ze in het GoT-topic zeker weer dat die hoer echt van die ene hield.
Ja haha, dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
True that.
Hij doet me denken aan 1 van de characters van Sons of Anarchy, die had een ziekte en kon zich niet beheersen en toen hebben ze 6 vingers en 2 duimen eraf gehakt zodat hij van zijn pik kon afblijven. Als we dit doen bij Mur kan hij niet zo snel meer reacties posten en nog wat meer dingen niet. Wat vind jij? Doen of niet doen?
Raak Mur aan en ik maak je af.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
True that.
Hij doet me denken aan 1 van de characters van Sons of Anarchy, die had een ziekte en kon zich niet beheersen en toen hebben ze 6 vingers en 2 duimen eraf gehakt zodat hij van zijn pik kon afblijven. Als we dit doen bij Mur kan hij niet zo snel meer reacties posten en nog wat meer dingen niet. Wat vind jij? Doen of niet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |