Walking of walk-in?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef Salatrel het volgende:
veer lijkt me echt zon tiepje met een walking closet
Denk dat het aan jou ligtquote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, PC Hooft a plebejer.
[..]
Ja precies, normaal wel, gewoon bij dat frequency tabel, maar nu ineens niet.
Walking, net zoals in die reclame.quote:
Ik heb meer dan dat, ur mirin?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter scheert ie datwel goede pecs, mirin'
Ik wil zo graag een walk in closet, maar geen ruimte hierquote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef Salatrel het volgende:
veer lijkt me echt zon tiepje met een walking closet
Bij een scale vraagt lukt het wel, maar nominal (leeftijd, dit wil ik even peilen) weer nietquote:
Gewoon leeftijd in jaren lijkt me? Dat moet toch geen probleem zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij een scale vraagt lukt het wel, maar nominal (leeftijd, dit wil ik even peilen) weer niet.
auquote:Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga wel gewoon met MMG uit eten, hij weet tenminste wat ik lekker vind.
Ja precies, snap niet waarom hij dat niet weergeeft, terwijl het allemaal staat aangevinktquote:Op maandag 19 mei 2014 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon leeftijd in jaren lijkt me? Dat moet toch geen probleem zijn
Tevens mensen die geen logistische regressie doen
Als je een scatterplot maakt kan je die shit ook laten uitrekenen, misschien werkt dat welquote:Op maandag 19 mei 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies, snap niet waarom hij dat niet weergeeft, terwijl het allemaal staat aangevinkt. In dat outputscherm zie ik gewoon alle leeftijden met frequencies e.d., maar mediaan etc. ontbreekt gewoon
.
En wat.
Gewoon sleuteltje naar rechts en knallen met die veegwagen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies, snap niet waarom hij dat niet weergeeft, terwijl het allemaal staat aangevinkt. In dat outputscherm zie ik gewoon alle leeftijden met frequencies e.d., maar mediaan etc. ontbreekt gewoon
.
En wat.
Wat een mongolquote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik word gek, zoiets basics en simpels lukt gewoon niet.
Volgens mij is jouw humor van een ander continent.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef Chai het volgende:
Is dat een soort van Indiaan? Maar dan op een ander continent of zo?
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw humor van een ander continent.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw humor van een ander continent.
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een echte dame heeft nooit teveel schoenen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |