Ja hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 20:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Tis een voorgevormde trui, als ie het uittrekt is ie net zo "fors" zoals Hakuna.
Vind jij dat geen super sexy idee dan, een man die zich uitgeeft als squirtende vrouw?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef Kloonhommel het volgende:
SEX / Squirten, welke vrouwen doen/kunnen dat?
Wat hoopt die held te bereiken? Dat er Fokvrouwen komen vertellen van ja dat kan ik goed ja...
Ja gvd.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind jij dat geen super sexy idee dan, een man die zich uitgeeft als squirtende vrouw?
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan dat echt supergoed, maar alleen als ik gevingerd word, niet bij penetratie. Kan ook echt ver en hoog squirten, dat is wel geil, soms ook irritant omdat ik dan weer m'n bed moet verschonen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, mijn man vindt dat ook echt geweldig. Hij likt dat zo graag op ook, haha.
Nee, niet bij enkel clitstimulatie maar wel als er dan ook vingers in me zitten.
quote:
Ik denk dat het Dima is.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha die nieuwe reactie erop ook, het is inderdaad zo'n kerel die een geil verhaal wilt lezen.
Welk model uit de serie?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet jij waar ik die Nike X Liberty exemplaren kan scoren??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godsamme wtf meen je dat echt? En komt ook niet meer even aangevuld ofzo? Dafuq man... Liggen ze niet in sommige stores ofzo?quote:
Dit soort shit niet snappenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Een specifieke schoen willen. Niet shoppen en gewoon kopen wat aanwezig en nice is
.
In SPSS hè, bij Analyze > Descriptive Statistics > Frequencies, als ik 'mean, median en mode' aanvink, waarom zie ik ze dan niet staan bij de outputquote:
Hjb man als ik het heb over PC denk je shie computer.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit soort shit niet snappenWat een sloeberige pauper
Gewoon Marokkanen wollah Lacoste zwarte glimmende sneakers jatog a zemmel.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Een specifieke schoen willen. Niet shoppen en gewoon kopen wat aanwezig en nice is
.
Watquote:Op maandag 19 mei 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hjb man als ik het heb over PC denk je shie computer.
HAHAH jaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:37 schreef Chloroform het volgende:
Haha echt hoor, stelletje sloeberige paupers
Staan er gewoon bij in aparte tabel als het goed is?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In SPSS hè, bij Analyze > Descriptive Statistics > Frequencies, als ik 'mean, median en mode' aanvink, waarom zie ik ze dan niet staan bij de output?
Een echte dame heeft nooit teveel schoenen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Salatrel het volgende:
alsof je nog niet genoeg schoenen hebt veer
Dit bedoel ik, PC Hooft a plebejerquote:
Ja precies, normaal wel, gewoon bij dat frequency tabel, maar nu ineens nietquote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Staan er gewoon bij in aparte tabel als het goed is?
Modus heb je trouwens niets aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |