Borsthaar scherenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter scheert ie datwel goede pecs, mirin'
quote:
Inderdaad, beter waxen toch.quote:
Gladborst is jelly.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter scheert ie datwel goede pecs, mirin'
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:44 schreef VeerEli het volgende:
Modus ik heb je nodig waar ben je![]()
Inb4 een hele snelle ''hier''Ja hallo poppeduifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah.quote:
Ik weet niet of ik mij nu echt afgewezen moet voelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bah.
Beetje borsthaar is wel oké, maar niet van die tapijten.
Ik heb geen haar op m'n rug. Maar jij bent zeker ook heel erg blij dat je je maar één keer in de maand hoeft te scheren, het is immers zo veel werk?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker ook op je rug
Haar op bovenlichaamTreasure trail uitgezonderd
Ik heb volle baardgroei, trim zo nu en dan welquote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen haar op m'n rug. Maar jij bent zeker ook heel erg blij dat je je maar één keer in de maand hoeft te scheren, het is immers zo veel werk?
Weenie, stuur maar pic dan kijken we verder.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mij nu echt afgewezen moet voelen.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb volle baardgroei, trim zo nu en dan wel
Ho ho, zo makkelijk ben ik niet, neem me eerst maar eens mee uiteten of zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, stuur maar pic dan kijken we verder.
Hij is 1,96quote:Op maandag 19 mei 2014 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, stuur maar pic dan kijken we verder.
Oké, wil je een menu of is een losse burger genoeg?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ho ho, zo makkelijk ben ik niet, neem me eerst maar eens mee uiteten of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |