wie weetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:40 schreef Chloroform het volgende:
Misschien heeft ze daar ook wel mooie krullen.
als hij hier mag stemmen is het toch geen pool?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:18 schreef Murdera het volgende:
Pool hier. "ja iek ga stemmen voor wilders, anders al die kut bulgaren roemenen en afrika hier komen mijn werk pakken nee nee iek stemmen wilders"
Wat een held
nederpoolquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als hij hier mag stemmen is het toch geen pool?
goeie integratiecoach gehad zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:18 schreef Murdera het volgende:
Pool hier. "ja iek ga stemmen voor wilders, anders al die kut bulgaren roemenen en afrika hier komen mijn werk pakken nee nee iek stemmen wilders"
Wat een held
nee, hardlopers zijn homo'squote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:55 schreef Yiha het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)hogepriesteres.dhtml
http://www.demorgen.be/dm(...)m-indruk-maken.dhtml
mensen krijgen het door
Jij hebt een breed wereldbeeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Modus het volgende:
Ongeveer het hele leven draait om indruk maken, iedereen doet dat wel in zekere mate, behalve echte autisten.
and then you diequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Modus het volgende:
Ongeveer het hele leven draait om indruk maken, iedereen doet dat wel in zekere mate, behalve echte autisten.
Jouw methode van gifjes posten, werkt dat nu?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Modus het volgende:
Maken toch altijd wel veel indruk op mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw methode van gifjes posten, werkt dat nu?
Bij mij meestal ook wel maar vraag me af of soppende poezen ook dm'en n.a.v. zoiets posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maken toch altijd wel veel indruk op mij.
Geen idee, zou kunnen. Test het bij veer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij mij meestal ook wel maar vraag me af of soppende poezen ook dm'en n.a.v. zoiets posten.
Shut upquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen. Test het bij veer.
wat vervelend..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:03 schreef Murdera het volgende:
Stroom tot 5 uur afgesloten canwege werkzaamheden.
Zitten we allemaal
Op het terras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |