Veel plezier met je piemelparty dan.quote:
Niets mis met witteboterhamspelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veel plezier met je piemelparty dan.
Anaal lijkt me wel auw-some.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veel plezier met je piemelparty dan.
Nou nouquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yo ntm, I really like you and I'mma let you finish, but:
[ afbeelding ]
Lang niet gezien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yo ntm, I really like you and I'mma let you finish, but:
[ afbeelding ]
She be like: "subtiele hint, zal die toch wel begrijpen? wtf? waarom snappen jongens me nooit? wtf??!?!"quote:
Hij wist het niet zeker. DM je nr even dan kan hij de volgende x vragen of jij het bent en dan hoi zeggen.quote:
Vraag me soms wel eens af, stel je komt iemand van FOK! tegen in het echt..zou je diegene aanspreken en zo ja hoe danquote:
Dan stuurt zij terug: "Nee."quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wist het niet zeker. DM je nr even dan kan hij de volgende x vragen of jij het bent en dan hoi zeggen.
Ik vraag het later op FOK!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Vraag me soms wel eens af, stel je komt iemand van FOK! tegen in het echt..zou je diegene aanspreken en zo ja hoe dan!
Hetzelfde als bij andere mensen waarbij je hard twijfelt of je ze kent?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Vraag me soms wel eens af, stel je komt iemand van FOK! tegen in het echt..zou je diegene aanspreken en zo ja hoe dan!
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens nog dat ik je zag in de UB vanmiddag
Ja echt hoor, een mailtje met een smiley sturen en dan denken dat diegene wel doorheeft dat je hem wilt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
She be like: "subtiele hint, zal die toch wel begrijpen? wtf? waarom snappen jongens me nooit? wtf??!?!"
We be like: "zeg dan meteen wat er is, schimmelkut"
FOK!kers onder dezelfde categorie scharen als 'andere mensen'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij andere mensen waarbij je hard twijfelt of je ze kent?
Waarom niet gewoon een "kom je hier vaker"?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef Chloroform het volgende:
Kwam zondag ook iemand tegen in de supermarkt, kon niet plaatsen waar ik hem van kende.
Gisteren bedacht ik me dat hij een stagiair was bij mij op het werk die ik zelf nog begeleid heb.
Ja maar hoe dan, je kent vaak mensen hun echte naam niet enzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij andere mensen waarbij je hard twijfelt of je ze kent?
We moeten een codewoord afsprekenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan, je kent vaak mensen hun echte naam niet enzo
Waarom wel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een "kom je hier vaker"?
'Ik ken jou, of niet? Weet je naam zo even niet meer, maar..'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan, je kent vaak mensen hun echte naam niet enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |