(heel aardig, met een smiley)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:07 schreef Chai het volgende:
R&P / Collega en ik: desinteresse of kan ik initiatief nemen?
Hij is niet geïnteresseerd.
Hij weet niet eens wie ze is.
Heb het voor haar opgelostquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:07 schreef Chai het volgende:
Hoi Voederbietel,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
(heel aardig, met een smiley)
Boner gekregen.
Alsof mannen subtiele hintjes kunnen opmerken...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:07 schreef Chai het volgende:
Die foto van m'n borsthaar krijg je echt niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoi Voederbietel,
Kun jij me helpen?Ik heb een probleem.
![]()
Groetjes,
Chloroform
Echt hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alsof mannen subtiele hintjes kunnen opmerken...
Ze wilt alleen weten hoe dat doekje ruiktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die foto van m'n borsthaar krijg je echt niet.
Vroeg ze dat ook al aan jou? De tering zeg...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jmmrquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een keer een mailtje van haar gehad, vraag me af of hij haar gezicht überhaupt wel aan dat mailtje weet te koppelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zo gruwelijk hard!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik negeerde die van jou altijd opzettelijk
Probleem is dat je dan overal sublieme hintjes in zou kunnen zien. Daarom fuck sublieme hintjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee je speelde hard to get, weet wel dat je stiekem wiltquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik negeerde die van jou altijd opzettelijk
Levert jouw directe aanpak wel iets op dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:13 schreef Yiha het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan overal sublieme hintjes in zou kunnen zien. Daarom fuck sublieme hintjes.
Nee hoor wil onze vriendschap niet kwijtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee je speelde hard to get, weet wel dat je stiekem wilt
Nee, maar schept wel duidelijkheid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Levert jouw directe aanpak wel iets op dan?
Wil geen foursome.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw sundae met chocola en nootjes.
In Leiden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens nog dat ik je zag in de UB vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |