Beste mannelijke fokkers, graag jullie mening...is hier sprake van desinteresse of kan ik initiatief nemen? Hoe zou jij ermee omgegaan zijn/gedacht hebben? Alvast bedankt!
Ik werk op een grote afdeling, die verdeeld is in subafdelingen. Iedere subafdeling heeft een eigen hoofd zeg maar en mensen van de subafdeling zijn geen directe collega's en hebben ook geen eigen hoofd.
6 maanden geleden zag ik bij een van de subafdelingen een leuke man lopen die ik nog niet eerder had opgemerkt...op de een of andere manier raakt ik zeer geïnteresseerd in hem en wilde hem leren kennen.
Echter, daar hij voor een andere subafdeling werkt en mij eigenlijk alleen van gezicht kent, maakt kennismaking wel lastig. Daarom besloot ik hem op een dag te mailen, een vraag te stellen die onder zijn expertise valt. Ik probeerde deze op een leuke toagankelijke manier te stellen (heel aardig, met een smiley) en daar heeft hij op geantwoord. Er is verder niks meer gebeurd (hij heeft later niet vanuit zijn kant contact opgenomen).
Onze afdeling stuurt weleens doorstuurmails om collega's te informeren over zaken van andere collega's. Vorige maand stuurde onze hoofd een mail waarin hij aangaf dat ik promotie heb gemaakt. Ik kreeg veel felicitatiemails van andere collega's en hoopte stiekem ook op een mail van hem, dat ie dit misschien als excuus gebruikt om mij te feliciteren en contact met mij op te nemen...maar dat heeft ie niet gedaan

Wat moet ik hiervan denken? Desinteresse? Of zelf mailen om een keer af te spreken? En zo ja wat zet ik in die mail? Hij is trouwens single...
Lieve mannelijke fokkers graag eerlijk antwoord, hadden jullie deze kans gepakt om contact te krijgen met een vrouw?