Ik neem aan dat het verse waren, ze zaten in zo'n warmhoudbak.quote:
Ja is goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil jij het grote erger je wel VI spel met mij doen?
Waarom zou een halffabricaat in een warmhoudbak zittenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het verse waren, ze zaten in zo'n warmhoudbak.
Geen idee, daarom ging ik er ook van uit dat je die dingen meteen kon opeten. Totdat ik erachter kwam dat mijn ham-kaascroissant van binnen nog rauw was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou een halffabricaat in een warmhoudbak zitten
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, daarom ging ik er ook van uit dat je die dingen meteen kon opeten. Totdat ik erachter kwam dat mijn ham-kaascroissant van binnen nog rauw was.
Ik denk dat ze het in de winkel gewoon fout hebben gedaanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, daarom ging ik er ook van uit dat je die dingen meteen kon opeten. Totdat ik erachter kwam dat mijn ham-kaascroissant van binnen nog rauw was.
Ja maar hoe dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het in de winkel gewoon fout hebben gedaanBroodmeisjes
![]()
![]()
kom je mijn nieuwe waterpijp uittesten bij sonsbeek park :$?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan.Van binnen gewoon rauw deeg alles.
Broodmeisjesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan.Van binnen gewoon rauw deeg alles.
Alleen je vredespijp.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
kom je mijn nieuwe waterpijp uittesten bij sonsbeek park :$?
Nee, stinkhippie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
kom je mijn nieuwe waterpijp uittesten bij sonsbeek park :$?
jij mag aan elke puip zuigenquote:
oke doei ik ga de hippie uithangenquote:
Ik hoor het al, je hebt teveel vrije tijd gehad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat een Mars gewoon een Snickers zonder pinda's is? En dat een Milkyway een Mars zonder karamel is? En dat een Nuts gewoon een Snickers zonder karamel is? En dat een Twix een Mars zonder nougat is maar met koekje?
Heb je er wel eens over nagedacht dat al die bullshit gewoon van één en dezelfde Nestlé komtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat een Mars gewoon een Snickers zonder pinda's is? En dat een Milkyway een Mars zonder karamel is? En dat een Nuts gewoon een Snickers zonder karamel is? En dat een Twix een Mars zonder nougat is maar met koekje?
Ja, daarom!!11!! loeminadiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over nagedacht dat al die bullshit gewoon van één en dezelfde Nestlé komt?
Twix wordt in twee verschillende fabrieken gemaakt hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over nagedacht dat al die bullshit gewoon van één en dezelfde Nestlé komt?
Wil jouw sundae met chocola en nootjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanmiddag btw sundae met chocola en nootjes gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |