Ik, batterij van m'n laptop is dood.quote:
Dat is pas een nat pak halen.quote:
Wat doe je buiten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik, batterij van m'n laptop is dood.
Frisse neus halen.quote:
quote:
Neuh, ik las veer ipv ex.quote:
Dat heb ik ook altijd met die vampierenmeuk van jouquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude... Je kan niet hier komen lullen over GoT man...
Ik heb ze al unliked op Facebook en vermijd bewust het topic.
KOM DAN NIET OOK NOG HIER AAN MET SPOILERS GODSAMME NOG AAN TOE ZEG EGIOST ZIJN NOG MEER MENSEN HIER HOOR DAN LALLEEN JIJ
Dat moet jij allemaal nog zien?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met die vampierenmeuk van jou
Niet waar Mortie. Dat is gewoon niet waarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met die vampierenmeuk van jou
Doe ff normaal man. Wat ben jij voor een prutsmod.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
Snowbells ben je er? Wil over de boeken praten met je
Doe maar met mij. Welk hoofdstuk wil je bespreken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
Snowbells ben je er? Wil over de boeken praten met je
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe ff normaal man. Wat ben jij voor een prutsmod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mortaxx wil met je over GoT boeken praten.
Pics van het 'vers' bordje?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben er vanmiddag trouwens achtergekomen dat je de verse broodjes van de Lidl thuis nog even helemaal af moet bakken.
Wil jij het grote erger je wel VI spel met mij doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben er vanmiddag trouwens achtergekomen dat je de verse broodjes van de Lidl thuis nog even helemaal af moet bakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |