Opeens 'bij'. Ik googlen want ik dacht 'in'.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:52 schreef Chloroform het volgende:
Soms wordt het allemaal
Eventjes te veel
Maar bij jou zijn
Is alles wat ik wil
Wishful thinking.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Opeens 'bij'. Ik googlen want ik dacht 'in'.
Dit heb ik op 9gag gezien.quote:
Opeens nieuw stopwoordje.quote:
Zo;n reactie op youtubequote:
quote:Ja, ik loop al sinds vanmorgen vroeg met dit liedje in mn hoofd! Bryan is nu werken. Lisa moet vanmiddag werken. Nu even met Buddy naar het park. Zo nog brood en melk halen voor de kinderen en dan rond een uur of 1 naar N-Holland.
Dank je Gradus !!! x
Ik vind die ene wel mooi over het kattenvrouwtje. Kon ik me mee identificeren.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook10 sec geleden. Mooi woord wel.
Niemand weet waar dit over gaat.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind die ene wel mooi over het kattenvrouwtje. Kon ik me mee identificeren.
Kom we doen een duetquote:Op maandag 19 mei 2014 00:58 schreef Modus het volgende:
Stef Bos.. De ventilator in mijn PC heeft nog een dynamischer stembereik.
.
Hou je bek en het is pc, niet PC.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:58 schreef Modus het volgende:
Stef Bos.. De ventilator in mijn PC heeft nog een dynamischer stembereik.
.
quote:
Nog zo'n toppertje.quote:
Ben te lui om het plaatje voor je op te zoeken, sorry.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind die ene wel mooi over het kattenvrouwtje. Kon ik me mee identificeren.
Geen enkel probleem.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben te lui om het plaatje voor je op te zoeken, sorry.
Dat heb ik als ik onder invloed ben.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:10 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind 'k Heb je lief van Paul de Leeuw ook leuk.
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:10 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:10 schreef Chloroform het volgende:
Sorry :squote:
Doe normalquote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:29 schreef Chloroform het volgende:
TRU / Gedroomd over doodgaan
Kan dit zo slecht handelen.
Je bent wel een man van weinig woorden eh?quote:
Alsof mensen nog woorden aan jou vuil willen maken.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent wel een man van weinig woorden eh?
Och, gewoon het minimum aanhouden.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent wel een man van weinig woorden eh?
Jij doet anders flink je best nog.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof mensen nog woorden aan jou vuil willen maken.
Zullen vast geen woorden zijn nee.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof mensen nog woorden aan jou vuil willen maken.
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wist niet dat ik onder de klasse mens viel.
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wist niet dat ik onder de klasse mens viel.
Hahaquote:
Mhehehequote:Op maandag 19 mei 2014 01:29 schreef Chloroform het volgende:
TRU / Gedroomd over doodgaan
Kan dit zo slecht handelen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mhehehedromen uitleggen
laatste die dat bij me wilde doen "ja ik heb zon groot dromenboek enzo" vond het beter als ik maar naar huis ging
Waar ging die droom over dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 01:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mhehehedromen uitleggen
laatste die dat bij me wilde doen "ja ik heb zon groot dromenboek enzo" vond het beter als ik maar naar huis ging
ik heb hier wel eens vaker dromen verteld toch?quote:
Hehe.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb hier wel eens vaker dromen verteld toch?
Toen vertelde ik over de gehangene in mijn kast, het hoofd op mijn nachtkastje en de dood van mijn moeder
De 1e 2 waren te kort en bij de laatste wilde ze niet meer
Had ook niets anders verwacht bij jou.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb hier wel eens vaker dromen verteld toch?
Toen vertelde ik over de gehangene in mijn kast, het hoofd op mijn nachtkastje en de dood van mijn moeder
De 1e 2 waren te kort en bij de laatste wilde ze niet meer
quote:
Goede tipquote:Op maandag 19 mei 2014 01:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
I once went through Mcdonalds drive thru and played a pre recorded order off my phone I made at home because I suck so bad._!
Gewoon wat laten aanbevelen, die mensen kennen hun vak en weten van smaak.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
I once went through Mcdonalds drive thru and played a pre recorded order off my phone I made at home because I suck so bad._!
quote:Op maandag 19 mei 2014 02:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon wat laten aanbevelen, die mensen kennen hun vak en weten van smaak.
Allemaal de McDonalds University gedaan zekerquote:Op maandag 19 mei 2014 02:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon wat laten aanbevelen, die mensen kennen hun vak en weten van smaak.
Baggelor in Advanst Apliet Friet.quote:Op maandag 19 mei 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Allemaal de McDonalds University gedaan zeker
Happy voor m'n boy, maybe dat ie nu wat beter beleid gaat voeren xoxo.quote:Op maandag 19 mei 2014 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
NWS / 'Mark Rutte heeft verkering met een man'
Het is officieel mensen
Hef dit land maar op, gooi het maar in de faillissementsverkoop.quote:Op maandag 19 mei 2014 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
Het is officieel mensen
ziekquote:Op maandag 19 mei 2014 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
Het is officieel mensen
Als het echt met Gordon is sluit k me hierbij aanquote:Op maandag 19 mei 2014 02:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hef dit land maar op, gooi het maar in de faillissementsverkoop.
I call hoax.quote:Op maandag 19 mei 2014 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
Het is officieel mensen
Hoop het maar, zou echt wat zijn zeg, sooow, denk niet dat dit land nog verder kan als dit waar is ommmgggg zou echt niet kunnen.quote:
Hahaquote:Ik heb sinds een paar weken een nieuwe scharrel (niet iemand waar ik iets serieus mee wil, maar gewoon voor de seks) en tot nu toe is de seks geweldig (hij is goed in wat ie doet), maar...
Er is alleen een probleempje; hij wil bizar lange vrijpartijen die ik niet kan volhouden, gewoon simpelweg omdat ik moe word, spierpijn krijg, de wrijving zeer gaat doen etc. Gisteren hadden we ruim 8 uur seks, met slechts enkele pauzes om wat te drinken, en zelfs toen nog had hij niet genoeg terwijl ik ondertussen halfdood in bed lag (alles deed pijn, ik viel steeds in slaap tijdens de seks omdat ik moe werd) en hij vertelde dat hij normaal gesproken vrijpartijen van 12-24 uur heeft waarbij ie met een meisje zelfs dagenlang op 1 kamer kon zitten.
Daarnaast heeft hij ontzettend veel moeite met klaarkomen (hij voelt steeds iets komen, maar dan gebeurt er niks zegt ie) en ik denk zelf dat het daar mee te maken heeft, maar hij denkt zelf van niet. Ik vroeg hem of hij hier wel eens mee naar de dokter is geweest, maar dat vind hij niet nodig (ook al heeft dit tot nu toe altijd tot problemen in serieuze relaties geleid).
Ik heb serieus nog nooit iemand meegemaakt die zo achterlijk lang seks wil en/of het uberhaubt zo lang kan volhouden en om heel eerlijk te zijn vind ik het nogal eng/beangstigend dat iemand echt zo lang wil. Alle andere mannen waarmee ik het gedaan heb, duurden de vrijpartijen hooguit 30-60 min en een enkele uitzondering hield het 2-3 uurtjes vol, maar dat is tot nu toe altijd het maximum geweest.
Ik ben daardoor ook op een punt beland dat ik mezelf afvraag of ik nog wel vaker seks met hem moet hebben; enerzijds mis ik als langdurig vrijgezel (al 5 jaar inmiddels) het hebben van goeie seks die langer dan een paar minuten duurt maar dit is het andere extreme uiterste (wat ik ook niet volhoud).
En nu vraag ik me eigenlijk af of er meer mensen zijn die zo'n man kennen die echt werkelijk zo idioot langdurig seks wil.
wil je niet wetenquote:
sala, geef mij motor rijles. Jij op de Norton, ik op de BSA.quote:
XDquote:Op maandag 19 mei 2014 09:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
sala, geef mij motor rijles. Jij op de Norton, ik op de BSA.
goeie keus ze hebben een hele nieuwequote:Op maandag 19 mei 2014 09:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
sala, geef mij motor rijles. Jij op de Norton, ik op de BSA.
wat de hel?quote:
als we maar niet te hard gaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goeie keus ze hebben een hele nieuwe
[ afbeelding ]
Liever Honda NSXquote:Op maandag 19 mei 2014 10:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als beginnend bestuurder kan ik je de Honda MSX aanradengegarandeerd ga je niet te hard
Arm meisje waarmee hij date.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WOw the lionshearts is proud of victoring a lionsgirls heart with much pleasures.
Maar stoer topic weer verder, echt heel goed dat je date en dat je zo geweldig bent en alpha en geweldig enzo haha ;]
Echt he. Het is pas officieel als hij er zelf mee uitkomt.quote:
Ik denk het niet, ik denk dat dat meisje net zo'n debiel en hersenloos is als hem zelf.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Arm meisje waarmee hij date.
Die zal zich de ogen uit haar hoofd schamen als ze dit te weten komt.
hijzelfquote:Op maandag 19 mei 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik denk dat dat meisje net zo'n debiel en hersenloos is als hem zelf.
ja maar ik ben 1,93. dat werkt toch nooitquote:Op maandag 19 mei 2014 10:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als beginnend bestuurder kan ik je de Honda MSX aanradengegarandeerd ga je niet te hard
Gewoon een kussentje gebruiken zodat je benen minder hoeven te vouwen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja maar ik ben 1,93. dat werkt toch nooit
Bedankt maar ik pas mij verder niet aanquote:
Tijdens je lange trip van je drugs?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar op precies?quote:
Nee, maar FOK! is saai nuquote:Op maandag 19 mei 2014 14:39 schreef Chai het volgende:
2Nutz heb jij iets te doen op je werk of zo? :S
En Mur ook al.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Als iedereen daardoor stopt met posten dan blijft het dat ook
Ach ja ik post hier nog met regelmaat maar verder niemand dus dan houd het voor mij ook een keer opquote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
klopt.quote:
Wejooo ben er heel vaak, kom speciaal voor jou en dan behandel je me zo. :s lekker danquote:Op maandag 19 mei 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach ja ik post hier nog met regelmaat maar verder niemand dus dan houd het voor mij ook een keer op
Heb je btw dat filmpje gezien op de FP over die stille tocht voor een kat
Cutequote:Op maandag 19 mei 2014 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wejooo ben er heel vaak, kom speciaal voor jou en dan behandel je me zo. :s lekker dan
Aan jouw kwaliteitsposts zal het niet liggenquote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Gvd.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je btw dat filmpje gezien op de FP over die stille tocht voor een kat
Nee oké.quote:
Ligt aan de gradatie 'vriendin' maar ik vermoed een afrekening.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee oké.
Een vriendin wil me een bungeejump cadeau doen. Weet niet of daar iets achter moet zoeken.
he?quote:
Tochten zijn altijd nutteloosquote:Op maandag 19 mei 2014 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Gvd.Zoveel mensen en dan is die tocht ineens een nutteloos statement voor al het dierenleed.
Vermoed ik ook, fijn dat je mijn vermoedens deelt. Zal nu een hitman moeten inhuren.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt aan de gradatie 'vriendin' maar ik vermoed een afrekening.
Ik ken nog wel een goedkope hitman.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vermoed ik ook, fijn dat je mijn vermoedens deelt. Zal nu een hitman moeten inhuren.
Gohquote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Conjo bo mama swa, jokken > neus > Pinokkio.
[ afbeelding ]
Modus zeker? Nee bedankt, enige wat hij afgelopen jaren gehit heeft, is z'n homemade fleshlight.quote:
Hahahaha gvd chloquote:Op maandag 19 mei 2014 15:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus zeker? Nee bedankt, enige wat hij afgelopen jaren gehit heeft, is z'n homemade fleshlight.
Hey sauerkraut.quote:
Weet je wat ook 2013 is? Je kop.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
Goh![]()
maar mooi dat je een neusjoke maakt. Ik had laatst een memo waarop stond dat dit nogal 2013 was.
Heb een veel oudere kop hoor.quote:
10/10, zou lahmacun met hem eten.quote:
jij wil gewoon gratis eten..quote:
Niks mis mee.quote:
Ging jij maar een keer diep.quote:
In welke zaal? die voor kunst of bondage?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:
Ey nutZ. Ze draaien onze films nu in groningen
quote:
whutquote:Op maandag 19 mei 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In welke zaal? die voor kunst of bondage?
[..]
Dit is doodnormaal voor tattas.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat ik de kat weleens van mijn brood bijv liet eten en zelf daarna weer verder at.
Gaf wel altijd stukje ham aan kat als die kwam bedelen maar van brood laten etenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
Stimorol?
[..]
Dit is doodnormaal voor tattas.Doen ze allemaal.
Kksmerig iddquote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
Stimorol?
[..]
Dit is doodnormaal voor tattas.Doen ze allemaal.
Nee ik lul maar wat...quote:
Soms is het gewoon beter om het niet te weten, en ik denk in Che zijn geval ook. Beetje als lezen dat een motorrijder zich dood rijd in een vangrail en je de foto niet wil zien maar toch kijkt en dan spijt krijgt.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik het van iedereen behalve jou weet.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik het van iedereen behalve jou weet.
Ooit een kat zijn handen zien wassen nadat hij zijn poep in een kuiltje duwt?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
Daarnaast zijn katten ontzettend schone dierenin tegenstelling tot honden. Mensen die zich door zo'n poepvretend beest laten likken
Beter blijven ze weg bij m'n smokespot in de bossen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Las het 1 min geleden op GS, ben benieuwd.
Wat?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Chai en d'r geforceerde slanggebruik dat ze op FOK! heeft geleerd.
Honden zijn onrein. Katten nietquote:Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ooit een kat zijn handen zien wassen nadat hij zijn poep in een kuiltje duwt?
Honden zijn ook vies btw. Net als katten. Ondanks dat honden bacteriën in de bek meedragen die 'schoon' schijnen te zijn.
Hij graaft een kuiltje en gaat erin zitten schijten, hij duwt z'n stront er niet inquote:Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ooit een kat zijn handen zien wassen nadat hij zijn poep in een kuiltje duwt?
Honden zijn ook vies btw. Net als katten. Ondanks dat honden bacteriën in de bek meedragen die 'schoon' schijnen te zijn.
maar mij toch niet gezien hebben..quote:Op maandag 19 mei 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms is het gewoon beter om het niet te weten, en ik denk in Che zijn geval ook. Beetje als lezen dat een motorrijder zich dood rijd in een vangrail en je de foto niet wil zien maar toch kijkt en dan spijt krijgt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beter blijven ze weg bij m'n smokespot in de bossen.
Woorden als tatta's, chimeid, skeer etc.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?
En dat heb ik op facebook geleerd, van die ene pagina.
Mijn kat likt wel de anus van andere katten.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij graaft een kuiltje en gaat erin zitten schijten, hij duwt z'n stront er niet in( althans de mijne, maar die is kk proper )
Godverdomme kom jij nooit uit die ranzige stad van je.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als die kaart van NL er niet bijstond had je me ook kunnen wijsmaken dat dit China was.
Bron?quote:
inb4 dwc: Genetisch.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn kat likt wel de anus van andere katten.
Awwww ben je beetje boosachtig dat ik dat zei over jou?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
maar mij toch niet gezien hebben..
itt tot jouw hoofd ( homo alternative bewuste hipster-look) die je vaak in foto-topics post zoekend naar aandacht
Ik gebruikte tatta alleen om met stimorol te communiceren. Uit respect.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Als die kaart van NL er niet bijstond had je me ook kunnen wijsmaken dat dit China was.
[..]
Woorden als tatta's, chimeid, skeer etc.
Bij zo'n boerin als jij komt het gebruik al snel geforceerd over.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is gewoon gay, want we hebben alleen katers.
Ik zeg ook altijd my nigga tegen m'n blacka homeboys, zodat ze zich op hun gemak voelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik gebruikte tatta alleen om met stimorol te communiceren. Uit respect.
Maar hondenspeeksel kan hooguit specifieke hondenbacteriën doden. En daar heeft een mens niets aan. Integendeel: de mondflora van honden bevat tal van bacteriën die voor de mens gevaarlijk kunnen zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat honden bacteriën in de bek meedragen die 'schoon' schijnen te zijn.
Poot van de Boerderij.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is gewoon gay, want we hebben alleen katers.
nee, dit zit in mn systeemquote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwww ben je beetje boosachtig dat ik dat zei over jou?![]()
Thanks. Urban legend dus.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar hondenspeeksel kan hooguit specifieke hondenbacteriën doden. En daar heeft een mens niets aan. Integendeel: de mondflora van honden bevat tal van bacteriën die voor de mens gevaarlijk kunnen zijn.
Zo bleek vorig jaar uit een studie van de Utrechtse faculteit Diergeneeskunde dat bij eenvijfde van de honden de venijnige bacterie C. canimorsus in de mondholte zit. Die kan bij mensen ernstige infecties veroorzaken, tot bloedvergiftiging aan toe. Overdrijven wil hij niet, maar vooral ouderen, kinderen en mensen met een zwakke afweer moeten opletten, zegt Overgaauw.
http://www.volkskrant.nl/(...)f-ook-ongezond.dhtml
Ben je niet bang dat je agressie is ontstaan uit onbegrip en jaloezie?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
nee, dit zit in mn systeem
beatin' up hipsters
kkhard, vrind.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
nee, dit zit in mn systeem
beatin' up hipsters
Zit in zijn systeem. Ligt denk ik aan het gebied waar hij vandaan komt.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je agressie is ontstaan uit onbegrip en jaloezie?
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Godverdomme kom jij nooit uit die ranzige stad van je.
Is chemische castratie een oplossing?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit in zijn systeem. Ligt denk ik aan het gebied waar hij vandaan komt.
Oh nee, als het in zijn systeem zit, dat is wel ruig, geen idee, mijn studie heeft me nooit voorbereid om dit.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit in zijn systeem. Ligt denk ik aan het gebied waar hij vandaan komt.
Jammer, zou graag inkijk hebben in jouw gedachten betreffende dit onderwerp.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh nee, als het in zijn systeem zit, dat is wel ruig, geen idee, mijn studie heeft me nooit voorbereid om dit.
Alles is een oplossing.quote:
Denk meer dat het komt door etnische achtergrond en een ondergewaardeerde bijlage aan onze huidige maatschappij, gevolgen van uitzondering veranderen in een maatschappelijk kluizenaars syndroom op sociologische en maatschappelijk niveau.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer, zou graag inkijk hebben in jouw gedachten betreffende dit onderwerp.
Park is wel chill op een zomerse nachtquote:Op maandag 19 mei 2014 16:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit zin om door de bossen heen te wauzen ofzo?
( Nee, een park is geen bos )
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denk meer dat het komt door etnische achtergrond en een ondergewaardeerde bijlage aan onze huidige maatschappij, gevolgen van uitzondering veranderen in een maatschappelijk kluizenaars syndroom op sociologische en maatschappelijk niveau.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:19 schreef Gridlok het volgende:
wich reminds me, zo effe langs m'n goentenboer ehaehaheha.
Plausibel. Beetje in leektermen, het kalimerosyndroom. Na dit jaren te hebben ondergaan snap ik zijn duistere gedachten en negatieve insteek in alles wel redelijk. Arme jongen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denk meer dat het komt door etnische achtergrond en een ondergewaardeerde bijlage aan onze huidige maatschappij, gevolgen van uitzondering veranderen in een maatschappelijk kluizenaars syndroom op sociologische en maatschappelijk niveau.
Dayum, caged lion no run through savanne be free on prairie.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Park is wel chill op een zomerse nacht . Bos niet echt de behoefte aan. Wel is in het Amsterdamse Bos gespaced, maar dat was in een auto op een parkeerplaats .
quote:
K.quote:
It's the free ghost that counts, seeking the rest while surrounded by the big city.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dayum, caged lion no run through savanne be free on prairie.
How Sway?!quote:
Wow, heb je die zelf bedacht? Die is echt wel diep, mag ik die als tattoo?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
It's the free ghost that counts, seeking the rest while surrounded by the big city.
Bedoel je nou moslims of kansarme jeugd?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor jou wel.
Maar dat is niet uitzonderlijk voor een op pony hobbelend provincieboerin
Uiteraard, signeersessie is bij Chloro thuis.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, heb je die zelf bedacht? Die is echt wel diep, mag ik die als tattoo?
Ik zou gaan voorquote:Op maandag 19 mei 2014 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, heb je die zelf bedacht? Die is echt wel diep, mag ik die als tattoo?
Kies maar. Terwijl je gefrustreerd jelly over dat maatschappelijk probleem denkt, tel ik nog loot van brakka'squote:Op maandag 19 mei 2014 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bedoel je nou moslims of kansarme jeugd?
Lol, internetheld.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
Maar hier heb je alleen moslims zonder dat temperamentvolle bavianenbloed.
KKK spotted.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
Deventer heeft ook gewoon een prachtwijk hoor.
Maar hier heb je alleen moslims zonder dat temperamentvolle bavianenbloed.
Zeg tegen zo'n straatmocro dat 'ie temperamentvol bavianenbloed heeft dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Durf gewoon door Rivierenwijk heen te fietsen hoor, niks te vrezen.
Dat kan niet, die zijn er niet. Alleen vreedzame moslims.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg tegen zo'n straatmocro dat 'ie temperamentvol bavianenbloed heeft dan.
Ik heb gisteren ook nog loot gekregen van Nefarian, was echt vet.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kies maar. Terwijl je gefrustreerd jelly over dat maatschappelijk probleem denkt, tel ik nog loot van brakka's
Stond nergens specifiek dat het in jouw buurt moest?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan niet, die zijn er niet. Alleen vreedzame moslims.
Ik ga niet speciaal naar de dierentuin om iets tegen zo'n figuur te kunnen zeggen hoor, jezus.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stond nergens specifiek dat het in jouw buurt moest?
Dayum.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga niet speciaal naar de dierentuin om iets tegen zo'n figuur te kunnen zeggen hoor, jezus.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef Che_ het volgende:
Chai, weet je zeker dat je niet het resultaat bent van een kunstmatige bevruchting?
Je hebt het uiterlijk van Anne Frank met de gedachtegang van Hitler
Hahahahaquote:Op maandag 19 mei 2014 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
LOL, kunstmatige bevruchting vond plaats door Dr. Bibber.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
LOL, kunstmatige bevruchting vond plaats door Dr. Bibber.
[..]
Zou daar serieus pingels voor over hebben, dat wordt een historische lachaanval hier.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
Kan je niet een keer zo'n aanval filmen en hier posten?
Wrm vallen ze je aan dan? Word je middeleeuws verketterd en je autisme als soort zwarte magie gezien?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]Denk dat het er srs zo uit ziet
![]()
![]()
Al 7 maanden aanvalvrij trouwens.
Dat was ik wel van plan, had ook al tegen Mozy gezegd dat hij moest filmen, maar dat gaat niet als ik ze niet meer heb.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
Kan je niet een keer zo'n aanval filmen en hier posten?
Jammer. Kan je het niet opwekken?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan, had ook al tegen Mozy gezegd dat hij moest filmen, maar dat gaat niet als ik ze niet meer heb.
Ja idd ik ookquote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou daar serieus pingels voor over hebben, dat wordt een historische lachaanval hier.
Die beschrijving van tetou met die rare motoriek + vaag uit ogen kijken, en dan zo'n epilepsieaanvalquote:
Betrouwbare observatie inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die beschrijving van tetou met die rare motoriek + vaag uit ogen kijken, en dan zo'n epilepsieaanval![]()
.
Doet mij denken aan een man die wij op de afdeling hadden in het zorghuis... die beschrijf je nu.. en die had altijd zo'n valhelm op.. ook binnenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die beschrijving van tetou met die rare motoriek + vaag uit ogen kijken, en dan zo'n epilepsieaanval![]()
.
Je verklaarde zelf dat die rare motoriek waarschijnlijk kwam omdat je je rug niet recht hield tijdens het lopen oid, hoor.quote:
Valhelm, gvdquote:Op maandag 19 mei 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een man die wij op de afdeling hadden in het zorghuis... die beschrijf je nu.. en die had altijd zo'n valhelm op.. ook binnen![]()
Ja dat wekte mogelijk de illusie.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je verklaarde zelf dat die rare motoriek waarschijnlijk kwam omdat je je rug niet recht hield tijdens het lopen oid, hoor.
Het is geen echte epilepsie hè, anders had ik nu niet meer mogen autorijden en zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een man die wij op de afdeling hadden in het zorghuis... die beschrijf je nu.. en die had altijd zo'n valhelm op.. ook binnen![]()
jullie hebben zon nieuw universum toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kksmerig iddzo'n poes zit de hele dag zijn eigen kontgat te likken en met zijn poten overal aan incl. zijn eigen stront
[..]
Nee ik lul maar wat...maar welke film? wat?
Lol watquote:Op maandag 19 mei 2014 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
jullie hebben zon nieuw universum toch?
Hahahahaquote:Op maandag 19 mei 2014 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest lachen om je entree alleen al.
Wow dude waar heb je het overquote:
Denk dit:quote:
Maar in Groningen kan ik geen Omniversum vinden op Google, wel een Infoversumquote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:
Ey nutZ. Ze draaien onze films nu in groningen
Murquote:Op maandag 19 mei 2014 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denk dit:
[..]
Maar in Groningen kan ik geen Omniversum vinden op Google, wel een Infoversum.
oudquote:Op maandag 19 mei 2014 17:07 schreef VeerEli het volgende:
https://www.facebook.com/(...)96646&type=2&theater
Fucking respect
Super vet gedaan![]()
Beetje magere swag, maar ze ziet eruit als een verbeterde versie van Dreamcatcher, 6,91/10.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:49 schreef Chai het volgende:
R&P / Vriendin voelt zich alleen.
Kereltje is zijn vriendin op FOK! aan het verkopen.
Maar je gaat haar toch niet op FOK! laten bewijzen dat ze echt is.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje magere swag, maar ze ziet eruit als een verbeterde versie van Dreamcatcher, 6,91/10.
Dat stel blij, FOK!kers blij. Win-win, ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je gaat haar toch niet op FOK! laten bewijzen dat ze echt is.
Zodat ze kunnen zeggen dat ze mooi is en ze eindelijk een wat minder depressieve onzekere puber wordt.
Ja voor eventjes is ze blij, maar het helpt niks.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat stel blij, FOK!kers blij. Win-win, ik zie het probleem niet.
Dreamcatcher? Wie is dat? Bedoel je Dromenvangertje?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje magere swag, maar ze ziet eruit als een verbeterde versie van Dreamcatcher, 6,91/10.
Hahaquote:Op maandag 19 mei 2014 18:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dreamcatcher? Wie is dat? Bedoel je Dromenvangertje?
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha. Ik ga echt een keer je binnenste schaamlip over je gezicht heen trekken
.
Patisserie.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:20 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb een nieuwe serie nodig.
Iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Patisserie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Je hebt liever een puddingbroodje?quote:
Haha wat een kaakschaatser ookquote:Op maandag 19 mei 2014 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denk dit:
[..]
dat jaquote:Op maandag 19 mei 2014 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denk dit:
[..]
Kaakschaatser ergens zien staan en het dan in verkeerde context gebruiken.quote:
Puddingbroodjes vind ik aan de ene kant echt super lekker, en aan de andere kant niet zo bijzonder.quote:
Het ziet er wel veel beter uit dan het is ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Puddingbroodjes vind ik aan de ene kant echt super lekker, en aan de andere kant niet zo bijzonder.
Raar he? Misschien romantiseer ik het teveel in m'n hoofd ofzo, omdat het er zo spang uit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja mooi gewoon random woorden gebruiken als insultquote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaakschaatser ergens zien staan en het dan in verkeerde context gebruiken.
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:44 schreef VeerEli het volgende:
Modus ik heb je nodig waar ben je![]()
Inb4 een hele snelle ''hier''HierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou je mijn puddingcroissantje laten sabbelenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het ziet er wel veel beter uit dan het is ja.Maar puddingcroissants daarentegen.
God dayum
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Knappe chick, heb je ook naaktfoto's?
quote:
Klik echt nét die tab weg, wowquote:
Hier zag ze er wel wat beter uitquote:Op zondag 18 mei 2014 01:22 schreef PancakeMix het volgende:
Ik bedoel.. is er iets mis met haar lichaam? Ik vind het anders prachtig. (foto op verzoek van mijn vriendin. Geen aandachtzoekerij, ze is gewoon heel erg onzeker)
[ afbeelding ]
Ja jouw klokkenspelquote:
Jij vindt die 12-jarige giechelmeisjes wel wat?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chicks die hun CITO-toets al hebben gedaan.
Godverdomme wat een irritante kutkinderenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt die 12-jarige giechelmeisjes wel wat?
LOLquote:die vwo mensen he wat een domme kut kinder wij zitten in de gymansium klassen denk je nu ben je professor je bent net zo dom als iemand van vmbo hoor maar dat heb je niet door mrja
Hoort bij de leeftijd.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godverdomme wat een irritante kutkinderen.
Vind intelligentie wel heel belangrijk in een vrouwquote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt die 12-jarige giechelmeisjes wel wat?
Die potentieel slimmere zijn hier juist de irritantste.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind intelligentie wel heel belangrijk in een vrouw
Jellyquote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Die potentieel slimmere zijn hier juist de irritantste.
Ik vind het wel leuk dat de zogenaamd domme meisjes hier schattiger zijn dan die giechelende bijdehandjes.quote:
Zo pienter is Veer toch niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Die potentieel slimmere zijn hier juist de irritantste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |