Het ziet er wel veel beter uit dan het is ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Puddingbroodjes vind ik aan de ene kant echt super lekker, en aan de andere kant niet zo bijzonder.
Raar he? Misschien romantiseer ik het teveel in m'n hoofd ofzo, omdat het er zo spang uit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja mooi gewoon random woorden gebruiken als insultquote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaakschaatser ergens zien staan en het dan in verkeerde context gebruiken.
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:44 schreef VeerEli het volgende:
Modus ik heb je nodig waar ben je![]()
Inb4 een hele snelle ''hier''HierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou je mijn puddingcroissantje laten sabbelenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het ziet er wel veel beter uit dan het is ja.Maar puddingcroissants daarentegen.
God dayum
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Knappe chick, heb je ook naaktfoto's?
quote:
Klik echt nét die tab weg, wowquote:
Hier zag ze er wel wat beter uitquote:Op zondag 18 mei 2014 01:22 schreef PancakeMix het volgende:
Ik bedoel.. is er iets mis met haar lichaam? Ik vind het anders prachtig. (foto op verzoek van mijn vriendin. Geen aandachtzoekerij, ze is gewoon heel erg onzeker)
[ afbeelding ]
Ja jouw klokkenspelquote:
Jij vindt die 12-jarige giechelmeisjes wel wat?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chicks die hun CITO-toets al hebben gedaan.
Godverdomme wat een irritante kutkinderenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt die 12-jarige giechelmeisjes wel wat?
LOLquote:die vwo mensen he wat een domme kut kinder wij zitten in de gymansium klassen denk je nu ben je professor je bent net zo dom als iemand van vmbo hoor maar dat heb je niet door mrja
Hoort bij de leeftijd.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godverdomme wat een irritante kutkinderen.
Vind intelligentie wel heel belangrijk in een vrouwquote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt die 12-jarige giechelmeisjes wel wat?
Die potentieel slimmere zijn hier juist de irritantste.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind intelligentie wel heel belangrijk in een vrouw
Jellyquote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Die potentieel slimmere zijn hier juist de irritantste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |