abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140135754
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
Die foto is sws nep, ik check wekelijks jailbait topics en daar kwam die ook in voor.
:') !!!!

Ik wil gerust nog een foto posten als je meer bewijs wilt.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:38:05 #52
338319 ZarB
Piña colada
pi_140135784
Fijn dat ze bevestiging haalt uit het feit dat er een aantal Fokkers haar foto mooi vinden. Dat legt een goed fundament voor zelfvertrouwen en eigenwaarde in de toekomst ^O^

Maar even serieus: wel eens gehoord van selffulfilling prophecy ts? Indien nee, zoek het even op. Dikke kans dat daar wel enige oorzaak in ligt in het gedrag van anderen jegens je vriendin. Ik vind die opmerking "ik kom hier ook voor m'n rust" een mooi voorbeeldje. Gelijk in de slachtofferrol.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_140135855
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

:') !!!!

Ik wil gerust nog een foto posten als je meer bewijs wilt.
Ja doe eens, wel met een papiertje met FOK! erbij aub.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140135918
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Sure, wacht even.
pi_140136020
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Ze is nu eten, daarna maakt ze een foto met een papiertje met FOK! erop. Hou er wel rekening mee dat ze d'r haar heeft geverfd.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:45:25 #56
338319 ZarB
Piña colada
pi_140136067
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Ze is nu eten, daarna maakt ze een foto met een papiertje met FOK! erop. Hou er wel rekening mee dat ze d'r haar heeft geverfd.
Jezus :') kneuzen.
pi_140136260
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Waarom? :')

Ze hoort niet afhankelijk te zijn/worden van dit soort bevestiging om zich goed te voelen over haarzelf.
pi_140136312
Als troll vond ik het al een triest topic, nu het echt is nog veel triester _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140136549
Ik maak me niet eens zorgen om wat voor bullshit jullie te zeggen hebben, Jesus Christ. Als je alleen maar poep kan praten, reageer dan in eerste instantie gewoon niet op dit topic.
  maandag 19 mei 2014 @ 18:02:04 #60
338319 ZarB
Piña colada
pi_140136665
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:58 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik maak me niet eens zorgen om wat voor bullshit jullie te zeggen hebben, Jesus Christ. Als je alleen maar poep kan praten, reageer dan in eerste instantie gewoon niet op dit topic.
Ga even lekker met je vriendin Calimero spelen zeg..
pi_140136694
quote:
Ik woon hier, en ik ben hier ook voor mijn rust :'(
pi_140136714
Haha, prima. Fijne dag verder. ^O^
pi_140136721
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik bedoel.. is er iets mis met haar lichaam? Ik vind het anders prachtig. (foto op verzoek van mijn vriendin. Geen aandachtzoekerij, ze is gewoon heel erg onzeker)

[ afbeelding ]
Knappe chick, heb je ook naaktfoto's?
  maandag 19 mei 2014 @ 18:04:15 #64
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_140136747
quote:
Wat jij doet is erg onverstandig, met jouw leeftijd zou je moeten weten dat het online zetten van foto's (en dan op een anoniem forum nog wel) alleen maar leidt tot problemen, je vriendin wordt er echt niet beter van.

Denk de volgende beter na voordat je iets soortgelijks doet. Veel succes met je vriendin, al betwijfel ik ten zeerste of er ook maar een greintje waar is van dit hele verhaal.
pi_140136790
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik bedoel.. is er iets mis met haar lichaam? Ik vind het anders prachtig. (foto op verzoek van mijn vriendin. Geen aandachtzoekerij, ze is gewoon heel erg onzeker)

[ afbeelding ]
Zou keihard raken. DM me haar nummer en ik help haar graag van haar eenzaamheid af.
pi_140136842
stuur ze naar chaturbate
pi_140137090
Tevreden? :')

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:30:28 ]
  maandag 19 mei 2014 @ 19:06:48 #68
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_140138984
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:16 schreef iPancakeMix het volgende:

't Is een ander meiske.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:29:54 ]
Stop the world, I want to get out.
pi_140139702
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:16 schreef iPancakeMix het volgende:

Ze heeft niet een erg positieve uitstraling. Andere pubers maken daar graag misbruik van.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:29:58 ]
  maandag 19 mei 2014 @ 19:29:29 #70
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_140139940
Je gaat het krijgen nu ts..
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 19 mei 2014 @ 19:41:14 #71
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_140140458
Ik had na dat "Haha, prima. Fijne dag verder" geen foto meer verwacht...
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_140158799
Voelt ze zich al minder alleen?
  PR en moderator woensdag 21 mei 2014 @ 16:13:42 #73
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140207820
Als TS geen troll is en dat meisje echt mee leest, vindt men het dan echt wel verstandig om groffe opmerkingen te plaatsen? Iets wat jou misschien niets zou doen, maar wat zo'n 15-jarig meisje dat al onzeker is en thuis en op school gepest wordt nóg verder naar beneden kan halen?
Het is inmiddels toch iedereen wel bekend wat voor gevolgen zulk gedrag kan hebben op zo iemand?
Of gun je het zo'n onbekend iemand om in een depressie te slippen die de rest van haar leven sporen zal achterlaten? Dat ze zichzelf pijn gaat doen omdat ze zichzelf haat? Of misschien uiteindelijk wel zelfmoord pleegt?

Als je dat een onbekend meisje dat lef genoeg heeft om een foto van zichzelf te laten plaatsen (mét een briefje met 'FOK!' erbij om de kanslozen onder ons zelfs nog te 'bewijzen' dat het geen troll is) niet gunt, en ik kan me for fuck's sake niet voorstellen dat iemand haar dat wél zou gunnen, waarom plaats je die shit dan?
Omdat je je veilig voelt achter je FOK! accountje? Guess what, dit meisje voelt zich waarschijnlijk nérgens veilig.

Dit blijft misschien wel FOK!, maar dit is ook R&P, iets wat veel mensen als 'thuishaven' zien waar ze hun ei kwijt kunnen bij wildvreemden, waar ze in contact kunnen komen met mensen die ze wél begrijpen, waar dat in het echte leven soms niet lukt.

En dan heb ik het voornamelijk over dit soort reacties:
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:18 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:35 schreef 2NutZ het volgende:
Voor jou betekent het misschien niks, maar voor dat meisje kan het genoeg betekenen om zich de rest van de avond huilend terug te trekken en zichzelf misschien wel wat aan te doen.
Is dat echt je bedoeling, ja? Ben je echt zo verdorven en geef je echt zó geen neuks om de onzekere medemens?
De onzekere medemens die niet zo 'hard' en 'stoer' is als jij dat bent, die niet zo goed tegen dat soort opmerkingen kan als jij dat kan?

Dan kun je wel zeggen dat ze wat harder moet worden, en dat is misschien ook wel zo. Maar momenteel is ze dat níét. For fuck's sake, man.. Het meisje is 15!
Een beetje begrip en fatsoen is er nog wel vanaf te brengen, toch? Toch??

Ook als je zegt "Dan moet ze niet zulke dingen op internet laten plaatsen".. Misschien zou jij dat niet doen, nee, om zulke reacties te voorkomen. Maar dit stelletje heeft dat nu wél gedaan, in de hoop er nog iets van steun uit te kunnen halen. Dat heb je te respecteren en als je de stoere internetboy gaat lopen zijn door kutopmerkingen te plaatsen heb je straks haar bloed misschien wel aan je handen. Is dat wat je wilt?

Als je niet weet wat voor impact zulke opmerkingen kunnen maken op kinderen, zeg dan alsjeblíéft gewoon niks.
Dat meisje voelt zich al kut genoeg als ze zich thuis niet thuis kan voelen door haar broers en hun vrienden, haar vrienden haar in de steek laten en ze op school wordt gepest.
Weet je zelf wel hoe dat voelt? Als je dat zou weten zou je zoiets niet zeggen. En als je het niet zou weten, zou je dan wíllen weten hoe zoiets voelt? Zou je hetzelfde door willen maken als dat meisje en vervolgens zelfs op internet (voor sommigen hun enige uitlaatklep) gebashed willen worden? Denk het niet.. Doe het dan ook een ander niet aan.

TL;DR: Je bent een harteloze zak als je je aangesproken voelt, maar niet eens de moeite neemt om dit te lezen. Schaam je. Schaam je diep.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:30:21 ]
Fuck the EBU.
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:18:45 #74
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_140208007
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:13 schreef Moira. het volgende:
Als TS geen troll is en dat meisje echt mee leest, vindt men het dan echt wel verstandig om groffe opmerkingen te plaatsen? Iets wat jou misschien niets zou doen, maar wat zo'n 15-jarig meisje dat al onzeker is en thuis en op school gepest wordt nóg verder naar beneden kan halen?
Het is inmiddels toch iedereen wel bekend wat voor gevolgen zulk gedrag kan hebben op zo iemand?
Of gun je het zo'n onbekend iemand om in een depressie te slippen die de rest van haar leven sporen zal achterlaten? Dat ze zichzelf pijn gaat doen omdat ze zichzelf haat? Of misschien uiteindelijk wel zelfmoord pleegt?

Als je dat een onbekend meisje dat lef genoeg heeft om een foto van zichzelf te laten plaatsen (mét een briefje met 'FOK!' erbij om de kanslozen onder ons zelfs nog te 'bewijzen' dat het geen troll is) niet gunt, en ik kan me for fuck's sake niet voorstellen dat iemand haar dat wél zou gunnen, waarom plaats je die shit dan?
Omdat je je veilig voelt achter je FOK! accountje? Guess what, dit meisje voelt zich waarschijnlijk nérgens veilig.

Dit blijft misschien wel FOK!, maar dit is ook R&P, iets wat veel mensen als 'thuishaven' zien waar ze hun ei kwijt kunnen bij wildvreemden, waar ze in contact kunnen komen met mensen die ze wél begrijpen, waar dat in het echte leven soms niet lukt.

[..]

[..]

Voor jou betekent het misschien niks, maar voor dat meisje kan het genoeg betekenen om zich de rest van de avond huilend terug te trekken en zichzelf misschien wel wat aan te doen.
Is dat echt je bedoeling, ja? Ben je echt zo verdorven en geef je echt zó geen neuks om de onzekere medemens?
De onzekere medemens die niet zo 'hard' en 'stoer' is als jij dat bent, die niet zo goed tegen dat soort opmerkingen kan als jij dat kan?

Dan kun je wel zeggen dat ze wat harder moet worden, en dat is misschien ook wel zo. Maar momenteel is ze dat níét. For fuck's sake, man.. Het meisje is 15!

Ook als je zegt "Dan moet ze niet zulke dingen op internet laten plaatsen".. Misschien zou jij dat niet doen, nee, om zulke reacties te voorkomen. Maar dit stelletje heeft dat nu wél gedaan, in de hoop er nog iets van steun uit te kunnen halen. Dat heb je te respecteren en als je de stoere internetboy gaat lopen zijn door kutopmerkingen te plaatsen heb je straks haar bloed misschien wel aan je handen. Is dat wat je wilt?

Als je niet weet wat voor impact zulke opmerkingen kunnen maken op kinderen, zeg dan alsjeblíéft gewoon niks.
Dat meisje voelt zich al kut genoeg als ze zich thuis niet thuis kan voelen door haar broers en hun vrienden, haar vrienden haar in de steek laten en ze op school wordt gepest.
Weet je zelf wel hoe dat voelt? Als je dat zou weten zou je zoiets niet zeggen. En als je het niet zou weten, zou je dan wíllen weten hoe zoiets voelt? Zou je hetzelfde door willen maken als dat meisje en vervolgens zelfs op internet (voor sommigen hun enige uitlaatklep) gebashed willen worden? Denk het niet.. Doe het dan ook een ander niet aan.

TL;DR: Je bent een harteloze zak als je je aangesproken voelt, maar niet eens de moeite neemt om dit te lezen.
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  PR en moderator woensdag 21 mei 2014 @ 16:19:08 #75
288245 crew  Moira
pi_140208022
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:')
2NutZ voelt zich trots *O* Gefeliciflapstaart.
Fuck the EBU.
pi_140208137
quote:

[..]

[..]

TL;DR: Je bent een harteloze zak als je je aangesproken voelt, maar niet eens de moeite neemt om dit te lezen. Schaam je. Schaam je diep.
In tegenstelling tot de ballenjongen durf ik best toe te geven dat mijn opmerking onnodig was. Ik nam toentertijd het topic niet serieus, vandaar.
  PR en moderator woensdag 21 mei 2014 @ 16:24:39 #77
288245 crew  Moira
pi_140208242
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de ballenjongen durf ik best toe te geven dat mijn opmerking onnodig was. Ik nam toentertijd het topic niet serieus, vandaar.
Bedankt ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:34:06 ]
Fuck the EBU.
pi_140208540
Foto en tweetal reacties erop verwijderd, heeft er lang genoeg gestaan. Zoiets kaatst terug, iPancakeMix. De volgende keer haal ik het niet weg though, wees verstandig en denk na wat je op internet plaatst.
pi_140208706
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik denk dat je FOK! veel te serieus neemt :')
Dat vind ik helemaal niet erg. Ik onthoud graag dat er echte mensen achter de posts hier zitten. De behoefte om mensen onnodig pijn te doen is bij mij niet aanwezig.

Daarnaast helpt het mij ook om mensen als zoals jou niet serieus te nemen. Zodra ik even nadenk en besef wat voor een zielig persoon je moet zijn om bepaalde opmerkingen te maken heb ik eigenlijk alleen maar medelijden met je.

Vandaar dat ik blij ben dat Moira. me mij op m'n fout heeft gewezen.

Maar goed, ik zie dat zarGon al dingen aan het wijzigen is, dus ik zal het hier bij laten.
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:38:44 #80
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_140208816
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:35 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dat vind ik helemaal niet erg. Ik onthoud graag dat er echte mensen achter de posts hier zitten. De behoefte om mensen onnodig pijn te doen is bij mij niet aanwezig.

Daarnaast helpt het mij ook om mensen als zoals jou niet serieus te nemen. Zodra ik even nadenk en besef wat voor een zielig persoon je moet zijn om bepaalde opmerkingen te maken heb ik eigenlijk alleen maar medelijden met je.

Vandaar dat ik blij ben dat Moira. me mij op m'n fout heeft gewezen.

Maar goed, ik zie dat zarGon al dingen aan het wijzigen is, dus ik zal het hier bij laten.
Ben blij dat je groeit als persoon :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_140208910
Schatjes, het gesprek kunnen jullie voortzetten via DM/PM.

On-topic graag.
pi_140209156
quote:

[..]

[..]

Beste reactie die ik in tijden heb mogen aanschouwen. Overigens bedankt namens de mod die wat wijzigingen heeft toegepast, ik wil namelijk geen risico lopen wat betreft de foto die ik onlangs gepost heb. Mijn vriendin voelt zich al een stuk beter door het overschot aan positieve reacties, echt bedankt daarvoor! :)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:50:19 ]
  PR en moderator woensdag 21 mei 2014 @ 16:49:38 #83
288245 crew  Moira
pi_140209237
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:47 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Beste reactie die ik in tijden heb mogen aanschouwen. Overigens bedankt namens de mod die wat wijzigingen heeft toegepast, ik wil namelijk geen risico lopen wat betreft de foto die ik onlangs gepost heb. Mijn vriendin voelt zich al een stuk beter door het overschot aan positieve reacties, echt bedankt daarvoor! :)
Mooi ^O^

Laat haar ook maar weten dat dit slechts een kutfase in haar leven is waar ze weer uit raakt zodra ze wat ouder is, gaat studeren en op kamers gaat.
Deze negatieve ervaringen dragen juist bij aan haar persoonlijke ontwikkeling om straks een jong-volwassenen te worden met 100x meer levenservaring dan andere leeftijdsgenoten, en dat kan ze dan zéker in haar voordeel gebruiken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:51:16 ]
Fuck the EBU.
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:06:25 #84
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_140209886
Ik vind dat er niets mis met die eerste foto is. De tweede kon ik niet meer zien, maar ze is zeker niet dik.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_140220323
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Newbie114 het volgende:
Ik vind dat er niets mis met die eerste foto is. De tweede kon ik niet meer zien, maar ze is zeker niet dik.
Ik heb m wel opgeslagen, zien?
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:49:38 #86
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_140221405
Abonneer je op RomanAtwood @ Youtube, there you go.

Smile more.
pi_140221811
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:24 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

DM
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:10:16 #88
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_140222315
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:24 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Heb hem al gezien... Staat nog als link in het topic.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  donderdag 22 mei 2014 @ 10:40:48 #89
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_140234383
Goede reactie van Moira. ^O^

Overigens heb ik ook beide foto's gezien, ik had alleen dus niet verwacht dat TS de tweede foto ook nog zou plaatsen, na die eerdere reacties. Je vriendin is absoluut niet dik en het lijkt me gewoon een leuk meisje.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')