Ligt het probleem niet bij haar? Is ze te gesloten, onvriendelijk, negatieve uitstraling? Zo niet, moet je mensen die meteen zo reageren niet serieus nemen. Hun zijn het toch niet waard om je zo te voelen?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:46 schreef iPancakeMix het volgende:
''Uhl, wat doet dit hier..?'' Mijn vriendin antwoordde toen: ''Ik woon hier, en ik ben hier ook voor mijn rust.''
Een goede vriend van haar, die ze beschouwt als ''broer'', heeft haar gisteren ook in de steek gelaten.
Vind het echt schattigquote:
Ze is het liefste meisje van de hele wereld. Ik snap gewoon niet waarom mensen zo tegen haar doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:53 schreef Static1993 het volgende:
[..]
Ligt het probleem niet bij haar? Is ze te gesloten, onvriendelijk, negatieve uitstraling? Zo niet, moet je mensen die meteen zo reageren niet serieus nemen. Hun zijn het toch niet waard om je zo te voelen?
Kijk jij niet met een gekleurde bril op? Als iedereen weg loopt bij haar moet er iets zijn imoquote:Op zondag 18 mei 2014 00:54 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ze is het liefste meisje van de hele wereld. Ik snap gewoon niet waarom mensen zo tegen haar doen.
Liefde maakt blind, ben ik met je eens, maar zelfs toen ik nog niet verliefd was deed ze geen vlieg kwaad. Het is gewoon dat er altijd één iemand het pispaaltje moet zijn, en blijkbaar is zij het. Zo gooien ze bijvoorbeeld op school kleingeld naar haar toe zodra ze meerdere dagen achter elkaar dezelfde kleding draagt. ''Hier, kun je nieuwe kleding van kopen!'' Het slaat compleet nergens op en ik wou dat ik er iets aan kon doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:57 schreef Static1993 het volgende:
[..]
Kijk jij niet met een gekleurde bril op? Als iedereen weg loopt bij haar moet er iets zijn imo
Hartstikke bedankt namens haar!quote:Op zondag 18 mei 2014 01:06 schreef Robuustheid het volgende:
Hey vriendin van iPancakeMix, alles komt goed. Dat beloof ik je.
Bedankt voor je advies. Ze is de afgelopen jaren echter al een hoop afgevallen. Ik ben dan ook super trots op haar en ze heeft nu een lichaam om te smullen. Gewoon een bloedmooi meisjequote:Op zondag 18 mei 2014 01:10 schreef Lkw het volgende:
Is ze daadwerkelijk dik? Zo ja, dan kan ze proberen daar wat aan te doen. Dat is ook nog eens gezond en als het lukt om af te vallen, is dat een enorme opsteker voor haar zelfvertrouwen.
Verder zou ze kunnen proberen allerlei aanvalletjes op haar persoon te pareren met luchtigheid en humor. Hoe heftiger en serieuzer je er namelijk op reageert, hoe fijner de 'pesters' het vinden. Zo gaat dat helaas.
Succes.
Dat klopt, er is altijd wel een slachtoffer. Maar wss kruipt je vriendin nu ook in de slachtoffer rol ipv er iets aan te doen. Als ze te dik is, moet ze gaan sporten, niet met de motivatie omdat andere het zeggen maar voor haar gezondheid. Draagt ze vaak dezelfde kleding, ga dan shoppen. Kijk in mode blaadjes naar leuke kleding en vaak is moeite doen voor je uiterlijk al genoeg. Wordt geen slachtoffer van pesten maar gebruik het als extra motivatie boost om jezelf te verbeteren. Succes!quote:Op zondag 18 mei 2014 00:59 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, ben ik met je eens, maar zelfs toen ik nog niet verliefd was deed ze geen vlieg kwaad. Het is gewoon dat er altijd één iemand het pispaaltje moet zijn, en blijkbaar is zij het. Zo gooien ze bijvoorbeeld op school kleingeld naar haar toe zodra ze meerdere dagen achter elkaar dezelfde kleding draagt. ''Hier, kun je nieuwe kleding van kopen!'' Het slaat compleet nergens op en ik wou dat ik er iets aan kon doen.
Je hebt helemaal gelijk. Dat gaat echter niet zo makkelijk als je bijna je hele leven in het nauw gedreven wordt door pesters. Toch steun ik haar er iedere dag in, zeggende dat het zal stoppen.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:14 schreef Static1993 het volgende:
[..]
Dat klopt, er is altijd wel een slachtoffer. Maar wss kruipt je vriendin nu ook in de slachtoffer rol ipv er iets aan te doen. Als ze te dik is, moet ze gaan sporten, niet met de motivatie omdat andere het zeggen maar voor haar gezondheid. Draagt ze vaak dezelfde kleding, ga dan shoppen. Kijk in mode blaadjes naar leuke kleding en vaak is moeite doen voor je uiterlijk al genoeg. Wordt geen slachtoffer van pesten maar gebruik het als extra motivatie boost om jezelf te verbeteren. Succes!
Sarcasme? Mijn autisme kan dit niet handelen.quote:
Ze is natuurlijk hartstikke mooi en prima! Ik zou inzetten op luchtigheid als er weer een paar losers proberen haar te kleineren. Bij dat kleingeld gooien kun je bijvoorbeeld voorstellen dat ze beter briefjes kunnen gooien in plaats van kleingeld, de gierige proleetjes.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik bedoel.. is er iets mis met haar lichaam? Ik vind het anders prachtig. (foto op verzoek van mijn vriendin. Geen aandachtzoekerij, ze is gewoon heel erg onzeker)
Ik geloof het ook nietquote:Op zondag 18 mei 2014 01:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een foto van een onzekere (en meelezende) vriendin posten op het immer genuanceerde fok. Goede troll wel.
Omdat ik wil dat ze zich wat beter voelt over haarzelf. Ik trek het niet meer om iedere dag aan te horen van anderen hoe ''lelijk'' en ''dik'' ze is.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:35 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet
Welke man/jongen laat zijn vriendin nou beoordelen door mensen op een anoniem forum.
Lijkt me wel heel raar als mensen dat zomaar zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:36 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Omdat ik wil dat ze zich wat beter voelt over haarzelf. Ik trek het niet meer om iedere dag aan te horen van anderen hoe ''lelijk'' en ''dik'' ze is.
Ben zelf 16 en zij is 15. We wonen immers ook 150 kilometer van elkaar af. Ze zit zelf op basis (waar ze naar mijn mening totaal niet thuis hoort gezien haar intelligentie) en daar zitten nogal wat respectloze lutsers.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:38 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel raar als mensen dat zomaar zeggen.
Hoe oud zijn jullie?
En hoe oud zijn die broers en hun vriendenquote:Op zondag 18 mei 2014 01:41 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ben zelf 16 en zij is 15. We wonen immers ook 150 kilometer van elkaar af. Ze zit zelf op basis (waar ze naar mijn mening totaal niet thuis hoort gezien haar intelligentie) en daar zitten nogal wat respectloze lutsers.
Aah nu kan ik mij meer in jullie situatie vinden. Na de middelbare school zal dit probleem verminderen. Tot die tijd misschien met de decaan op school praten?quote:Op zondag 18 mei 2014 01:41 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ben zelf 16 en zij is 15. We wonen immers ook 150 kilometer van elkaar af. Ze zit zelf op basis (waar ze naar mijn mening totaal niet thuis hoort gezien haar intelligentie) en daar zitten nogal wat respectloze lutsers.
De broers zijn 17 en 18, en hun vrienden zijn leeftijdsgenoten. Haar broers komen echter totaal niet voor haar op en dus staat ze er op dat gebied ook alleen voor.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:51 schreef richolio het volgende:
[..]
En hoe oud zijn die broers en hun vriendenik kan het haast niet geloven, wat ongelofelijk kinderachtig dan. Zelfs op mijn 14e wist ik al beter. Je weet zeker dat het echt gebeurd is?
Denk dat ze daar dan gewoon pech mee heeft. Ze vindt haar mensen wel. Haar vrienden, dingen die ze leuk vindt etc. Bij sommige mensen duurt het helaas wat langer om zich in een fijn wereldje te bevinden. Hoevaak hebben jullie elkaar al gezien? Aangezien ze aardig ver woont..quote:Op zondag 18 mei 2014 01:53 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
De broers zijn 17 en 18, en hun vrienden zijn leeftijdsgenoten. Haar broers komen echter totaal niet voor haar op en dus staat ze er op dat gebied ook alleen voor.
Groot gelijk heb je. We hebben elkaar inmiddels al een stuk of zes keer gezien. Aanstaande zaterdag na mijn examens ga ik er weer heen.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk dat ze daar dan gewoon pech mee heeft. Ze vindt haar mensen wel. Haar vrienden, dingen die ze leuk vindt etc. Bij sommige mensen duurt het helaas wat langer om zich in een fijn wereldje te bevinden. Hoevaak hebben jullie elkaar al gezien? Aangezien ze aardig ver woont..
Ze moet gewoon haar shit voor elkaar krijgen, niks aantrekken van al het gehaat van anderen en zich misschien wat positiever opstellen tegenover de wereld.
Nix mis meequote:Op zondag 18 mei 2014 01:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik bedoel.. is er iets mis met haar lichaam? Ik vind het anders prachtig. (foto op verzoek van mijn vriendin. Geen aandachtzoekerij, ze is gewoon heel erg onzeker)
Wat?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:46 schreef iPancakeMix het volgende:
serieuze antwoorden zijn in 50% van de gevallen niet relevant
Ik ben hier ook voor m'n rust? Wat is dat voor een antwoord op zo'n opmerking.. Een "ik woon hier" en eventueel harde opmerking terug was afdoende geweest.quote:Ze ging net naar beneden om wat te halen, en gelijk hoort ze een meisje tegen haar zeggen: ''Uhl, wat doet dit hier..?'' Mijn vriendin antwoordde toen: ''Ik woon hier, en ik ben hier ook voor mijn rust.''
Waarom? Omdat iemand die je blijkbaar totaal niet kent en waarschijnlijk al wat drank achterover geslagen heeft vraagt wat je daar doet? Je kunt ook om alles janken...quote:Ze is toen naar boven gekomen en is begonnen te huilen.
Niet happen.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:27 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Bedankt voor alle positieve reacties c:
Zoooooo schattig dat je dat doet voor uw vriendinquote:Op zondag 18 mei 2014 00:46 schreef iPancakeMix het volgende:
Hoi,
Ik weet het, ik zit op FOK!, serieuze antwoorden zijn in 50% van de gevallen niet relevant, maar ik hoop dat er ook mensen zijn waar ik op kan rekenen.
Mijn allerliefste vriendinnetje zit een beetje in een dipje. Ze is in haar jonge jaren al gepest vanwege haar gewicht en tot op heden heeft dat een groot litteken op haar zelfbeeld achtergelaten.
Ik ben momenteel met haar aan het Skypen. Haar broers geven zoals gewoonlijk een feest met keiharde muziek waardoor ze niet kan slapen. Daarom blijf ik speciaal voor haar op zodat ze wat gezelschap heeft in de tussentijd. Ze ging net naar beneden om wat te halen, en gelijk hoort ze een meisje tegen haar zeggen: ''Uhl, wat doet dit hier..?'' Mijn vriendin antwoordde toen: ''Ik woon hier, en ik ben hier ook voor mijn rust.'' Ze is toen naar boven gekomen en is begonnen te huilen.
Ze heeft het de laatste tijd heel erg moeilijk, het ging een week geleden ook niet zo goed in onze relatie en ik ben mijn uiterste best aan het doen om eraan te werken. Een goede vriend van haar, die ze beschouwt als ''broer'', heeft haar gisteren ook in de steek gelaten. Ze voelt zich alleen, en ze denkt dat ik de enige ben die haar steunt, en dat de rest haar altijd alleen laat.
Ik zou vanuit de grond van mijn hart willen vragen of jullie hier voor haar een berichtje kunnen achterlaten, zodat ze weet dat ze niet alleen is. Ik hou zielsveel an haar en ik zie haar niet graag verdrietig, dat breekt mijn hart. Alvast bedankt, het betekent veel voor me.
Er is toch niks mis met je vriendin? Ziet er uit als een leuk meisje!quote:Op zondag 18 mei 2014 01:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik denk dat zijn vriendin gewoon te lief is en zich laat doen, ze moet wat meer bitchy zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:49 schreef Bijna het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met je vriendin? Ziet er uit als een leuk meisje!
Of gewoon schijt eraan hebben.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vriendin gewoon te lief is en zich laat doen, ze moet wat meer bitchy zijn.
Komt wel goed toch. Ze moet gewoon in contact komen met mensen waarmee het klikt denk.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:22 schreef iPancakeMix het volgende:
[ afbeelding ]
Goh dat beertje als telefoonhoesje lijkt me wel voldoendequote:Op maandag 19 mei 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
Die foto is sws nep, ik check wekelijks jailbait topics en daar kwam die ook in voor.
Ze moet leren zichzelf te gaan waarderen ongeacht wat internetgekkies van haar vinden. Continue bevestiging gaat haar niet helpen.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:36 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Omdat ik wil dat ze zich wat beter voelt over haarzelf. Ik trek het niet meer om iedere dag aan te horen van anderen hoe ''lelijk'' en ''dik'' ze is.
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
Die foto is sws nep, ik check wekelijks jailbait topics en daar kwam die ook in voor.
Ja doe eens, wel met een papiertje met FOK! erbij aub.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]!!!!
Ik wil gerust nog een foto posten als je meer bewijs wilt.
Sure, wacht even.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja doe eens, wel met een papiertje met FOK! erbij aub.
Ze is nu eten, daarna maakt ze een foto met een papiertje met FOK! erop. Hou er wel rekening mee dat ze d'r haar heeft geverfd.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja doe eens, wel met een papiertje met FOK! erbij aub.
Jezusquote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ze is nu eten, daarna maakt ze een foto met een papiertje met FOK! erop. Hou er wel rekening mee dat ze d'r haar heeft geverfd.
Waarom?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ze is nu eten, daarna maakt ze een foto met een papiertje met FOK! erop. Hou er wel rekening mee dat ze d'r haar heeft geverfd.
Ga even lekker met je vriendin Calimero spelen zeg..quote:Op maandag 19 mei 2014 17:58 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik maak me niet eens zorgen om wat voor bullshit jullie te zeggen hebben, Jesus Christ. Als je alleen maar poep kan praten, reageer dan in eerste instantie gewoon niet op dit topic.
Ik woon hier, en ik ben hier ook voor mijn rustquote:Op maandag 19 mei 2014 17:58 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik maak me niet eens zorgen om wat voor bullshit jullie te zeggen hebben, Jesus Christ. Als je alleen maar poep kan praten, reageer dan in eerste instantie gewoon niet op dit topic.
Knappe chick, heb je ook naaktfoto's?quote:Op zondag 18 mei 2014 01:22 schreef iPancakeMix het volgende:
[ afbeelding ]
Wat jij doet is erg onverstandig, met jouw leeftijd zou je moeten weten dat het online zetten van foto's (en dan op een anoniem forum nog wel) alleen maar leidt tot problemen, je vriendin wordt er echt niet beter van.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:58 schreef iPancakeMix het volgende:
Zou keihard raken. DM me haar nummer en ik help haar graag van haar eenzaamheid af.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:22 schreef iPancakeMix het volgende:
[ afbeelding ]
't Is een ander meiske.quote:
Ze heeft niet een erg positieve uitstraling. Andere pubers maken daar graag misbruik van.quote:
quote:
Voor jou betekent het misschien niks, maar voor dat meisje kan het genoeg betekenen om zich de rest van de avond huilend terug te trekken en zichzelf misschien wel wat aan te doen.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:13 schreef Moira. het volgende:
Als TS geen troll is en dat meisje echt mee leest, vindt men het dan echt wel verstandig om groffe opmerkingen te plaatsen? Iets wat jou misschien niets zou doen, maar wat zo'n 15-jarig meisje dat al onzeker is en thuis en op school gepest wordt nóg verder naar beneden kan halen?
Het is inmiddels toch iedereen wel bekend wat voor gevolgen zulk gedrag kan hebben op zo iemand?
Of gun je het zo'n onbekend iemand om in een depressie te slippen die de rest van haar leven sporen zal achterlaten? Dat ze zichzelf pijn gaat doen omdat ze zichzelf haat? Of misschien uiteindelijk wel zelfmoord pleegt?
Als je dat een onbekend meisje dat lef genoeg heeft om een foto van zichzelf te laten plaatsen (mét een briefje met 'FOK!' erbij om de kanslozen onder ons zelfs nog te 'bewijzen' dat het geen troll is) niet gunt, en ik kan me for fuck's sake niet voorstellen dat iemand haar dat wél zou gunnen, waarom plaats je die shit dan?
Omdat je je veilig voelt achter je FOK! accountje? Guess what, dit meisje voelt zich waarschijnlijk nérgens veilig.
Dit blijft misschien wel FOK!, maar dit is ook R&P, iets wat veel mensen als 'thuishaven' zien waar ze hun ei kwijt kunnen bij wildvreemden, waar ze in contact kunnen komen met mensen die ze wél begrijpen, waar dat in het echte leven soms niet lukt.
En dan heb ik het voornamelijk over dit soort reacties:
[..]
[..]
Voor jou betekent het misschien niks, maar voor dat meisje kan het genoeg betekenen om zich de rest van de avond huilend terug te trekken en zichzelf misschien wel wat aan te doen.
Is dat echt je bedoeling, ja? Ben je echt zo verdorven en geef je echt zó geen neuks om de onzekere medemens?
De onzekere medemens die niet zo 'hard' en 'stoer' is als jij dat bent, die niet zo goed tegen dat soort opmerkingen kan als jij dat kan?
Dan kun je wel zeggen dat ze wat harder moet worden, en dat is misschien ook wel zo. Maar momenteel is ze dat níét. For fuck's sake, man.. Het meisje is 15!
Een beetje begrip en fatsoen is er nog wel vanaf te brengen, toch? Toch??
Ook als je zegt "Dan moet ze niet zulke dingen op internet laten plaatsen".. Misschien zou jij dat niet doen, nee, om zulke reacties te voorkomen. Maar dit stelletje heeft dat nu wél gedaan, in de hoop er nog iets van steun uit te kunnen halen. Dat heb je te respecteren en als je de stoere internetboy gaat lopen zijn door kutopmerkingen te plaatsen heb je straks haar bloed misschien wel aan je handen. Is dat wat je wilt?
Als je niet weet wat voor impact zulke opmerkingen kunnen maken op kinderen, zeg dan alsjeblíéft gewoon niks.
Dat meisje voelt zich al kut genoeg als ze zich thuis niet thuis kan voelen door haar broers en hun vrienden, haar vrienden haar in de steek laten en ze op school wordt gepest.
Weet je zelf wel hoe dat voelt? Als je dat zou weten zou je zoiets niet zeggen. En als je het niet zou weten, zou je dan wíllen weten hoe zoiets voelt? Zou je hetzelfde door willen maken als dat meisje en vervolgens zelfs op internet (voor sommigen hun enige uitlaatklep) gebashed willen worden? Denk het niet.. Doe het dan ook een ander niet aan.
TL;DR: Je bent een harteloze zak als je je aangesproken voelt, maar niet eens de moeite neemt om dit te lezen.
In tegenstelling tot de ballenjongen durf ik best toe te geven dat mijn opmerking onnodig was. Ik nam toentertijd het topic niet serieus, vandaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:13 schreef Moira. het volgende:
Als TS geen troll is en dat meisje echt mee leest, vindt men het dan echt wel verstandig om groffe opmerkingen te plaatsen? Iets wat jou misschien niets zou doen, maar wat zo'n 15-jarig meisje dat al onzeker is en thuis en op school gepest wordt nóg verder naar beneden kan halen?
Het is inmiddels toch iedereen wel bekend wat voor gevolgen zulk gedrag kan hebben op zo iemand?
Of gun je het zo'n onbekend iemand om in een depressie te slippen die de rest van haar leven sporen zal achterlaten? Dat ze zichzelf pijn gaat doen omdat ze zichzelf haat? Of misschien uiteindelijk wel zelfmoord pleegt?
Als je dat een onbekend meisje dat lef genoeg heeft om een foto van zichzelf te laten plaatsen (mét een briefje met 'FOK!' erbij om de kanslozen onder ons zelfs nog te 'bewijzen' dat het geen troll is) niet gunt, en ik kan me for fuck's sake niet voorstellen dat iemand haar dat wél zou gunnen, waarom plaats je die shit dan?
Omdat je je veilig voelt achter je FOK! accountje? Guess what, dit meisje voelt zich waarschijnlijk nérgens veilig.
Dit blijft misschien wel FOK!, maar dit is ook R&P, iets wat veel mensen als 'thuishaven' zien waar ze hun ei kwijt kunnen bij wildvreemden, waar ze in contact kunnen komen met mensen die ze wél begrijpen, waar dat in het echte leven soms niet lukt.
[..]
[..]
Voor jou betekent het misschien niks, maar voor dat meisje kan het genoeg betekenen om zich de rest van de avond huilend terug te trekken en zichzelf misschien wel wat aan te doen.
Is dat echt je bedoeling, ja? Ben je echt zo verdorven en geef je echt zó geen neuks om de onzekere medemens?
De onzekere medemens die niet zo 'hard' en 'stoer' is als jij dat bent, die niet zo goed tegen dat soort opmerkingen kan als jij dat kan?
Dan kun je wel zeggen dat ze wat harder moet worden, en dat is misschien ook wel zo. Maar momenteel is ze dat níét. For fuck's sake, man.. Het meisje is 15!
Ook als je zegt "Dan moet ze niet zulke dingen op internet laten plaatsen".. Misschien zou jij dat niet doen, nee, om zulke reacties te voorkomen. Maar dit stelletje heeft dat nu wél gedaan, in de hoop er nog iets van steun uit te kunnen halen. Dat heb je te respecteren en als je de stoere internetboy gaat lopen zijn door kutopmerkingen te plaatsen heb je straks haar bloed misschien wel aan je handen. Is dat wat je wilt?
Als je niet weet wat voor impact zulke opmerkingen kunnen maken op kinderen, zeg dan alsjeblíéft gewoon niks.
Dat meisje voelt zich al kut genoeg als ze zich thuis niet thuis kan voelen door haar broers en hun vrienden, haar vrienden haar in de steek laten en ze op school wordt gepest.
Weet je zelf wel hoe dat voelt? Als je dat zou weten zou je zoiets niet zeggen. En als je het niet zou weten, zou je dan wíllen weten hoe zoiets voelt? Zou je hetzelfde door willen maken als dat meisje en vervolgens zelfs op internet (voor sommigen hun enige uitlaatklep) gebashed willen worden? Denk het niet.. Doe het dan ook een ander niet aan.
TL;DR: Je bent een harteloze zak als je je aangesproken voelt, maar niet eens de moeite neemt om dit te lezen. Schaam je. Schaam je diep.
Bedanktquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de ballenjongen durf ik best toe te geven dat mijn opmerking onnodig was. Ik nam toentertijd het topic niet serieus, vandaar.
Dat vind ik helemaal niet erg. Ik onthoud graag dat er echte mensen achter de posts hier zitten. De behoefte om mensen onnodig pijn te doen is bij mij niet aanwezig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je FOK! veel te serieus neemt
Ben blij dat je groeit als persoonquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet erg. Ik onthoud graag dat er echte mensen achter de posts hier zitten. De behoefte om mensen onnodig pijn te doen is bij mij niet aanwezig.
Daarnaast helpt het mij ook om mensen als zoals jou niet serieus te nemen. Zodra ik even nadenk en besef wat voor een zielig persoon je moet zijn om bepaalde opmerkingen te maken heb ik eigenlijk alleen maar medelijden met je.
Vandaar dat ik blij ben dat Moira. me mij op m'n fout heeft gewezen.
Maar goed, ik zie dat zarGon al dingen aan het wijzigen is, dus ik zal het hier bij laten.
Beste reactie die ik in tijden heb mogen aanschouwen. Overigens bedankt namens de mod die wat wijzigingen heeft toegepast, ik wil namelijk geen risico lopen wat betreft de foto die ik onlangs gepost heb. Mijn vriendin voelt zich al een stuk beter door het overschot aan positieve reacties, echt bedankt daarvoor!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
TL;DR: Je bent een harteloze zak als je je aangesproken voelt, maar niet eens de moeite neemt om dit te lezen. Schaam je. Schaam je diep.
Mooiquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:47 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Beste reactie die ik in tijden heb mogen aanschouwen. Overigens bedankt namens de mod die wat wijzigingen heeft toegepast, ik wil namelijk geen risico lopen wat betreft de foto die ik onlangs gepost heb. Mijn vriendin voelt zich al een stuk beter door het overschot aan positieve reacties, echt bedankt daarvoor!
Ik heb m wel opgeslagen, zien?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Newbie114 het volgende:
Ik vind dat er niets mis met die eerste foto is. De tweede kon ik niet meer zien, maar ze is zeker niet dik.
DMquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb m wel opgeslagen, zien?
Heb hem al gezien... Staat nog als link in het topic.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb m wel opgeslagen, zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |