Ligt het probleem niet bij haar? Is ze te gesloten, onvriendelijk, negatieve uitstraling? Zo niet, moet je mensen die meteen zo reageren niet serieus nemen. Hun zijn het toch niet waard om je zo te voelen?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:46 schreef iPancakeMix het volgende:
''Uhl, wat doet dit hier..?'' Mijn vriendin antwoordde toen: ''Ik woon hier, en ik ben hier ook voor mijn rust.''
Een goede vriend van haar, die ze beschouwt als ''broer'', heeft haar gisteren ook in de steek gelaten.
Vind het echt schattigquote:
Ze is het liefste meisje van de hele wereld. Ik snap gewoon niet waarom mensen zo tegen haar doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:53 schreef Static1993 het volgende:
[..]
Ligt het probleem niet bij haar? Is ze te gesloten, onvriendelijk, negatieve uitstraling? Zo niet, moet je mensen die meteen zo reageren niet serieus nemen. Hun zijn het toch niet waard om je zo te voelen?
Kijk jij niet met een gekleurde bril op? Als iedereen weg loopt bij haar moet er iets zijn imoquote:Op zondag 18 mei 2014 00:54 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ze is het liefste meisje van de hele wereld. Ik snap gewoon niet waarom mensen zo tegen haar doen.
Liefde maakt blind, ben ik met je eens, maar zelfs toen ik nog niet verliefd was deed ze geen vlieg kwaad. Het is gewoon dat er altijd één iemand het pispaaltje moet zijn, en blijkbaar is zij het. Zo gooien ze bijvoorbeeld op school kleingeld naar haar toe zodra ze meerdere dagen achter elkaar dezelfde kleding draagt. ''Hier, kun je nieuwe kleding van kopen!'' Het slaat compleet nergens op en ik wou dat ik er iets aan kon doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:57 schreef Static1993 het volgende:
[..]
Kijk jij niet met een gekleurde bril op? Als iedereen weg loopt bij haar moet er iets zijn imo
Hartstikke bedankt namens haar!quote:Op zondag 18 mei 2014 01:06 schreef Robuustheid het volgende:
Hey vriendin van iPancakeMix, alles komt goed. Dat beloof ik je.
Bedankt voor je advies. Ze is de afgelopen jaren echter al een hoop afgevallen. Ik ben dan ook super trots op haar en ze heeft nu een lichaam om te smullen. Gewoon een bloedmooi meisjequote:Op zondag 18 mei 2014 01:10 schreef Lkw het volgende:
Is ze daadwerkelijk dik? Zo ja, dan kan ze proberen daar wat aan te doen. Dat is ook nog eens gezond en als het lukt om af te vallen, is dat een enorme opsteker voor haar zelfvertrouwen.
Verder zou ze kunnen proberen allerlei aanvalletjes op haar persoon te pareren met luchtigheid en humor. Hoe heftiger en serieuzer je er namelijk op reageert, hoe fijner de 'pesters' het vinden. Zo gaat dat helaas.
Succes.
Dat klopt, er is altijd wel een slachtoffer. Maar wss kruipt je vriendin nu ook in de slachtoffer rol ipv er iets aan te doen. Als ze te dik is, moet ze gaan sporten, niet met de motivatie omdat andere het zeggen maar voor haar gezondheid. Draagt ze vaak dezelfde kleding, ga dan shoppen. Kijk in mode blaadjes naar leuke kleding en vaak is moeite doen voor je uiterlijk al genoeg. Wordt geen slachtoffer van pesten maar gebruik het als extra motivatie boost om jezelf te verbeteren. Succes!quote:Op zondag 18 mei 2014 00:59 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, ben ik met je eens, maar zelfs toen ik nog niet verliefd was deed ze geen vlieg kwaad. Het is gewoon dat er altijd één iemand het pispaaltje moet zijn, en blijkbaar is zij het. Zo gooien ze bijvoorbeeld op school kleingeld naar haar toe zodra ze meerdere dagen achter elkaar dezelfde kleding draagt. ''Hier, kun je nieuwe kleding van kopen!'' Het slaat compleet nergens op en ik wou dat ik er iets aan kon doen.
Je hebt helemaal gelijk. Dat gaat echter niet zo makkelijk als je bijna je hele leven in het nauw gedreven wordt door pesters. Toch steun ik haar er iedere dag in, zeggende dat het zal stoppen.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:14 schreef Static1993 het volgende:
[..]
Dat klopt, er is altijd wel een slachtoffer. Maar wss kruipt je vriendin nu ook in de slachtoffer rol ipv er iets aan te doen. Als ze te dik is, moet ze gaan sporten, niet met de motivatie omdat andere het zeggen maar voor haar gezondheid. Draagt ze vaak dezelfde kleding, ga dan shoppen. Kijk in mode blaadjes naar leuke kleding en vaak is moeite doen voor je uiterlijk al genoeg. Wordt geen slachtoffer van pesten maar gebruik het als extra motivatie boost om jezelf te verbeteren. Succes!
Sarcasme? Mijn autisme kan dit niet handelen.quote:
Ze is natuurlijk hartstikke mooi en prima! Ik zou inzetten op luchtigheid als er weer een paar losers proberen haar te kleineren. Bij dat kleingeld gooien kun je bijvoorbeeld voorstellen dat ze beter briefjes kunnen gooien in plaats van kleingeld, de gierige proleetjes.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik bedoel.. is er iets mis met haar lichaam? Ik vind het anders prachtig. (foto op verzoek van mijn vriendin. Geen aandachtzoekerij, ze is gewoon heel erg onzeker)
Ik geloof het ook nietquote:Op zondag 18 mei 2014 01:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een foto van een onzekere (en meelezende) vriendin posten op het immer genuanceerde fok. Goede troll wel.
Omdat ik wil dat ze zich wat beter voelt over haarzelf. Ik trek het niet meer om iedere dag aan te horen van anderen hoe ''lelijk'' en ''dik'' ze is.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:35 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet
Welke man/jongen laat zijn vriendin nou beoordelen door mensen op een anoniem forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |