abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140077502
Hoi,

Ik weet het, ik zit op FOK!, serieuze antwoorden zijn in 50% van de gevallen niet relevant, maar ik hoop dat er ook mensen zijn waar ik op kan rekenen.

Mijn allerliefste vriendinnetje zit een beetje in een dipje. Ze is in haar jonge jaren al gepest vanwege haar gewicht en tot op heden heeft dat een groot litteken op haar zelfbeeld achtergelaten.

Ik ben momenteel met haar aan het Skypen. Haar broers geven zoals gewoonlijk een feest met keiharde muziek waardoor ze niet kan slapen. Daarom blijf ik speciaal voor haar op zodat ze wat gezelschap heeft in de tussentijd. Ze ging net naar beneden om wat te halen, en gelijk hoort ze een meisje tegen haar zeggen: ''Uhl, wat doet dit hier..?'' Mijn vriendin antwoordde toen: ''Ik woon hier, en ik ben hier ook voor mijn rust.'' Ze is toen naar boven gekomen en is begonnen te huilen.

Ze heeft het de laatste tijd heel erg moeilijk, het ging een week geleden ook niet zo goed in onze relatie en ik ben mijn uiterste best aan het doen om eraan te werken. Een goede vriend van haar, die ze beschouwt als ''broer'', heeft haar gisteren ook in de steek gelaten. Ze voelt zich alleen, en ze denkt dat ik de enige ben die haar steunt, en dat de rest haar altijd alleen laat.

Ik zou vanuit de grond van mijn hart willen vragen of jullie hier voor haar een berichtje kunnen achterlaten, zodat ze weet dat ze niet alleen is. Ik hou zielsveel an haar en ik zie haar niet graag verdrietig, dat breekt mijn hart. Alvast bedankt, het betekent veel voor me.
pi_140077630
Schattig :)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2014 01:02:20 ]
Silence can mock
pi_140077643
Adres plz. Dan gaan we dat feestje met bruut geweld overnemen.
pi_140077655
Laat maar.
pi_140077703
Misschien moet ze wat minder eten :?
pi_140077719
quote:
9s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:46 schreef iPancakeMix het volgende:
''Uhl, wat doet dit hier..?'' Mijn vriendin antwoordde toen: ''Ik woon hier, en ik ben hier ook voor mijn rust.''

Een goede vriend van haar, die ze beschouwt als ''broer'', heeft haar gisteren ook in de steek gelaten.
Ligt het probleem niet bij haar? Is ze te gesloten, onvriendelijk, negatieve uitstraling? Zo niet, moet je mensen die meteen zo reageren niet serieus nemen. Hun zijn het toch niet waard om je zo te voelen?
pi_140077736
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:52 schreef iPancakeMix het volgende:
Laat maar.
Vind het echt schattig

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2014 01:02:33 ]
Silence can mock
pi_140077745
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:53 schreef Static1993 het volgende:

[..]

Ligt het probleem niet bij haar? Is ze te gesloten, onvriendelijk, negatieve uitstraling? Zo niet, moet je mensen die meteen zo reageren niet serieus nemen. Hun zijn het toch niet waard om je zo te voelen?
Ze is het liefste meisje van de hele wereld. Ik snap gewoon niet waarom mensen zo tegen haar doen.
pi_140077836
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:54 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Ze is het liefste meisje van de hele wereld. Ik snap gewoon niet waarom mensen zo tegen haar doen.
Kijk jij niet met een gekleurde bril op? Als iedereen weg loopt bij haar moet er iets zijn imo
pi_140077914
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:57 schreef Static1993 het volgende:

[..]

Kijk jij niet met een gekleurde bril op? Als iedereen weg loopt bij haar moet er iets zijn imo
Liefde maakt blind, ben ik met je eens, maar zelfs toen ik nog niet verliefd was deed ze geen vlieg kwaad. Het is gewoon dat er altijd één iemand het pispaaltje moet zijn, en blijkbaar is zij het. Zo gooien ze bijvoorbeeld op school kleingeld naar haar toe zodra ze meerdere dagen achter elkaar dezelfde kleding draagt. ''Hier, kun je nieuwe kleding van kopen!'' Het slaat compleet nergens op en ik wou dat ik er iets aan kon doen.
pi_140077935
Ja dat is de wereld van nu helaas. Je moet in het plaatje passen anders hoor je er niet bij. Ik kan je niet helpen maar ik sta aan jullie kant! ;)
pi_140078143
Hey vriendin van iPancakeMix, alles komt goed. Dat beloof ik je. :)
  zondag 18 mei 2014 @ 01:10:03 #13
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_140078234
Is ze daadwerkelijk dik? Zo ja, dan kan ze proberen daar wat aan te doen. Dat is ook nog eens gezond en als het lukt om af te vallen, is dat een enorme opsteker voor haar zelfvertrouwen.

Verder zou ze kunnen proberen allerlei aanvalletjes op haar persoon te pareren met luchtigheid en humor. Hoe heftiger en serieuzer je er namelijk op reageert, hoe fijner de 'pesters' het vinden. Zo gaat dat helaas.

Succes.
Stop the world, I want to get out.
pi_140078322
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:06 schreef Robuustheid het volgende:
Hey vriendin van iPancakeMix, alles komt goed. Dat beloof ik je. :)
Hartstikke bedankt namens haar! :)

quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:10 schreef Lkw het volgende:
Is ze daadwerkelijk dik? Zo ja, dan kan ze proberen daar wat aan te doen. Dat is ook nog eens gezond en als het lukt om af te vallen, is dat een enorme opsteker voor haar zelfvertrouwen.

Verder zou ze kunnen proberen allerlei aanvalletjes op haar persoon te pareren met luchtigheid en humor. Hoe heftiger en serieuzer je er namelijk op reageert, hoe fijner de 'pesters' het vinden. Zo gaat dat helaas.

Succes.
Bedankt voor je advies. Ze is de afgelopen jaren echter al een hoop afgevallen. Ik ben dan ook super trots op haar en ze heeft nu een lichaam om te smullen. Gewoon een bloedmooi meisje O+
pi_140078353
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:59 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Liefde maakt blind, ben ik met je eens, maar zelfs toen ik nog niet verliefd was deed ze geen vlieg kwaad. Het is gewoon dat er altijd één iemand het pispaaltje moet zijn, en blijkbaar is zij het. Zo gooien ze bijvoorbeeld op school kleingeld naar haar toe zodra ze meerdere dagen achter elkaar dezelfde kleding draagt. ''Hier, kun je nieuwe kleding van kopen!'' Het slaat compleet nergens op en ik wou dat ik er iets aan kon doen.
Dat klopt, er is altijd wel een slachtoffer. Maar wss kruipt je vriendin nu ook in de slachtoffer rol ipv er iets aan te doen. Als ze te dik is, moet ze gaan sporten, niet met de motivatie omdat andere het zeggen maar voor haar gezondheid. Draagt ze vaak dezelfde kleding, ga dan shoppen. Kijk in mode blaadjes naar leuke kleding en vaak is moeite doen voor je uiterlijk al genoeg. Wordt geen slachtoffer van pesten maar gebruik het als extra motivatie boost om jezelf te verbeteren. Succes!
pi_140078511
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:14 schreef Static1993 het volgende:

[..]

Dat klopt, er is altijd wel een slachtoffer. Maar wss kruipt je vriendin nu ook in de slachtoffer rol ipv er iets aan te doen. Als ze te dik is, moet ze gaan sporten, niet met de motivatie omdat andere het zeggen maar voor haar gezondheid. Draagt ze vaak dezelfde kleding, ga dan shoppen. Kijk in mode blaadjes naar leuke kleding en vaak is moeite doen voor je uiterlijk al genoeg. Wordt geen slachtoffer van pesten maar gebruik het als extra motivatie boost om jezelf te verbeteren. Succes!
Je hebt helemaal gelijk. Dat gaat echter niet zo makkelijk als je bijna je hele leven in het nauw gedreven wordt door pesters. Toch steun ik haar er iedere dag in, zeggende dat het zal stoppen.
pi_140078541
Ik bedoel.. is er iets mis met haar lichaam? Ik vind het anders prachtig. (foto op verzoek van mijn vriendin. Geen aandachtzoekerij, ze is gewoon heel erg onzeker)

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:50:27 ]
pi_140078586
Ze ziet er goed uit leuke dame om te zien.
The world of SKA music
pi_140078643
alternative, ik hou er van. Waarom zou je zo onzeker zijn? Er is altijd wel iemand die gaat haten, je kan nooit iedereens vriend zijn. Doe wat jij wilt doen, geniet van je leven en iedereen die je dwars zit gewoon denken "go fuck yourself"
  zondag 18 mei 2014 @ 01:31:36 #20
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_140078732
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:27 schreef britneycheers het volgende:

[..]

Sarcasme? Mijn autisme kan dit niet handelen. :')

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 14:33:54 ]
MV NS FR DS MD
  zondag 18 mei 2014 @ 01:31:48 #21
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_140078734
Oh en als ze echt zo onzeker is, zou ze haar foto niet online zetten.

Verder is er niks mis met haar, zie geen reden waarom ze gepest zou worden. Ze ziet er gewoon normaal uit. Gewoon standaard. Ze hoeft zich nergens druk om te maken.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_140078739
Een foto van een onzekere (en meelezende) vriendin posten op het immer genuanceerde fok. Goede troll wel.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 18 mei 2014 @ 01:34:43 #23
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_140078802
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik bedoel.. is er iets mis met haar lichaam? Ik vind het anders prachtig. (foto op verzoek van mijn vriendin. Geen aandachtzoekerij, ze is gewoon heel erg onzeker)

Ze is natuurlijk hartstikke mooi en prima! Ik zou inzetten op luchtigheid als er weer een paar losers proberen haar te kleineren. Bij dat kleingeld gooien kun je bijvoorbeeld voorstellen dat ze beter briefjes kunnen gooien in plaats van kleingeld, de gierige proleetjes.

Verder is het overigens totaal niet nodig dat iedereen je aardig vindt, dus probeer het naast je neer te leggen. Zoek de nabijheid van mensen die wel aardig zijn en jou verdienen als gezelschap en laat de sukkels lekker sukkels zijn. Je hebt niks met ze te maken.

Maar ik weet wel dat dat allemaal makkelijk gezegd is dan gedaan. Toch is het de enige manier om erboven te gaan staan en dat ook te laten blijken in je gedrag.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:50:35 ]
Stop the world, I want to get out.
  zondag 18 mei 2014 @ 01:35:34 #24
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_140078820
quote:
14s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een foto van een onzekere (en meelezende) vriendin posten op het immer genuanceerde fok. Goede troll wel.
Ik geloof het ook niet :')
Welke man/jongen laat zijn vriendin nou beoordelen door mensen op een anoniem forum.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_140078837
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:35 schreef britneycheers het volgende:

[..]

Ik geloof het ook niet :')
Welke man/jongen laat zijn vriendin nou beoordelen door mensen op een anoniem forum.
Omdat ik wil dat ze zich wat beter voelt over haarzelf. Ik trek het niet meer om iedere dag aan te horen van anderen hoe ''lelijk'' en ''dik'' ze is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')