abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140077502
Hoi,

Ik weet het, ik zit op FOK!, serieuze antwoorden zijn in 50% van de gevallen niet relevant, maar ik hoop dat er ook mensen zijn waar ik op kan rekenen.

Mijn allerliefste vriendinnetje zit een beetje in een dipje. Ze is in haar jonge jaren al gepest vanwege haar gewicht en tot op heden heeft dat een groot litteken op haar zelfbeeld achtergelaten.

Ik ben momenteel met haar aan het Skypen. Haar broers geven zoals gewoonlijk een feest met keiharde muziek waardoor ze niet kan slapen. Daarom blijf ik speciaal voor haar op zodat ze wat gezelschap heeft in de tussentijd. Ze ging net naar beneden om wat te halen, en gelijk hoort ze een meisje tegen haar zeggen: ''Uhl, wat doet dit hier..?'' Mijn vriendin antwoordde toen: ''Ik woon hier, en ik ben hier ook voor mijn rust.'' Ze is toen naar boven gekomen en is begonnen te huilen.

Ze heeft het de laatste tijd heel erg moeilijk, het ging een week geleden ook niet zo goed in onze relatie en ik ben mijn uiterste best aan het doen om eraan te werken. Een goede vriend van haar, die ze beschouwt als ''broer'', heeft haar gisteren ook in de steek gelaten. Ze voelt zich alleen, en ze denkt dat ik de enige ben die haar steunt, en dat de rest haar altijd alleen laat.

Ik zou vanuit de grond van mijn hart willen vragen of jullie hier voor haar een berichtje kunnen achterlaten, zodat ze weet dat ze niet alleen is. Ik hou zielsveel an haar en ik zie haar niet graag verdrietig, dat breekt mijn hart. Alvast bedankt, het betekent veel voor me.
pi_140077630
Schattig :)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2014 01:02:20 ]
Silence can mock
pi_140077643
Adres plz. Dan gaan we dat feestje met bruut geweld overnemen.
pi_140077655
Laat maar.
pi_140077703
Misschien moet ze wat minder eten :?
pi_140077719
quote:
9s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:46 schreef iPancakeMix het volgende:
''Uhl, wat doet dit hier..?'' Mijn vriendin antwoordde toen: ''Ik woon hier, en ik ben hier ook voor mijn rust.''

Een goede vriend van haar, die ze beschouwt als ''broer'', heeft haar gisteren ook in de steek gelaten.
Ligt het probleem niet bij haar? Is ze te gesloten, onvriendelijk, negatieve uitstraling? Zo niet, moet je mensen die meteen zo reageren niet serieus nemen. Hun zijn het toch niet waard om je zo te voelen?
pi_140077736
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:52 schreef iPancakeMix het volgende:
Laat maar.
Vind het echt schattig

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2014 01:02:33 ]
Silence can mock
pi_140077745
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:53 schreef Static1993 het volgende:

[..]

Ligt het probleem niet bij haar? Is ze te gesloten, onvriendelijk, negatieve uitstraling? Zo niet, moet je mensen die meteen zo reageren niet serieus nemen. Hun zijn het toch niet waard om je zo te voelen?
Ze is het liefste meisje van de hele wereld. Ik snap gewoon niet waarom mensen zo tegen haar doen.
pi_140077836
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:54 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Ze is het liefste meisje van de hele wereld. Ik snap gewoon niet waarom mensen zo tegen haar doen.
Kijk jij niet met een gekleurde bril op? Als iedereen weg loopt bij haar moet er iets zijn imo
pi_140077914
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:57 schreef Static1993 het volgende:

[..]

Kijk jij niet met een gekleurde bril op? Als iedereen weg loopt bij haar moet er iets zijn imo
Liefde maakt blind, ben ik met je eens, maar zelfs toen ik nog niet verliefd was deed ze geen vlieg kwaad. Het is gewoon dat er altijd één iemand het pispaaltje moet zijn, en blijkbaar is zij het. Zo gooien ze bijvoorbeeld op school kleingeld naar haar toe zodra ze meerdere dagen achter elkaar dezelfde kleding draagt. ''Hier, kun je nieuwe kleding van kopen!'' Het slaat compleet nergens op en ik wou dat ik er iets aan kon doen.
pi_140077935
Ja dat is de wereld van nu helaas. Je moet in het plaatje passen anders hoor je er niet bij. Ik kan je niet helpen maar ik sta aan jullie kant! ;)
pi_140078143
Hey vriendin van iPancakeMix, alles komt goed. Dat beloof ik je. :)
  zondag 18 mei 2014 @ 01:10:03 #13
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_140078234
Is ze daadwerkelijk dik? Zo ja, dan kan ze proberen daar wat aan te doen. Dat is ook nog eens gezond en als het lukt om af te vallen, is dat een enorme opsteker voor haar zelfvertrouwen.

Verder zou ze kunnen proberen allerlei aanvalletjes op haar persoon te pareren met luchtigheid en humor. Hoe heftiger en serieuzer je er namelijk op reageert, hoe fijner de 'pesters' het vinden. Zo gaat dat helaas.

Succes.
Stop the world, I want to get out.
pi_140078322
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:06 schreef Robuustheid het volgende:
Hey vriendin van iPancakeMix, alles komt goed. Dat beloof ik je. :)
Hartstikke bedankt namens haar! :)

quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:10 schreef Lkw het volgende:
Is ze daadwerkelijk dik? Zo ja, dan kan ze proberen daar wat aan te doen. Dat is ook nog eens gezond en als het lukt om af te vallen, is dat een enorme opsteker voor haar zelfvertrouwen.

Verder zou ze kunnen proberen allerlei aanvalletjes op haar persoon te pareren met luchtigheid en humor. Hoe heftiger en serieuzer je er namelijk op reageert, hoe fijner de 'pesters' het vinden. Zo gaat dat helaas.

Succes.
Bedankt voor je advies. Ze is de afgelopen jaren echter al een hoop afgevallen. Ik ben dan ook super trots op haar en ze heeft nu een lichaam om te smullen. Gewoon een bloedmooi meisje O+
pi_140078353
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:59 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Liefde maakt blind, ben ik met je eens, maar zelfs toen ik nog niet verliefd was deed ze geen vlieg kwaad. Het is gewoon dat er altijd één iemand het pispaaltje moet zijn, en blijkbaar is zij het. Zo gooien ze bijvoorbeeld op school kleingeld naar haar toe zodra ze meerdere dagen achter elkaar dezelfde kleding draagt. ''Hier, kun je nieuwe kleding van kopen!'' Het slaat compleet nergens op en ik wou dat ik er iets aan kon doen.
Dat klopt, er is altijd wel een slachtoffer. Maar wss kruipt je vriendin nu ook in de slachtoffer rol ipv er iets aan te doen. Als ze te dik is, moet ze gaan sporten, niet met de motivatie omdat andere het zeggen maar voor haar gezondheid. Draagt ze vaak dezelfde kleding, ga dan shoppen. Kijk in mode blaadjes naar leuke kleding en vaak is moeite doen voor je uiterlijk al genoeg. Wordt geen slachtoffer van pesten maar gebruik het als extra motivatie boost om jezelf te verbeteren. Succes!
pi_140078511
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:14 schreef Static1993 het volgende:

[..]

Dat klopt, er is altijd wel een slachtoffer. Maar wss kruipt je vriendin nu ook in de slachtoffer rol ipv er iets aan te doen. Als ze te dik is, moet ze gaan sporten, niet met de motivatie omdat andere het zeggen maar voor haar gezondheid. Draagt ze vaak dezelfde kleding, ga dan shoppen. Kijk in mode blaadjes naar leuke kleding en vaak is moeite doen voor je uiterlijk al genoeg. Wordt geen slachtoffer van pesten maar gebruik het als extra motivatie boost om jezelf te verbeteren. Succes!
Je hebt helemaal gelijk. Dat gaat echter niet zo makkelijk als je bijna je hele leven in het nauw gedreven wordt door pesters. Toch steun ik haar er iedere dag in, zeggende dat het zal stoppen.
pi_140078541
Ik bedoel.. is er iets mis met haar lichaam? Ik vind het anders prachtig. (foto op verzoek van mijn vriendin. Geen aandachtzoekerij, ze is gewoon heel erg onzeker)

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:50:27 ]
pi_140078586
Ze ziet er goed uit leuke dame om te zien.
The world of SKA music
pi_140078643
alternative, ik hou er van. Waarom zou je zo onzeker zijn? Er is altijd wel iemand die gaat haten, je kan nooit iedereens vriend zijn. Doe wat jij wilt doen, geniet van je leven en iedereen die je dwars zit gewoon denken "go fuck yourself"
  zondag 18 mei 2014 @ 01:31:36 #20
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_140078732
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:27 schreef britneycheers het volgende:

[..]

Sarcasme? Mijn autisme kan dit niet handelen. :')

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 14:33:54 ]
MV NS FR DS MD
  zondag 18 mei 2014 @ 01:31:48 #21
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_140078734
Oh en als ze echt zo onzeker is, zou ze haar foto niet online zetten.

Verder is er niks mis met haar, zie geen reden waarom ze gepest zou worden. Ze ziet er gewoon normaal uit. Gewoon standaard. Ze hoeft zich nergens druk om te maken.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_140078739
Een foto van een onzekere (en meelezende) vriendin posten op het immer genuanceerde fok. Goede troll wel.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 18 mei 2014 @ 01:34:43 #23
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_140078802
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik bedoel.. is er iets mis met haar lichaam? Ik vind het anders prachtig. (foto op verzoek van mijn vriendin. Geen aandachtzoekerij, ze is gewoon heel erg onzeker)

Ze is natuurlijk hartstikke mooi en prima! Ik zou inzetten op luchtigheid als er weer een paar losers proberen haar te kleineren. Bij dat kleingeld gooien kun je bijvoorbeeld voorstellen dat ze beter briefjes kunnen gooien in plaats van kleingeld, de gierige proleetjes.

Verder is het overigens totaal niet nodig dat iedereen je aardig vindt, dus probeer het naast je neer te leggen. Zoek de nabijheid van mensen die wel aardig zijn en jou verdienen als gezelschap en laat de sukkels lekker sukkels zijn. Je hebt niks met ze te maken.

Maar ik weet wel dat dat allemaal makkelijk gezegd is dan gedaan. Toch is het de enige manier om erboven te gaan staan en dat ook te laten blijken in je gedrag.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:50:35 ]
  zondag 18 mei 2014 @ 01:35:34 #24
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_140078820
quote:
14s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een foto van een onzekere (en meelezende) vriendin posten op het immer genuanceerde fok. Goede troll wel.
Ik geloof het ook niet :')
Welke man/jongen laat zijn vriendin nou beoordelen door mensen op een anoniem forum.
pi_140078837
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:35 schreef britneycheers het volgende:

[..]

Ik geloof het ook niet :')
Welke man/jongen laat zijn vriendin nou beoordelen door mensen op een anoniem forum.
Omdat ik wil dat ze zich wat beter voelt over haarzelf. Ik trek het niet meer om iedere dag aan te horen van anderen hoe ''lelijk'' en ''dik'' ze is.
pi_140078841
Bedankt voor iedereen die een positieve reactie achterlaat, het betekent echt veel voor haar en ze voelt zich ook stukken beter. +1 Karma voor jullie ^O^
  zondag 18 mei 2014 @ 01:38:18 #27
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_140078872
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:36 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Omdat ik wil dat ze zich wat beter voelt over haarzelf. Ik trek het niet meer om iedere dag aan te horen van anderen hoe ''lelijk'' en ''dik'' ze is.
Lijkt me wel heel raar als mensen dat zomaar zeggen.

Hoe oud zijn jullie?
pi_140078937
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:38 schreef britneycheers het volgende:

[..]

Lijkt me wel heel raar als mensen dat zomaar zeggen.

Hoe oud zijn jullie?
Ben zelf 16 en zij is 15. We wonen immers ook 150 kilometer van elkaar af. Ze zit zelf op basis (waar ze naar mijn mening totaal niet thuis hoort gezien haar intelligentie) en daar zitten nogal wat respectloze lutsers.
  zondag 18 mei 2014 @ 01:51:55 #29
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_140079143
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:41 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Ben zelf 16 en zij is 15. We wonen immers ook 150 kilometer van elkaar af. Ze zit zelf op basis (waar ze naar mijn mening totaal niet thuis hoort gezien haar intelligentie) en daar zitten nogal wat respectloze lutsers.
En hoe oud zijn die broers en hun vrienden :? ik kan het haast niet geloven, wat ongelofelijk kinderachtig dan. Zelfs op mijn 14e wist ik al beter. Je weet zeker dat het echt gebeurd is?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 18 mei 2014 @ 01:52:53 #30
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_140079155
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:41 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Aah nu kan ik mij meer in jullie situatie vinden. Na de middelbare school zal dit probleem verminderen. Tot die tijd misschien met de decaan op school praten?
pi_140079175
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:51 schreef richolio het volgende:

[..]

En hoe oud zijn die broers en hun vrienden :? ik kan het haast niet geloven, wat ongelofelijk kinderachtig dan. Zelfs op mijn 14e wist ik al beter. Je weet zeker dat het echt gebeurd is?
De broers zijn 17 en 18, en hun vrienden zijn leeftijdsgenoten. Haar broers komen echter totaal niet voor haar op en dus staat ze er op dat gebied ook alleen voor.
  zondag 18 mei 2014 @ 02:00:17 #32
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_140079302
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:53 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

De broers zijn 17 en 18, en hun vrienden zijn leeftijdsgenoten. Haar broers komen echter totaal niet voor haar op en dus staat ze er op dat gebied ook alleen voor.
Denk dat ze daar dan gewoon pech mee heeft. Ze vindt haar mensen wel. Haar vrienden, dingen die ze leuk vindt etc. Bij sommige mensen duurt het helaas wat langer om zich in een fijn wereldje te bevinden. Hoevaak hebben jullie elkaar al gezien? Aangezien ze aardig ver woont..

Ze moet gewoon haar shit voor elkaar krijgen, niks aantrekken van al het gehaat van anderen en zich misschien wat positiever opstellen tegenover de wereld.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_140079365
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 02:00 schreef richolio het volgende:

[..]

Denk dat ze daar dan gewoon pech mee heeft. Ze vindt haar mensen wel. Haar vrienden, dingen die ze leuk vindt etc. Bij sommige mensen duurt het helaas wat langer om zich in een fijn wereldje te bevinden. Hoevaak hebben jullie elkaar al gezien? Aangezien ze aardig ver woont..

Ze moet gewoon haar shit voor elkaar krijgen, niks aantrekken van al het gehaat van anderen en zich misschien wat positiever opstellen tegenover de wereld.
Groot gelijk heb je. We hebben elkaar inmiddels al een stuk of zes keer gezien. Aanstaande zaterdag na mijn examens ga ik er weer heen.
  zondag 18 mei 2014 @ 02:12:11 #34
365231 Fera
Fire & Blood
pi_140079497
Awww, ik kan me wel voorstellen hoe ze zich voelt. Ik zou bijna zeggen dat het herkenbaar is, ik ben ook jarenlang gepest, ook met met mijn gewicht. Het grappige was dat ik vroeger nooit overgewicht gehad heb, maar het is me wel aangepraat omdat ik iets steviger was dan de meesten. :{

Maar als ik die foto zie, dan ziet ze er echt prima uit! Leuke kledingstijl ook. Ik snap niet waarom mensen zo gemeen en harteloos kunnen zijn. Kleingeld gooien, kom op zeg ... :') Die mensen zijn te triest voor woorden.

Een dikke knuffel voor je vriendin. O+
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_140079604
quote:

Nix mis mee :) Leuke foto :Y ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:50:43 ]
pi_140080065
Er is niks mis met jouw vriendin. Maar ze lijkt onzeker met haar houding. Misschien dat het al zou helpen als ze haar schouders wat rechter houdt.

Dit is te veranderen door gewoon te doen. Dit zal raar voelen en lastig zijn in het begin. Maar het zal beter gaan. Ik liep ook altijd met een onzeker houding maar dat is een stuk minder geworden.

Verder zou ik het ook niet weten geen ervaring mee. Met name ouder worden helpt ook maar daar heeft ze nu niks aan

Sterkte voor jou en je vriendin.
  zondag 18 mei 2014 @ 07:54:38 #37
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_140081057
quote:
serieuze antwoorden zijn in 50% van de gevallen niet relevant
Wat? :')

quote:
Ze ging net naar beneden om wat te halen, en gelijk hoort ze een meisje tegen haar zeggen: ''Uhl, wat doet dit hier..?'' Mijn vriendin antwoordde toen: ''Ik woon hier, en ik ben hier ook voor mijn rust.''
Ik ben hier ook voor m'n rust? Wat is dat voor een antwoord op zo'n opmerking.. Een "ik woon hier" en eventueel harde opmerking terug was afdoende geweest.

quote:
Ze is toen naar boven gekomen en is begonnen te huilen.
Waarom? Omdat iemand die je blijkbaar totaal niet kent en waarschijnlijk al wat drank achterover geslagen heeft vraagt wat je daar doet? Je kunt ook om alles janken...

O ziet net haar foto, ja dan begrijp ik wel waarom ze 'buiten de boot' valt, als je je zo kleedt (wat verder prima is) moet je er ook niet van opkijken dat men wel eens opmerkingen maakt. Je bent dan nou eenmaal apart in de ogen van anderen.

Verder is het aardig dat jij zo lief voor haar bent, maar leer haar liever wat assertiever te zijn. Als iemand gaat huilen om de eerste de beste opmerking is het voor anderen natuurlijk alleen maar lollig om zoiets te zeggen. Je ziet al aan d'r hele houding dat ze onzeker is.
pi_140086571
Bedankt voor alle positieve reacties c:

[ Bericht 88% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 14:34:32 ]
  zondag 18 mei 2014 @ 15:26:40 #39
365231 Fera
Fire & Blood
pi_140090114
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 13:27 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Bedankt voor alle positieve reacties c:
Niet happen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 14:35:45 ]
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_140090622
quote:
Hoi,

Ik weet het, ik zit op FOK!, serieuze antwoorden zijn in 50% van de gevallen niet relevant, maar ik hoop dat er ook mensen zijn waar ik op kan rekenen.

Mijn allerliefste vriendinnetje zit een beetje in een dipje. Ze is in haar jonge jaren al gepest vanwege haar gewicht en tot op heden heeft dat een groot litteken op haar zelfbeeld achtergelaten.

Ik ben momenteel met haar aan het Skypen. Haar broers geven zoals gewoonlijk een feest met keiharde muziek waardoor ze niet kan slapen. Daarom blijf ik speciaal voor haar op zodat ze wat gezelschap heeft in de tussentijd. Ze ging net naar beneden om wat te halen, en gelijk hoort ze een meisje tegen haar zeggen: ''Uhl, wat doet dit hier..?'' Mijn vriendin antwoordde toen: ''Ik woon hier, en ik ben hier ook voor mijn rust.'' Ze is toen naar boven gekomen en is begonnen te huilen.

Ze heeft het de laatste tijd heel erg moeilijk, het ging een week geleden ook niet zo goed in onze relatie en ik ben mijn uiterste best aan het doen om eraan te werken. Een goede vriend van haar, die ze beschouwt als ''broer'', heeft haar gisteren ook in de steek gelaten. Ze voelt zich alleen, en ze denkt dat ik de enige ben die haar steunt, en dat de rest haar altijd alleen laat.

Ik zou vanuit de grond van mijn hart willen vragen of jullie hier voor haar een berichtje kunnen achterlaten, zodat ze weet dat ze niet alleen is. Ik hou zielsveel an haar en ik zie haar niet graag verdrietig, dat breekt mijn hart. Alvast bedankt, het betekent veel voor me.
Zoooooo schattig dat je dat doet voor uw vriendin O+

Wel 1 tip : zeg tegen haar dat ze haar bitchiness moet activeren. ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140090779
quote:
Er is toch niks mis met je vriendin? Ziet er uit als een leuk meisje! :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:50:57 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
pi_140090897
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:49 schreef Bijna het volgende:

[..]

Er is toch niks mis met je vriendin? Ziet er uit als een leuk meisje! :)
Ik denk dat zijn vriendin gewoon te lief is en zich laat doen, ze moet wat meer bitchy zijn. :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140091044
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn vriendin gewoon te lief is en zich laat doen, ze moet wat meer bitchy zijn. :P
Of gewoon schijt eraan hebben.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
pi_140092055
Het is jammer dat ze deze bevestiging blijkbaar nodig heeft.

Verder niks mis mee qua uiterlijk.
Monkey see, monkey do.
pi_140103252
quote:

[ afbeelding ]
Komt wel goed toch. Ze moet gewoon in contact komen met mensen waarmee het klikt denk.
  maandag 19 mei 2014 @ 11:35:48 #46
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_140124331
Die foto is sws nep, ik check wekelijks jailbait topics en daar kwam die ook in voor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_140124500
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
Die foto is sws nep, ik check wekelijks jailbait topics en daar kwam die ook in voor.
Goh dat beertje als telefoonhoesje lijkt me wel voldoende :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 19 mei 2014 @ 15:56:38 #48
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_140132257
begin me inmiddels af te vragen of dit hele verhaal wel waar is.

Heel onzeker meisje, maar wel foto zetten op haar verzoek op FOK notabene.

Als het hele verhaal wel waar is:
Wat anderen ook al zeggen, zet je schouders eronder, hoofd omhoog, laat ze maar praten, laat ze maar denken. Dat zij geen hersenen hebben om normaal te denken, kun jij niks aan doen..

Sta boven dat domme gelul van hun...
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_140132449
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:36 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Ze moet leren zichzelf te gaan waarderen ongeacht wat internetgekkies van haar vinden. Continue bevestiging gaat haar niet helpen.
pi_140133785
Je vriendin stelt zich aan als ze daarom begint te janken :')
Verder kan ik best begrip opbrengen als mensen haar lelijk noemen, smaken verschillen en ze is zeker geen Doutzen Kroes
pi_140135754
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
:') !!!!

Ik wil gerust nog een foto posten als je meer bewijs wilt.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:38:05 #52
338319 ZarB
Piña colada
pi_140135784
Fijn dat ze bevestiging haalt uit het feit dat er een aantal Fokkers haar foto mooi vinden. Dat legt een goed fundament voor zelfvertrouwen en eigenwaarde in de toekomst ^O^

Maar even serieus: wel eens gehoord van selffulfilling prophecy ts? Indien nee, zoek het even op. Dikke kans dat daar wel enige oorzaak in ligt in het gedrag van anderen jegens je vriendin. Ik vind die opmerking "ik kom hier ook voor m'n rust" een mooi voorbeeldje. Gelijk in de slachtofferrol.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_140135855
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

:') !!!!

Ik wil gerust nog een foto posten als je meer bewijs wilt.
Ja doe eens, wel met een papiertje met FOK! erbij aub.
pi_140135918
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Sure, wacht even.
pi_140136020
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Ze is nu eten, daarna maakt ze een foto met een papiertje met FOK! erop. Hou er wel rekening mee dat ze d'r haar heeft geverfd.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:45:25 #56
338319 ZarB
Piña colada
pi_140136067
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Ze is nu eten, daarna maakt ze een foto met een papiertje met FOK! erop. Hou er wel rekening mee dat ze d'r haar heeft geverfd.
Jezus :') kneuzen.
pi_140136260
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Waarom? :')

Ze hoort niet afhankelijk te zijn/worden van dit soort bevestiging om zich goed te voelen over haarzelf.
pi_140136312
Als troll vond ik het al een triest topic, nu het echt is nog veel triester _O-
pi_140136549
Ik maak me niet eens zorgen om wat voor bullshit jullie te zeggen hebben, Jesus Christ. Als je alleen maar poep kan praten, reageer dan in eerste instantie gewoon niet op dit topic.
  maandag 19 mei 2014 @ 18:02:04 #60
338319 ZarB
Piña colada
pi_140136665
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:58 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik maak me niet eens zorgen om wat voor bullshit jullie te zeggen hebben, Jesus Christ. Als je alleen maar poep kan praten, reageer dan in eerste instantie gewoon niet op dit topic.
Ga even lekker met je vriendin Calimero spelen zeg..
pi_140136694
quote:
Ik woon hier, en ik ben hier ook voor mijn rust :'(
pi_140136714
Haha, prima. Fijne dag verder. ^O^
pi_140136721
quote:

[ afbeelding ]
Knappe chick, heb je ook naaktfoto's?
  maandag 19 mei 2014 @ 18:04:15 #64
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_140136747
quote:
Wat jij doet is erg onverstandig, met jouw leeftijd zou je moeten weten dat het online zetten van foto's (en dan op een anoniem forum nog wel) alleen maar leidt tot problemen, je vriendin wordt er echt niet beter van.

Denk de volgende beter na voordat je iets soortgelijks doet. Veel succes met je vriendin, al betwijfel ik ten zeerste of er ook maar een greintje waar is van dit hele verhaal.
pi_140136790
quote:

[ afbeelding ]
Zou keihard raken. DM me haar nummer en ik help haar graag van haar eenzaamheid af.
pi_140136842
stuur ze naar chaturbate
pi_140137090
Tevreden? :')

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:30:28 ]
  maandag 19 mei 2014 @ 19:06:48 #68
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_140138984
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:16 schreef iPancakeMix het volgende:

't Is een ander meiske.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:29:54 ]
pi_140139702
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:16 schreef iPancakeMix het volgende:

Ze heeft niet een erg positieve uitstraling. Andere pubers maken daar graag misbruik van.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:29:58 ]
  maandag 19 mei 2014 @ 19:29:29 #70
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_140139940
Je gaat het krijgen nu ts..
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 19 mei 2014 @ 19:41:14 #71
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_140140458
Ik had na dat "Haha, prima. Fijne dag verder" geen foto meer verwacht...
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_140158799
Voelt ze zich al minder alleen?
  PR en moderator woensdag 21 mei 2014 @ 16:13:42 #73
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140207820
Als TS geen troll is en dat meisje echt mee leest, vindt men het dan echt wel verstandig om groffe opmerkingen te plaatsen? Iets wat jou misschien niets zou doen, maar wat zo'n 15-jarig meisje dat al onzeker is en thuis en op school gepest wordt nóg verder naar beneden kan halen?
Het is inmiddels toch iedereen wel bekend wat voor gevolgen zulk gedrag kan hebben op zo iemand?
Of gun je het zo'n onbekend iemand om in een depressie te slippen die de rest van haar leven sporen zal achterlaten? Dat ze zichzelf pijn gaat doen omdat ze zichzelf haat? Of misschien uiteindelijk wel zelfmoord pleegt?

Als je dat een onbekend meisje dat lef genoeg heeft om een foto van zichzelf te laten plaatsen (mét een briefje met 'FOK!' erbij om de kanslozen onder ons zelfs nog te 'bewijzen' dat het geen troll is) niet gunt, en ik kan me for fuck's sake niet voorstellen dat iemand haar dat wél zou gunnen, waarom plaats je die shit dan?
Omdat je je veilig voelt achter je FOK! accountje? Guess what, dit meisje voelt zich waarschijnlijk nérgens veilig.

Dit blijft misschien wel FOK!, maar dit is ook R&P, iets wat veel mensen als 'thuishaven' zien waar ze hun ei kwijt kunnen bij wildvreemden, waar ze in contact kunnen komen met mensen die ze wél begrijpen, waar dat in het echte leven soms niet lukt.

En dan heb ik het voornamelijk over dit soort reacties:
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:18 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:35 schreef 2NutZ het volgende:
Voor jou betekent het misschien niks, maar voor dat meisje kan het genoeg betekenen om zich de rest van de avond huilend terug te trekken en zichzelf misschien wel wat aan te doen.
Is dat echt je bedoeling, ja? Ben je echt zo verdorven en geef je echt zó geen neuks om de onzekere medemens?
De onzekere medemens die niet zo 'hard' en 'stoer' is als jij dat bent, die niet zo goed tegen dat soort opmerkingen kan als jij dat kan?

Dan kun je wel zeggen dat ze wat harder moet worden, en dat is misschien ook wel zo. Maar momenteel is ze dat níét. For fuck's sake, man.. Het meisje is 15!
Een beetje begrip en fatsoen is er nog wel vanaf te brengen, toch? Toch??

Ook als je zegt "Dan moet ze niet zulke dingen op internet laten plaatsen".. Misschien zou jij dat niet doen, nee, om zulke reacties te voorkomen. Maar dit stelletje heeft dat nu wél gedaan, in de hoop er nog iets van steun uit te kunnen halen. Dat heb je te respecteren en als je de stoere internetboy gaat lopen zijn door kutopmerkingen te plaatsen heb je straks haar bloed misschien wel aan je handen. Is dat wat je wilt?

Als je niet weet wat voor impact zulke opmerkingen kunnen maken op kinderen, zeg dan alsjeblíéft gewoon niks.
Dat meisje voelt zich al kut genoeg als ze zich thuis niet thuis kan voelen door haar broers en hun vrienden, haar vrienden haar in de steek laten en ze op school wordt gepest.
Weet je zelf wel hoe dat voelt? Als je dat zou weten zou je zoiets niet zeggen. En als je het niet zou weten, zou je dan wíllen weten hoe zoiets voelt? Zou je hetzelfde door willen maken als dat meisje en vervolgens zelfs op internet (voor sommigen hun enige uitlaatklep) gebashed willen worden? Denk het niet.. Doe het dan ook een ander niet aan.

TL;DR: Je bent een harteloze zak als je je aangesproken voelt, maar niet eens de moeite neemt om dit te lezen. Schaam je. Schaam je diep.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:30:21 ]
Fuck the EBU.
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:18:45 #74
64831 2NutZ
pi_140208007
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:13 schreef Moira. het volgende:
Als TS geen troll is en dat meisje echt mee leest, vindt men het dan echt wel verstandig om groffe opmerkingen te plaatsen? Iets wat jou misschien niets zou doen, maar wat zo'n 15-jarig meisje dat al onzeker is en thuis en op school gepest wordt nóg verder naar beneden kan halen?
Het is inmiddels toch iedereen wel bekend wat voor gevolgen zulk gedrag kan hebben op zo iemand?
Of gun je het zo'n onbekend iemand om in een depressie te slippen die de rest van haar leven sporen zal achterlaten? Dat ze zichzelf pijn gaat doen omdat ze zichzelf haat? Of misschien uiteindelijk wel zelfmoord pleegt?

Als je dat een onbekend meisje dat lef genoeg heeft om een foto van zichzelf te laten plaatsen (mét een briefje met 'FOK!' erbij om de kanslozen onder ons zelfs nog te 'bewijzen' dat het geen troll is) niet gunt, en ik kan me for fuck's sake niet voorstellen dat iemand haar dat wél zou gunnen, waarom plaats je die shit dan?
Omdat je je veilig voelt achter je FOK! accountje? Guess what, dit meisje voelt zich waarschijnlijk nérgens veilig.

Dit blijft misschien wel FOK!, maar dit is ook R&P, iets wat veel mensen als 'thuishaven' zien waar ze hun ei kwijt kunnen bij wildvreemden, waar ze in contact kunnen komen met mensen die ze wél begrijpen, waar dat in het echte leven soms niet lukt.

[..]

[..]

Voor jou betekent het misschien niks, maar voor dat meisje kan het genoeg betekenen om zich de rest van de avond huilend terug te trekken en zichzelf misschien wel wat aan te doen.
Is dat echt je bedoeling, ja? Ben je echt zo verdorven en geef je echt zó geen neuks om de onzekere medemens?
De onzekere medemens die niet zo 'hard' en 'stoer' is als jij dat bent, die niet zo goed tegen dat soort opmerkingen kan als jij dat kan?

Dan kun je wel zeggen dat ze wat harder moet worden, en dat is misschien ook wel zo. Maar momenteel is ze dat níét. For fuck's sake, man.. Het meisje is 15!

Ook als je zegt "Dan moet ze niet zulke dingen op internet laten plaatsen".. Misschien zou jij dat niet doen, nee, om zulke reacties te voorkomen. Maar dit stelletje heeft dat nu wél gedaan, in de hoop er nog iets van steun uit te kunnen halen. Dat heb je te respecteren en als je de stoere internetboy gaat lopen zijn door kutopmerkingen te plaatsen heb je straks haar bloed misschien wel aan je handen. Is dat wat je wilt?

Als je niet weet wat voor impact zulke opmerkingen kunnen maken op kinderen, zeg dan alsjeblíéft gewoon niks.
Dat meisje voelt zich al kut genoeg als ze zich thuis niet thuis kan voelen door haar broers en hun vrienden, haar vrienden haar in de steek laten en ze op school wordt gepest.
Weet je zelf wel hoe dat voelt? Als je dat zou weten zou je zoiets niet zeggen. En als je het niet zou weten, zou je dan wíllen weten hoe zoiets voelt? Zou je hetzelfde door willen maken als dat meisje en vervolgens zelfs op internet (voor sommigen hun enige uitlaatklep) gebashed willen worden? Denk het niet.. Doe het dan ook een ander niet aan.

TL;DR: Je bent een harteloze zak als je je aangesproken voelt, maar niet eens de moeite neemt om dit te lezen.
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  PR en moderator woensdag 21 mei 2014 @ 16:19:08 #75
288245 crew  Moira
pi_140208022
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:')
2NutZ voelt zich trots *O* Gefeliciflapstaart.
Fuck the EBU.
pi_140208137
quote:

[..]

[..]

TL;DR: Je bent een harteloze zak als je je aangesproken voelt, maar niet eens de moeite neemt om dit te lezen. Schaam je. Schaam je diep.
In tegenstelling tot de ballenjongen durf ik best toe te geven dat mijn opmerking onnodig was. Ik nam toentertijd het topic niet serieus, vandaar.
  PR en moderator woensdag 21 mei 2014 @ 16:24:39 #77
288245 crew  Moira
pi_140208242
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de ballenjongen durf ik best toe te geven dat mijn opmerking onnodig was. Ik nam toentertijd het topic niet serieus, vandaar.
Bedankt ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:34:06 ]
Fuck the EBU.
pi_140208540
Foto en tweetal reacties erop verwijderd, heeft er lang genoeg gestaan. Zoiets kaatst terug, iPancakeMix. De volgende keer haal ik het niet weg though, wees verstandig en denk na wat je op internet plaatst.
pi_140208706
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik denk dat je FOK! veel te serieus neemt :')
Dat vind ik helemaal niet erg. Ik onthoud graag dat er echte mensen achter de posts hier zitten. De behoefte om mensen onnodig pijn te doen is bij mij niet aanwezig.

Daarnaast helpt het mij ook om mensen als zoals jou niet serieus te nemen. Zodra ik even nadenk en besef wat voor een zielig persoon je moet zijn om bepaalde opmerkingen te maken heb ik eigenlijk alleen maar medelijden met je.

Vandaar dat ik blij ben dat Moira. me mij op m'n fout heeft gewezen.

Maar goed, ik zie dat zarGon al dingen aan het wijzigen is, dus ik zal het hier bij laten.
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:38:44 #80
64831 2NutZ
pi_140208816
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:35 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dat vind ik helemaal niet erg. Ik onthoud graag dat er echte mensen achter de posts hier zitten. De behoefte om mensen onnodig pijn te doen is bij mij niet aanwezig.

Daarnaast helpt het mij ook om mensen als zoals jou niet serieus te nemen. Zodra ik even nadenk en besef wat voor een zielig persoon je moet zijn om bepaalde opmerkingen te maken heb ik eigenlijk alleen maar medelijden met je.

Vandaar dat ik blij ben dat Moira. me mij op m'n fout heeft gewezen.

Maar goed, ik zie dat zarGon al dingen aan het wijzigen is, dus ik zal het hier bij laten.
Ben blij dat je groeit als persoon :)
pi_140208910
Schatjes, het gesprek kunnen jullie voortzetten via DM/PM.

On-topic graag.
pi_140209156
quote:

[..]

[..]

Beste reactie die ik in tijden heb mogen aanschouwen. Overigens bedankt namens de mod die wat wijzigingen heeft toegepast, ik wil namelijk geen risico lopen wat betreft de foto die ik onlangs gepost heb. Mijn vriendin voelt zich al een stuk beter door het overschot aan positieve reacties, echt bedankt daarvoor! :)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:50:19 ]
  PR en moderator woensdag 21 mei 2014 @ 16:49:38 #83
288245 crew  Moira
pi_140209237
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:47 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Beste reactie die ik in tijden heb mogen aanschouwen. Overigens bedankt namens de mod die wat wijzigingen heeft toegepast, ik wil namelijk geen risico lopen wat betreft de foto die ik onlangs gepost heb. Mijn vriendin voelt zich al een stuk beter door het overschot aan positieve reacties, echt bedankt daarvoor! :)
Mooi ^O^

Laat haar ook maar weten dat dit slechts een kutfase in haar leven is waar ze weer uit raakt zodra ze wat ouder is, gaat studeren en op kamers gaat.
Deze negatieve ervaringen dragen juist bij aan haar persoonlijke ontwikkeling om straks een jong-volwassenen te worden met 100x meer levenservaring dan andere leeftijdsgenoten, en dat kan ze dan zéker in haar voordeel gebruiken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 16:51:16 ]
Fuck the EBU.
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:06:25 #84
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_140209886
Ik vind dat er niets mis met die eerste foto is. De tweede kon ik niet meer zien, maar ze is zeker niet dik.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_140220323
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Newbie114 het volgende:
Ik vind dat er niets mis met die eerste foto is. De tweede kon ik niet meer zien, maar ze is zeker niet dik.
Ik heb m wel opgeslagen, zien?
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:49:38 #86
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_140221405
Abonneer je op RomanAtwood @ Youtube, there you go.

Smile more.
pi_140221811
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:24 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

DM
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:10:16 #88
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_140222315
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:24 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Heb hem al gezien... Staat nog als link in het topic.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  donderdag 22 mei 2014 @ 10:40:48 #89
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_140234383
Goede reactie van Moira. ^O^

Overigens heb ik ook beide foto's gezien, ik had alleen dus niet verwacht dat TS de tweede foto ook nog zou plaatsen, na die eerdere reacties. Je vriendin is absoluut niet dik en het lijkt me gewoon een leuk meisje.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')