Goede tipquote:Op maandag 19 mei 2014 01:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
I once went through Mcdonalds drive thru and played a pre recorded order off my phone I made at home because I suck so bad._!
Gewoon wat laten aanbevelen, die mensen kennen hun vak en weten van smaak.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
I once went through Mcdonalds drive thru and played a pre recorded order off my phone I made at home because I suck so bad._!
quote:Op maandag 19 mei 2014 02:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon wat laten aanbevelen, die mensen kennen hun vak en weten van smaak.
Allemaal de McDonalds University gedaan zekerquote:Op maandag 19 mei 2014 02:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon wat laten aanbevelen, die mensen kennen hun vak en weten van smaak.
Baggelor in Advanst Apliet Friet.quote:Op maandag 19 mei 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Allemaal de McDonalds University gedaan zeker
Happy voor m'n boy, maybe dat ie nu wat beter beleid gaat voeren xoxo.quote:Op maandag 19 mei 2014 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
NWS / 'Mark Rutte heeft verkering met een man'
Het is officieel mensen
Hef dit land maar op, gooi het maar in de faillissementsverkoop.quote:Op maandag 19 mei 2014 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
Het is officieel mensen
ziekquote:Op maandag 19 mei 2014 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
Het is officieel mensen
Als het echt met Gordon is sluit k me hierbij aanquote:Op maandag 19 mei 2014 02:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hef dit land maar op, gooi het maar in de faillissementsverkoop.
I call hoax.quote:Op maandag 19 mei 2014 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
Het is officieel mensen
Hoop het maar, zou echt wat zijn zeg, sooow, denk niet dat dit land nog verder kan als dit waar is ommmgggg zou echt niet kunnen.quote:
Hahaquote:Ik heb sinds een paar weken een nieuwe scharrel (niet iemand waar ik iets serieus mee wil, maar gewoon voor de seks) en tot nu toe is de seks geweldig (hij is goed in wat ie doet), maar...
Er is alleen een probleempje; hij wil bizar lange vrijpartijen die ik niet kan volhouden, gewoon simpelweg omdat ik moe word, spierpijn krijg, de wrijving zeer gaat doen etc. Gisteren hadden we ruim 8 uur seks, met slechts enkele pauzes om wat te drinken, en zelfs toen nog had hij niet genoeg terwijl ik ondertussen halfdood in bed lag (alles deed pijn, ik viel steeds in slaap tijdens de seks omdat ik moe werd) en hij vertelde dat hij normaal gesproken vrijpartijen van 12-24 uur heeft waarbij ie met een meisje zelfs dagenlang op 1 kamer kon zitten.
Daarnaast heeft hij ontzettend veel moeite met klaarkomen (hij voelt steeds iets komen, maar dan gebeurt er niks zegt ie) en ik denk zelf dat het daar mee te maken heeft, maar hij denkt zelf van niet. Ik vroeg hem of hij hier wel eens mee naar de dokter is geweest, maar dat vind hij niet nodig (ook al heeft dit tot nu toe altijd tot problemen in serieuze relaties geleid).
Ik heb serieus nog nooit iemand meegemaakt die zo achterlijk lang seks wil en/of het uberhaubt zo lang kan volhouden en om heel eerlijk te zijn vind ik het nogal eng/beangstigend dat iemand echt zo lang wil. Alle andere mannen waarmee ik het gedaan heb, duurden de vrijpartijen hooguit 30-60 min en een enkele uitzondering hield het 2-3 uurtjes vol, maar dat is tot nu toe altijd het maximum geweest.
Ik ben daardoor ook op een punt beland dat ik mezelf afvraag of ik nog wel vaker seks met hem moet hebben; enerzijds mis ik als langdurig vrijgezel (al 5 jaar inmiddels) het hebben van goeie seks die langer dan een paar minuten duurt maar dit is het andere extreme uiterste (wat ik ook niet volhoud).
En nu vraag ik me eigenlijk af of er meer mensen zijn die zo'n man kennen die echt werkelijk zo idioot langdurig seks wil.
wil je niet wetenquote:
sala, geef mij motor rijles. Jij op de Norton, ik op de BSA.quote:
XDquote:Op maandag 19 mei 2014 09:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
sala, geef mij motor rijles. Jij op de Norton, ik op de BSA.
goeie keus ze hebben een hele nieuwequote:Op maandag 19 mei 2014 09:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
sala, geef mij motor rijles. Jij op de Norton, ik op de BSA.
wat de hel?quote:
als we maar niet te hard gaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goeie keus ze hebben een hele nieuwe
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |