klopt.quote:
Wejooo ben er heel vaak, kom speciaal voor jou en dan behandel je me zo. :s lekker danquote:Op maandag 19 mei 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach ja ik post hier nog met regelmaat maar verder niemand dus dan houd het voor mij ook een keer op
Heb je btw dat filmpje gezien op de FP over die stille tocht voor een kat
Cutequote:Op maandag 19 mei 2014 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wejooo ben er heel vaak, kom speciaal voor jou en dan behandel je me zo. :s lekker dan
Aan jouw kwaliteitsposts zal het niet liggenquote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Als iedereen daardoor stopt met posten dan blijft het dat ook
Gvd.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je btw dat filmpje gezien op de FP over die stille tocht voor een kat
Nee oké.quote:
Ligt aan de gradatie 'vriendin' maar ik vermoed een afrekening.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee oké.
Een vriendin wil me een bungeejump cadeau doen. Weet niet of daar iets achter moet zoeken.
he?quote:
Tochten zijn altijd nutteloosquote:Op maandag 19 mei 2014 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Gvd.Zoveel mensen en dan is die tocht ineens een nutteloos statement voor al het dierenleed.
Vermoed ik ook, fijn dat je mijn vermoedens deelt. Zal nu een hitman moeten inhuren.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt aan de gradatie 'vriendin' maar ik vermoed een afrekening.
Ik ken nog wel een goedkope hitman.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vermoed ik ook, fijn dat je mijn vermoedens deelt. Zal nu een hitman moeten inhuren.
Gohquote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Conjo bo mama swa, jokken > neus > Pinokkio.
[ afbeelding ]
Modus zeker? Nee bedankt, enige wat hij afgelopen jaren gehit heeft, is z'n homemade fleshlight.quote:
Hahahaha gvd chloquote:Op maandag 19 mei 2014 15:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus zeker? Nee bedankt, enige wat hij afgelopen jaren gehit heeft, is z'n homemade fleshlight.
Hey sauerkraut.quote:
Weet je wat ook 2013 is? Je kop.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
Goh![]()
maar mooi dat je een neusjoke maakt. Ik had laatst een memo waarop stond dat dit nogal 2013 was.
Heb een veel oudere kop hoor.quote:
10/10, zou lahmacun met hem eten.quote:
jij wil gewoon gratis eten..quote:
Niks mis mee.quote:
Ging jij maar een keer diep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |