Liever Honda NSXquote:Op maandag 19 mei 2014 10:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als beginnend bestuurder kan ik je de Honda MSX aanradengegarandeerd ga je niet te hard
Arm meisje waarmee hij date.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WOw the lionshearts is proud of victoring a lionsgirls heart with much pleasures.
Maar stoer topic weer verder, echt heel goed dat je date en dat je zo geweldig bent en alpha en geweldig enzo haha ;]
Echt he. Het is pas officieel als hij er zelf mee uitkomt.quote:
Ik denk het niet, ik denk dat dat meisje net zo'n debiel en hersenloos is als hem zelf.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Arm meisje waarmee hij date.
Die zal zich de ogen uit haar hoofd schamen als ze dit te weten komt.
hijzelfquote:Op maandag 19 mei 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik denk dat dat meisje net zo'n debiel en hersenloos is als hem zelf.
ja maar ik ben 1,93. dat werkt toch nooitquote:Op maandag 19 mei 2014 10:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als beginnend bestuurder kan ik je de Honda MSX aanradengegarandeerd ga je niet te hard
Gewoon een kussentje gebruiken zodat je benen minder hoeven te vouwen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja maar ik ben 1,93. dat werkt toch nooit
Bedankt maar ik pas mij verder niet aanquote:
Tijdens je lange trip van je drugs?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar op precies?quote:
Nee, maar FOK! is saai nuquote:Op maandag 19 mei 2014 14:39 schreef Chai het volgende:
2Nutz heb jij iets te doen op je werk of zo? :S
En Mur ook al.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Als iedereen daardoor stopt met posten dan blijft het dat ook
Ach ja ik post hier nog met regelmaat maar verder niemand dus dan houd het voor mij ook een keer opquote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Als iedereen daardoor stopt met posten dan blijft het dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |