quote:
Dat hij naar de kapper moet, oorsmeer uit zijn oor weg moet halen, me niet genoeg aandacht geeft soms, of er misschien iets is etc.quote:
Ja, dat lijkt me nogal irritant.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:19 schreef Flaav_ het volgende:
[..]
Dat hij naar de kapper moet, oorsmeer uit zijn oor weg moet halen, me niet genoeg aandacht geeft soms, of er misschien iets is etc.
Houd je gewoon in.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:21 schreef Flaav_ het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, maar ik moet het zien af te leren
Gewoon minder janken. Scheelt ook een hoop.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik herken het. Bij veel dingen wat ik anders zou doen, zeg ik hem dat. Veel heeft te maken met hygiëne, hij zou bijv een - in mijn ogen - vies mes gebruiken.
Andersom heeft hij tot nu toe maar 1 keer gevraagd of ik iets anders wilde doen voortaan. (Niet meer samen met de kat eten, vindt hij vies.)
Ach zo zijn wij vrouwen nu eenmaal. Mijn vriend is eraan gewend.
Je bent z'n moeder?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:19 schreef Flaav_ het volgende:
[..]
Dat hij naar de kapper moet, oorsmeer uit zijn oor weg moet halen, me niet genoeg aandacht geeft soms, of er misschien iets is etc.
Je brood smeren met een mes waar je net rauwe kip mee hebt gesneden o.i.d.?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik herken het. Bij veel dingen wat ik anders zou doen, zeg ik hem dat. Veel heeft te maken met hygiëne, hij zou bijv een - in mijn ogen - vies mes gebruiken.
WTF?quote:Andersom heeft hij tot nu toe maar 1 keer gevraagd of ik iets anders wilde doen voortaan. (Niet meer samen met de kat eten, vindt hij vies.)
En wie ben jij om iemand te commanderen? Pak dan een hond ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:40 schreef Flaav_ het volgende:
[..]
Zn eigen moeder zegt het blijkbaar niet tegen hem
Samen met de kat eten? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Andersom heeft hij tot nu toe maar 1 keer gevraagd of ik iets anders wilde doen voortaan. (Niet meer samen met de kat eten, vindt hij vies.)
Samen met de kat eten? Dafuq?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ja, uit 1 bord ofzo, of de kat wat likjes van je ijsje geven?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Samen met de kat eten? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Kap er dan meequote:Op maandag 19 mei 2014 12:19 schreef Flaav_ het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 19 mei 2014 12:40 schreef Flaav_ het volgende:
[..]
Zeiken is iig geen goede manier om meer aandacht te krijgen nee. Bij mij niet iig. Iemand die veel tegen je zeurt, daar wil je juist bij uit de buurt zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:13 schreef Flaav_ het volgende:
En ik weet dat het zo is, maar het lijkt voor mij wel een gewoonte dat ik niet af kan leren.
Tips zijn dus welkom, meestal val ik over de kleine dingen die hij doet en ik weet dat het niet leuk is voor hem.
Verder lijkt het alsof mijn vriend me soms niet genoeg aandacht wil geven, misschien dat dit een gevolg is van het zeuren/ klagen.
Nee, die weet wel beter.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:40 schreef Flaav_ het volgende:
[..]
Dat ik de kat weleens van mijn brood bijv liet eten en zelf daarna weer verder at.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Samen met de kat eten? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Mij helpt het als ik denk: "ach, zo is ze nou eenmaal en het is maar goed dat ze niet hetzelfde is als ikzelf".quote:Op maandag 19 mei 2014 12:13 schreef Flaav_ het volgende:
Tips zijn dus welkom, meestal val ik over de kleine dingen die hij doet en ik weet dat het niet leuk is voor hem.
quote:Op maandag 19 mei 2014 13:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat ik de kat weleens van mijn brood bijv liet eten en zelf daarna weer verder at.
Dat is echt fokking ranzig.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat ik de kat weleens van mijn brood bijv liet eten en zelf daarna weer verder at.
Echtquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 13:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gadverdammequote:Op maandag 19 mei 2014 13:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:03 schreef KingKloon het volgende:
Er is niks meer onaantrekkelijk dan een zeurende vrouw. Ik ben echt voor gelijke rechten voor vrouwen en mannen en ook erken ik dat de hedendaagse maatschappij seksistisch werkt. Maar elke keer als een vrouw zeurt, of het nou mijn vriendin is, of mijn moeder, of iemand anders, bedenk ik me dat de Sharia wetgeving wel zijn voordelen heeft.
Zeuren. Is. Irritant. Van zijn moeder moet hij het hebben omdat het nou eenmaal zijn moeder is, maar je bent zijn vriendin. Je moet vooral leuk met elkaar hebben en verder je bek houden. Tenzij het jouw leven beinvloed, moet je vooral leren je mond houden. En als je echt wat van wil zeggen, doe het op een manier dat hij niet de neiging krijgt om een basisschool neer te knallen uit frustratie.
Ik vind het goor als ouders dat met kinderen doen. Sowieso zijn kinderen ranzig. Heb liever een kat in huis rondlopen dan een kind.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gadverdamme
Dat is zo ontzettend goor.
Gaat wel goed komen. Ik denk dat de kans groot is dat jij in de toekomst alleen katten in huis hebt.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het goor als ouders dat met kinderen doen. Sowieso zijn kinderen ranzig. Heb liever een kat in huis rondlopen dan een kind.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:34 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen, denk ik. Ik denk dat de kans groot is dat jij in de toekomst alleen katten in huis hebt.
Heb die mening maar over kinderen ja. Als jij zo doordoet stik je nog een keer in een haarbal, frisse tante die je d'r bent.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het goor als ouders dat met kinderen doen. Sowieso zijn kinderen ranzig. Heb liever een kat in huis rondlopen dan een kind.
Jij hebt duidelijk niet gelezen.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb die mening maar over kinderen ja. Als jij zo doordoet stik je nog een keer in een haarbal, frisse tante die je d'r bent.
Ja maar je zou het zo weer doen als je vriend er niets van gezegd had. Zo'n kat zit aan de natte gleuf te likken, muizen te kanen, goor water te drinken, aan andere kattenanusjes te ruiken en jij laat dat beest van je brood vreten?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet gelezen.
Als je dat namelijk wel had gedaan, had je geweten dat ik het ALLANG niet meer doe.
Nope, vriend en 1 kat, ook in de toekomst.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:34 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen. Ik denk dat de kans groot is dat jij in de toekomst alleen katten in huis hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |