K.quote:
It's the free ghost that counts, seeking the rest while surrounded by the big city.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dayum, caged lion no run through savanne be free on prairie.
How Sway?!quote:
Wow, heb je die zelf bedacht? Die is echt wel diep, mag ik die als tattoo?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
It's the free ghost that counts, seeking the rest while surrounded by the big city.
Bedoel je nou moslims of kansarme jeugd?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor jou wel.
Maar dat is niet uitzonderlijk voor een op pony hobbelend provincieboerin
Uiteraard, signeersessie is bij Chloro thuis.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, heb je die zelf bedacht? Die is echt wel diep, mag ik die als tattoo?
Ik zou gaan voorquote:Op maandag 19 mei 2014 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, heb je die zelf bedacht? Die is echt wel diep, mag ik die als tattoo?
Kies maar. Terwijl je gefrustreerd jelly over dat maatschappelijk probleem denkt, tel ik nog loot van brakka'squote:Op maandag 19 mei 2014 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bedoel je nou moslims of kansarme jeugd?
Lol, internetheld.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
Maar hier heb je alleen moslims zonder dat temperamentvolle bavianenbloed.
KKK spotted.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
Deventer heeft ook gewoon een prachtwijk hoor.
Maar hier heb je alleen moslims zonder dat temperamentvolle bavianenbloed.
Zeg tegen zo'n straatmocro dat 'ie temperamentvol bavianenbloed heeft dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Durf gewoon door Rivierenwijk heen te fietsen hoor, niks te vrezen.
Dat kan niet, die zijn er niet. Alleen vreedzame moslims.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg tegen zo'n straatmocro dat 'ie temperamentvol bavianenbloed heeft dan.
Ik heb gisteren ook nog loot gekregen van Nefarian, was echt vet.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kies maar. Terwijl je gefrustreerd jelly over dat maatschappelijk probleem denkt, tel ik nog loot van brakka's
Stond nergens specifiek dat het in jouw buurt moest?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan niet, die zijn er niet. Alleen vreedzame moslims.
Ik ga niet speciaal naar de dierentuin om iets tegen zo'n figuur te kunnen zeggen hoor, jezus.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stond nergens specifiek dat het in jouw buurt moest?
Dayum.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga niet speciaal naar de dierentuin om iets tegen zo'n figuur te kunnen zeggen hoor, jezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |