Bron?quote:

inb4 dwc: Genetisch.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn kat likt wel de anus van andere katten.

Awwww ben je beetje boosachtig dat ik dat zei over jou?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
maar mij toch niet gezien hebben..
itt tot jouw hoofd ( homo alternative bewuste hipster-look) die je vaak in foto-topics post zoekend naar aandacht

Ik gebruikte tatta alleen om met stimorol te communiceren. Uit respect.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Als die kaart van NL er niet bijstond had je me ook kunnen wijsmaken dat dit China was.
[..]
Woorden als tatta's, chimeid, skeer etc.
Bij zo'n boerin als jij komt het gebruik al snel geforceerd over.

quote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is gewoon gay, want we hebben alleen katers.

Ik zeg ook altijd my nigga tegen m'n blacka homeboys, zodat ze zich op hun gemak voelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik gebruikte tatta alleen om met stimorol te communiceren. Uit respect.

Maar hondenspeeksel kan hooguit specifieke hondenbacteriën doden. En daar heeft een mens niets aan. Integendeel: de mondflora van honden bevat tal van bacteriën die voor de mens gevaarlijk kunnen zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat honden bacteriën in de bek meedragen die 'schoon' schijnen te zijn.

Poot van de Boerderij.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is gewoon gay, want we hebben alleen katers.

nee, dit zit in mn systeemquote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwww ben je beetje boosachtig dat ik dat zei over jou?![]()

Thanks. Urban legend dus.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar hondenspeeksel kan hooguit specifieke hondenbacteriën doden. En daar heeft een mens niets aan. Integendeel: de mondflora van honden bevat tal van bacteriën die voor de mens gevaarlijk kunnen zijn.
Zo bleek vorig jaar uit een studie van de Utrechtse faculteit Diergeneeskunde dat bij eenvijfde van de honden de venijnige bacterie C. canimorsus in de mondholte zit. Die kan bij mensen ernstige infecties veroorzaken, tot bloedvergiftiging aan toe. Overdrijven wil hij niet, maar vooral ouderen, kinderen en mensen met een zwakke afweer moeten opletten, zegt Overgaauw.
http://www.volkskrant.nl/(...)f-ook-ongezond.dhtml

Ben je niet bang dat je agressie is ontstaan uit onbegrip en jaloezie?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
nee, dit zit in mn systeem
beatin' up hipsters

kkhard, vrind.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
nee, dit zit in mn systeem
beatin' up hipsters

Zit in zijn systeem. Ligt denk ik aan het gebied waar hij vandaan komt.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je agressie is ontstaan uit onbegrip en jaloezie?

quote:Op maandag 19 mei 2014 16:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Godverdomme kom jij nooit uit die ranzige stad van je.

Is chemische castratie een oplossing?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit in zijn systeem. Ligt denk ik aan het gebied waar hij vandaan komt.

Oh nee, als het in zijn systeem zit, dat is wel ruig, geen idee, mijn studie heeft me nooit voorbereid om dit.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit in zijn systeem. Ligt denk ik aan het gebied waar hij vandaan komt.

Jammer, zou graag inkijk hebben in jouw gedachten betreffende dit onderwerp.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh nee, als het in zijn systeem zit, dat is wel ruig, geen idee, mijn studie heeft me nooit voorbereid om dit.
Alles is een oplossing.quote:

Denk meer dat het komt door etnische achtergrond en een ondergewaardeerde bijlage aan onze huidige maatschappij, gevolgen van uitzondering veranderen in een maatschappelijk kluizenaars syndroom op sociologische en maatschappelijk niveau.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer, zou graag inkijk hebben in jouw gedachten betreffende dit onderwerp.

Park is wel chill op een zomerse nachtquote:Op maandag 19 mei 2014 16:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit zin om door de bossen heen te wauzen ofzo?
( Nee, een park is geen bos )
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denk meer dat het komt door etnische achtergrond en een ondergewaardeerde bijlage aan onze huidige maatschappij, gevolgen van uitzondering veranderen in een maatschappelijk kluizenaars syndroom op sociologische en maatschappelijk niveau.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:19 schreef Gridlok het volgende:
wich reminds me, zo effe langs m'n goentenboer ehaehaheha.

Plausibel. Beetje in leektermen, het kalimerosyndroom. Na dit jaren te hebben ondergaan snap ik zijn duistere gedachten en negatieve insteek in alles wel redelijk. Arme jongen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denk meer dat het komt door etnische achtergrond en een ondergewaardeerde bijlage aan onze huidige maatschappij, gevolgen van uitzondering veranderen in een maatschappelijk kluizenaars syndroom op sociologische en maatschappelijk niveau.

Dayum, caged lion no run through savanne be free on prairie.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Park is wel chill op een zomerse nacht . Bos niet echt de behoefte aan. Wel is in het Amsterdamse Bos gespaced, maar dat was in een auto op een parkeerplaats .

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |