quote:Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef Che_ het volgende:
Chai, weet je zeker dat je niet het resultaat bent van een kunstmatige bevruchting?
Je hebt het uiterlijk van Anne Frank met de gedachtegang van Hitler
Hahahahaquote:Op maandag 19 mei 2014 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
LOL, kunstmatige bevruchting vond plaats door Dr. Bibber.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
LOL, kunstmatige bevruchting vond plaats door Dr. Bibber.
[..]
Zou daar serieus pingels voor over hebben, dat wordt een historische lachaanval hier.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
Kan je niet een keer zo'n aanval filmen en hier posten?
Wrm vallen ze je aan dan? Word je middeleeuws verketterd en je autisme als soort zwarte magie gezien?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]Denk dat het er srs zo uit ziet
![]()
![]()
Al 7 maanden aanvalvrij trouwens.
Dat was ik wel van plan, had ook al tegen Mozy gezegd dat hij moest filmen, maar dat gaat niet als ik ze niet meer heb.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
Kan je niet een keer zo'n aanval filmen en hier posten?
Jammer. Kan je het niet opwekken?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan, had ook al tegen Mozy gezegd dat hij moest filmen, maar dat gaat niet als ik ze niet meer heb.
Ja idd ik ookquote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou daar serieus pingels voor over hebben, dat wordt een historische lachaanval hier.
Die beschrijving van tetou met die rare motoriek + vaag uit ogen kijken, en dan zo'n epilepsieaanvalquote:
Betrouwbare observatie inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die beschrijving van tetou met die rare motoriek + vaag uit ogen kijken, en dan zo'n epilepsieaanval![]()
.
Doet mij denken aan een man die wij op de afdeling hadden in het zorghuis... die beschrijf je nu.. en die had altijd zo'n valhelm op.. ook binnenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die beschrijving van tetou met die rare motoriek + vaag uit ogen kijken, en dan zo'n epilepsieaanval![]()
.
Je verklaarde zelf dat die rare motoriek waarschijnlijk kwam omdat je je rug niet recht hield tijdens het lopen oid, hoor.quote:
Valhelm, gvdquote:Op maandag 19 mei 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een man die wij op de afdeling hadden in het zorghuis... die beschrijf je nu.. en die had altijd zo'n valhelm op.. ook binnen![]()
Ja dat wekte mogelijk de illusie.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je verklaarde zelf dat die rare motoriek waarschijnlijk kwam omdat je je rug niet recht hield tijdens het lopen oid, hoor.
Het is geen echte epilepsie hè, anders had ik nu niet meer mogen autorijden en zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een man die wij op de afdeling hadden in het zorghuis... die beschrijf je nu.. en die had altijd zo'n valhelm op.. ook binnen![]()
jullie hebben zon nieuw universum toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kksmerig iddzo'n poes zit de hele dag zijn eigen kontgat te likken en met zijn poten overal aan incl. zijn eigen stront
[..]
Nee ik lul maar wat...maar welke film? wat?
Lol watquote:Op maandag 19 mei 2014 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
jullie hebben zon nieuw universum toch?
Hahahahaquote:Op maandag 19 mei 2014 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest lachen om je entree alleen al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |