Hey rooie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waar baseer je deze "wijsheid" op?
Goddelijke krachten gegeven aan me door een hogere macht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Op de "aanhalingstekens"quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Toch niet zo'n hoge macht danquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goddelijke krachten gegeven aan me door een hogere macht.
Je weet toch het antwoord al? Je hebt de krachten zeker van Jomandaquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen ja of nee gelezen exdee!1q
Oh dan had ik dus gewoon gelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:17 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je weet toch het antwoord al? Je hebt de krachten zeker van Jomanda
eerste zin.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je hebt zelf nog niet duidelijk gemaakt wat je denkt... Enkel een stelling vermomd als vraag
Och hemeltje tochquote:
Je blinkt niet uit kwa intelligentie dus ik vind het leuk om er mee te spelenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus je denkt dat die aan jou gericht is? Zit je nog in de kast?
Kwa kwa kwa, kwa kwa?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je blinkt niet uit kwa intelligentie dus ik vind het leuk om er mee te spelen
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kalmeer man :ss is niks om boos om te worden ;s
quote:
Beetje verkapte homoseksuele opmerking om met je pielemans te spelen als je met mij praat :squote:Op woensdag 14 mei 2014 12:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je blinkt niet uit kwa intelligentie dus ik vind het leuk om er mee te spelen
Hommo's lijken wel een obsessie voor jequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beetje verkapte homoseksuele opmerking om met je pielemans te spelen als je met mij praat :s
Vind het niet leuk om te zien dat een jongen zoals als jou zo met zichzelf in de knoop zit omdat je moeite hebt met het uitbrengen van je seksuele geaardheid, ik bid voor je zoon.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:27 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hommo's lijken wel een obsessie voor je
Veel plezier met biddenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind het niet leuk om te zien dat een jongen zoals als jou zo met zichzelf in de knoop zit omdat je moeite hebt met het uitbrengen van je seksuele geaardheid, ik bid voor je zoon.
Ik zal als tegenprestatie dan maar ook voor jou bidden. Terwijl ik totaal niet religieus ben. Maar je vooroordelen zijn echt te zielig voor woordenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Een neckbeard, en een fedora, dayum. Kijk je my little pony?
Oh jammer, vooroordeel over mijn vooroordelen, je bent zeker een heel kwetsbaar persoon?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:35 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik zal als tegenprestatie dan maar ook voor jou bidden. Terwijl ik totaal niet religieus ben. Maar je vooroordelen zijn echt te zielig voor woorden
Als je zelf je kortzichtigheid blijft bevestigen kan ik dat niet echt een vooroordeel noemen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh jammer, vooroordeel over mijn vooroordelen, je bent zeker een heel kwetsbaar persoon?
In feite is dit een verdoken brony-SC.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als je zelf je kortzichtigheid blijft bevestigen kan ik dat niet echt een vooroordeel noemen.
Wow, zo wispelturigquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als je zelf je kortzichtigheid blijft bevestigen kan ik dat niet echt een vooroordeel noemen.
Alweer een vooroordeelquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nu doen alsof je neus bloed, terwijl je HDD er vol mee staat.
Oh geen idee, als jij het zegt, ik ga niet zoveel om met kleine kindjesquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Kleine kindjes gaan ook mensen napraten en dan echo effect er bij maken enzo
Lijkt me algemene kennis. Maar zelfs daar blink je dus niet in uitquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh geen idee, als jij het zegt, ik ga niet zoveel om met kleine kindjes![]()
![]()
Blink jij wel uit bij kleine kindjes dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lijkt me algemene kennis. Maar zelfs daar blink je dus niet in uit
Geen idee. Heb geen kinderenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Blink jij wel uit bij kleine kindjes dan?
Oh? vertel eens...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
Soms zie ik mensen met kinderen lopen waarbij ik denk: ja, had je beter niet kunnen doen.
Lullig he jezelf zo zien in een spiegel als je samen met je ouders aan het winkelen bentquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
Soms zie ik mensen met kinderen lopen waarbij ik denk: ja, had je beter niet kunnen doen.
Ga jij nog vaak winkelen met je ouders dan? Shoppen bij Coolcat zeker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lullig he jezelf zo zien in een spiegel als je samen met je ouders aan het winkelen bent
Ja nee dat was het wel.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga jij nog vaak winkelen met je ouders dan? Shoppen bij Coolcat zeker.
Nou nou, wat een vijandigheid weer. Zeker geen liefde van je ouders gekregen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lullig he jezelf zo zien in een spiegel als je samen met je ouders aan het winkelen bent
Gewoon een schotje voor open doelquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou, wat een vijandigheid weer. Zeker geen liefde van je ouders gekregen?
Als jij je daardoor beter voelt, vind ik het goed.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Gewoon een schotje voor open doel
Je bent zeker 35+ met een beginnende vleespet?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf ook al de hele tijd bij jou af
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij je daardoor beter voelt, vind ik het goed.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je bent zeker 35+ met een beginnende vleespet?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Jammer, had graag details gelezen over misvormde kopjes enzo.quote:
Al 12 jaar werkeloos zeker, uitkering " omdat " je moeite hebt met werken en gebruikt fok omdat je geen vrienden heb meer RL?quote:
Watte?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al 12 jaar werkeloos zeker, uitkering " omdat " je moeite hebt met werken en gebruikt fok omdat je geen vrienden heb meer RL?
Dat helaas niet. Stond van de week in de supermarkt eh, waren twee van die kleine kinderen aan het rondrennen. Wilde echt pootje haken zodat die blagen met hun koppen in het wijnrek zouden flikkeren en tandjes konden tuffen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer, had graag details gelezen over misvormde kopjes enzo.
Zal ik je baby's baren, worden soberso übermensch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat helaas niet. Stond van de week in de supermarkt eh, waren twee van die kleine kinderen aan het rondrennen. Wilde echt pootje haken zodat die blagen met hun koppen in het wijnrek zouden flikkeren en tandjes konden tuffen.
maar niet gedaan zeker?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat helaas niet. Stond van de week in de supermarkt eh, waren twee van die kleine kinderen aan het rondrennen. Wilde echt pootje haken zodat die blagen met hun koppen in het wijnrek zouden flikkeren en tandjes konden tuffen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou, wat een vijandigheid weer. Zeker geen liefde van je ouders gekregen?
Niet nodig, punt bewezen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik zag door vage zinsopbouw en aanhalingstekens je intentie niet meer.. Probeer het opnieuw
Nee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik je baby's baren, worden soberso übermensch.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cute dat je het probeert hoor.quote:
Begrijpend lezen en jouw psyche doorgronden ga ik geen tijd in stekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat zo'n intellectueel zoals jou toch wel kon lezen.
Je bent er anders toch al ruim een uur mee bezig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Begrijpend lezen en jouw psyche doorgronden ga ik geen tijd in steken
Hahahaquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Had dat laatst btw wel, overigens per ongeluk (hehehe) dat er zo 1 over mijn voet rende en plat ging
Die moeder keek mij aan johterwijl dat kind gewoon over mijn voet liep.
Keek haar glimlachend aan, recht in de ogen en toen keek ze gauw weg en heeft mij niet meer aangekekenook gewoon proberen mij schuldig te laten voelen ofso... right.
Nee, ik ben al een ruim een uur bezig te klotenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je bent er anders toch al ruim een uur mee bezig.
Ok, lukt niet echt he?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, ik ben al een ruim een uur bezig te kloten
Goed om te weten.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:14 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van kloten?
Oh.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Begrijpend lezen en jouw psyche doorgronden ga ik geen tijd in steken
Ja, dat preciesquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahahaJa, mooi wel dat die moeder jou dan aankijkt. Waar haal je dan ook het lef vandaan om je voet neer te zetten waar haar heilig kindje probeert te rennen.
Hmmm nee. Als ik vraag naar jouw levensbeschouwing en kijk op het leven... Maar een simpele definitie vragen van een woord lijkt me niet echt met de bedoeling om de psyche van iemand te doorgrondenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je vraagt toch naar mijn definitie, dus hmm ja.
Wow, doe je het alweer, al die tijd en moeite :s je weet ook niet wat je wilt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hmmm nee. Als ik vraag naar jouw levensbeschouwing en kijk op het leven... Maar een simpele definitie van een woord lijkt me niet echt met de bedoeling om de psyche van iemand te doorgronden
Wat doe ik alweer?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, doe je het alweer, al die tijd en moeite :s je weet ook niet wat je wilt.
Dat zie je overigens wel vaker met ouders. Niet allemaal hoor, sommige ouders zien het gelukkig wel als hun kind kk irritant doet, maar veel ouders niet helaas. Kan daar zo slecht tegen. Doen alsof de hele wereld van jou is en dat je geen rekening hoeft te houden met anderen.quote:
Precies dat wat je niet wil doen, ik bespeur enig mentale problemen, niet getreurd ik ben psycholoog, heb vernomen dat er sprake is van een Oedipus complex.quote:
Mensen die denken dat een kind " erbij " hoort ipv dat het een fulltime baan isquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zie je overigens wel vaker met ouders. Niet allemaal hoor, sommige ouders zien het gelukkig wel als hun kind kk irritant doet, maar veel ouders niet helaas. Kan daar zo slecht tegen. Doen alsof de hele wereld van jou is en dat je geen rekening hoeft te houden met anderen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Chloroform het volgende:
Dat zie je overigens wel vaker met ouders. Niet allemaal hoor, sommige ouders zien het gelukkig wel als hun kind kk irritant doet, maar veel ouders niet helaas. Kan daar zo slecht tegen. Doen alsof de hele wereld van jou hun is en dat je ze geen rekening hoeft hoeven te houden met anderen.
Vandaar dat je zo verknipt over komtquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Precies dat wat je niet wil doen, ik bespeur enig mentale problemen, niet getreurd ik ben psycholoog, heb vernomen dat er sprake is van een Oedipus complex.
Echt hequote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zie je overigens wel vaker met ouders. Niet allemaal hoor, sommige ouders zien het gelukkig wel als hun kind kk irritant doet, maar veel ouders niet helaas. Kan daar zo slecht tegen. Doen alsof de hele wereld van jou is en dat je geen rekening hoeft te houden met anderen.
Nee.quote:
Misschien ben jij wel verknipt en ik " normaal "quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo verknipt over komt
Heb je een stekende opmerking bij die rooie gemaakt? dat ie jou probeert 'terug te pakken' ?quote:
Juist andersom. Al dat geklaag. "Moeder zijn is meer dan een fulltime baan hoor!!11!!1!1!!"quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een kind " erbij " hoort ipv dat het een fulltime baan is
Misschien is de wereld toch platquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel verknipt en ik " normaal "
Is het een ginger?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je een stekende opmerking bij die rooie gemaakt? dat ie jou probeert 'terug te pakken' ?
Ik denk het. Wel schattig dat hij het probeert.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je een stekende opmerking bij die rooie gemaakt? dat ie jou probeert 'terug te pakken' ?
Zoiets.quote:
Waar baseer je dat in hemelsnaam op?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn nichtje ook. Ze huilt omdat ze haar zin eens niet krijgt: Wereld staat stil. All eyes on her.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hahahaquote:
Van die zure oudjes ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hemeerendeel is helaas wel zo.
Zelfde als oude bejaarden die maar wat doen in het verkeer of met scootmobiel ofso gewoon ineens schuin de weg oversteken, onder het mom van 'ik ben oud dus iedereen let wel op en ik hoef dat niet'
Zo gaat de opvoeding tegenwoordigquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:25 schreef Yiha het volgende:
[..]
Mijn nichtje ook. Ze huilt omdat ze haar zin eens niet krijgt: Wereld staat stil. All eyes on her.
Ipv gewoon te negeren.
Ja, liefquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van die zure oudjes ja.Maar vind oudjes vaak wel leuk. Vooral oudere stellen waarvan de man de deur nog openhoudt voor de vrouw en haar helpt en dat ze hand in hand op slakkentempo door de stad slenteren.
En ook nog limbo. Bah.quote:
loselosequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
btw deze
R&P / Kan hij ooit voor mij kiezen?
Mooi hoe sommige mannen het zo obvious maar toch slim spelen en dat vrouwen het gewoon niet willen/kunnen geloven ofsoquote:
Niet willen geloven inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi hoe sommige mannen het zo obvious maar toch slim spelen en dat vrouwen het gewoon niet willen/kunnen geloven ofso
Vrouw financieel afhankelijk van man, als de kinderen het huis uit zijn is ze weg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
En dat andere topic, 13 jaar samen, kinderen... vrouw betrapt man op vreemdgaan en de man krijgt toestemming om even na te denken of die nog wel met vrouw samen wil zijnwat
Haha, maar kenissen van mij. Die waren al 20+ jaar samen. Hij gaat vreemd. Zij stelt voor om bij haar in te trekken en dat hij in de weekenden naar haar komt om kleding kon komen wassen enzoquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
En dat andere topic, 13 jaar samen, kinderen... vrouw betrapt man op vreemdgaan en de man krijgt toestemming om even na te denken of die nog wel met vrouw samen wil zijnwat
Nou in dat specifieke geval nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vrouw financieel afhankelijk van man, als de kinderen het huis uit zijn is ze weg.
Ik snap sommige mensen echt totaal nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:36 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Haha, maar kenissen van mij. Die waren al 20+ jaar samen. Hij gaat vreemd. Zij stelt voor om bij haar in te trekken en dat hij in de weekenden naar haar komt om kleding kon komen wassen enzoZo kon hij goed beslissen wat hij wilde
Geen idee.. Vent is uiteindelijk wel bij de vrouw geblevenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap sommige mensen echt totaal nietwhy
Wat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Voor kinderen is dat helemaal niet beter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou in dat specifieke geval niethij is zo'n maatje voor haar en ze kan met alles bij hem terecht dus ja... en de kinderen he... dus maar accepteren dan
Als het er thuis nog steeds redelijk normaal aan toe gaat...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor kinderen is dat helemaal niet beter.Zo'n kutsmoes.
Dan voelen ze nog steeds onbewust wel aan dat papa schijt aan mama heeft...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als het er thuis nog steeds redelijk normaal aan toe gaat...
Ligt er een beetje aan. In hoeverre papa er echt schijt aan heeft en hoe lang de situatie duurtquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan voelen ze nog steeds onbewust wel aan dat papa schijt aan mama heeft...
Jij hebt wel moeite met vragen beantwoorden ofniet?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:55 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. In hoeverre papa er echt schijt aan heeft en hoe lang de situatie duurt
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij hebt wel moeite met vragen beantwoorden ofniet?
Het zit allemaal nogal diep?quote:
OKquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Probeer je alleen maar te helpen hoor
OKquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dit doe juh nou altyd ;s iedre ker alz we progreccie makken haak juh af ;ss
Okay.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
warum sluit jy jeself af nu ;sS we syn er 4 jou ;s
quote:
Als je m'n aandacht wil, kun je het ook gewoon zeggen hoor, kleine boef.quote:
misschien heeft hij een ssdquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
warum sluit jy jeself af nu ;sS we syn er 4 jou ;s
Wow, dit is pas humor ( no srcsm )quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien heeft hij een ssd
dan start hij ook weer snel op
Doe ik nu toch ook op mijn mogeauliesj manier:$quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je m'n aandacht wil, kun je het ook gewoon zeggen hoor, kleine boef.
Je wordt er niet leuker op, maar vooruit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe ik nu toch ook op mijn mogeauliesj manier:$
Niks mis met ict humor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Valt me nog mee
zijn er toch mensen die mijn sneue ict humor kunnen waarderen
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks mis met ict humor.
[ afbeelding ]
wie noem jij kneuzenkermis?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:49 schreef voederbietel het volgende:
Er gaat ook geen geen dag voorbij zonder die kneuzekermis hèh.
Oh ik ben juist de hoofdattractiequote:Op woensdag 14 mei 2014 16:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij natuurlijk.
Gefeliciteerd met je overwinning dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben juist redelijk vrouwelijk dus eerder vrouw met baard dan
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:38 schreef Maaseik het volgende:
[..]
Overal wel eigenlijk, vooral Bijenkorf. Draag veel Burlington, Hackett en dassen eigenlijk allemaal van Ralph Lauren en Speers.
Net kleden is niet één keer per week wat nets aandoen, dan krijg je hoogstens te horen "wat zie je er netjes uit vandaag". Zorg ervoor dat je keer op keer goed gekleed bent. Casual is dan een hemd zonder das, met bijvoorbeeld een spencer of pullover. Draag géén t-shirts meer (alleen onder een hemd), geen spijkerbroeken en geen stoffen schoenen.
Het zit 'm vooral in de details. Geen designerhorloges dragen maar alleen "echte" horlogemerken als Hamilton en Tissot. Als je portemonnee het toestaat kun je uiteraard ook voor de premiums gaan. Verder zijn mooie manchetknopen, riemen en dasspelden onmisbaar.
Koop liever minder kleding van betere kwaliteit, een hemd kun je bijvoorbeeld op allerlei verschillende manieren dragen (met een spencer erover, of een colbert, verschillende dassen etc.). Kijk dan niet op een tientje meer of minder en ga voor een merk als Alveare in plaats van H&M.
Kijk vooral naar kleuren. Vandaag droeg ik een beige broek, bruine schoenen, een lichtblauw hemd met bruine das met motief en m'n donkergroene Marc O' Polo jas, was best een gave combinatie al zeg ik het zelf. Vrij sportief doordat het geen echte puntschoenen waren maar eerder vrij nette donkerbruine lederen schoenen met ronde neus, en de jas was ook vrij sportief terwijl de kleuren juist allemaal klassiek waren.
Overweeg zelf hoe je eruit wil zien, ik balanceer altijd tussen net en sportief in. Ik draag bijvoorbeeld bijna nooit wollen jassen, liever bijvoorbeeld een North Face jas. Het combineren van modern (jas, schoenen) en klassiek (hemd, das, dasspeld, horloge en kapsel) zorgt ervoor dat je je erg net kunt kleden zonder ouwbollig eruit te zien.
Zorg er wel voor dat je een beetje etiquette kent. Al zie je nog zo net uit, zitten met knoopjes dicht bijvoorbeeld verpest naar mijn mening iedere look. Ook staand iemand aanspreken zonder je colbertknoopje dicht te doen is echt een no-go naar mijn mening.
Er is een verschil tussen net kleden omdat je er van houd en je er lekker in voelt en net kleden omdat het moet van je baan. Bij de gemeente zie je ze maak al te vaak: lelijke pakken, slechte kleurcombinaties en altijd knoopje open.
Verwaand as fuck, ligt sowieso aan die man.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Man zit in midlife crisis wat moet ik doen?
Echt, deze bitch.
Ga ik over 30 jaar ook zeggen als jij opeens naar hardcorefeesten gaat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Verwaand as fuck, ligt sowieso aan die man.
Gewoon effe op marktplaats kijken. Kan anders ook hier rond vragen, weet zeker dat de helft hier nog in de verpakking zit.quote:
Oh, nou ja, nee dan toch maar niet trouwens :squote:Op woensdag 14 mei 2014 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga ik over 30 jaar ook zeggen als jij opeens naar hardcorefeesten gaat.
Ik got so many dicks I need a-quote:
Ook niet op je tinderdate?quote:
Waarom niet?quote:
Well, this is awkward.quote:
Maar waarom ging je date niet door?quote:
Hokjesdenken. Ook meegekregen met je opvoeding?quote:[b]Op
[..]
Je hebt gewoon verschillende groepen mensen, laten we het daar op houden.
Flikker op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:40 schreef Yiha het volgende:
Sorry, ik ga hier verder met Suske.
[..]
Hokjesdenken. Ook meegekregen met je opvoeding?
Haha.quote:
Daten met anderen voelt toch als een soort vreemdgaan. In mijn gedachten zijn wij al samenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar waarom ging je date niet door?
Jellyquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hebben jullie een MMV relatie met Chloro ofzo? Gays.
Hoe is (willen) daten met een ander #smoothlikekrioquote:
Kan niet, heb toch al een MMG-relatie met jou.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had het eigenlijk over zijn edit van de post van die autie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Noice.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet, heb toch al een MMG-relatie met jou.
Dat is exactly like krio hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe is (willen) daten met een ander #smoothlikekrio.
Dat is disrespect to krio.
Met vriendelijke groet,
Captain save-a-Chlo'
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:56 schreef Yiha het volgende:
flikkertje, jij en ik, je durft niks man
oetlul
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:06 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind Kevin Hart een knappe vent, maar hij is zo gvd klein.
Vooral erg zwartquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:06 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind Kevin Hart een knappe vent, maar hij is zo gvd klein.
Hahahaha shiiiit.quote:
Zwart is niet erg.quote:
Verkapte MI gekregen hiervan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
dwc mag hem er wel inkoppen idd jahehe
Wow.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je een katoenplantage hebt komen ze wel van pas
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
dwc mag hem er wel inkoppen idd jahehe
TR gemacht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je een katoenplantage hebt komen ze wel van pas
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden ik vroeg jou toch niks of wel
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Inb4 ban wegens spelen met Morts privé.
Ga je ook naar Nas?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:22 schreef VeerEli het volgende:
Omg. Agnes Obel komt naar NL in oktober. Daar MOT IK WEL HENNE
Oh, was even vergeten dat jij niet zo van de golden era hip hop was ja. Is in juli.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar Nas. Jij wel he? Wanneer is dat?
Wie is dat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:22 schreef VeerEli het volgende:
Omg. Agnes Obel komt naar NL in oktober. Daar MOT IK WEL HENNE
Wat ik van Nas ken vind ik echt te gek, maar ik ken te weinig muziek van hem om een kaartje voor z'n concert te kopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, was even vergeten dat jij niet zo van de golden era hip hop was ja. Is in juli.
Aha, fair enough.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ik van Nas ken vind ik echt te gek, maar ik ken te weinig muziek van hem om een kaartje voor z'n concert te kopenHoud je van rustige shit met piano enz beetje folk achtig?
Moet je ff Agnes Obel checken. Prachtige muziek en zij komt dus in okt in het theater Carre optreden.
''Is leuk'' is niet genoegquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Aha, fair enough.
Ja, Agnes Obel ken ik, is leuk.
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef VeerEli het volgende:
Nu maar hopen dat m'n vriend het mooi vind en met me mee wil![]()
Ga naar zo'n concert niet in m'n eentje
Anders ga ik wel met je mee hoor, ik vind Agnes Obel echt he-le-maal het einde.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:40 schreef VeerEli het volgende:
Ach waarom niet ook eigenlijk. Fuck it, misschien ook wel
Hahahahaha uhuh ik geloof jequote:Op woensdag 14 mei 2014 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Anders ga ik wel met je mee hoor, ik vind Agnes Obel echt he-le-maal het einde.
DM storm nuquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef VeerEli het volgende:
Nu maar hopen dat m'n vriend het mooi vind en met me mee wil![]()
Ga naar zo'n concert niet in m'n eentje
Geen 1quote:
Ja is het ook, maar het gaat voor mij nog wel verder, raakt me echt diep. #emomodus (hihi modusquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Hehe. Nee maar ik vind het wel echt mooie muziek. (srs)
Zal ik die advertentieruimte links voor je kopen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen 1
[..]
Ja is het ook, maar het gaat voor mij nog wel verder, raakt me echt diep. #emomodus (hihi modus![]()
)
Daarom moet ik eigenlijk gewoon wel echt naar dat concert... Dus als m'n vriend het niet tof vindt zal ik hem even met mijn puppy ogen aankijken vrijdag
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik die advertentieruimte links voor je kopen?
Of na dat aankijken gewoon netjes slikken. Gaat ie wel mee
Ik zag ooievaars met babies; gelijk weggeklikt, laptop uit het raam gegooid en twintig morning-after pillen geslikt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
http://fit4brain.com/4933
Jullie moeten allemaal deze gaan kijken trouwens. Echt super tof
Oh no you didn'tquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:45 schreef VeerEli het volgende:
raakt me echt diep. #emomodus (hihi modus![]()
)
Come on Krioooooooquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zag ooievaars met babies; gelijk weggeklikt, laptop uit het raam gegooid en twintig morning-after pillen geslikt.
quote:
Wat is dat nou weer voor achterlijke reactie, hand voor de mond doen, maar blijven liggen met je kopquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor achterlijke reactie, hand voor de mond doen, maar blijven liggen met je kop
Ik was allang door het raam gevlogen.
Gvd, nu ga ik deze week Snickers ijsjes halenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
Omg, gezondigd vandaag en twix ijsjes gekocht
Ga er nu 1 eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |