Wie is dat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:22 schreef VeerEli het volgende:
Omg. Agnes Obel komt naar NL in oktober. Daar MOT IK WEL HENNE
Wat ik van Nas ken vind ik echt te gek, maar ik ken te weinig muziek van hem om een kaartje voor z'n concert te kopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, was even vergeten dat jij niet zo van de golden era hip hop was ja. Is in juli.
Aha, fair enough.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ik van Nas ken vind ik echt te gek, maar ik ken te weinig muziek van hem om een kaartje voor z'n concert te kopenHoud je van rustige shit met piano enz beetje folk achtig?
Moet je ff Agnes Obel checken. Prachtige muziek en zij komt dus in okt in het theater Carre optreden.
''Is leuk'' is niet genoegquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Aha, fair enough.
Ja, Agnes Obel ken ik, is leuk.
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef VeerEli het volgende:
Nu maar hopen dat m'n vriend het mooi vind en met me mee wil![]()
Ga naar zo'n concert niet in m'n eentje
Anders ga ik wel met je mee hoor, ik vind Agnes Obel echt he-le-maal het einde.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:40 schreef VeerEli het volgende:
Ach waarom niet ook eigenlijk. Fuck it, misschien ook wel
Hahahahaha uhuh ik geloof jequote:Op woensdag 14 mei 2014 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Anders ga ik wel met je mee hoor, ik vind Agnes Obel echt he-le-maal het einde.
DM storm nuquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef VeerEli het volgende:
Nu maar hopen dat m'n vriend het mooi vind en met me mee wil![]()
Ga naar zo'n concert niet in m'n eentje
Geen 1quote:
Ja is het ook, maar het gaat voor mij nog wel verder, raakt me echt diep. #emomodus (hihi modusquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Hehe. Nee maar ik vind het wel echt mooie muziek. (srs)
Zal ik die advertentieruimte links voor je kopen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen 1
[..]
Ja is het ook, maar het gaat voor mij nog wel verder, raakt me echt diep. #emomodus (hihi modus![]()
)
Daarom moet ik eigenlijk gewoon wel echt naar dat concert... Dus als m'n vriend het niet tof vindt zal ik hem even met mijn puppy ogen aankijken vrijdag
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik die advertentieruimte links voor je kopen?
Of na dat aankijken gewoon netjes slikken. Gaat ie wel mee
Ik zag ooievaars met babies; gelijk weggeklikt, laptop uit het raam gegooid en twintig morning-after pillen geslikt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
http://fit4brain.com/4933
Jullie moeten allemaal deze gaan kijken trouwens. Echt super tof
Oh no you didn'tquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:45 schreef VeerEli het volgende:
raakt me echt diep. #emomodus (hihi modus![]()
)
Come on Krioooooooquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zag ooievaars met babies; gelijk weggeklikt, laptop uit het raam gegooid en twintig morning-after pillen geslikt.
quote:
Wat is dat nou weer voor achterlijke reactie, hand voor de mond doen, maar blijven liggen met je kopquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor achterlijke reactie, hand voor de mond doen, maar blijven liggen met je kop
Ik was allang door het raam gevlogen.
Gvd, nu ga ik deze week Snickers ijsjes halenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
Omg, gezondigd vandaag en twix ijsjes gekocht
Ga er nu 1 eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |