Alweer een vooroordeelquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nu doen alsof je neus bloed, terwijl je HDD er vol mee staat.
Oh geen idee, als jij het zegt, ik ga niet zoveel om met kleine kindjesquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Kleine kindjes gaan ook mensen napraten en dan echo effect er bij maken enzo
Lijkt me algemene kennis. Maar zelfs daar blink je dus niet in uitquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh geen idee, als jij het zegt, ik ga niet zoveel om met kleine kindjes![]()
![]()
Blink jij wel uit bij kleine kindjes dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lijkt me algemene kennis. Maar zelfs daar blink je dus niet in uit
Geen idee. Heb geen kinderenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Blink jij wel uit bij kleine kindjes dan?
Oh? vertel eens...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
Soms zie ik mensen met kinderen lopen waarbij ik denk: ja, had je beter niet kunnen doen.
Lullig he jezelf zo zien in een spiegel als je samen met je ouders aan het winkelen bentquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
Soms zie ik mensen met kinderen lopen waarbij ik denk: ja, had je beter niet kunnen doen.
Ga jij nog vaak winkelen met je ouders dan? Shoppen bij Coolcat zeker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lullig he jezelf zo zien in een spiegel als je samen met je ouders aan het winkelen bent
Ja nee dat was het wel.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga jij nog vaak winkelen met je ouders dan? Shoppen bij Coolcat zeker.
Nou nou, wat een vijandigheid weer. Zeker geen liefde van je ouders gekregen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lullig he jezelf zo zien in een spiegel als je samen met je ouders aan het winkelen bent
Gewoon een schotje voor open doelquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou, wat een vijandigheid weer. Zeker geen liefde van je ouders gekregen?
Als jij je daardoor beter voelt, vind ik het goed.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Gewoon een schotje voor open doel
Je bent zeker 35+ met een beginnende vleespet?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf ook al de hele tijd bij jou af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |