quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij je daardoor beter voelt, vind ik het goed.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je bent zeker 35+ met een beginnende vleespet?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waar baseer je deze "wijsheid" op?
Jammer, had graag details gelezen over misvormde kopjes enzo.quote:
Al 12 jaar werkeloos zeker, uitkering " omdat " je moeite hebt met werken en gebruikt fok omdat je geen vrienden heb meer RL?quote:
Watte?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al 12 jaar werkeloos zeker, uitkering " omdat " je moeite hebt met werken en gebruikt fok omdat je geen vrienden heb meer RL?
Dat helaas niet. Stond van de week in de supermarkt eh, waren twee van die kleine kinderen aan het rondrennen. Wilde echt pootje haken zodat die blagen met hun koppen in het wijnrek zouden flikkeren en tandjes konden tuffen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer, had graag details gelezen over misvormde kopjes enzo.
Zal ik je baby's baren, worden soberso übermensch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat helaas niet. Stond van de week in de supermarkt eh, waren twee van die kleine kinderen aan het rondrennen. Wilde echt pootje haken zodat die blagen met hun koppen in het wijnrek zouden flikkeren en tandjes konden tuffen.
maar niet gedaan zeker?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat helaas niet. Stond van de week in de supermarkt eh, waren twee van die kleine kinderen aan het rondrennen. Wilde echt pootje haken zodat die blagen met hun koppen in het wijnrek zouden flikkeren en tandjes konden tuffen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou, wat een vijandigheid weer. Zeker geen liefde van je ouders gekregen?
Niet nodig, punt bewezen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik zag door vage zinsopbouw en aanhalingstekens je intentie niet meer.. Probeer het opnieuw
Nee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik je baby's baren, worden soberso übermensch.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cute dat je het probeert hoor.quote:
Begrijpend lezen en jouw psyche doorgronden ga ik geen tijd in stekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat zo'n intellectueel zoals jou toch wel kon lezen.
Je bent er anders toch al ruim een uur mee bezig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Begrijpend lezen en jouw psyche doorgronden ga ik geen tijd in steken
Hahahaquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Had dat laatst btw wel, overigens per ongeluk (hehehe) dat er zo 1 over mijn voet rende en plat ging
Die moeder keek mij aan johterwijl dat kind gewoon over mijn voet liep.
Keek haar glimlachend aan, recht in de ogen en toen keek ze gauw weg en heeft mij niet meer aangekekenook gewoon proberen mij schuldig te laten voelen ofso... right.
Nee, ik ben al een ruim een uur bezig te klotenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je bent er anders toch al ruim een uur mee bezig.
Ok, lukt niet echt he?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, ik ben al een ruim een uur bezig te kloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |